Het kan maar zoquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Jump het volgende:
Straks hebben ze daar sneller een nieuwe stabiele regering dan België
En in Egypte?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
In belgie hebben ze niet 1 volk.
Maar 3
Die voelen zich nu blijkbaar allemaal even Egyptenaarquote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
En in Egypte?
http://en.wikipedia.org/wiki/Egypt#Demographics
Hoe lang is even?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Maitje het volgende:
En.. even eruit geweest, wie kan mij kort vertellen hoe het staat?
quote:8.31pm:CloseLink to this update: http://www.guardian.co.uk(...)ates#helper#block-66 Shots sound like they are coming from the east of the city, Peter Beaumont says. Tracer rounds from heavy calibre weapons suggest they are military. Bursts from the direction of the airport and Heliopolis – where the presidential palace is located. Tanks seen moving fast eastwards.
Dankjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:42 schreef Daniel1976 het volgende:
Revolutie in Egypte, de highlights & nuttige links
Nee dan is er niet zoveel gebeurd.
Behalve dan dat de politie weer actief zou zijn en Al Baradei heeft wat gezegd op het plein.
Paleis word aangevallen door militairen??quote:
Of demonstranten of Thugs,...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef Starm het volgende:
[..]
Paleis word aangevallen door militairen??
En zo kan je wel blijven speculerenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Of demonstranten of Thugs,...
Da's idd wel een belangrijk verschil op dit momentquote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die voelen zich nu blijkbaar allemaal even Egyptenaar
Wat een standaard riedeltje zeg.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:48 schreef intellectuele_user het volgende:
Het antwoord op je vraag waarom er zo verbazingwekkend weinig op het Nederlandse nieuws is: omdat de Nederlandse media de Amerikaanse media volgen, wat groot nieuws is voor de grote Amerikaanse zenders, is groot nieuws in Nederland.
Die Amerikaanse zenders worden weer door een select groepje multinationals gerund die de Amerikaanse regering in hun zak hebben. De gebeurtenissen in Egypte zijn niet in hun belang. Maar mocht hetzelfde in Iran gebeuren dan krijgt het 100x zoveel aandacht, want change in Iran komt hen wel goed uit.
En je hebt daar ook nog een groep duitstalige belgen hè, die vergeten de meeste voor het gemakquote:Op zondag 30 januari 2011 21:45 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Da's idd wel een belangrijk verschil op dit moment
Stel je even voor dat de Walen en Vlamingen zoiets samen moesten ondernemen. Dat de ene helft van het Tahrir-plein net staat te doen alsof het de andere helft niet verstaat
Was al geplaatst.quote:gpdcairo GPD Cairo
Probeer hotel uit te komen maar er wordt geschoten. geen idee wie en waarom. Op straat groepen bewapende mannen die huis of auto beschermen
quote:Jan25voices Jan25 Voices
AJ English: Ayman Nour "We have formed an opposition committee for change that involves 10 members, represented by El Baradei"
de CNN die ik hier te pakken krijg heeft de hele dag alleen maar een heel rustig stuk bij een rivier uitgezonden. Doen de andere CNN's wel andere dingen uitzenden? Wat wij ook zien? bijv. wat AJA c.q. AJE uitzenden?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een standaard riedeltje zeg.Als de NL media de VS media volgen doen ze een behoorlijk slechte poging.
2 van de 3 CNN's zenden bijna constant uit over deze kwestie, evenals MSNBC en andere nieuwszenders. Dan nog maar te zwijgen over de internationale nieuwszenders die in de VS te ontvangen zijn.
quote:Farrah3m Farrah
Called brother again:he went down&asked soldiers wht was going on,thy said thy fire bullets in the air regularly 2scare off thugs&cons#jan25
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Verified: @AJArabic: authorized sources confirmed 3 Israeli plans has landed in #Cairo airport with ammo supplies. #Tahrir #Jan25
O jee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
Verified: @AJArabic: authorized sources confirmed 3 Israeli plans has landed in #Cairo airport with ammo supplies. #Tahrir #Jan25
Da's niet dezelfde, volgens mij hebben jullie de 'Europese' CNN. MSNBC/CNN zitten met reporters gewoon tussen de mensenmassa's en laten die beelden gewoon zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
de CNN die ik hier te pakken krijg heeft de hele dag alleen maar een heel rustig stuk bij een rivier uitgezonden. Doen de andere CNN's wel andere dingen uitzenden? Wat wij ook zien? bijv. wat AJA c.q. AJE uitzenden?
ben benieuwd hoe betrouwbaar deze tweet is... Er zijn al meerdere tweets geweest die zwaar onbetrouwbaar bleken.quote:
Dat begrijp ik er ook uit heks, ze komen wapens brengen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Gaat Israel zich ermee bemoeien begrijp ik dat nou goed van die laatste tweet??/
Ja maar goed of slecht mee bemoeien? Met het volk mee of tegen het volk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Gaat Israel zich ermee bemoeien begrijp ik dat nou goed van die laatste tweet??/
roddels/geruchten, we weten het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
http://twitter.com/#!/ShawkattRaghibquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe betrouwbaar deze tweet is... Er zijn al meerdere tweets geweest die zwaar onbetrouwbaar bleken.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde, volgens mij hebben jullie de 'Europese' CNN. MSNBC/CNN zitten met reporters gewoon tussen de mensenmassa's en laten die beelden gewoon zien.
Maar als Israël zich er daadwerkelijk mee gaat bemoeien, kon dat nog wel eens een grootschalige oorlog ontketenen in de regio. Dit is en blijft immers een binnenlandse aangelegenheid. Israël heeft net zo veel recht om daar de dienst uit te maken, als Nederland dat heeft in Duitsland.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
israel heeft er belang bij dat Mubarak blijft? Dankzij hem is er een soort van vrede tussen de beide landen... In een nieuwe situatie hebben ze misschien geen idee hoe de vlag er dan voor gaat hangen??
Ik ga het de 310 miljoen mensen meteen even vragen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Top!
Wat is de algemene opinie van de Amerikanen zelf?
Dat klopt wel, lees www.haaretz.com maar, en dan vooral het opiniestuk Who will protect Israel on the Egyptian front?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
israel heeft er belang bij dat Mubarak blijft? Dankzij hem is er een soort van vrede tussen de beide landen... In een nieuwe situatie hebben ze misschien geen idee hoe de vlag er dan voor gaat hangen??
echt he pppfffttttt wat een klotewereldquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er ook uit heks, ze komen wapens brengen.
Ja,de grens met Egypte en langs de Gaza strook is natuurlijk superbelangrijk voor Israel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
dan denk ik tegen, want ja ze moeten amerika ook te vriend houden, en Amerika een machtig land kijkt toch ook maar lijdzaam toe, laat ik het maar niet over dat wapentuig hebben wat amerika levert aan diverse landenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja maar goed of slecht mee bemoeien? Met het volk mee of tegen het volk?
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ga het de 310 miljoen mensen meteen even vragen.
Momentje.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan denk ik tegen, want ja ze moeten amerika ook te vriend houden, en Amerika een machtig land kijkt toch ook maar lijdzaam toe, laat ik het maar niet over dat wapentuig hebben wat amerika levert aan diverse landen
pokerenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gaan ze doen met al die munitie?
over deze zin moet je niet te veel nadenken terwijl je het over oorlog hebtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef ari_zahav het volgende:
Niet slim van Israel, de regering kan zich beter afzijdig houden. Mmja, Mubarak heeft wel controle over de gasleiding die Israel nodig heeft en wat voor 40% van het gas zorgt...
politie van nieuwe voorraden voorzienquote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Wat gaan ze doen met al die munitie?
Voor de politie. Dat word misschien vechten tegen het leger.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
of [alu-hoedje] het is voor de mossad agenten ter plaatse [/alu-hoedje]quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef cptmarco het volgende:
[..]
politie van nieuwe voorraden voorzien
of iemand spaart kogels...
Wat we tot noch toe hebben gezien van de politie, denk ik dat de wapens eerder op de burgers gebruikt gaan worden.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Voor de politie. Dat word misschien vechten tegen het leger.
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Nour "Therefore people are now adamant about toppling of the regime. We will negotiate a peaceful exit for Mubarak for the sake of Egypt"
Oh, gaat dat de eerste excuusuitleg worden waarom ze niks kwalijks genomen kunnen worden? Nee, dan weten we dat vast hoeven we daar niet moeilijk om te doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef ari_zahav het volgende:
Niet slim van Israel, de regering kan zich beter afzijdig houden. Mmja, Mubarak heeft wel controle over de gasleiding die Israel nodig heeft en wat voor 40% van het gas zorgt...
Ik denk dat er nu een tweedeling is ontstaan in het leger gezien de gevechten rond het vliegveld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef deleriouz het volgende:
Wapenleverantie is bevestigd door Al Jazeera Arabic
Is niet zo raar hoor. Israel was bij vorige conflicten ook telkens bevoorraad door Amerika. Eigenlijk zou Amerika de ammo moeten geven maar voor 1 of andere domme reden gaat Israel het nu doen. Beetje vaag...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef deleriouz het volgende:
Maar goed, bij nader inzien,1.5 miljard jaarlijks aan wapens uit de VS. En dan moet Israel ook nog eens drie vliegtuigen met ammo komen brengen?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord "ja-knikkers"
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geeft een hele nieuwe dimensie aan het woord "ja-knikkers"
?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Onverlaatje het volgende:
[..]
Ik denk dat er nu een tweedeling is ontstaan in het leger gezien de gevechten rond het vliegveld.
http://www.guardian.co.uk(...)ates#helper#block-66quote:
Dan Nolan is betrouwbaar als bronquote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef cptmarco het volgende:
nolanjazeera Dan Nolan
Volleys of gunfire ringing out over #Cairo right now. Sounds like area near Interior Ministry? Another sleepless night for #Egypt
1 minute ago Favorite Retweet Reply
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Journalist op NOS is al zijn bandjes kwijtgeraakt.
quote:NRC Live: Beste volgers, de redactie van NRC Digitaal bedankt jullie voor het massale volgen van ons liveblog. Bednakt voor de vele vragen, opmerkingen, kritische noten en tips. Jullie mede maken dit blog.
De ontwikkelingen in Egypte zijn op dit moment van zo'n aard dat we het slot er voor nu opgooien. Grote gebeurtenissen blijven uit. Mochten de demonsranen weer op toeren raken morgen, zoals de afgelopen dagen, zijn wij er weer bij. Heel graag tot dan.
De redactie.
Aan z'n naam te zien, is hij gelieerd aan AJ, toch berichtten zij er (nog) niet overquote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Dan Nolan is betrouwbaar als bron
die Dan is journalist van AJE vrijdag en zaterdag zag ik om de haverklap zijn naam in de balk en aan de telefoon, hij is een betrouwbare bron.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Aan z'n naam te zien, is hij gelieerd aan AJ, toch berichtten zij er (nog) niet over
Geloof er niks van.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
volgens AJE is hij per prive vliegtuig richting London vertrokken, geruchten zijn dat hij daar ook bij zijn huis gesignaleerd is...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
The Guardian meldt dat er onduidelijk is over de verblijfplaats van de zoon van president Mubarak, Gamal. Hij is al dagen niet gezien. De Britse krant zegt dat er wilde speculaties zijn over Gamal. Zo zou hij volgens Arabische en Iraanse websites het land hebben verlaten.
hier doet hij het gewoon (livestation)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Al Arabia is ook uit de lucht gehaald volgens nieuwsuur.
Daar heb ik ook last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef Carine-C het volgende:
Dit soort berichten plegen een aanslag op mijn nachtrust. Wil ik om 1 uur toch nog ff checken terwijl ik al lang hoor te slapen.
Idemquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier doet hij het gewoon (livestation)
Mede daarom vind ik het uiterst dubieus dat AJ zelf er niet over berichtquote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die Dan is journalist van AJE vrijdag en zaterdag zag ik om de haverklap zijn naam in de balk en aan de telefoon, hij is een betrouwbare bron.
Ik zie het zo wel gebeuren. Mubarak is een grote levensbehoefte voor Israel.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Ook de tegenpartij kan tweets de lucht insturen hè.
Social Media werkt voor beide partijen.
Dat account is 'verified'quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Ook de tegenpartij kan tweets de lucht insturen hè.
Social Media werkt voor beide partijen.
ja dacht dat ook gelezen te hebben vanmiddag vrouw van Mubarak en 2 zoons zijn in londen in hun huis dus weet niet waarom de NOS het op hun website hebben gezet.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens AJE is hij per prive vliegtuig richting London vertrokken, geruchten zijn dat hij daar ook bij zijn huis gesignaleerd is...
Ze zitten er nog, net al AJ. Maar in Egypte niet meer te ontvangen, denk ik.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
hier doet hij het gewoon (livestation)
heb even gemist denk ik wat is er met die Dan dan???quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mede daarom vind ik het uiterst dubieus dat AJ zelf er niet over bericht
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dacht dat ook gelezen te hebben vanmiddag vrouw van Mubarak en 2 zoons dochter zijn in londen in hun huis dus weet niet waarom de NOS het op hun website hebben gezet.
Hier hetzelfde...ik sliep gisteren pas na 2 uur snachts...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef Carine-C het volgende:
Dit soort berichten plegen een aanslag op mijn nachtrust. Wil ik om 1 uur toch nog ff checken terwijl ik al lang hoor te slapen.
oh vanmiddag was er echt sprake van 2 zoons of was het nu een bericht van hier, ik lees zoveel haal misschien die kinderen door elkaar, hoeveel kinderen heeft die man eigenlijk?quote:
Al Jazeera: number of protesters in Alexandria exceeds 150,000
tenminste op AJE hadden ze het over dat hij met vrouw en dochter weg was...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh vanmiddag was er echt sprake van 2 zoons of was het nu een bericht van hier, ik lees zoveel haal misschien die kinderen door elkaar, hoeveel kinderen heeft die man eigenlijk?
Niets, hij vindt het gewoon raar dat Dan Nolan die tweet de lucht inslingert, maar AJ er niets overzegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb even gemist denk ik wat is er met die Dan dan???
Voor zover ik kan zien niets. Alleen tweet hij over vuurgevechten. Hij lijkt/is gelieerd aan AJ. AJ bericht er niet over.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb even gemist denk ik wat is er met die Dan dan???
quote:Employing a number of thugs and paying them decent amounts and meeting them in their houses and in the gathering locations and one on one by the elements permitted to do so and the meetings should be unofficial and explain the deployment plan according to the attached schedule of locations labeled B1 and informing them of mobilization time and the plan to spread gradual chaos mentioned in the memo
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef Daniel1976 het volgende:
members of the #egyptian national soccer team were in #Tahrir square today. Yalla, #Egypt! #jan25 #Cairo
ik weet het nu ook niet meer zeker hoor hahaha lees echt veel, en die engelse tweets kan ik moeilijk ontcijferen dus ga ik af op wat jullie allemaal vertellen, ben niet zo goed in engels lezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
tenminste op AJE hadden ze het over dat hij met vrouw en dochter weg was...
"Indien u deze man gezien heeft, neem dan contact op met de KLPD. Uw lokale politiebureau bellen kan natuurlijk ook"quote:
Aldus president van het land die er af en toe gevangenen naar stuurt om te laten martelen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
Obama benadrukte tijdens de gesprekken dat het belangrijk is dat de mensenrechten in Egypte gerespecteerd worden.
Vertaling voor de demonstrateurs:quote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Army being withdrawn, police redeployed
Als dit waar is oefffquote:Op zondag 30 januari 2011 22:17 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
Army being withdrawn, police redeployed
ja weet zeker hij is van AJE want denk steeds als ik zijn naam in de blak zie en hoor wat hij vertelt stoere journalist, en als ik het goed heb hing hij uit het raam vrijdagavond van dat gebouw om verslag te doen, maar zei ik eerder ik heb zoveel gezien kan ze niet meer uit elkaar houdenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien niets. Alleen tweet hij over vuurgevechten. Hij lijkt/is gelieerd aan AJ. AJ bericht er niet over.
Iets in die combinatie klopt niet. Kan een simpele communicatie fout zijn, maar toch.
Scherp, erg scherpquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Commentator nieuwsuur: "opvallend dat Mubarak vanmiddag naar zijn generaals ging, en de generaals niet naar Mubarak."
Mubarak heeft geen dochters. Aleen twee zoons, Alaa Mubarak en Gamal Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
tenminste op AJE hadden ze het over dat hij met vrouw en dochter weg was...
snie erg, is wel opmerkelijk. AJ leek me tot nu toe ernstig snel met de updates. Nu lijken ze ernstig achter te lopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet zeker hij is van AJE want denk steeds als ik zijn naam in de blak zie en hoor wat hij verstelt stoere journalist, en als ik het goed heb hinh hij uit het raam vrijdagavond van dat gebouw om verslag te doen, maar zei ik eerder ik heb zoveel gezien kan ze niet meer uit elkaar houden
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mubarak heeft geen zoons. Aleen twee zoons, Alaa Mubarak en Gamal Mubarak.
Wél zoons, geen dochtersquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ie nu wel zoons of geen zoons lees eens na geeft niet hoor hahha maar denk nu echt ben ik zo in de war ik heb het toch echt ergens gelezen van die zoonds.
iedereen is moe ook hier, maar lees geen zoons hij heeft 2 zoons daarom moest ik even lachen en ja ik maak nog veel en veel meer fouten hahahaquote:
Alexandrië ligt aan zee...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hier zijn protesten
[ afbeelding ]
Het zou best kunnen kijkend naar de laatste tweetsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Muridae het volgende:
Zou er misschien een strijd gaande zijn tussen generaals ?
Ik zou het niet zo raar vinden als zelfs Israël een paar specialforces zou sturen om Mubarak te beschermen.
Het is natuurlijk de uitgelezen kans voor een militaire coup...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Het zou best kunnen kijkend naar de laatste tweets
2 zoonsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval één of meerdere kinderen...
is dat een acceptabel compromis...??
Echt, ik verbaas me nog steeds. Dan denk ik, hoe kun je als serieus journalist hier niet over willen berichten?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
Zitten ze bij Nieuwzuur al een kwartier over Nederlandse toeristjes te ouwehoeren die hun all-in arrangementje niet konden voltooiien omdat er iets aan de hand was. Godverdomme. Het gaat hier over belangrijkere dingen dan dat.
Hebben lekker kunnen uitrusten, waren namelijk al een paar dagen wakker toen op vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Onverlaatje het volgende:
Police are returning to the streets (Al-Jazeera)
Ik heb het idee dat ze eigenlijk niets meer live uitzenden de laaste uren, alleen maar herhaling op herhaling.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
snie erg, is wel opmerkelijk. AJ leek me tot nu toe ernstig snel met de updates. Nu lijken ze ernstig achter te lopen.
Schijnbaar bevestigde leveringen van ammo door Israël, vuurgevechten gerapporteerd door hun eigen verslaggever.
Wellicht worden ze ook moe daar in de studio.
Zoiets verwacht ik ook, dat straks een paar vliegtuigen vol militairen overvliegen vanuit Israel/Amerika en die dan ff alle protestors sweeped...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Muridae het volgende:
Zou er misschien een strijd gaande zijn tussen generaals ?
Ik zou het niet zo raar vinden als zelfs Israël een paar specialforces zou sturen om Mubarak te beschermen.
oke we laten zijn kinderen er buiten, maar is wel de schuld van de NOS hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval één of meerdere kinderen...
is dat een acceptabel compromis...??
De inhoudelijke reportage was ook wel oke, maar voor dat kleinburgelijke typisch Hollandse gezeik is het nu even niet het moment.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Echt, ik verbaas me nog steeds. Dan denk ik, hoe kun je als serieus journalist hier niet over willen berichten?
BBC Arabic: Robert Gates, U.S. Secretary of Defense calls his Israeli & Egyptian counterparts. (This is the most imp phone call of the week)
quote:NicRobertsonCNN Nic Robertson
Heavy machine gunfire erupts over Alex center as roaming groups of men throw rocks at passing vehicles #egypt #jan25 #mubarak
Gezellig..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Kut?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke we laten zijn kinderen er buiten, maar is wel de schuld van de NOS hoordie beginnen over die kutkinderen
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kut?
Dus toch dochters? Of travestieten? Jullie maken mij helemaal confuus.
Is natuurlijk wel wat veel Nederlanders minstens zo interessant vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De inhoudelijke reportage was ook wel oke, maar voor dat kleinburgelijke typisch Hollandse gezeik is het nu even niet het moment.
Dat is geen verified account, paar tweets, paar volgers maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef -jos- het volgende:
Verified: Ambulance car to open fire in #Suez. People, catched it with ID policemen, handed over to #Egypt Army. #Tahrir, #Jan25
Weer die gast, dubieus.
Kunnen ook plunderaars zijn, we zullen zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Heavy machine gunfire erupts over Alex center as roaming groups of men throw rocks at passing vehicles.
..
So far quieter in Maadi that Saturday night. Sporadic gunfire.
quote:gpdcairo GPD Cairo
Word hier op plein aangesproken door marwan, 21 jarige demonstrant. of ik internet heb. Alles is down, zegt hij. #Jan25 #Egypt
gpdcairo GPD Cairo
Marwan: we kunnen onze vrienden moeilijk mobiliseren zonder facebook. #Jan25 #Egypt
wat dacht je van mij, zit nu echt te piekeren hoeveel kinderen die man heeft, straks komt ie er met een stuk of 11 aanzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kut?
Dus toch dochters? Of travestieten? Jullie maken mij helemaal confuus.
quote:9.25pm: US says it is preparing to evacuate thousands of its citizens who want to leave Egypt starting on Monday. Assistant secretary of states Janice Jacobs expects it will take many flights to handle the number of Americans who want to depart.
Is de VS al sinds vanmiddag mee bezig. Schijnt dat ze al het diplomatieke personeel het land uit willen hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat de US ook niet heel optimistisch is gestemd:
Guardian:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
Zo druk is het nu niet meer. Ik denk dat het op het Leidscheplein drukker is.
Eerste Nederlandse toeristen terug uit Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef popolon het volgende:
Hoe zit dat met de Nederlanders? Worden die opgepikt?
Die zijn alleen geadviseerd te vertrekken, moeten ze alleen wel zelf betalen ;xquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef popolon het volgende:
Hoe zit dat met de Nederlanders? Worden die opgepikt?
Ochtend? hihihihiquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend, nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op onsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
Ochtend? Kut, dan moet ik straks weer aan het werkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op ons
Bezuinigingen op evacuatiebudgettenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die zijn alleen geadviseerd te vertrekken, moeten ze alleen wel zelf betalen ;x
Hij werkt volgens de FOX News tijdzonesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op ons
Dan kijken ze maar op de site van hun reisaanbieder. Ik hoef geen interviews met de baas van Tui. Er is nog genoeg te bespreken. Ik hoor veel te weinig over de huidige machtsverhoudingen. Wat is de rol van die islamitische leiders? Wat wordt er verwacht van El-Baradei? En, erg interessant, waar staat de Nederlandse regering? Het is duidelijk dat hier een belangenconflict schuilt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel wat veel Nederlanders minstens zo interessant vinden.
quote:Farrah3m Farrah
Mubarak no longer has any legitimacy - CNN #egypt #jan25
Slechts een 19", maar is wel een goed idee jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef FunFair het volgende:
hoe groot is je 2e monitor? die stream kan toch wel in een hoekje?
ochtend daar, het is al dinsdagmiddag 4 uur hoor ze moeten zo weer aan tafelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
niets.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Misstique het volgende:
Ik was er ff een paar uurtjes niet, heb ik wat gemist?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij werkt volgens de FOX News tijdzones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |