Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik had pas later door dat ik de LaPo had, sorry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Burpquote:
Dat is leuker als je denktquote:
mijn onderbewustzijn is goeeeeedquote:
Ja burpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had tests gedaan met getallen- en letterreeksen en de hoogste score gehaald
Je kreeg een vraag en als je die goed had een moeilijkere enzovoorts. Als je hem fout had, kreeg je weer een gemakkelijkere.
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen bal meer van, dus was blij verrast dat ik he zo goed had gedaan
Hallo btw
Hey JBquote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had tests gedaan met getallen- en letterreeksen en de hoogste score gehaald
Je kreeg een vraag en als je die goed had een moeilijkere enzovoorts. Als je hem fout had, kreeg je weer een gemakkelijkere.
Ik snapte er op een gegeven moment echt geen bal meer van, dus was blij verrast dat ik he zo goed had gedaan
Hallo btw
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja burpJou filmpjes van KoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
natuur- en scheikunde is wel leuk, maar ik ben er zo verdomde slecht inquote:Op maandag 31 januari 2011 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vond wiskunde ook leuk altijd en natuur- en scheikunde
Ik hou wel van logisch nadenken enzo (hence mn score ws)
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelfquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tegen jezelf lullen is ook altijd fijn
Ik was er best goed in, tot ik moest gaan lerenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
natuur- en scheikunde is wel leuk, maar ik ben er zo verdomde slecht in
Zeer herkenbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelf
Ik praat ook tegen PC's enzo, krijg op mn werk weleens commentaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.. dan heb ik vaak het idee dat het nogal gezellig is met mezelf
quote:
Ja. Als. Denk daar maar eens over naquote:
Pssst TFM, ik zit in je hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik praat altijd tegen de stemmen in m'n hoofd
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja burpDie had ik al een keer gezien jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Stalkertjequote:
Dat had ik al gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als. Denk daar maar eens over na.
Als in de betekenis van wanneerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Als. Denk daar maar eens over na.
Jaaaa, jij welquote:
Ze zijn gewoon bang voor een griepepidemie Veel vit C helptquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Yeah we krijgen fruit omdat we prima gewerkt hebben afgelopen week
Wel heel flauwquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb bij mn omschrijving van mezelf op twitter staan dan ik mezelf soms heel erg grappig vind
Ik heb maar 1 vriend die heel erg om me moet lachen, verder snapt niemand het
Laatst: Dan moet je pepperspray gebruiken, dat doet pijn.
Ik: Ja, maar de effectiviteit ligt ook wel een beetje aan waar je spuit.
Hij: Ja, liefst in de ogen
Ik: Ja, op je enkels prikt wel een beetje denk ik, maar heeft minder effect
Hij: Dan kun je wel zeggen dat je een gepeppersprayede enkel hebt, dat zullen weinig mensen zeggen
En toen moesten we lachen en niemand begreep het![]()
Doe mij maar een granny smithquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was overigens wel trots dat ik die tests zo goed had gedaan
de fysieke test ook![]()
Ik ben gewoon beter dan ik dacht
Denk aan eventuele bijbedoelingenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Je trots is merkbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik was overigens wel trots dat ik die tests zo goed had gedaan
de fysieke test ook![]()
Ik ben gewoon beter dan ik dacht
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
Ja, heel flauw, dat doen we altijd en iedereen vindt dat raar en ik lig helemaal in een deuk en hij ook, dat scheelt, anders was ik vrij alleenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel heel flauw
[..]
Doe mij maar een granny smith
[..]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |