Zeker, ik heb alleen net bij Caro even weggezapt, dat kan ik echt niet meer aanhorenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef Pino112 het volgende:
Die Pauwl Rabbering draait verdomd goede muziek.
Ze is nogal van de feitjes enzo, ja. Ik ben benieuwd. Toch: go Michiel!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Pas op met wat je zegt, Miranda heeft nog bést wel wat muziekkennis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef alors het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 0x gedraaidquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef alors het volgende:
Waarom niet eens Huilend naar de Club, briljant is die
6xquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh
Ohja, de u komt na de o van Hollereerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef alors het volgende:
[..]
6x
maandag 03-01-2011 20:13 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
donderdag 02-12-2010 02:13 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
dinsdag 30-11-2010 04:43 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
zondag 28-11-2010 11:40 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
donderdag 25-11-2010 08:26 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
maandag 22-11-2010 22:52 Jeugd Van Tegenwoordig Huilend Naar De Club
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
waarom deze spoilers?Dan weten teruglezers de uitslag nog niet voordat ze hebben geluisterd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
Omdat sommige het nog terug willen luisteren zonder del uitslag te weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]know'm sayin?
word? word.
waarom deze spoilers?Voor diegenen die het niet gehoord hebben, en terug willen luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Logisch natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat sommige het nog terug willen luisteren zonder del uitslag te weten.
Doe mij dan toch maar het 'origineel'.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het desondanks een heerlijk nummer
Ik luister em nu op Spotify, die beatquote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, de u komt na de o van Hollereer.
Ik vind hem echt afschuwelijk, wazige brij.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef alors het volgende:
[..]
Ik luister em nu op Spotify, die beat![]()
'een polonaise van traantjes op me wang '
En eindelijk niet meer die kutlach van Frankquote:Op maandag 31 januari 2011 16:00 schreef alors het volgende:
Het zoetgevooisde stemgeluid van Sanderik heb het gemist!!
Dit ja. Gaat nog wel even duren denk ik, voordat ik weer naar het buitenland gaquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dit ja. Gaat nog wel even duren denk ik, voordat ik weer naar het buitenland ga
Ik eigenlijk al redelijk snel, maar echt warm is het daar nu ook weer niet, en niets doen is er zeker niet bij....quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Waarheen? En wat ga je doenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik eigenlijk al redelijk snel, maar echt warm is het daar nu ook weer niet, en niets doen is er zeker niet bij....
Soort stage in het buitenland. Is niet verkeerdquote:Op maandag 31 januari 2011 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Voor mijn studie moet ik op excursie, naar de VS.
Ja dat werd eens tijd zeg, waarom dat niet gewoon overdag wordt gedraaid is me een raadsel.quote:
2maart voor mij, Genèvequote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in danquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Kan Roel je alles over vertellenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Zo.
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in dan. Ik wil de plas over naar Schotland/Ierland
Whiskey's proevenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:24 schreef borisz het volgende:
Zo.
[..]
Ja zal wel weer van de zomer worden. Al wil ik eigenlijk niet direct de warmte in dan. Ik wil de plas over naar Schotland/Ierland
Hopen op lekker weerquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Wij blijven dit jaar lekker in zonnig nederlandal blijft het alleen bij weekendjes weg.
Hm, dat zal em voor mij ook wel wordenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Wij blijven dit jaar lekker in zonnig nederlandal blijft het alleen bij weekendjes weg.
Geen ideequote:
Nederland is gelukkig ook mooi genoegquote:Op maandag 31 januari 2011 16:26 schreef themauster het volgende:
Volgens mij welquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Nederland is gelukkig ook mooi genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |