Voor de doubleurs zijn er HH, kan handig zijn, hoe zat het ook al weer?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind zo'n programma dus pas interessant vanaf de liveshows, en die sms-zooi is idd rete-irritant en bovenedien vaak oneerlijk..
Owh, ik heb ook jaren nar NG en AP enzo gekeken, maar er zijn erg vaak HH...
Animal Planet, maar dat heeft wellicht niet jouw interessequote:Op donderdag 9 december 2010 00:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Voor de doubleurs zijn er HH, kan handig zijn, hoe zat het ook al weer?![]()
AP? die heb ik niet denk ik, kan niets met AP bedenken.
Leuke dag wel, gisteren was leuker. Cadeaus en gedichten uitwisselen met een hele groep.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:58 schreef phpmystyle het volgende:
Zullen we eens een gesprek voeren dan?
Hoe was jou dag vandaag?
Oh zeker wel, maar die heb ik niet dat kanaal.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Animal Planet, maar dat heeft wellicht niet jouw interesse
Owh, okquote:Op donderdag 9 december 2010 01:02 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Oh zeker wel, maar die heb ik niet dat kanaal.
Ja, ik heb katten iddquote:Op donderdag 9 december 2010 01:03 schreef fokthesystem het volgende:
En jij hebt katten, > nickname whiskers... ? ?
Ok, maar moet jij overdag dan niet naar school of werk?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuke dag wel, gisteren was leuker. Cadeaus en gedichten uitwisselen met een hele groep.
Vandaag de kerst verlichting en zo gedaan, honden uitgelaten, websites bijgewerkt, foto's verstuurd (email) google boek gelezen, (van een journalist) e.d.
Leuke terugkoppelingspoging. Zelfs peter R zal niet makkelijk kunnen achterhalen hoe het komt dat ik zo veel belasting mag dokken!quote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ok, maar moet jij overdag dan niet naar school of werk?
Nee, en ook geen 1001 Dalmatiersquote:Op donderdag 9 december 2010 01:04 schreef fokthesystem het volgende:
Toch geen 2 duizend 9 stuks he?
LOLquote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nee, en ook geen 1001 Dalmatiers
Wat dan wel?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:06 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
LOLik wel, maar dan 2 en het zijn geen dalmatiers
Je bent slim. Maar je hebt impliciet al toegegeven dat je niet ''gewoon'' bent. Jou manier van doen denken en laten strookt niet met die van de gemiddelde. Dus waarom zeg je het niet gewoon?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Leuke terugkoppelingspoging. Zelfs peter R zal niet makkelijk kunnen achterhalen hoe het komt dat ik zo veel belasting mag dokken!
Ik mag het ras/vuilisbakkengehalte van je honden toch wel weten?? Jij vraagt mij pespoonlijker dingen...quote:Op donderdag 9 december 2010 01:08 schreef fokthesystem het volgende:
En wij zijn terug bij start, internet, gegevens, privacy, details niet bloot geven![]()
Trouwens naast dat dansen op tv, verder geen lievelingsfilm of zo?
ik zie dat niet zo. Anderen wel. Maar weer anderen ook weer niet (die gewoon inhoudelijk reageren op mijn teksten) toegegeven een minderheid) Ik zeg gewoon wat ik eerder zei: ben wie je bent altijd en overal.quote:Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent slim. Maar je hebt impliciet al toegegeven dat je niet ''gewoon'' bent. Jou manier van doen denken en laten strookt niet met die van de gemiddelde. Dus waarom zeg je het niet gewoon?
Het punt is dat die combi niet moeilijk te googlen zou zijnquote:Op donderdag 9 december 2010 01:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik mag het ras/vuilisbakkengehalte van je honden toch wel weten?? Jij vraagt mij pespoonlijker dingen...
Ok maar je laat een zweem aan vragen achter als het gaat om hoe je bent. Jij geeft toe dat jou manier van corresponderen niet door iedereen normaal gevonden wordt. Kun je dat iets verder uitleggen?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ik zie dat niet zo. Anderen wel. Maar weer anderen ook weer niet (die gewoon inhoudelijk reageren op mijn teksten) toegegeven een minderheid) Ik zeg gewoon wat ik eerder zei: ben wie je bent altijd en overal.
Prima, maar zeg dat gewoon en kom niet ineens met een "terug bij af"-verhaal..quote:Op donderdag 9 december 2010 01:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Het punt is dat die combi niet moeilijk te googlen zou zijndus vandaar.
Maar waarom doe je vaag dan als ik vraag naar wat voor opleiding jij doet of wat voor werk je doet?quote:Op donderdag 9 december 2010 01:12 schreef fokthesystem het volgende:
@ PHP Nee, je hebt de gegevens voor je, het is zoals het is, voor mij, voor hen, voor wie daar een studie van wil maken kennelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |