Scherp, erg scherpquote:Op zondag 30 januari 2011 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Commentator nieuwsuur: "opvallend dat Mubarak vanmiddag naar zijn generaals ging, en de generaals niet naar Mubarak."
Mubarak heeft geen dochters. Aleen twee zoons, Alaa Mubarak en Gamal Mubarak.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef cptmarco het volgende:
[..]
tenminste op AJE hadden ze het over dat hij met vrouw en dochter weg was...
snie erg, is wel opmerkelijk. AJ leek me tot nu toe ernstig snel met de updates. Nu lijken ze ernstig achter te lopen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet zeker hij is van AJE want denk steeds als ik zijn naam in de blak zie en hoor wat hij verstelt stoere journalist, en als ik het goed heb hinh hij uit het raam vrijdagavond van dat gebouw om verslag te doen, maar zei ik eerder ik heb zoveel gezien kan ze niet meer uit elkaar houden
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mubarak heeft geen zoons. Aleen twee zoons, Alaa Mubarak en Gamal Mubarak.
Wél zoons, geen dochtersquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heeft ie nu wel zoons of geen zoons lees eens na geeft niet hoor hahha maar denk nu echt ben ik zo in de war ik heb het toch echt ergens gelezen van die zoonds.
iedereen is moe ook hier, maar lees geen zoons hij heeft 2 zoons daarom moest ik even lachen en ja ik maak nog veel en veel meer fouten hahahaquote:
Alexandrië ligt aan zee...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
hier zijn protesten
[ afbeelding ]
Het zou best kunnen kijkend naar de laatste tweetsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Muridae het volgende:
Zou er misschien een strijd gaande zijn tussen generaals ?
Ik zou het niet zo raar vinden als zelfs Israël een paar specialforces zou sturen om Mubarak te beschermen.
Het is natuurlijk de uitgelezen kans voor een militaire coup...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Starm het volgende:
[..]
Het zou best kunnen kijkend naar de laatste tweets
2 zoonsquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval één of meerdere kinderen...
is dat een acceptabel compromis...??
Echt, ik verbaas me nog steeds. Dan denk ik, hoe kun je als serieus journalist hier niet over willen berichten?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:22 schreef Thomas B. het volgende:
Zitten ze bij Nieuwzuur al een kwartier over Nederlandse toeristjes te ouwehoeren die hun all-in arrangementje niet konden voltooiien omdat er iets aan de hand was. Godverdomme. Het gaat hier over belangrijkere dingen dan dat.
Hebben lekker kunnen uitrusten, waren namelijk al een paar dagen wakker toen op vrijdag.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef Onverlaatje het volgende:
Police are returning to the streets (Al-Jazeera)
Ik heb het idee dat ze eigenlijk niets meer live uitzenden de laaste uren, alleen maar herhaling op herhaling.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
snie erg, is wel opmerkelijk. AJ leek me tot nu toe ernstig snel met de updates. Nu lijken ze ernstig achter te lopen.
Schijnbaar bevestigde leveringen van ammo door Israël, vuurgevechten gerapporteerd door hun eigen verslaggever.
Wellicht worden ze ook moe daar in de studio.
Zoiets verwacht ik ook, dat straks een paar vliegtuigen vol militairen overvliegen vanuit Israel/Amerika en die dan ff alle protestors sweeped...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Muridae het volgende:
Zou er misschien een strijd gaande zijn tussen generaals ?
Ik zou het niet zo raar vinden als zelfs Israël een paar specialforces zou sturen om Mubarak te beschermen.
oke we laten zijn kinderen er buiten, maar is wel de schuld van de NOS hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 22:24 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij heeft in ieder geval één of meerdere kinderen...
is dat een acceptabel compromis...??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |