Of: welke output (van jou) hier helpt jou slapen!?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja liefie, ik zag de "woordspeling"
Waar in Bosnië had jij gezeten?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Koos, er is nog bij lange na geen werkende AI, er zijn modellen die redelijk complex kunnen reageren maar van AI of VI zijn we nog heel ver verwijderd.
Geen enkele.. Ofwel: gewoon wat slap geouwehoer over eea, waar ik niet te diep over hoef na te denkenquote:Op donderdag 9 december 2010 00:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Of: welke output (van jou) hier helpt jou slapen!?
Is dat kritiek? Of een oproep?quote:
Fijnquote:Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht iets terug voor : arglist: http://jyte.com/cl/artifi(...)hat-got-us-into-iraq have fun!
Ja whiskers ik snap het.
PHP, dat ben ik...(FTS)
quote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef fokthesystem het volgende:
Uitermate prettig plesant amusant en heerlijk zo op dit uur ja.
Maar fijn voldoet ook :-)
Waarom verschillen jouw posts zo ontzettend van elkaar?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:33 schreef fokthesystem het volgende:
Ik zocht iets terug voor : arglist: http://jyte.com/cl/artifi(...)hat-got-us-into-iraq have fun!
Ja whiskers ik snap het.
PHP, dat ben ik...(FTS)
Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?quote:Op donderdag 9 december 2010 00:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom verschillen jouw posts zo ontzettend van elkaar?
Kom, kom, ik bedoelde het niet negatief hoor..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:34 schreef fokthesystem het volgende:
Zullen we de blokjes editten zoals ik nu doe? scheelt scrollen.
JA,LOIJK he! :-)
Hij bedoelt dat hij je soms wel kan volgen en soms niet (denk ik)quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?
POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken oops als je browser dat nu maar kan...quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kom, kom, ik bedoelde het niet negatief hoor..
Nee halve zinnen, zinnen die niet met elkaar correspondenten. Het lijkt wel alsof er iets zit tussen jouw toetsenbord en de pc in..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Andere posts, onderwerpen, reacties enz. of doel je op deze 'draad' van zeg afgelopen half uur?
Daar zitten we alquote:Op donderdag 9 december 2010 00:37 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
POL SC [#1642] Waar we de week doormidden breken oops als je browser dat nu maar kan...
Indien je browser 'van deze tijd was'quote:
Liefie, die had ik al gezien..quote:Op donderdag 9 december 2010 00:39 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Indien je browser 'van deze tijd was'dan zag je een post met:
Zullen we de blokjes editten zoals ik nu doe? scheelt scrollen.
JA,LOIJK he! :-)
Dan houden we de gesprekken ook meer bij elkaar ahw per persoon.
Zo vat ik het ook niet op hoor whiskers.(negatief)
Maar jij vindt dit niet wederzijds, jammer voor mij.quote:Op donderdag 9 december 2010 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Liefie, die had ik al gezien..
En dat jij het efficienter vind om alles wat er gebeurt in een half uur in 1 post te proppen was me ook al duidelijk
Nee, ik vind het minder handig iddquote:Op donderdag 9 december 2010 00:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar niet wederzijds, jammer voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |