het smaakt me niet, en meer gooien het inmiddels weg dus denk dat het een rotte zooi is die ze overhaddenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Denk aan eventuele bijbedoelingen![]()
![]()
... Bazen geven nooit zomaar wat
...
Zie je wel!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
het smaakt me niet, en meer gooien het inmiddels weg dus denk dat het een rotte zooi is die ze overhadden
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Yeah we krijgen fruit omdat we prima gewerkt hebben afgelopen week
En dan zeggen ze dat ik erg flauw kan zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, heel flauw, dat doen we altijd en iedereen vindt dat raar en ik lig helemaal in een deuk en hij ook, dat scheelt, anders was ik vrij alleen
Ik was ook heel blijen had t gelijk iedereen verteld
Stuur maar via de lijnquote:
Ik weet dat t best erg isquote:
Whehequote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.
of het is uit moerdijk of het is gewoon een heel goedkope zendingquote:
als dat zo is wil ik wel geld genoeg voor een eigen bedrijf. Maar die ontslagen zijn al gevallen eind vorig jaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat is om jullie zoet te maken, straks vallen er tientallen ontslagen.
stralingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
of het is uit moerdijk of het is gewoon een heel goedkope zending
Afkeur, waarschijnlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Bij m'n ouders is het idd ook zo'n beetje wel over, m'n vader werkt voor Natuur en Milieu, daar werd extreem op bezuinigd en vielen ook veel ontslagen, en m'n moeder is maatschappelijk werkster, en met bezuinigingen qua zorg weet je het welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
als dat zo is wil ik wel geld genoeg voor een eigen bedrijf. Maar die ontslagen zijn al gevallen eind vorig jaar.
Oe, dadelijk geven jullie lichtquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die een dommer gevoel voor humor had dan ik. Wel lomper btw...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik erg flauw kan zijn
Dat snap ik
zoiets idd.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Afkeur, waarschijnlijk...
Als wij van het werk ongesneden tomaten meekrijgen, is dat ook altijd afkeur... Dat vertellen ze er alleen niet bij
...
Dat ken ikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Oe, dadelijk geven jullie licht
[..]
Ik heb echt nog nooit iemand meegemaakt die een dommer gevoel voor humor had dan ik. Wel lomper btw...
Zo zaten we een keer een film te kijken, serieuze thriller en zei ik ineens: Het zou wel raar zijn als ze nu ineens Frans gingen praten.
Hij: Ja, en dan elkaar met stokbroden slaan.
Zulk soort stomme dingen
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ken ikregelmatig zulke uitspraken of dingen uit andere films er bij halen
iedereen schaamt zich ervoor, dus doen ze het in hun hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken echt verder niemand die dat doet
Film kijken?
Is goedquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ken echt verder niemand die dat doet
Film kijken?
Die zijn zeker erg, gewoon een beetje klooien moet kunnenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
btw, ik doe dat dus bijna nooit meer, omdat wij eigenlijk nooit meer film kijken samen en de meeste andere mensen er totaal niet van gediend zijn (ook genoeg die op moeten blijven letten omdat ze anders niet meer weten waar het over gaat en dan aan mij gaan vragen: Waar gaat het over? )
...
Ik heb echt ooit film gekeken met mensen dat ik aan het einde moest uitleggen waar het nou eigenlijk over gingquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed
[..]
Die zijn zeker erg, gewoon een beetje klooien moet kunnen
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb echt ooit film gekeken met mensen dat ik aan het einde moest uitleggen waar het nou eigenlijk over ging![]()
Heel raar.
Eetsequote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef Trevland het volgende:
Ik ben eten, tot strak Lui [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |