welke Lien?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dees vind ik veeul beter dan Huilend naar de Club![]()
![]()
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dees vind ik veeul beter dan Huilend naar de Club![]()
![]()
Daar kom ik zo langs, ik Spofitie even een aantal nummers.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.
oe, ff lezen....red ik dat nog voor VI weer begint? anders daarnaquote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky![]()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44428963
Even een quote..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oe, ff lezen....red ik dat nog voor VI weer begint? anders daarna
Nou, dat was ik dus zeer zeker niet. Ik kwam voor allesquote:Vanzelfsprekend vallen de hits Electric en Hey DJ bij het publiek in goede aarde. Als de groep de wat rustigere nummers van debuutalbum, Benny Blisto, brengt verslapt de aandacht van de zaal af en toe. Blijkbaar is een deel van het publiek slechts gekomen voor de hit
nja, ik merkte wel dat de zaal daar wat inkakte....en zeker op de hits ging de toko los!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
Even een quote..
[..]
Nou, dat was ik dus zeer zeker niet. Ik kwam voor alles
Leuk stukje.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky![]()
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/44428963
Oke, die is ook bruut.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Get Spanish van dat album.
Het was ook een te gek optredenquote:
Feeeeeeeeeestjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Echt wel, ik heb namelijk een woning gevonden in Eindhoven!!!
Gefeliciteerdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
Toppie, waar ergens?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
It's a new life, for me!
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:35 schreef gerbenp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:35 schreef hole1988 het volgende:
SPOILER: jackpot antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hoooo,..... jaaaaaaaa.... hier ben ik!
Sorry buren!
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet altijd aan jou denken bij het horen van deze plaat. Ge-wel-dige track. Classic!.
Roel.
YWquote:Op maandag 31 januari 2011 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kwam toevallig ook nét hier kijken, maar had geen 3FM aan staan. Thx voor de tip dus.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Okee doei!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding,
een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
Doeiiiiiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
Ik stop met het programma. Het nachtritme is niet te combineren met mijn drukke leven... Met heel veel pijn in 't hart neem ik afscheid as woensdag on air. Slaap is toch best 'n belangrijk ding, een prive-leven toch ook... Dus... ik ga @Ericcorton en @Rudymackay verlaten.
hoi hoi hoiquote:Op maandag 31 januari 2011 22:02 schreef Pino112 het volgende:
Sharid stopt met 3v12.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |