nee ik heb een eitje gebakken want ik had honger......quote:Op donderdag 25 december 2008 02:07 schreef Coos het volgende:
Dus hier heb je drie kwartier over gedaan?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Fann tochSlaap lekker, en morgen gezond weer op
Jij ook merrie grismas enzo he?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
![]()
en nu ben ik weeeeeeeeeeeeg...........
Lies skipt alles wat met sport te maken heeft vertelde ze, dus ander onderwerp dan is ze zo weerquote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Ik was in sleep gepluert en las ook dat die Griek FANN in de oven had gedrukt.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:09 schreef Coos het volgende:
Zou die gozer het rookhok op slot gedraaid hebben met Lies d'r nog in?
Nee.quote:
Ik weet het antwoord, en de TS is gaan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
Off-topic
@TS: Wat is er met je eerste account gebeurd?
Ik dacht dat je opgesloten zat in je rookhok.quote:
Eindelijk een leuk nummer (waar ik zin in heb dan)quote:
quote:
Geen probleem.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb net drie aardaappels geschild enin patatreepjes gesneden. Vervolgens ingesmeerd met marinade en lekker aan het bakken. Krijg je heerlijke frietjes van.
Maar nu is mijn vraag.
Niesen, hoesten, roken, aan je haar zitten kan gewoon niet als je aan het koken/bakken/braden bent.
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar hoe zit het eigenlijk met een overheerlijke lekkere droge scheet?
Mag dat wel?
quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Aan deze info heb ik tenminste iets.quote:Op donderdag 25 december 2008 02:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je hem richting pan doet komt er meer calorische waarde vrij.![]()
Scheelt toch weer op je gasrekening
Kwestie van meedenken!!quote:Op donderdag 25 december 2008 02:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aan deze info heb ik tenminste iets.
en waarom sta jij nou weer te springen?quote:
Heb ik wel te vaak gehoord de laatste dagen.quote:
Hoe zou ze dan moeten gaan?quote:Op donderdag 25 december 2008 02:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat heeft Sacha de Boer lelijke kleren aan op het journaal.
Uit die zooi denk ik dan....
Hey Sacha-fanquote:Op donderdag 25 december 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet met zo'n raar glitterjasje.
Staat haar helemaal niet, terwijl het zo'n mooie meid is.
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
Katie Melua, wat een schatje is dat.![]()
![]()
Ben net weer thuis. Gezien de tijd mocht hij uit zonder riempje....quote:Op donderdag 25 december 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Tiësto al uitgelaten LS?
ben weer thuis btw![]()
quote:Op donderdag 25 december 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Tiësto al uitgelaten LS?
ben weer thuis btw![]()
Kersttijd?quote:Op donderdag 25 december 2008 03:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben net weer thuis. Gezien de tijd mocht hij uit zonder riempje....
Ze zijn ook teveel van hetzelfde.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaak kijk jij naar het journaal eigenlijk?
En heb je ook zo'n hekel aan die filmpjes tussen de herhalingen door?
Maar ff biertje en eenquote:
Heb standaard Ned. 1 op staan voor ik hondje uitlaat en weer terug ben. Om daarna te gaan slapen.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe vaak kijk jij naar het journaal eigenlijk?
En heb je ook zo'n hekel aan die filmpjes tussen de herhalingen door?
Ja, ik wil ook altijd weten hoe Dirty die Job dan wel niet isquote:Op donderdag 25 december 2008 03:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb standaard Ned. 1 op staan voor ik hondje uitlaat en weer terug ben. Om daarna te gaan slapen.
Als ik andere zender op heb dan kan ik het niet laten te kijken. Zone Reality, National geographic, discovery channel.....
Zou iedereen slaap aan het inhalen zijn?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Frits![]()
Stil opeens hè, zonder SR
Ja ik heb in navolging van Lekkersimpel vier keer de herhaling van het journaal gezien.quote:Op donderdag 25 december 2008 04:09 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hey Frits![]()
Stil opeens hè, zonder SR
Dat vast ook en verplichtigingen morgen, weer normaal ritme enzoquote:Op donderdag 25 december 2008 04:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou iedereen slaap aan het inhalen zijn?
Was het zo spannend?quote:Op donderdag 25 december 2008 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja ik heb in navolging van Lekkersimpel vier keer de herhaling van het journaal gezien.
quote:
Dat zal wel even wennen zijn voor zequote:Op donderdag 25 december 2008 04:20 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat vast ook en verplichtigingen morgen, weer normaal ritme enzo
Iedereen is gelijk gevluchtquote:Op donderdag 25 december 2008 04:30 schreef nachtzuster het volgende:
Jullie zitten gewoon weer in dat 3FM topic te spammen
Lekker even neuswrijven!quote:
geen idee waar je het over hebt, ik bedoel dit absoluut niet grappig, tis al ruim anderhalf jaar mijn standaardbegroeting, ik wil er zeker niemand mee kwetsen.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:35 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Lekker even neuswrijven!
Dacht mijn reisgenootje in Nieuw-Zeeland ook leuk even met een bejaarde maori te doen, cultureel als ze is. De meneer had echter andere intenties.. zo grappig!
Ik bedoel er ook verder niks mee hoor. Het is een maoribegroeting, je zegt Kia Ora en dan buig je voorover en wrijf je met je neus tegen elkaar. Net zoals eskimo's.quote:Op donderdag 25 december 2008 10:38 schreef BrandX het volgende:
geen idee waar je het over hebt, ik bedoel dit absoluut niet grappig, tis al ruim anderhalf jaar mijn standaardbegroeting, ik wil er zeker niemand mee kwetsen.
Een van mijn beste vrienden is een maori, heb afgelopen zomer nog samen met hem 3 maanden in de italiaanse dolomieten bergsportvakanties begeleidt
quote:Op donderdag 25 december 2008 10:41 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik bedoel er ook verder niks mee hoor. Het is een maoribegroeting, je zegt Kia Ora en dan buig je voorover en wrijf je met je neus tegen elkaar. Net zoals eskimo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |