Ik kan niet zeggen dat het comfortabel was, de stoelen overigens welquote:Op maandag 31 januari 2011 17:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Reed het nog een beetje fijn dan?
je weet de weg en schuift maar aan. Vanavond heb ik brood tot 21:00 en daarna gauw door naar Muck's keukenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second thatAl heb ik dankzij collega ook iets heel lekkers te eten, rijst met doperwten en ragout (had een blik gekregen, omdat zij eet geen vlees en had dat weer van iemand anders gekregen
). Jummie
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens is mn kaassoufflé zoiets:
[ afbeelding ]
en mn gehaktballen zelf gekruid enzo
laters MPGquote:
bossiequote:
Kan ik het iets beter in vullenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ma: geen idee
Di: zien we wel
Wo: nog niet duidelijk
Do: geen idee
Vrij: Pizza.
Ben nog aan het klooien met hoeveelheden enzo voor de soufflé, dat is best lastig nogquote:
WB Enfequote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten(tomatensaus met courgette en aubergine, zelfgemaakt, met pasta)
![]()
Cool, die soufflé Janies!![]()
Thxquote:
Ik weet ook nog niet wat ik ga eten komende week.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ma: geen idee
Di: zien we wel
Wo: nog niet duidelijk
Do: geen idee
Vrij: Pizza.
Good thinkingquote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Thx
Jaaa, is altijd heel erg lekkol als ik dat maak![]()
Heb extra veel gemaakt zodat we wat porties kunnen invriezen voor als ik avonddienst heb
Hey Marijkequote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies, die souffle ziet er super uit!
Jum jumquote:Op maandag 31 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
vandaag: Nasi
morgen: schnitzel, aardappeltjes, bloemkool
woensdag:Spaghetti carbonara
Donderdag: Quiche gehakt prei
Vrijdag: Kaassoufflé, broccoli, gekruide aardappelpartjes
zaterdag: gehaktballen, boontjes, gekookte aardappelen
Oh, dat is zo lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Second thatAl heb ik dankzij collega ook iets heel lekkers te eten, rijst met doperwten en ragout (had een blik gekregen, omdat zij eet geen vlees en had dat weer van iemand anders gekregen
). Jummie
Jaaaaa, souffléquote:Op maandag 31 januari 2011 17:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben nog aan het klooien met hoeveelheden enzo voor de soufflé, dat is best lastig nog
Wel leuk om te doen, wil ook weer een keer vruchtensoufflés maken
enferquote:Op maandag 31 januari 2011 18:02 schreef Enfermera het volgende:
Zo, lekker gegeten(tomatensaus met courgette en aubergine, zelfgemaakt, met pasta)
![]()
Cool, die soufflé Janies!![]()
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Janies, die souffle ziet er super uit!
flitserquote:
Hai Trevquote:Op maandag 31 januari 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Good thinking
[..]
Hey Marijke![]()
Hoe gaat die?
Muckquote:Op maandag 31 januari 2011 18:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Jum jum
[..]
Oh, dat is zo lekker
[..]
Jaaaaa, soufflé
Flitserquote:
Veel gegeten toen ik late diensten werktequote:Op maandag 31 januari 2011 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck![]()
Ja he? Heerlijk en zo simpelEn morgen nog een keer
[..]
Flitser![]()
Hoe is het?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |