quote:Jan25voices Jan25 Voices
AJ English: Ayman Nour "We have formed an opposition committee for change that involves 10 members, represented by El Baradei"
de CNN die ik hier te pakken krijg heeft de hele dag alleen maar een heel rustig stuk bij een rivier uitgezonden. Doen de andere CNN's wel andere dingen uitzenden? Wat wij ook zien? bijv. wat AJA c.q. AJE uitzenden?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Wat een standaard riedeltje zeg.Als de NL media de VS media volgen doen ze een behoorlijk slechte poging.
2 van de 3 CNN's zenden bijna constant uit over deze kwestie, evenals MSNBC en andere nieuwszenders. Dan nog maar te zwijgen over de internationale nieuwszenders die in de VS te ontvangen zijn.
quote:Farrah3m Farrah
Called brother again:he went down&asked soldiers wht was going on,thy said thy fire bullets in the air regularly 2scare off thugs&cons#jan25
Wtf?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Verified: @AJArabic: authorized sources confirmed 3 Israeli plans has landed in #Cairo airport with ammo supplies. #Tahrir #Jan25
O jee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef -jos- het volgende:
ShawkattRaghib Shawkatt Raghib
Verified: @AJArabic: authorized sources confirmed 3 Israeli plans has landed in #Cairo airport with ammo supplies. #Tahrir #Jan25
Da's niet dezelfde, volgens mij hebben jullie de 'Europese' CNN. MSNBC/CNN zitten met reporters gewoon tussen de mensenmassa's en laten die beelden gewoon zien.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
de CNN die ik hier te pakken krijg heeft de hele dag alleen maar een heel rustig stuk bij een rivier uitgezonden. Doen de andere CNN's wel andere dingen uitzenden? Wat wij ook zien? bijv. wat AJA c.q. AJE uitzenden?
ben benieuwd hoe betrouwbaar deze tweet is... Er zijn al meerdere tweets geweest die zwaar onbetrouwbaar bleken.quote:
Dat begrijp ik er ook uit heks, ze komen wapens brengen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Gaat Israel zich ermee bemoeien begrijp ik dat nou goed van die laatste tweet??/
Ja maar goed of slecht mee bemoeien? Met het volk mee of tegen het volk?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
Gaat Israel zich ermee bemoeien begrijp ik dat nou goed van die laatste tweet??/
roddels/geruchten, we weten het niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
http://twitter.com/#!/ShawkattRaghibquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe betrouwbaar deze tweet is... Er zijn al meerdere tweets geweest die zwaar onbetrouwbaar bleken.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's niet dezelfde, volgens mij hebben jullie de 'Europese' CNN. MSNBC/CNN zitten met reporters gewoon tussen de mensenmassa's en laten die beelden gewoon zien.
Maar als Israël zich er daadwerkelijk mee gaat bemoeien, kon dat nog wel eens een grootschalige oorlog ontketenen in de regio. Dit is en blijft immers een binnenlandse aangelegenheid. Israël heeft net zo veel recht om daar de dienst uit te maken, als Nederland dat heeft in Duitsland.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
israel heeft er belang bij dat Mubarak blijft? Dankzij hem is er een soort van vrede tussen de beide landen... In een nieuwe situatie hebben ze misschien geen idee hoe de vlag er dan voor gaat hangen??
Ik ga het de 310 miljoen mensen meteen even vragen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
Top!
Wat is de algemene opinie van de Amerikanen zelf?
Dat klopt wel, lees www.haaretz.com maar, en dan vooral het opiniestuk Who will protect Israel on the Egyptian front?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
israel heeft er belang bij dat Mubarak blijft? Dankzij hem is er een soort van vrede tussen de beide landen... In een nieuwe situatie hebben ze misschien geen idee hoe de vlag er dan voor gaat hangen??
echt he pppfffttttt wat een klotewereldquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik er ook uit heks, ze komen wapens brengen.
Ja,de grens met Egypte en langs de Gaza strook is natuurlijk superbelangrijk voor Israel.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef cptmarco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |