Zeker, ik heb alleen net bij Caro even weggezapt, dat kan ik echt niet meer aanhorenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Die Pauwl Rabbering draait verdomd goede muziek.
Ze is nogal van de feitjes enzo, ja. Ik ben benieuwd. Toch: go Michiel!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pas op met wat je zegt, Miranda heeft nog bést wel wat muziekkennis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 0x gedraaidquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef alors het volgende:
Waarom niet eens Huilend naar de Club, briljant is die
6xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ohja, de u komt na de o van Hollereerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
6x
maandag 03-01-2011 20:13 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
donderdag 02-12-2010 02:13 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
dinsdag 30-11-2010 04:43 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
zondag 28-11-2010 11:40 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
donderdag 25-11-2010 08:26 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
maandag 22-11-2010 22:52 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
waarom deze spoilers?Dan weten teruglezers de uitslag nog niet voordat ze hebben geluisterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Omdat sommige het nog terug willen luisteren zonder del uitslag te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]know'm sayin?
word? word.
waarom deze spoilers?Voor diegenen die het niet gehoord hebben, en terug willen luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat sommige het nog terug willen luisteren zonder del uitslag te weten.
Doe mij dan toch maar het 'origineel'.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het desondanks een heerlijk nummer
Ik luister em nu op Spotify, die beatquote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, de u komt na de o van Hollereer.
Ik vind hem echt afschuwelijk, wazige brij.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister em nu op Spotify, die beat![]()
'een polonaise van traantjes op me wang '
En eindelijk niet meer die kutlach van Frankquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef alors het volgende:
Het zoetgevooisde stemgeluid van Sanderik heb het gemist!!
Dit ja. Gaat nog wel even duren denk ik, voordat ik weer naar het buitenland gaquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit ja. Gaat nog wel even duren denk ik, voordat ik weer naar het buitenland ga
Ik eigenlijk al redelijk snel, maar echt warm is het daar nu ook weer niet, en niets doen is er zeker niet bij....quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarheen? En wat ga je doenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik eigenlijk al redelijk snel, maar echt warm is het daar nu ook weer niet, en niets doen is er zeker niet bij....
Soort stage in het buitenland. Is niet verkeerdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mijn studie moet ik op excursie, naar de VS.
Ja dat werd eens tijd zeg, waarom dat niet gewoon overdag wordt gedraaid is me een raadsel.quote:
2maart voor mij, Genèvequote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in danquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan Roel je alles over vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Zo.
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in dan. Ik wil de plas over naar Schotland/Ierland
Whiskey's proevenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Zo.
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in dan. Ik wil de plas over naar Schotland/Ierland
Hopen op lekker weerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Wij blijven dit jaar lekker in zonnig nederlandal blijft het alleen bij weekendjes weg.
Hm, dat zal em voor mij ook wel wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Wij blijven dit jaar lekker in zonnig nederlandal blijft het alleen bij weekendjes weg.
Geen ideequote:
Nederland is gelukkig ook mooi genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Volgens mij welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Nederland is gelukkig ook mooi genoeg
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond de 6e eigenlijk net iets leuker.
Ja lekker vaak naar het vakantiehuisje van mijn ouders genieten van het Drentsch-friese Woldquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Nederland is gelukkig ook mooi genoeg
Dat van Roel, wist ikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Geldt ook voor Roelio
.
Niet verkeerd hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja lekker vaak naar het vakantiehuisje van mijn ouders genieten van het Drentsch-friese Wold
Werk ze !quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat van Roel, wist ik
[..]
Niet verkeerd hoor
Ik ga werken. Fijne middag nog
Of bij de VVV in Maastrichtquote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
Ik weet wel een leuke baan voor Roel Freelance wijnadviseur
Dat kan ook natuurlijkquote:
Like Flugel? Goed spul is datquote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
Oh en ik drink van alles qua drank met alcohol. Ben alleen geen fan van hele zoete drankjes.
Dan wordt je eerder misselijk van de zoetigheid dan van de alcoholquote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
Oh en ik drink van alles qua drank met alcohol. Ben alleen geen fan van hele zoete drankjes.
Weet je dat ik dat sinds mijn 16e niet meer heb gehad? Echt een puberdrankjequote:
Mag ookquote:
Wiskunde?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef alors het volgende:
A Silent Express
w000h00000 ik snap weer een som waar ik een uur mee bezig ben geweestgelukkig heb ik nog 2 dagen tot het tentamen
Ik vind dit wel een mooi nummer, de rest van hun nummers vind ik echt onuitstaanbare baggerquote:Op maandag 31 januari 2011 18:54 schreef Paul-89 het volgende:
Noooo...![]()
Dat Veenstra dit trekt, en dan ook nog Destine en die andere crap.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:04 schreef -Hans- het volgende:
Zo. Sportschool was druk. Had het kunnen weten. Nu lekker relaxen met Veenstra on-air.
Ik moet altijd denken aan Animal van Miike Snow, die vele malen vetter is en die zet ik meestal ook maar op danquote:
Die plaat van Mike Snow is inderdaad steengoedquote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moet altijd denken aan Animal van Miike Snow, die vele malen vetter is en die zet ik meestal ook maar op danOf Silvia
Neeeeeeeeeeeequote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Cee het volgende:
Wacht even, ik luister nu niet, hij is toch niet dood he?![]()
![]()
*googlet als een malle*
Baas.quote:ALS ik dan een keer in de avond Meatloaf draai vind ik het leuk ook; HOP de full-length version! #3FM #megatop5
Er is een special geweest over het album op tvquote:
Stiekem erg leukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:22 schreef Sirolf het volgende:
Wat is dat Paradise By The Dashboardlight toch een allejezus lange plaat zeg!
Maar zo af en toe is dat heus niet erg.
Jep, geldwolf. Misselijk figuur blijkt het te zijn, had ik niet achter hem gezocht. Voor 5 jaar tekenen en binnen een halfjaar met een zaak proberen weg te komen.quote:
Ja wat een straf he, voor een hongerloontje bankzitten, goh arme knakker tochquote:
Die transfer gaat er nu wel komen. De verhouding is hoogstwaarschijnlijk nu toch wel aardig verziekt. Ron Jans is er ook wel klaar mee, denk ik zo. Hoorde gisteren een interview met hem en toen kon je toch wel proeven dat er de nodige irritatie zat jegens de speler en dienst houding. Klopt inderdaad je vergelijking met Suarez.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat een straf he, voor een hongerloontje bankzitten, goh arme knakker toch
Ajax zijn ook vuile smiechten ze hebben hetzelfde gedaan met Suarez bij Groningen. Gewoon de spelers gek maken en de boel verzieken zodat het wel tot een transfer moet komen.
Die zullen moeten lappen inderdaad. Denk dat Heerenveen er verstandig aandoet om hem te laten gaan. Aan zo'n speler heb je niets. Bruno Silva wilde op een gegeven moment naar Ajax, maar Groningen wilde 'm niet laten gaan. Wat doet die mafkees. Totaal geen inzet meer tonen. De kantjes eraf lopen. Vervolgens was de boel zo verziekt tussen hem en Ron Jans dat FC Groningen hem wel heeft laten gaan. Suarez hetzelfde verhaal. Als spelers echt weg willen... Laat die Dost maar gaan. Daar heb je niets meer aan.quote:
Jazekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef 3rdRock het volgende:
hallo lieverdjes van me!
lekker 3fm aan t luisteren allemaal?
met of zonder je broek op je enkels?quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met of zonder je broek op je enkels?
Roel dus met zn broek op de enkels!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
met of zonder je broek op je enkels?
Dost wordt op dit moment al medisch gekeurd, voor het geval dat. Echter zit er volgens zijn zaakwaarnemer geen beweging in de onderhandelingen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die zullen moeten lappen inderdaad. Denk dat Heerenveen er verstandig aandoet om hem te laten gaan. Aan zo'n speler heb je niets. Bruno Silva wilde op een gegeven moment naar Ajax, maar Groningen wilde 'm niet laten gaan. Wat doet die mafkees. Totaal geen inzet meer tonen. De kantjes eraf lopen. Vervolgens was de boel zo verziekt tussen hem en Ron Jans dat FC Groningen hem wel heeft laten gaan. Suarez hetzelfde verhaal. Als spelers echt weg willen... Laat die Dost maar gaan. Daar heb je niets meer aan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef -Hans- het volgende:
Oeh! Cry Me A River. Een juweel van een plaat. Geweldige clip ook.
Goede info ditquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dost wordt op dit moment al medisch gekeurd, voor het geval dat. Echter zit er volgens zijn zaakwaarnemer geen beweging in de onderhandelingen.
Ik denk de Foo Fighters.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef 3rdRock het volgende:
corton zit er vanavond weer? maar wie zit er tegenover hem? is dat al uitgelekt op wikileaks?
goed plan! ga ik ook weer eens doen. is dat Rtl5 of 7?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Allrounder het volgende:
Maar even VI kijken. Altijd vermakelijk, vooral met de vele geruchten vlak voor de deadline.
quote:
7 Nu begonnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goed plan! ga ik ook weer eens doen. is dat Rtl5 of 7?
Jupquote:Op maandag 31 januari 2011 20:27 schreef Allrounder het volgende:
Maar even VI kijken. Altijd vermakelijk, vooral met de vele geruchten vlak voor de deadline.
AMENquote:Op maandag 31 januari 2011 20:24 schreef 3rdRock het volgende:
deze plaat van Sia komt echt mijn strot uit. dat mens heeft een zeikstem.
Geniaal kerel. Zeer leuk moment afgelopen vrijdagquote:
Kan niet op mobiel worden afgespeeldquote:
lang leve de auteursrechtenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan niet op mobiel worden afgespeeldFaal YouTube.
Op PC doet ie het wel, ge-ni-aalquote:Op maandag 31 januari 2011 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
lang leve de auteursrechten
en daarover gesproken Basta komt ook zo weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke Lien?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dees vind ik veeul beter dan Huilend naar de Club![]()
![]()
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dees vind ik veeul beter dan Huilend naar de Club![]()
![]()
Daar kom ik zo langs, ik Spofitie even een aantal nummers.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.
oe, ff lezen....red ik dat nog voor VI weer begint? anders daarnaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky![]()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44428963
Even een quote..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, ff lezen....red ik dat nog voor VI weer begint? anders daarna
Nou, dat was ik dus zeer zeker niet. Ik kwam voor allesquote:Vanzelfsprekend vallen de hits Electric en Hey DJ bij het publiek in goede aarde. Als de groep de wat rustigere nummers van debuutalbum, Benny Blisto, brengt verslapt de aandacht van de zaal af en toe. Blijkbaar is een deel van het publiek slechts gekomen voor de hit
nja, ik merkte wel dat de zaal daar wat inkakte....en zeker op de hits ging de toko los!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even een quote..
[..]
Nou, dat was ik dus zeer zeker niet. Ik kwam voor alles
Leuk stukje.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky![]()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44428963
Oke, die is ook bruut.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.
Het was ook een te gek optredenquote:
Feeeeeeeeeestjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Echt wel, ik heb namelijk een woning gevonden in Eindhoven!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Toppie, waar ergens?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef gerbenp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoooo,..... jaaaaaaaa.... hier ben ik!
Sorry buren!
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!.
Roel.
YWquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Okee doei!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding,
een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
Doeiiiiiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
hoi hoi hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |