De inhoudelijke reportage was ook wel oke, maar voor dat kleinburgelijke typisch Hollandse gezeik is het nu even niet het moment.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:26 schreef Carine-C het volgende:
[..]
Echt, ik verbaas me nog steeds. Dan denk ik, hoe kun je als serieus journalist hier niet over willen berichten?
quote:SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
BBC Arabic: Robert Gates, U.S. Secretary of Defense calls his Israeli & Egyptian counterparts. (This is the most imp phone call of the week)
quote:NicRobertsonCNN Nic Robertson
Heavy machine gunfire erupts over Alex center as roaming groups of men throw rocks at passing vehicles #egypt #jan25 #mubarak
Gezellig..quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Gaat Israel zich ermee bemoeien begrijp ik dat nou goed van die laatste tweet??/
Kut?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke we laten zijn kinderen er buiten, maar is wel de schuld van de NOS hoordie beginnen over die kutkinderen
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kut?
Dus toch dochters? Of travestieten? Jullie maken mij helemaal confuus.
Is natuurlijk wel wat veel Nederlanders minstens zo interessant vinden.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
De inhoudelijke reportage was ook wel oke, maar voor dat kleinburgelijke typisch Hollandse gezeik is het nu even niet het moment.
Dat is geen verified account, paar tweets, paar volgers maar.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Verified: Ambulance car to open fire in #Suez. People, catched it with ID policemen, handed over to #Egypt Army. #Tahrir, #Jan25
Weer die gast, dubieus.
Kunnen ook plunderaars zijn, we zullen zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef Onverlaatje het volgende:
Twitter:
NicRobertsonCNN Nic Robertson
Heavy machine gunfire erupts over Alex center as roaming groups of men throw rocks at passing vehicles.
..
So far quieter in Maadi that Saturday night. Sporadic gunfire.
quote:gpdcairo GPD Cairo
Word hier op plein aangesproken door marwan, 21 jarige demonstrant. of ik internet heb. Alles is down, zegt hij. #Jan25 #Egypt
gpdcairo GPD Cairo
Marwan: we kunnen onze vrienden moeilijk mobiliseren zonder facebook. #Jan25 #Egypt
wat dacht je van mij, zit nu echt te piekeren hoeveel kinderen die man heeft, straks komt ie er met een stuk of 11 aanzettenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kut?
Dus toch dochters? Of travestieten? Jullie maken mij helemaal confuus.
quote:9.25pm: US says it is preparing to evacuate thousands of its citizens who want to leave Egypt starting on Monday. Assistant secretary of states Janice Jacobs expects it will take many flights to handle the number of Americans who want to depart.
Is de VS al sinds vanmiddag mee bezig. Schijnt dat ze al het diplomatieke personeel het land uit willen hebben.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:33 schreef deleriouz het volgende:
Ik denk dat de US ook niet heel optimistisch is gestemd:
Guardian:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:32 schreef mazaru het volgende:
Zo druk is het nu niet meer. Ik denk dat het op het Leidscheplein drukker is.
Eerste Nederlandse toeristen terug uit Egyptequote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef popolon het volgende:
Hoe zit dat met de Nederlanders? Worden die opgepikt?
Die zijn alleen geadviseerd te vertrekken, moeten ze alleen wel zelf betalen ;xquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef popolon het volgende:
Hoe zit dat met de Nederlanders? Worden die opgepikt?
Ochtend? hihihihiquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend, nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op onsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
Ochtend? Kut, dan moet ik straks weer aan het werkquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op ons
Bezuinigingen op evacuatiebudgettenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die zijn alleen geadviseerd te vertrekken, moeten ze alleen wel zelf betalen ;x
Hij werkt volgens de FOX News tijdzonesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ochtend in Egypte? Ze lopen maar 1 uur voor op ons
Dan kijken ze maar op de site van hun reisaanbieder. Ik hoef geen interviews met de baas van Tui. Er is nog genoeg te bespreken. Ik hoor veel te weinig over de huidige machtsverhoudingen. Wat is de rol van die islamitische leiders? Wat wordt er verwacht van El-Baradei? En, erg interessant, waar staat de Nederlandse regering? Het is duidelijk dat hier een belangenconflict schuilt.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is natuurlijk wel wat veel Nederlanders minstens zo interessant vinden.
quote:Farrah3m Farrah
Mubarak no longer has any legitimacy - CNN #egypt #jan25
Slechts een 19", maar is wel een goed idee jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef FunFair het volgende:
hoe groot is je 2e monitor? die stream kan toch wel in een hoekje?
ochtend daar, het is al dinsdagmiddag 4 uur hoor ze moeten zo weer aan tafelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ligt aan het tijdstip, het is daar ochtend nu, zo vreemd is dat niet. Ze waren uren aan het demonstreren.
niets.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef Misstique het volgende:
Ik was er ff een paar uurtjes niet, heb ik wat gemist?
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij werkt volgens de FOX News tijdzones
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |