Feeeeeeeeeestjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Echt wel, ik heb namelijk een woning gevonden in Eindhoven!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Toppie, waar ergens?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef gerbenp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoooo,..... jaaaaaaaa.... hier ben ik!
Sorry buren!
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!.
Roel.
YWquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Okee doei!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding,
een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
Doeiiiiiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
hoi hoi hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |