quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vond de 6e eigenlijk net iets leuker.
Ja lekker vaak naar het vakantiehuisje van mijn ouders genieten van het Drentsch-friese Woldquote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef justmattie het volgende:
[..]
Geen idee?
[..]
Nederland is gelukkig ook mooi genoeg
Dat van Roel, wist ikquote:Op maandag 31 januari 2011 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Geldt ook voor Roelio
.
Niet verkeerd hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja lekker vaak naar het vakantiehuisje van mijn ouders genieten van het Drentsch-friese Wold
Werk ze !quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat van Roel, wist ik
[..]
Niet verkeerd hoor
Ik ga werken. Fijne middag nog
Of bij de VVV in Maastrichtquote:Op maandag 31 januari 2011 16:32 schreef themauster het volgende:
Ik weet wel een leuke baan voor Roel Freelance wijnadviseur
Dat kan ook natuurlijkquote:
Like Flugel? Goed spul is datquote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
Oh en ik drink van alles qua drank met alcohol. Ben alleen geen fan van hele zoete drankjes.
Dan wordt je eerder misselijk van de zoetigheid dan van de alcoholquote:Op maandag 31 januari 2011 16:35 schreef borisz het volgende:
Oh en ik drink van alles qua drank met alcohol. Ben alleen geen fan van hele zoete drankjes.
Weet je dat ik dat sinds mijn 16e niet meer heb gehad? Echt een puberdrankjequote:
Mag ookquote:
Wiskunde?quote:Op maandag 31 januari 2011 17:25 schreef alors het volgende:
A Silent Express
w000h00000 ik snap weer een som waar ik een uur mee bezig ben geweestgelukkig heb ik nog 2 dagen tot het tentamen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |