Die discussie voerde ik alreeds in sub forum alhier ; POL(itiek) wacht op de EDIT in deze entry.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:41 schreef Doodleflap het volgende:
Ga je nog even antwoord geven op vragen of blijf je ze ontwijken ?
Beweren dat het niet te hoog gegrepen is, en dan zo'n warboel uitkramen. Riiightquote:Op maandag 31 januari 2011 15:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nah, ga je weer de mist in... juist niet hoog gegrepen, je toont aan dat e.e.a. wel degelijk mogelijk is. Zo kan je volgens tell sell een tafeltje met 20 liter water er op met 1 vinger naar je toe trekken!
(Moet ie niet in nat net gegoten beton staan denk ik)
Schrijf dan gewoon 'nee'. Is veel duidelijker.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die discussie voerde ik alreeds in sub forum alhier ; POL(itiek) wacht op de EDIT in deze entry.
Ik ben van de nuance.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef ATuin-hek het volgende:
Schrijf dan gewoon 'nee'. Is veel duidelijker.
Tesla is dus een grote naam. Hij was een techneut vanjewelste ook met elektra.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En die rijdt dus op water ofzo? Of wordt door de nazaten van Tesla in elkaar gesleuteld met overgeleverde technologie, waardoor het ding 100 km rijdt op een stel AA batterijen?
Als dat wel/niet zo is, dan eet je het graag.quote:
Leedvermaak.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als dat wel/niet zo is, dan eet je het graag.
Dat kan helemaal niet, de grote boze industrie heeft immers iedereen vermoord die electrische auto's wou maken ?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef fokthesystem het volgende:
Op 26 maart 2009 onthulde Tesla Motors de Tesla Model S, een prototype van een elektrische sportsedan. De basisversie zal een actieradius van 250 kilometer hebben, maar daarnaast zijn er nog versies met 370 en 483 kilometer beschikbaar. Volgens Tesla zal de batterij van de Model S verwisselbaar zijn in 45 minuten.
De Model S zal worden geassembleerd in Fremont_(Californië) en zal naar verwachting vanaf het 3de kwartaal van 2012 in Europa geleverd worden.
In januari 2010 heeft Tesla het duizendste exemplaar geproduceerd van de Roadster.
alleen als je een 'l' toevoegt in 'intellectueel'.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Onnodig schelden? Ik vond mezelf nogal mild eerlijk gezegd. Had 'intelectueel te verwaarlozen persoon' wel gemogen?
Elektrische auto's werden verdrongen, alsmede stoom (Maar dat had weer heel wat kolen/hout/afval troep verbranding opgeleverd), meer haalde ik niet aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef Doodleflap het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet, de grote boze industrie heeft immers iedereen vermoord die electrische auto's wou maken ?
Ah, je schaamt je voor je gebrek aan opleiding / werk.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Die discussie voerde ik alreeds in sub forum alhier ; POL(itiek) wacht op de EDIT in deze entry.
Zie hier: POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken
en voor meer begrip uiteraard iets verder naar boven.
In dat topic zijn overigens 2 lieden gebannen voor 2 weken en meer.
quote:Op maandag 31 januari 2011 09:42 schreef Zith het volgende:
Fokthesystem, even op het orderlijk te houden:
-Je gelooft dat Shell het patent heeft op een motor die op water loopt. Dus:
a) Betekent dit dat shell 25 jaar lang als enige deze motor mag produceren?
b) Zou niet elke burger veel geld over hebben voor zo'n watermotor?
c) Zou niet elke autoproducent graag zo'n motor in zijn auto willen hebben, zodat de burgers zijn auto kopen?
d) zou shell niet 25 jaar lang als enige producent van de hele wereld zonder concurrentie erg veel geld kunnen verdienen?
Graag per onderdeel antwoorden.
Weten misschien, conclusies trekken en (echte) verbanden zien is voor hem een stuk lastiger.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:29 schreef markxx1985 het volgende:
foksystem weet heelveel
ben blije dat wijse mense zo als hij besaan
Elektrische auto's werden verdrongen voornamelijk omdat de elektriciteit nog steeds gewoon in kolencentrales opgewekt moest worden, het rendement / de actieradius erg beroerd was en er geen infrastructuur voor aanwezig was.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Elektrische auto's werden verdrongen, alsmede stoom (Maar dat had weer heel wat kolen/hout/afval troep verbranding opgeleverd), meer haalde ik niet aan.
Tuurlijk doen ze dat, dat doet ieder weldenkend bedrijf.quote:Wel zijn er verhalen (dus gelukt...) van lieden die echt wat goeds uitvonden en waarvan men niks meer vernam. Of wel, studenten die hun patent verkochten.
Het is simpel, geloof dit of niet, denk wel/niet dat de groot-business niet aan spionage en patent pikken/afkopen of zelfs afkopen / 'verdwijn ingen' doen. Ieders vrije (nog...) keuze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |