Ja, we zitten in het andere topic.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, we zitten in het andere topic.
Dus zowel met schrijven als met presenteren gaat het niet goed. Maar met zijn gezin gelukkig wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
sorry t zat iets anders, http://www.nu.nl/boek/2426265/beau-wil-schrijver.html
Kees was effe rusten.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Laysa het volgende:
Ja Nou....en nu allemaal je kop houden Hé!!
TIs een complot
Eet smakelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat doet kees dan maar lekker in zn eigen tijd![]()
Zo ff eten wokken...ik heb honger
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.quote:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ga ik toch voor deze. Bijna delicaat.
Ik weet dat hij af en toe echt vals zingt maar dat heeft ook zo zijn charme.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal ben ik allergisch voor Neal Young maar deze is best te pruimen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
@Teun........... Misschien een baan in het onderwijs. Docent informatica. Nou even afwachten maar het telefoongesprek liep wel goed [ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:17 schreef Soury het volgende:
zoals je hier af en toe sommige afblaft gaat daar alles je lukkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Soury het volgende:
Best byzar, ik was afgelopen vrijdag een bakkie wezen doen met oud collega's . Die P&O (HRM tegenwoordig) had me gezien en is lopen vissen bij mijn collega's. Zo doende wist ze dat ik nog werkeloos was. De zelfde avond vernam ze van een leeraar van haar zoon dat ze zitten te springen op hulp. Tis voor HAVO/VWO exame klanten, maar wel met een gebrek. ADHD, Autisten enz....... Maar dat trek ik wel denk ik
Hangt af van persoonlijk functioneren of van je bedrijf / afdeling?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |