Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik had pas later door dat ik de LaPo had, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Burpquote:
Dat is leuker als je denktquote:
mijn onderbewustzijn is goeeeeedquote:
Ja burpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had tests gedaan met getallen- en letterreeksen en de hoogste score gehaald
Je kreeg een vraag en als je die goed had een moeilijkere enzovoorts. Als je hem fout had, kreeg je weer een gemakkelijkere.
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen bal meer van, dus was blij verrast dat ik he zo goed had gedaan
Hallo btw
Hey JBquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had tests gedaan met getallen- en letterreeksen en de hoogste score gehaald
Je kreeg een vraag en als je die goed had een moeilijkere enzovoorts. Als je hem fout had, kreeg je weer een gemakkelijkere.
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen bal meer van, dus was blij verrast dat ik he zo goed had gedaan
Hallo btw
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja burpJou filmpjes van KoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
natuur- en scheikunde is wel leuk, maar ik ben er zo verdomde slecht inquote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond wiskunde ook leuk altijd en natuur- en scheikunde
Ik hou wel van logisch nadenken enzo (hence mn score ws)
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelfquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tegen jezelf lullen is ook altijd fijn
Ik was er best goed in, tot ik moest gaan lerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
natuur- en scheikunde is wel leuk, maar ik ben er zo verdomde slecht in
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelf
Ik praat ook tegen PC's enzo, krijg op mn werk weleens commentaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelf
quote:
Ja. Als. Denk daar maar eens over naquote:
Pssst TFM, ik zit in je hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik praat altijd tegen de stemmen in m'n hoofd
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja burpDie had ik al een keer gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Stalkertjequote:
Dat had ik al gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als. Denk daar maar eens over na.
Als in de betekenis van wanneerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als. Denk daar maar eens over na.
Jaaaa, jij welquote:
Ze zijn gewoon bang voor een griepepidemie Veel vit C helptquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Yeah we krijgen fruit omdat we prima gewerkt hebben afgelopen week
Wel heel flauwquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb bij mn omschrijving van mezelf op twitter staan dan ik mezelf soms heel erg grappig vind
Ik heb maar 1 vriend die heel erg om me moet lachen, verder snapt niemand het
Laatst: Dan moet je pepperspray gebruiken, dat doet pijn.
Ik: Ja, maar de effectiviteit ligt ook wel een beetje aan waar je spuit.
Hij: Ja, liefst in de ogen
Ik: Ja, op je enkels prikt wel een beetje denk ik, maar heeft minder effect
Hij: Dan kun je wel zeggen dat je een gepeppersprayede enkel hebt, dat zullen weinig mensen zeggen
En toen moesten we lachen en niemand begreep het![]()
Doe mij maar een granny smithquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was overigens wel trots dat ik die tests zo goed had gedaan
de fysieke test ook![]()
Ik ben gewoon beter dan ik dacht
Denk aan eventuele bijbedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Je trots is merkbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was overigens wel trots dat ik die tests zo goed had gedaan
de fysieke test ook![]()
Ik ben gewoon beter dan ik dacht
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Ja, heel flauw, dat doen we altijd en iedereen vindt dat raar en ik lig helemaal in een deuk en hij ook, dat scheelt, anders was ik vrij alleenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel heel flauw
[..]
Doe mij maar een granny smith
[..]
![]()
![]()
het smaakt me niet, en meer gooien het inmiddels weg dus denk dat het een rotte zooi is die ze overhaddenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk aan eventuele bijbedoelingen![]()
![]()
... Bazen geven nooit zomaar wat
...
Zie je wel!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het smaakt me niet, en meer gooien het inmiddels weg dus denk dat het een rotte zooi is die ze overhadden
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
En dan zeggen ze dat ik erg flauw kan zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heel flauw, dat doen we altijd en iedereen vindt dat raar en ik lig helemaal in een deuk en hij ook, dat scheelt, anders was ik vrij alleen
Ik was ook heel blijen had t gelijk iedereen verteld
Stuur maar via de lijnquote:
Ik weet dat t best erg isquote:
Whehequote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.
of het is uit moerdijk of het is gewoon een heel goedkope zendingquote:
als dat zo is wil ik wel geld genoeg voor een eigen bedrijf. Maar die ontslagen zijn al gevallen eind vorig jaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.
stralingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
of het is uit moerdijk of het is gewoon een heel goedkope zending
Afkeur, waarschijnlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bij m'n ouders is het idd ook zo'n beetje wel over, m'n vader werkt voor Natuur en Milieu, daar werd extreem op bezuinigd en vielen ook veel ontslagen, en m'n moeder is maatschappelijk werkster, en met bezuinigingen qua zorg weet je het welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
als dat zo is wil ik wel geld genoeg voor een eigen bedrijf. Maar die ontslagen zijn al gevallen eind vorig jaar.
Oe, dadelijk geven jullie lichtquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die een dommer gevoel voor humor had dan ik. Wel lomper btw...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg flauw kan zijn
Dat snap ik
zoiets idd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Afkeur, waarschijnlijk...
Als wij van het werk ongesneden tomaten meekrijgen, is dat ook altijd afkeur... Dat vertellen ze er alleen niet bij
...
Dat ken ikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dadelijk geven jullie licht
[..]
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die een dommer gevoel voor humor had dan ik. Wel lomper btw...
Zo zaten we een keer een film te kijken, serieuze thriller en zei ik ineens: Het zou wel raar zijn als ze nu ineens Frans gingen praten.
Hij: Ja, en dan elkaar met stokbroden slaan.
Zulk soort stomme dingen
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ikregelmatig zulke uitspraken of dingen uit andere films er bij halen
iedereen schaamt zich ervoor, dus doen ze het in hun hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken echt verder niemand die dat doet
Film kijken?
Is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken echt verder niemand die dat doet
Film kijken?
Die zijn zeker erg, gewoon een beetje klooien moet kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, ik doe dat dus bijna nooit meer, omdat wij eigenlijk nooit meer film kijken samen en de meeste andere mensen er totaal niet van gediend zijn (ook genoeg die op moeten blijven letten omdat ze anders niet meer weten waar het over gaat en dan aan mij gaan vragen: Waar gaat het over? )
...
Ik heb echt ooit film gekeken met mensen dat ik aan het einde moest uitleggen waar het nou eigenlijk over gingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Die zijn zeker erg, gewoon een beetje klooien moet kunnen
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb echt ooit film gekeken met mensen dat ik aan het einde moest uitleggen waar het nou eigenlijk over ging![]()
Heel raar.
Eetsequote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
Ik ben eten, tot strak Lui [ afbeelding ]
quote:
hahahaha succesquote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
tan ... = ... : a
a = ... : tan
a = ...
denk aan:
2 = 6 : 3
3 = 6 : 2
verhaaltje: De domtoren in utrecht is 110 meter hoog. Naomi ziet deze toren onder een hoek van 13° . Hierboven zie je een schets van de situatie.
A: Neem de berekening van het blaadje ernaast en vul deze verder in.
Ook het boek van Moderne Wiskunde?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef TheFamousMan het volgende:
tan ... = ... : a
a = ... : tan
a = ...
denk aan:
2 = 6 : 3
3 = 6 : 2
verhaaltje: De domtoren in utrecht is 110 meter hoog. Naomi ziet deze toren onder een hoek van 13° . Hierboven zie je een schets van de situatie.
A: Neem de berekening van het blaadje ernaast en vul deze verder in.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook het boek van Moderne Wiskunde?
Jupquote:Op maandag 31 januari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook het boek van Moderne Wiskunde?
Ik snap dat hele goniometrie gebeuren nuquote:
Volgens mij moet het zoquote:tan ... = o : a
o = hoogte van toren = 110 meter
a = afstand = wat je moet berekenen
tan = 13
tan13 = 110 : a
110 : tan13 = a
a= 476,5 meter
Daar leer je niks vanquote:
ik zag het ook netquote:
HiHaHartelijk bedankt, maar ik kwam echt niet verder, en dan bekijk ik één antwoord en dan kom ik weer verderquote:Op maandag 31 januari 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar leer je niks van.
Tangens is de verhouding tussen de rechthoekszijden. Om precies te zijn: de lengte van de overstaande zijde, gedeeld door de lengte van de aanliggende zijde. je weet de hoek, en dus ook de tangens van de hoek, je weet een van de zijden, dan blijft een simpele invuloefening over. Succes.
quote:
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
HiHaHartelijk bedankt, maar ik kwam echt niet verder, en dan bekijk ik één antwoord en dan kom ik weer verder
ik had het even bekeken bij de uitleg, maar voor mij is het al aardig knap dat ik 50% van de paragraaf heb gemaakt zonder hulpquote:Op maandag 31 januari 2011 16:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nadat zij het antwoord gegeven had .. UHUH
Dan is mijn proefwerkweek proefwerk warrschijnlijk goed gegaanquote:
da's voor andere vakkenquote:
Coolquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's voor andere vakken
http://www.debergopweb.nl(...)_3B_havo_uitw_H7.pdf
site van de school ---> antwoorden staan ingescanned
ik moet het proefwerk nog maken. ben net aan het hoofdstuk begonnenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn proefwerkweek proefwerk warrschijnlijk goed gegaanDat gedeelte dan
Ik hoop het voor je. Maar als je goed logisch nagedacht hebt, en de rekenregels goed geleerd hebt, zal dat vast goedgekomen zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 16:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan is mijn proefwerkweek proefwerk warrschijnlijk goed gegaanDat gedeelte dan
Dalijk lekker sinus en cosinusquote:Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik moet het proefwerk nog maken. ben net aan het hoofdstuk begonnen
We moesten de hoogte van een huis berekenen, eerst werd mijn huis 28 meter hoog, dat vond ik niet logischquote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je. Maar als je goed logisch nagedacht hebt, en de rekenregels goed geleerd hebt, zal dat vast goedgekomen zijn.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moesten de hoogte van een huis berekenen, eerst werd mijn huis 28 meter hoog, dat vond ik niet logischToen heb ik het deelteken veranderd in een keerteken en toen kwam er iets rond de 7 meter uit
BAM 5 punten
Veel boodschaps gehaald?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis.
En ik uitgeput
ik had er gewoon bijgezet dat het een flat wasquote:Op maandag 31 januari 2011 16:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
We moesten de hoogte van een huis berekenen, eerst werd mijn huis 28 meter hoog, dat vond ik niet logischToen heb ik het deelteken veranderd in een keerteken en toen kwam er iets rond de 7 meter uit
BAM 5 punten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik had er gewoon bijgezet dat het een flat wasEen flat heeft meestal geen driehoekdakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik snap niet waar ze die NaCl vandaan halen in de vraagquote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Enfermera het volgende:
OMFG. Even hoor.
Ik moet voor mn werk een rekentoets doen omdat ik nieuwe medewerker ben. Je kan online wat oefeningen doen en oefentoetsen/vragen maken om je voor te bereiden op de echte toets. Je mag geen fouten maken (want dat kan in je werk ook niet). Tjek de vraag die ik hier kreeg.
Wie het weet, mag het zeggen. Ik snap er geen fuck van. Je ziet de antwoorden die ik in heb gevuld (in het rood, fout dus), met het goede antwoord in het zwart erachter. Maar hoe ze eraan komen?![]()
Un-fucking-believable.
[ afbeelding ]
En het ergste vind ik nog; je kan zien dat de vraag ONJUIST was (), maar wat ik er dan fout aan heb gedaan? Ik had dat ook bij een vraag met oplossingen maken, en ik snapte er geen kut van. Hoe moet ik er dan van leren?
Wat een faalhazen zeg.
![]()
held!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:49 schreef Muck het volgende:
Zo, boodschappen zijn in huis.
En ik uitgeput
Jaquote:
PRECIES! Ik dus ook niet. XD Dat is idd de frustratie die ik heb. Blijkbaar moet je dat medicijn oplossen dus?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze die NaCl vandaan halen in de vraag
Ik ga nog eens kijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
PRECIES! Ik dus ook niet. XD Dat is idd de frustratie die ik heb. Blijkbaar moet je dat medicijn oplossen dus?Maar dan hoort het toch niet onder het kopje 'spuitenpompen', maar onder het kopje 'oplossen'?
![]()
Pffffffff. Echt hoor.
Standaard oplosvloeistof in infuus toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap niet waar ze die NaCl vandaan halen in de vraag
Ja, dat opzich wel. Maar in de beginvraag staat daar niks over, alleen over het aantal mg wat ie moet krijgen... Nouja, ik hou erover op, ik kan hier echt boos over worden. Ze willen dat wij geen fouten maken en dingen begrijpen, zo lukt dat niet ergquote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Standaard oplosvloeistof in infuus toch?
Senk joequote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Muck het volgende:
Neemt niet weg dat de vraagstelling gewoon volkomen ruk is
Ninja-editquote:Op maandag 31 januari 2011 17:00 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat opzich wel. Maar in de beginvraag staat daar niks over, alleen over het aantal mg wat ie moet krijgen... Nouja, ik hou erover op, ik kan hier echt boos over worden. Ze willen dat wij geen fouten maken en dingen begrijpen, zo lukt dat niet erg![]()
XD
[..]
Senk joe
Logisch, als je weet hoe je het medicijn moet verdunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:54 schreef Enfermera het volgende:
OMFG. Even hoor.
Ik moet voor mn werk een rekentoets doen omdat ik nieuwe medewerker ben. Je kan online wat oefeningen doen en oefentoetsen/vragen maken om je voor te bereiden op de echte toets. Je mag geen fouten maken (want dat kan in je werk ook niet). Tjek de vraag die ik hier kreeg.
Wie het weet, mag het zeggen. Ik snap er geen fuck van. Je ziet de antwoorden die ik in heb gevuld (in het rood, fout dus), met het goede antwoord in het zwart erachter. Maar hoe ze eraan komen?![]()
Un-fucking-believable.
[ afbeelding ]
En het ergste vind ik nog; je kan zien dat de vraag ONJUIST was (), maar wat ik er dan fout aan heb gedaan? Ik had dat ook bij een vraag met oplossingen maken, en ik snapte er geen kut van. Hoe moet ik er dan van leren?
Wat een faalhazen zeg.
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Veel voedsels in kast en koele kast nu
Whaoh! Dan kom ik etenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Veel voedsels in kast en koele kast nu
Uhhuhquote:
Tja, als ik dat zou wetenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Logisch, als je weet hoe je het medicijn moet verdunnen.
Hoeraquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
En mijn eerste quiche is gelukthij ziet er vet mooi uit en hij is lekker
ik heb alleen geen bladerdeeg gebruiktmaar ik had van die plakjes voor hartige taart
Ja, das wel ruk aan de vraag indd. Ik miste in de vraagstelling de oplosverhoudingquote:Op maandag 31 januari 2011 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
![]()
[..]
Tja, als ik dat zou wetenZe zeggen niet eens over welk medicijn het gaat. Als ze dat zouden zeggen, zou ik zo dat protocol uit mn hoofd kunnen opzeggen waarschijnlijk
Oehhh wat lekkerrr!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
ik heb alleen geen bladerdeeg gebruiktmaar ik had van die plakjes voor hartige taart
XD Haha precies.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das wel ruk aan de vraag indd. Ik miste in de vraagstelling de oplosverhouding...
Mag ik komen proevenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Hihi... je deed weer je 'XD'quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Haha precies.
Sommige vragen ook, het ABN daarin... Ik heb ook heel onaardig de fouten gemaild (rechtsboven is een envelopje waarin je vragen/opmerkingen kan mailen), dus dat ik heb ik bij alles gedaan wat ik tegenkwam, met groeiende frustratie/onaardigheid![]()
![]()
Komt u maarquote:
Hoeraquote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt geen eten voor vanavond in huis, zoals ik het zo lees? Of heb je gewoon erge trekquote:
Ghehequote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Hihi... je deed weer je 'XD'![]()
![]()
EN ja.. Ik snap je
... Mep ze er maar mee om de oren! FOUT!!!!!!!!!!!
.
Niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoera
Ik heb ook geen bladerdeeg gebruikt
De boodschappen zijn binnen, dus ik ga het nú voor je uit typen
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
heb ik zelf gemaakt op aanwijzing van mijn Kookdwerg!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?wat heb je dan gebruikt.. want het smaakte wel naar bladerdeeg
Stom he. Ik dacht eerst echt; huh? Wat? ben ik nou zo dom?quote:
Maar ik ben pas 14quote:Op maandag 31 januari 2011 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Stom he. Ik dacht eerst echt; huh? Wat? ben ik nou zo dom?Maar nee.
![]()
Dus ja. Ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen XD
Het apenverblijf was het toch? Of was dat alleen toek's slaapkamer?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Komt u maar
[..]
Hoera
Ik heb ook geen bladerdeeg gebruikt hoor
Ook geen pakje voor hartige taart overigens
De boodschappen zijn binnen, dus ik ga het nú voor je uittikken
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Het apenverblijf was het toch? Of was dat alleen toek's slaapkamer?
Ik heb altijd trekquote:Op maandag 31 januari 2011 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jij hebt geen eten voor vanavond in huis, zoals ik het zo lees? Of heb je gewoon erge trek![]()
quote:[..]
Ghehe![]()
PreciesIk heb dat plaatje wat ik hierboven ook heb gepost, uitgeprint, en dan ga ik het morgen op mn werk laten zien en bespreken
![]()
![]()
![]()
Het is zelfgemaakt deegquote:Op maandag 31 januari 2011 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?wat heb je dan gebruikt.. want het smaakte wel naar bladerdeeg
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 17:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
heb ik zelf gemaakt op aanwijzing van mijn Kookdwerg!
MPG en Toek eten áltijd.quote:
Nee, das veels te weinigquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG en Toek eten áltijd.
3 maaltijden per dag is niet normaal voor ze
Hier ook niet, heb net pas mijn 4de opquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG en Toek eten áltijd.
jummieeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is zelfgemaakt deeg
[..]
Dat dus
Men neme:
* 150 gram bloem
* snufje zout
* 120 gram koude boter
* 50 mililiter koud water
Meng de bloem en het zout door elkaar, snijd de boter in kleine blokjes en kneed het erdoor tot het een deegje begint te vormen. Dan doe je beetje bij beetje het water erbij.
half uurtje laten rusten in de koelkast in een plastic zakje, dan in de vorm doen en nog eens een half uurtje laten rusten.
Vulling:
* 2 eitjes
* 2 dl room
* beetje peper en zout, evt. sufje nootmuskaat
Voor de standaard-quiche bak ik spekjes uit met een uitje en wat champignons. Dit doe je op de bodem van het deeg en je strooit er wat geraspte kaas over. Je eimengsel erop gieten en dan 45 minuten op 175 graden de oven in. Als de bovenkant goudbruin is, is je quiche jummie
Voor de griekse quiche heb ik kipreepjes gebakken met wat gyroskruiden, een handje prei en paprika (over van de spaghetti) en deze in de vorm gedaan. Een stukje feta aan blokjes gehakt en erover gestrooid, ei-prut erop en dan de oven in.
Ook lekker met brie en rauwe ham
Of tomaatjes en gehakt met italiaanse kruiden
of of of
Voor het slapengaan komt er daar nog wel minimaal een bij, toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier ook niet, heb net pas mijn 4de op![]()
Biw![]()
dat haal ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG en Toek eten áltijd.
Ah. 24/7 eten.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:21 schreef Muck het volgende:
[..]
MPG en Toek eten áltijd.
Nee, nog niet volgens mijquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is zelfgemaakt deeg
[..]
Dat dus
Men neme:
* 150 gram bloem
* snufje zout
* 120 gram koude boter
* 50 mililiter koud water
Meng de bloem en het zout door elkaar, snijd de boter in kleine blokjes en kneed het erdoor tot het een deegje begint te vormen. Dan doe je beetje bij beetje het water erbij.
half uurtje laten rusten in de koelkast in een plastic zakje, dan in de vorm doen en nog eens een half uurtje laten rusten.
Vulling:
* 2 eitjes
* 2 dl room
* beetje peper en zout, evt. sufje nootmuskaat
Voor de standaard-quiche bak ik spekjes uit met een uitje en wat champignons. Dit doe je op de bodem van het deeg en je strooit er wat geraspte kaas over. Je eimengsel erop gieten en dan 45 minuten op 175 graden de oven in. Als de bovenkant goudbruin is, is je quiche jummie
Voor de griekse quiche heb ik kipreepjes gebakken met wat gyroskruiden, een handje prei en paprika (over van de spaghetti) en deze in de vorm gedaan. Een stukje feta aan blokjes gehakt en erover gestrooid, ei-prut erop en dan de oven in.
Ook lekker met brie en rauwe ham
Of tomaatjes en gehakt met italiaanse kruiden
of of of
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor het slapengaan komt er daar nog wel minimaal een bij, toch?
Jaquote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. 24/7 eten.Zonder aan te komen zeker en alles? XD
[..]
Dan stap je in je ootoo of de trein en komt het halenquote:
Jahp. 24/7 eten, en nog veels te mager blijvenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah. 24/7 eten.Zonder aan te komen zeker en alles? XD
[..]
Nee, nog niet volgens mij![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: fuuuuuuuuuu kutimageshack.
ERROR. Er mist een werkwoord in deze zin.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
Waarom word ik over 1 kam met een taalpurist?
Lastig hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jahp. 24/7 eten, en nog veels te mager blijven![]()
...
Geen ideequote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
Geen afbeeldingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: fuuuuuuuuuu kutimageshack.![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:27 schreef pgrferrari het volgende:
![]()
wat hoort er te staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: fuuuuuuuuuu kutimageshack.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Troost je, je krijgt wél muckievoerquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Toekito het volgende:
Maar ik heul geen adresserquote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
[..]
Dan stap je in je ootoo of de trein en komt het halen
Ik wou dat het hier zo wasquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Jahp. 24/7 eten, en nog veels te mager blijven![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door pgrferrari op 31-01-2011 17:46:11 ]
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:30 schreef pgrferrari het volgende:
Nog een keer
Geinig autootjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een keer
oh noessssssssss vlieftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat interieur is zoooo veel leuker dan die nieuwere versie
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 17:31:53 ]
Nog een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mini!
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nog een keer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vraarie is verleden tijd
Mini
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
quote:
Ja, hij heeft het interieur beige leer laten bekleden, zeer mooi bij deze witte Mini!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh noessssssssss vlieft
dat interieur is zoooo veel leuker dan die nieuwere versie
quote:
Niet van mij hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 17:33 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
Vraarie is verleden tijd
Mini
Niet, of nóg niet?quote:
gelukkig wel, anders had ik gaan huilen!quote:
Waar kan ik een tafel reserveren voor dinsdag of donderdag?quote:
010-belmuckquote:Op maandag 31 januari 2011 17:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar kan ik een tafel reserveren voor dinsdag of donderdag?
quote:
Ja, maar mijn vader is er tegen omdat er hier al 2 auto's staan.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:37 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vader is er tegen omdat er hier al 2 auto's staan.
Maar dat weerhoudt me er voorlopig niet van.
hoezo post je 'm dan?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat ik daar ben gaan kijken en meegereden heb.
Reed het nog een beetje fijn dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Omdat ik daar ben gaan kijken en meegereden heb.
mijn muzieklerares met obesitas heeft er ook een, geen idee waarom, het is zo vernederend als je d'r ziet zwoegen en ploeteren om de deur dicht te doenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
mn stiefvader had altijd een mini
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:33 schreef Muck het volgende:
Vandaag: Witvis uit de oven met een kruidenkorst met erwtjes en aardappels
Dinsdag: Pasta met romige kip/champignonsaus
Woensdag: geroerbakte kip met groenten en kruiden met rijst
Donderdag: couscous
Vrijdag: Eten bij ouders
Zaterdag: gebakken aardappels met gevulde schnitzels en sla
Zondag: Spaghetti
Second thatquote:
Bomencollectiequote:
Ik kan niet zeggen dat het comfortabel was, de stoelen overigens welquote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reed het nog een beetje fijn dan?
je weet de weg en schuift maar aan. Vanavond heb ik brood tot 21:00 en daarna gauw door naar Muck's keukenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second thatAl heb ik dankzij collega ook iets heel lekkers te eten, rijst met doperwten en ragout (had een blik gekregen, omdat zij eet geen vlees en had dat weer van iemand anders gekregen
). Jummie
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mn kaassoufflé zoiets:
[ afbeelding ]
en mn gehaktballen zelf gekruid enzo
laters MPGquote:
bossiequote:
Kan ik het iets beter in vullenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ma: geen idee
Di: zien we wel
Wo: nog niet duidelijk
Do: geen idee
Vrij: Pizza.
Ben nog aan het klooien met hoeveelheden enzo voor de soufflé, dat is best lastig nogquote:
WB Enfequote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten(tomatensaus met courgette en aubergine, zelfgemaakt, met pasta)
![]()
Cool, die soufflé Janies!![]()
Thxquote:
Ik weet ook nog niet wat ik ga eten komende week.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ma: geen idee
Di: zien we wel
Wo: nog niet duidelijk
Do: geen idee
Vrij: Pizza.
Good thinkingquote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thx
Jaaa, is altijd heel erg lekkol als ik dat maak![]()
Heb extra veel gemaakt zodat we wat porties kunnen invriezen voor als ik avonddienst heb
Hey Marijkequote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies, die souffle ziet er super uit!
Jum jumquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
vandaag: Nasi
morgen: schnitzel, aardappeltjes, bloemkool
woensdag:Spaghetti carbonara
Donderdag: Quiche gehakt prei
Vrijdag: Kaassoufflé, broccoli, gekruide aardappelpartjes
zaterdag: gehaktballen, boontjes, gekookte aardappelen
Oh, dat is zo lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second thatAl heb ik dankzij collega ook iets heel lekkers te eten, rijst met doperwten en ragout (had een blik gekregen, omdat zij eet geen vlees en had dat weer van iemand anders gekregen
). Jummie
Jaaaaa, souffléquote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben nog aan het klooien met hoeveelheden enzo voor de soufflé, dat is best lastig nog
Wel leuk om te doen, wil ook weer een keer vruchtensoufflés maken
enferquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten(tomatensaus met courgette en aubergine, zelfgemaakt, met pasta)
![]()
Cool, die soufflé Janies!![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies, die souffle ziet er super uit!
flitserquote:
Hai Trevquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Good thinking
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe gaat die?
Muckquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Jum jum
[..]
Oh, dat is zo lekker
[..]
Jaaaaa, soufflé
Flitserquote:
Veel gegeten toen ik late diensten werktequote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
Ja he? Heerlijk en zo simpelEn morgen nog een keer
[..]
Flitser![]()
Hoe is het?
Ging goed, geen extra pijn of zoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevHoe is je eerste halve werkdag gegaan?
Ik was trouwens gister vergeten het treinkaartje te posten, dus die heb ik vanochtend op de post gedaan
Kan gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik bij m'n ouders zou eten![]()
Dus nu heb ik woensdag bloemkool, want dat haal ik dan even op
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Vast nietquote:
Soms wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder ben ik vaak ook nog te snel
Dat ziet er echt goddelijk uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mn kaassoufflé zoiets:
[ afbeelding ]
en mn gehaktballen zelf gekruid enzo
myraelaquote:
Hey Myrquote:
Hey KGquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Weer 501 KSC-topics gemist zie ik
ik wil zo wel in jou plaats naar je ouders om te eten hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
kapiteinquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
roelquote:
Hee jou heb ik nog nooit gezien hierquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben antiek, ik kom alleen voor speciale gelegenheden van stalquote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee jou heb ik nog nooit gezien hier![]()
Ja, probeer meestal wel gezond te eten. Alhoewel, nu maakt het niet zoveel uit nu ik zoveel kilo's van dat buikgriepvirus kwijt benquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Good thinking
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe gaat die?
Wil je er anders een paar van mij hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, probeer meestal wel gezond te eten. Alhoewel, nu maakt het niet zoveel uit nu ik zoveel kilo's van dat buikgriepvirus kwijt ben![]()
Gf
Kom maar hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil je er anders een paar van mij hebben?
KGquote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik ben antiek, ik kom alleen voor speciale gelegenheden van stal
Hoeveel wil je dan hebben?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kom maar hoorIk weeg nog steeds ruim 2kg lichter dan daarvoor, en het is nou niet alsof ik moest afvallen ofzo.
Dat is het zeker, ik was blij dat ik vanmorgen weer gewerkt hebquote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef roeleke92 het volgende:
Ja wel lekker trev rustige dag gehad naja is normaal als je vrij hebt
meivakantie is al een tijdje voorbijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
OMG! Wat is er aan de hand?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben antiek, ik kom alleen voor speciale gelegenheden van stal
Kilootje of 3 ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoeveel wil je dan hebben?
[..]
Dat is het zeker, ik was blij dat ik vanmorgen weer gewerkt heb
wel gezellig toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef roeleke92 het volgende:
vanavond weer een verjaardag drukke dagen met verjaardag deze 2 weken
Goedenavond mijnheer! Hoe maakt u het?quote:
Sterker nog, dat gaat om meivakantie 2008quote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
meivakantie is al een tijdje voorbij
HoiHoi
Hey STquote:Op maandag 31 januari 2011 18:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Wat is er aan de hand?
Er zijn 14-jarigen bij hoor
Ja hoor, ik heb jou natuurlijk wel verschrikkelijk gemist en het was wat behelpen, maar het gaat wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:42 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hey STLang geleden
Alles goed?
als je het écht niet laten kan...quote:
Nou ja, ze blijven ook op tot na 3 uur 's nachts, dus ach.quote:
Het is KGquote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
als je het écht niet laten kan...
Gelukkig weet jij je wel raad zonder mij hequote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb jou natuurlijk wel verschrikkelijk gemist en het was wat behelpen, maar het gaat wel.
Heb je spannend nieuws of miste je ons gewoon?
Vooral niet met zijn badquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is KG![]()
Die kan bijna niet anders
Ik kan ook werkenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is KG![]()
Die kan bijna niet anders
Jeuj, thanks!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar doe ik niet moeilijk over
* Trevland geeft Enfe 3 kilo
Goenienadetaartjeee!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb jou natuurlijk wel verschrikkelijk gemist en het was wat behelpen, maar het gaat wel.
Heb je spannend nieuws of miste je ons gewoon?
Ja, ik vermaak me wel hoor, maar het is toch anders...quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Gelukkig weet jij je wel raad zonder mij heGeen spannend nieuws, nog veel te druk, zo weer weg, en snel iedereen weer naar Noordwijk halen voor een high tea van de zaak
Hence the bijnaquote:
Enfermerel! Dacalgonit! Ben je er nou alweeeeeeeeeeerquote:
Gelukkig dat ik jou er blij mee kan makenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj, thanks!![]()
Passen mn kleren iig weer beter haha XD
[..]
Goenienadetaartjeee!![]()
![]()
![]()
Ik laat de gastenlijst aan jou over ok?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik vermaak me wel hoor, maar het is toch anders...
Iedereen? Wie is iedereen? ()
[..]
Hence the bijna
same hier, met 7 mensen tegelijk actief praten + MO + KSC + Youtube + Wrtsquote:
Oh, jij en ik dus, in de pornokamer. Zaterdag of zondag doen, ben ik toch in de buurtquote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik laat de gastenlijst aan jou over ok?
Nodig jij ons uit?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij je wel raad zonder mij heGeen spannend nieuws, nog veel te druk, zo weer weg, en snel iedereen weer naar Noordwijk halen voor een high tea van de zaak
Werkze maar weer dan, snuitjequote:
Latahquote:
Nee dat regelt STquote:
Delegeren heb je al goed onder de knie hoor, schatquote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nee dat regelt STIk ben slechts faciliterend.
Jaaaaaaaa goed he.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Enfermerel! Dacalgonit! Ben je er nou alweeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Nee dat regelt STIk ben slechts faciliterend.
Van niet actief doen kan je ook wel trek van krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport voor vandaag.
Nu de oven maar aangezet, want van actief doen krijg je trek.
I knowquote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Delegeren heb je al goed onder de knie hoor, schat
Ik neem aan dat je er dan straks ook nog iets in zet?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef DaMart het volgende:
Zo, uitgesport voor vandaag.
Nu de oven maar aangezet, want van actief doen krijg je trek.
Ja, joepie zeg heeeeeeee, maar ik moet nu eten en kindslingeren, ben je er straks ook nog? Jajajaja?quote:
Klopt, vooral last hebt van luiheid... dan verbrand je veel energie door het gapenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice
[..]
Van niet actief doen kan je ook wel trek van krijgen
Hmhm, nog steeds een slijmbal ookquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
I knowGoed toch? Dat is een blijk van vertrouwen in jou
Nu echt
Vertel mij watquote:Op maandag 31 januari 2011 18:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, vooral last hebt van luiheid... dan verbrand je veel energie door het gapen.
Ja, een stokbrood met kaas en hamquote:Op maandag 31 januari 2011 18:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je er dan straks ook nog iets in zet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |