nee ik heb een eitje gebakken want ik had honger......quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Coos het volgende:
Dus hier heb je drie kwartier over gedaan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fann tochSlaap lekker, en morgen gezond weer op
Jij ook merrie grismas enzo he?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ben ik weeeeeeeeeeeeg...........
Lies skipt alles wat met sport te maken heeft vertelde ze, dus ander onderwerp dan is ze zo weerquote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Ik was in sleep gepluert en las ook dat die Griek FANN in de oven had gedrukt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Nee.quote:
Ik weet het antwoord, en de TS is gaan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Off-topic
@TS: Wat is er met je eerste account gebeurd?
Ik dacht dat je opgesloten zat in je rookhok.quote:
Eindelijk een leuk nummer (waar ik zin in heb dan)quote:
quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb net drie aardaappels geschild enin patatreepjes gesneden. Vervolgens ingesmeerd met marinade en lekker aan het bakken. Krijg je heerlijke frietjes van.
Maar nu is mijn vraag.
Niesen, hoesten, roken, aan je haar zitten kan gewoon niet als je aan het koken/bakken/braden bent.
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Aan deze info heb ik tenminste iets.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Kwestie van meedenken!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan deze info heb ik tenminste iets.
en waarom sta jij nou weer te springen?quote:
Heb ik wel te vaak gehoord de laatste dagen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |