Ging goed, geen extra pijn of zoquote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai TrevHoe is je eerste halve werkdag gegaan?
Ik was trouwens gister vergeten het treinkaartje te posten, dus die heb ik vanochtend op de post gedaan
Kan gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik was gewoon vergeten dat ik bij m'n ouders zou eten![]()
Dus nu heb ik woensdag bloemkool, want dat haal ik dan even op
![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Vast nietquote:
Soms wel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zonder ben ik vaak ook nog te snel
Dat ziet er echt goddelijk uit.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mn kaassoufflé zoiets:
[ afbeelding ]
en mn gehaktballen zelf gekruid enzo
myraelaquote:
Hey Myrquote:
Hey KGquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Weer 501 KSC-topics gemist zie ik
ik wil zo wel in jou plaats naar je ouders om te eten hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
kapiteinquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
roelquote:
Hee jou heb ik nog nooit gezien hierquote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ben antiek, ik kom alleen voor speciale gelegenheden van stalquote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee jou heb ik nog nooit gezien hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |