Of: welke output (van jou) hier helpt jou slapen!?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja liefie, ik zag de "woordspeling"

Waar in Bosnië had jij gezeten?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koos, er is nog bij lange na geen werkende AI, er zijn modellen die redelijk complex kunnen reageren maar van AI of VI zijn we nog heel ver verwijderd.

Geen enkele.. Ofwel: gewoon wat slap geouwehoer over eea, waar ik niet te diep over hoef na te denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of: welke output (van jou) hier helpt jou slapen!?

Is dat kritiek? Of een oproep?quote:

Fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht iets terug voor : arglist: http://jyte.com/cl/artifi(...)hat-got-us-into-iraq have fun!
Ja whiskers ik snap het.
PHP, dat ben ik...(FTS)

LOIJK he! :-)

quote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef fokthesystem het volgende:
Uitermate prettig plesant amusant en heerlijk zo op dit uur ja.
Maar fijn voldoet ook :-)

Waarom verschillen jouw posts zo ontzettend van elkaar?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht iets terug voor : arglist: http://jyte.com/cl/artifi(...)hat-got-us-into-iraq have fun!
Ja whiskers ik snap het.
PHP, dat ben ik...(FTS)

Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom verschillen jouw posts zo ontzettend van elkaar?

Kom, kom, ik bedoelde het niet negatief hoor..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef fokthesystem het volgende:
Zullen we de blokjes editten zoals ik nu doe? scheelt scrollen.
JA,LOIJK he! :-)

Hij bedoelt dat hij je soms wel kan volgen en soms niet (denk ik)quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?

POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken oops als je browser dat nu maar kan...quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, kom, ik bedoelde het niet negatief hoor..

Nee halve zinnen, zinnen die niet met elkaar correspondenten. Het lijkt wel alsof er iets zit tussen jouw toetsenbord en de pc in..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?

Daar zitten we alquote:Op donderdag 9 december 2010 00:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken oops als je browser dat nu maar kan...

Indien je browser 'van deze tijd was'quote:
 dan zag je een post met:
 dan zag je een post met: LOIJK he! :-)

Liefie, die had ik al gezien..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Indien je browser 'van deze tijd was'dan zag je een post met:
Zullen we de blokjes editten zoals ik nu doe? scheelt scrollen.
JA,LOIJK he! :-)
Dan houden we de gesprekken ook meer bij elkaar ahw per persoon.
Zo vat ik het ook niet op hoor whiskers.(negatief)

Maar jij vindt dit niet wederzijds, jammer voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liefie, die had ik al gezien..
En dat jij het efficienter vind om alles wat er gebeurt in een half uur in 1 post te proppen was me ook al duidelijk

Nee, ik vind het minder handig iddquote:Op donderdag 9 december 2010 00:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar niet wederzijds, jammer voor mij.

Nee, DAT had ik niet door nee..
  Nee, DAT had ik niet door nee.. 

i.p.v. nee,
 i.p.v. nee, 

?
 ?

Zie de EDITquote:Op donderdag 9 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
ja dat vindt je dani.p.v. nee,

Nee, uiteraard niet, want voor mij is het logica ten top.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
fok, zou je me kunnen vertellen waarom jij zo raar post?

Luchtig mode on :quote:Op donderdag 9 december 2010 00:43 schreef fokthesystem het volgende:
ja dat vindt je dani.p.v. nee,
 =  beter kloppende met ja, ik vind het minder handig idd
   =  beter kloppende met ja, ik vind het minder handig idd

Ben je nu ff helemaal kwijt, pm anders maar wat je bedoelde (ten kwade of ten goede)..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Luchtig mode on :
Nee, ik vind het minder handig idd= beter kloppende met ja, ik vind het minder handig idd

Voor jou ja. Ben jij misschien autistisch?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:44 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, want voor mij is het logica ten top.

Whiskers 1 moment, ff triage toepassen:quote:Op donderdag 9 december 2010 00:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor jou ja. Ben jij misschien autistisch?

Ok, niet belangrijk, (DT verhaal klopt, schouderklopje voor jou)quote:Op donderdag 9 december 2010 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben je nu ff helemaal kwijt, pm anders maar wat je bedoelde (ten kwade of ten goede)..

Waarom ben jij dan wel zo chaotisch?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Whiskers 1 moment, ff triage toepassen:
PHP, nee.

Je spreekt vanuit jouw visie, echter iets als chaotisch zien wil niet zeggen dat het dat is.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom ben jij dan wel zo chaotisch?

Dank je, duurt soms ff (zeker als ik moe ben) voor sommige dingen wellicht enige betekenis krijgen..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:47 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ok, niet belangrijk, (DT verhaal klopt, schouderklopje voor jou)
Luchtig: welke series vind je leuk?

ken je andere series? Oh ja football (america) Maar ja, op tv, of lievelings films e.d.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dank je, duurt soms ff (zeker als ik moe ben) voor sommige dingen wellicht enige betekenis krijgen..
Series?? Op TV ofzo?

Nogmaals, ik heb even globaal al jouw posts doorgenomen en daarin zie ik een bepaalde consequentheid in het posten. Het lijkt wel alsof jij ontzettend veel moeite hebt om als mens te posten ipv een hele rare taal. Waarom is dat?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:48 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je spreekt vanuit jouw visie, echter iets als chaotisch zien wil niet zeggen dat het dat is.

Snelheid (while multitasking ook nog) wellicht. Typen wat ik denk, doorgaan met alles in geheugen van eerder (velen ontberen dat) e.d. Echter lees de reacties, de posts waarop ik reageer en je zal zien, het klopt. Soms dien je dan de laatste zin te nemen, net als in een gesprek (voice) want daar ga ik op door.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef phpmystyle het volgende:
Nogmaals, ik heb even globaal al jouw posts doorgenomen en daarin zie ik een bepaalde consequentheid in het posten. Het lijkt wel alsof jij ontzettend veel moeite hebt om als mens te posten ipv een hele rare taal. Waarom is dat?

Internet dinges hebben ook series, maar ok..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:50 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ken je andere series? Oh ja football (america) Maar ja, op tv, of lievelings films e.d.

Ok, wat voor school of werk doe je?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:52 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Snelheid wellicht. Typen wat ik denk, doorgaan met alles in geheugen van eerder (velen ontberen dat) e.d. Echter lees de reacties, de posts waarop ik reageer en je zal zien, het klopt. Soms dien je dan de laatste zin te nemen, net als in een gesprek (voice) want daar ga ik op door.

Zoals je ook na kan pluizen uit mijn eerdere posts, dit is internet, die gegevens laat ik na.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ok, wat voor school of werk doe je?

Dat wil jij vast niet weten (So you think you can dance). Wat kijk jij dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:53 schreef fokthesystem het volgende:
Op internet is een serie geen serie als ie op tv had gekund?
Anyway, heel anders dan ik dus, wat wij kijken. Uitgezonderd topgear. voh en sytycd staan voor ?

Damn. Ik probeer erachter te komen waarom jij zo raar post. Maar jij laat zo weinig losquote:Op donderdag 9 december 2010 00:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zoals je ook na kan pluizen uit mijn eerdere posts, dit is internet, die gegevens laat ik na.
 Geef eens een hint?
 Geef eens een hint?

In dat geval, ik legde de link niet, die keek ik wel tot de helft toen boeide het niet meer vanwege het smsen en beestjes op het podium. Dansen is topsport.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat wil jij vast niet weten (So you think you can dance). Wat kijk jij dan?

Ding dong, ik herhaal, ik zie het niet zo, dus het vreemde er aan is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Damn. Ik probeer erachter te komen waarom jij zo raar post. Maar jij laat zo weinig losGeef eens een hint?

Zullen we eens een gesprek voeren dan?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ding dong, ik herhaal, ik zie het niet zo, dus het vreemde er aan is in the eye of the beholder.

Ik vind zo'n programma dus pas interessant vanaf de liveshows, en die sms-zooi is idd rete-irritant en bovenedien vaak oneerlijk..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:56 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In dat geval, ik legde de link niet, die keek ik wel tot de helft toen boeide het niet meer vanwege het smsen en beestjes op het podium. Dansen is topsport.
Ik hou van informatief (national geographic e.d. ) OF heel domme humor, dumb and dumber, two half men, modern family, the middle e.d. gave film, forrest gump, heeft (m.i.) veel diepe dubbele bodems en boodschappen, lessen.

Voor de doubleurs zijn er HH, kan handig zijn, hoe zat het ook al weer?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind zo'n programma dus pas interessant vanaf de liveshows, en die sms-zooi is idd rete-irritant en bovenedien vaak oneerlijk..
Owh, ik heb ook jaren nar NG en AP enzo gekeken, maar er zijn erg vaak HH...

Animal Planet, maar dat heeft wellicht niet jouw interessequote:Op donderdag 9 december 2010 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor de doubleurs zijn er HH, kan handig zijn, hoe zat het ook al weer?
AP? die heb ik niet denk ik, kan niets met AP bedenken.

Leuke dag wel, gisteren was leuker. Cadeaus en gedichten uitwisselen met een hele groep.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen we eens een gesprek voeren dan?
Hoe was jou dag vandaag?

Oh zeker wel, maar die heb ik niet dat kanaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Animal Planet, maar dat heeft wellicht niet jouw interesse

Owh, okquote:Op donderdag 9 december 2010 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar die heb ik niet dat kanaal.

Ja, ik heb katten iddquote:Op donderdag 9 december 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
En jij hebt katten, > nickname whiskers... ? ?

Ok, maar moet jij overdag dan niet naar school of werk?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuke dag wel, gisteren was leuker. Cadeaus en gedichten uitwisselen met een hele groep.
Vandaag de kerst verlichting en zo gedaan, honden uitgelaten, websites bijgewerkt, foto's verstuurd (email) google boek gelezen, (van een journalist) e.d.

Leuke terugkoppelingspoging. Zelfs peter R zal niet makkelijk kunnen achterhalen hoe het komt dat ik zo veel belasting mag dokken!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, maar moet jij overdag dan niet naar school of werk?

Nee, en ook geen 1001 Dalmatiersquote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
Toch geen 2 duizend 9 stuks he?
 (al zijn dat honden)
 (al zijn dat honden)

LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, en ook geen 1001 Dalmatiers
 ik wel, maar dan 2 en het zijn geen dalmatiers
 ik wel, maar dan 2 en het zijn geen dalmatiers  

Wat dan wel?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
LOLik wel, maar dan 2 en het zijn geen dalmatiers

Je bent slim. Maar je hebt impliciet al toegegeven dat je niet ''gewoon'' bent. Jou manier van doen denken en laten strookt niet met die van de gemiddelde. Dus waarom zeg je het niet gewoon?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuke terugkoppelingspoging. Zelfs peter R zal niet makkelijk kunnen achterhalen hoe het komt dat ik zo veel belasting mag dokken!

Ik mag het ras/vuilisbakkengehalte van je honden toch wel weten?? Jij vraagt mij pespoonlijker dingen...quote:Op donderdag 9 december 2010 01:08 schreef fokthesystem het volgende:
En wij zijn terug bij start, internet, gegevens, privacy, details niet bloot geven
Trouwens naast dat dansen op tv, verder geen lievelingsfilm of zo?

ik zie dat niet zo. Anderen wel. Maar weer anderen ook weer niet (die gewoon inhoudelijk reageren op mijn teksten) toegegeven een minderheid) Ik zeg gewoon wat ik eerder zei: ben wie je bent altijd en overal.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent slim. Maar je hebt impliciet al toegegeven dat je niet ''gewoon'' bent. Jou manier van doen denken en laten strookt niet met die van de gemiddelde. Dus waarom zeg je het niet gewoon?

Het punt is dat die combi niet moeilijk te googlen zou zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het ras/vuilisbakkengehalte van je honden toch wel weten?? Jij vraagt mij pespoonlijker dingen...
 dus vandaar.
 dus vandaar.

Ok maar je laat een zweem aan vragen achter als het gaat om hoe je bent. Jij geeft toe dat jou manier van corresponderen niet door iedereen normaal gevonden wordt. Kun je dat iets verder uitleggen?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik zie dat niet zo. Anderen wel. Maar weer anderen ook weer niet (die gewoon inhoudelijk reageren op mijn teksten) toegegeven een minderheid) Ik zeg gewoon wat ik eerder zei: ben wie je bent altijd en overal.

Prima, maar zeg dat gewoon en kom niet ineens met een "terug bij af"-verhaal..quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het punt is dat die combi niet moeilijk te googlen zou zijndus vandaar.

leek me self-explaining, sorry als het niet zo is, bij deze is het duidelijk denk ik wel.
 leek me self-explaining, sorry als het niet zo is, bij deze is het duidelijk denk ik wel.

Maar waarom doe je vaag dan als ik vraag naar wat voor opleiding jij doet of wat voor werk je doet?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef fokthesystem het volgende:
@ PHP Nee, je hebt de gegevens voor je, het is zoals het is, voor mij, voor hen, voor wie daar een studie van wil maken kennelijk

STEL ik zou zeggen dat ik niks over mezelf vertel, maar wel dat ik een pekinees heb en een doggo brasiliano, dan zou ik zo bekend zijn, want die fout maakte ik ooit. Internet en privacy lusten elkaar niet zo, en ik ben wEl dol op privacy dus die info of andere soortgelijke, die geef ik nimmer meer.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fok
Ik had het niet ovr je diepste zieleroerselen. maar over je honden..
En JIJ had het over terug bij af...

Simpel, het is n.v.t. hier.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:14 schreef phpmystyle het volgende:
Maar waarom doe je vaag dan als ik vraag naar wat voor opleiding jij doet of wat voor werk je doet?

Ik ben ook geen Teeven-adept, mar IK spoor je niet op adhv je honden hoor...quote:Op donderdag 9 december 2010 01:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
STEL ik zou zeggen dat ik niks over mezelf vertel, maar wel dat ik een pekinees heb en een doggo brasiliano, dan zou ik zo bekend zijn, want die fout maakte ik ooit. Internet en privacy lusten elkaar niet zo, en ik ben wEl dol op privacy dus die info of andere soortgelijke, die geef ik nimmer meer.

Jij niet, maar PHP of DU-KE de mis-modder-eter wellicht wel. ik heb het van dichtbij meegemaakt ooit, en toen snapte ik al waar het heen ging, en die tijd is er nu. Werkgevers die je hyves nalopen e.d. en erger, ideaal voor stalkers en ex-en etc.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen Teeven-adept, mar IK spoor je niet op adhv je honden hoor...

Slaap zacht en morgen weer gezond op. (plagiaat naar sonja barend)quote:Op donderdag 9 december 2010 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anyway om 1:30 ga ik ECHT mijn mandje/nestje/bedje in..

quote:Op donderdag 9 december 2010 01:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Slaap zacht en morgen weer gezond op. (plagiaat naar sonja barend)
 Dank, maar ik heb nog een minuut of 8, 9

Oh? hoezo zo exact dan die bed-gang? iets medisch?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]

Morgen werken..quote:Op donderdag 9 december 2010 01:22 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh? hoezo zo exact dan die bed-gang? iets medisch?

jawel maar vandaag heb je nog 6 a 7 minuten (inmiddels), apart. of gewoon gewoonte, goede interne klok, kan ook. moet je in de glij en glis file? of later?quote:

Het IS al morgen en had allang moeten pittenquote:Op donderdag 9 december 2010 01:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
jawel maar vandaag heb je nog 6 a 7 minuten (inmiddels), apart. of gewoon gewoonte, goede interne klok, kan ook. moet je in de glij en glis file? of later?

NAH zeg ik het een keer NIET, kom je jezelf verbeteren, mij het gras voor de voeten weg maaien!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het IS al morgen en had allang moeten pitten

quote:Op donderdag 9 december 2010 01:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben oud en moet (hard) werken

quote:Op donderdag 9 december 2010 01:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
NAH zeg ik het een keer NIET, kom je jezelf verbeteren, mij het gras voor de voeten weg maaien!

DOEI whiskers.quote:

1quote:Op donderdag 9 december 2010 01:27 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
DOEI whiskers.
Nog 2 dagen en je kan het vieren troll!

Nog eens dan, DOEI!quote:

2, Adobe After Effects AllmightyM 6 208 11-11-2010 13:04:52quote:

Wat wil je dan? een andere begroeting dan die je geeft? schatje?quote:

Wat IK wil?? Dat je een beetje aardig tegen me bent.. Je hoeft me niet te mogen, je mag me wegwensen (no way dat ik dan ga)... Maar gewoon een beetje aardigquote:Op donderdag 9 december 2010 01:29 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Wat wil je dan? een andere begroeting dan die je geeft? schatje?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |