abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:13:03 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92211956
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n gelul... om iets als "slecht seizoen" te bombarderen... klinkt bijna verwend...

De boeren en de zoekenden in bzv zijn mensen... normale mensen... en die zorgen niet allemaal voor spectakel of zo... wil je spectakel zoek een ander programma. Deze normale mensen met hun eigenaardigheden zijn zoals ze zijn... met hun maniertjes, met hun niet altijd perfecte uiterlijk. niets meer niet minder.
DAT is waarom 5 miljoen mensen kijken... geen overhypte stuff maar gewone mensen... en even voor de duidelijkheid... deze mensen zijn zoals heeeeel veel andere mensen in Nederland. Normale mensen die niet op TV komen... geen aandachtshoeren als in menig talentenjacht...

Natuurlijk wordt bzv wel zó geknipt en geplakt dat het om te pruimen is, maar je kunt er geen spectucalaire show van maken... hoogstens een cliff-hanger over een boer die meteen al wist wie hij wilde en daarmee twee anderen al voortijdig wegstreepte.

Echt waar, vorige seizoenen waren niet veel anders, ik denk dat vorige jaren soms geromantiseerd worden... het enige is dat dit nu het zoveelste seizoen is en dus bepaalde nieuwigheden er wel af zijn... Het goed of slecht zijn van een seizoen kun je dus niet afmeten aan de succes-ratio van geslaagde koppeltjes, of dat de deelnemers jouw smaak toevallig zijn,...
Wat dit seizoen wel degelijk anders maakt is dat dit is opgenomen in de winter en vorige seizoenen in de zomer. Yvon gaf ook aan bij DWDD dat het een compleet andere sfeer geeft.
pi_92212214
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat dit seizoen wel degelijk anders maakt is dat dit is opgenomen in de winter en vorige seizoenen in de zomer. Yvon gaf ook aan bij DWDD dat het een compleet andere sfeer geeft.
Het is toch niet in de winter opgenomen, maar in de herfst? September is de eerste uitzending geweest, het voorstellen van de boeren. Vorig jaar waren ze wat eerder(opname zomerperiode), maar seizoen 3 was in spetember ook pas de voorstelronde. Seizoen 2 was weer eerder in het jaar, seizoen 1 is echt in de winter opgenomen (voorstelronde eind november, februari de brieven).

Het nadeel is dat we nu gewoon qua neerslag een slechte periode hebben gehad, alhoewel de temperatuur in die periode nog te doen was
pi_92212309
ohhhhhhhhh....zit het zo met Annemarie

quote:
wo 02 feb 2011, 06:00 | 16 reacties
Boerin Annemarie in het echt nooit stug of gestrest

AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw-boerin Annemarie komt op televisie anders over dan ze in werkelijkheid is. Dat vindt haar vader Henk, die samen met zijn vrouw en dochter de kaasboerderij Nellesteijn in Wassenaar runt.

Haar vader: "Door de achtergrondmuziek van het programma en de aanwezige cameras tijdens de logeerweek lijkt Annemarie soms gestrest en stug. Zo kennen wij haar helemaal niet."

"Annemarie is altijd een heel harde werkster geweest. Ze werkt snel, maar wel ontspannen. Doordat er de hele dag een groep mensen, onder wie de cameraman en iemand van de regie, achter haar aan liep, werd ze misschien nerveus. Daarbij liepen die mensen in de weg. Zet er een zenuwachtig muziekje onder en iemand lijkt gestrest."

Volgens Henk heeft Annemarie in de logeerweek veel lol gehad met de mannen. "En daar zie je op televisie minder van terug. Ik had het leuk gevonden als de kijker meer van Annemarie en de dieren had gezien. Wanneer ze s morgens opstaat, staan de eenden al op haar te wachten en loopt de hond achter haar aan op het erf. De dieren zijn dol op mijn dochter."
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:25:58 #248
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92212352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Uitzendingen staan nooit dezelfde dag op Uitzending Gemist.
Gezien ondertussen! *O*

quote:
Het is nog nooit zo opzichtig gemanipuleerd/verknipt als dit jaar.
Eens.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef kvd het volgende:

[..]
[quote]Daarbij liepen die mensen in de weg.[/quote]
:')

[ Bericht 28% gewijzigd door NouMooiNiet op 02-02-2011 10:33:21 ]
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92213013
Ik vind dat ze ook ver gaan met de cliffhangers.
Door de montage lijkt het elke keer of de volgende aflevering ontzettend spetterend is (ruzie, vrouwen die opstappen etc.).
Het is commercieler geworden. In het begin was het een kneuterig programma, nu zie je dat het programma gemaakt (gemonteerd) is met kijkcijfers in hun achterhoofd en dat doet afbreuk aan het oorspronkelijke programma.
pi_92213108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind dat ze ook ver gaan met de cliffhangers.
Door de montage lijkt het elke keer of de volgende aflevering ontzettend spetterend is (ruzie, vrouwen die opstappen etc.).
Het is commercieler geworden. In het begin was het een kneuterig programma, nu zie je dat het programma gemaakt (gemonteerd) is met kijkcijfers in hun achterhoofd en dat doet afbreuk aan het oorspronkelijke programma.
dat idee heb ik ook, en dat bepaalde eigenschappen van boeren ontzettend uitvergroot worden, puur vanwege de sensatie/kijkcijfers
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_92213579
En dat is jammer. Ik vind ook dat ze daarmee ons (de kijkers) onderschatten.
pi_92213620
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef bloodymary het volgende:
is inderdaad jammer..
ook voor de boeren, sommige worden wel erg stereotype weggezet.
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:04:06 #253
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92213663
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:01 schreef bloodymary het volgende:
Is inderdaad jammer. Toch wel sneu Annemarie..
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:10:49 #254
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92213867
Als dat zo is he, is het ook best wel respectloos naar de kandidaten toe.
pi_92214005
quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Mocht de vader van Annemarie gelijk hebben, is het echt te triest voor woorden.
Ze wordt als een of andere gedragsgestoorde weggezet
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:41:20 #256
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_92214873
quote:
13s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ja natuurlijk worden de kijkers voor de maling gehouden..Niet wetende dat ze echt zo is als het waar is wat die vader schrijft.
pi_92215530
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef kvd het volgende:

[..]

Oh niks vreemds, ik zie ook nooit de meningen zoals die hier over haar gegeven worden. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:15:25 #258
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92216177
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 11:15 schreef roos85 het volgende:

[..]

Mocht de vader van Annemarie gelijk hebben, is het echt te triest voor woorden.
Ze wordt als een of andere gedragsgestoorde weggezet
Door ons ja. Wat moet die vader anders zeggen? "Ja, mijn dochter is inderdaad een contactgestoorde autist die nog nooit geneukt heet. Wij schamen ons ook dood voor haar, inclusief haar stro-kapsel en grote neusvleugels. Hadden we maar een normale dochter!"
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 2 februari 2011 @ 12:17:34 #259
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_92216282
Ik vind het te ver gaan om Boer Zoekt Vrouw weg te zetten als 'gescript' en 'zwaarder aangezet'. Wat een programma zoals deze nodig heeft is een zekere verhaallijn. Er zijn honderden uren aan materiaal. Het is dan de bedoeling om daar een verhaal van te maken. Zo kunnen mensen het makkelijk volgen. Maar dat gebeurt niet alleen bij bzv. Dat gebeurt ook bij Wie is de Mol, Big Brother, Oh oh Cherso, Pelgrimscode etc.

En natuurlijk heb je dan gezeik dat iemand anders in beeld is dan hij/zij daadwerkelijk is. Ze kunnen niet alles laten zien. En de vader van Annemarie kan toch niet verbloemen dat zijn dochter als opgejaagd wild in de camera kijkt als haar iets gevraagd wordt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_92217813
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef Terreros85 het volgende:
Ik vind het te ver gaan om Boer Zoekt Vrouw weg te zetten als 'gescript' en 'zwaarder aangezet'. Wat een programma zoals deze nodig heeft is een zekere verhaallijn. Er zijn honderden uren aan materiaal. Het is dan de bedoeling om daar een verhaal van te maken. Zo kunnen mensen het makkelijk volgen. Maar dat gebeurt niet alleen bij bzv. Dat gebeurt ook bij Wie is de Mol, Big Brother, Oh oh Cherso, Pelgrimscode etc.

En natuurlijk heb je dan gezeik dat iemand anders in beeld is dan hij/zij daadwerkelijk is. Ze kunnen niet alles laten zien. En de vader van Annemarie kan toch niet verbloemen dat zijn dochter als opgejaagd wild in de camera kijkt als haar iets gevraagd wordt.
Met die blik is geboren, zie de foto's in haar foto-album op de bzv-website:
http://boerzoektvrouw.kro(...)x?id=255793&fotoid=1
pi_92224254
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 12:17 schreef Terreros85 het volgende:

2 (of 3) van de 4 programma's die je noemt zijn echte 'spel-shows' waar mensen bewust 'genept' worden. Om nu (indirect) te zeggen dat 'scripten' bij bzv normaal is omdat het ook bij spel-shows gebeurt, is imho een beetje vreemd. Natuurlijk zit er ook een spelelement in bzv, maar dat zou imo niet de hoofdmoot moeten zijn.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  woensdag 2 februari 2011 @ 15:28:40 #262
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_92225664
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:03 schreef Loohcs het volgende:

[..]

2 (of 3) van de 4 programma's die je noemt zijn echte 'spel-shows' waar mensen bewust 'genept' worden. Om nu (indirect) te zeggen dat 'scripten' bij bzv normaal is omdat het ook bij spel-shows gebeurt, is imho een beetje vreemd. Natuurlijk zit er ook een spelelement in bzv, maar dat zou imo niet de hoofdmoot moeten zijn.
Dat is niet mijn punt. Ik bedoel dat de makers honderden uren materiaal hebben en daar een selectie uit moeten maken om een verhaal te vertellen. Dan maakt het niet uit of er een spelelement is.
pi_92226416
Silenus, ik wacht nog met smart op je blog!!
pi_92227799
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 15:28 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt. Ik bedoel dat de makers honderden uren materiaal hebben en daar een selectie uit moeten maken om een verhaal te vertellen. Dan maakt het niet uit of er een spelelement is.
Dat maakt voor de uitkomst een hoop uit als het goed is. Natuurlijk moeten ze een selectie maken uit het materiaal. De vraag is natuurlijk hoe en waarop ze selecteren. Daarom haalde ik het spelelement naar voren, want bij een spelshow is het bijna de essentie dat de kijker op het verkeerde been worden gezet, maar bij bzv zou dat imho niet de bedoeling moeten zijn.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_92230739
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:03 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Dat maakt voor de uitkomst een hoop uit als het goed is. Natuurlijk moeten ze een selectie maken uit het materiaal. De vraag is natuurlijk hoe en waarop ze selecteren. Daarom haalde ik het spelelement naar voren, want bij een spelshow is het bijna de essentie dat de kijker op het verkeerde been worden gezet, maar bij bzv zou dat imho niet de bedoeling moeten zijn.
ik denk dat ze een selectie maken uit karaktertrekken/eigenschappen die bij betreffende boer opvalt, en de uitzendingen zoveel mogelijk vullen met die karaktertrekken/eigenschappen zodat er veel over de boer in kwestie gesproken en geschreven wordt.
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:12:56 #266
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_92232079
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_92232739
quote:
Boer Frank at zelf geen vlees

AMSTERDAM - Boer Frank uit Boer Zoekt Vrouw stuurde kandidate Berber naar huis omdat zij geen vlees at. Maar nu blijkt dat Frank zelf vegetariër is geweest...

Geitenhouder Frank vond het helemaal niks toen Berber opbiechtte geen vlees te eten. Maar nu blijkt dat de populaire boer zelf ook zonder vlees geleefd heeft.

"Elke puber heeft wel zon periode, hij dus ook. Hij heeft dan ook helemaal niets tegen vegetariërs", vertelt zijn moeder aan het blad Boerderij. "Hij staat juist erg open voor de opvattingen van anderen, al mag hij zelf tegenwoordig graag een lekker stukje vlees eten."

De kijkers van Boer Zoekt Vrouw kregen toch een ander beeld te zien. De strenge krullenbol liet toen aan Berber weten dat zij best vegetariër mocht zijn, maar dan moest ze het wel goed kunnen onderbouwen.

Berber is niet helemaal zonder lege handen naar huis gegaan. Na haar vertrek kreeg zij een gratis lidmaatschap aangeboden bij vegadates, een datingsite voor vegetariërs.
pi_92232804
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:25 schreef kvd het volgende:

[..]

_O-

wat een sukkel
  woensdag 2 februari 2011 @ 18:14:00 #269
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_92234947
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:26 schreef roos85 het volgende:

[..]

_O-

wat een sukkel
Een beetje hypocriet van Frankyboy. _O-
pi_92236491
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:12 schreef Jambo het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_92237149
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

nu vind ik hem een nog grotere loser
  woensdag 2 februari 2011 @ 19:43:05 #272
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92239416
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan heel ver met je meegaan, maar is het niet de bedoeling dat Annemarie die mannen leert kennen? Het is natuurlijk fijn dat die mannen affiniteit hebben met het boerenleven en dat ze haar keuze gebaseerd heeft op mannen die haar in de toekomst kunnen helpen met het runnen van de boerderij (al lijkt het mij niet dat zij daar echt op zit te wachten, ze werkt zelf hard genoeg), maar dan kan ze ook een iemand in dienst nemen. Ik zie bij haar totaal geen inspanning om die mannen ook echt te leren kennen. En hoe hard je ook (gezellig samen) werkt, er komt een moment dat je naast elkaar op de bank zit, in bed ligt, samen aan de eettafel zit. Wat dan? Ga je dan eeuwig maar over het werk zitten praten of over hoe gezellig de laatste schuurfeest was?
Das ook weer waar, maar met iemand die je in dienst neemt ga je geen verbintenis voor het leven aan en krijg je geen kinderen mee...
Iemand waarmee je dat wel doet moet je idd wel kennen, maar het zou me niets verbazen als bijvoorbeeld een Adriaan zo'n type is dat zich ook nog ouderwets aan zijn woord houdt, en dus gaat voor de keuze die hij gemaakt heeft, hoe moeilijk het dan ook misschien op een bepaald moment blijkt te zijn... soort verstandshuwelijk nieuwe stijl.

Maar ik gok dat het Harrie wordt, en het zou me niet eens verbazen als ze Harrie al een stuk of wat schuurfeesten lang heel erg leuk vond, maar dat ze het er nooit op heeft willen wagen, en nu ook niet meteen in zeven sloten tegelijk wil springen.

Zolang Annemarie zich maar niet onprettig bij iemand voelt, iemand hard werkt en hart voor de boerderie heeft is het voor haar waarschijnlijk al redelijk goed, die zit volgens mij niet te wachten op een prince Charming waarvan ze buikpijn van de vlinders krijgt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92241764
Ik zie het met annemarie niet gebeuren, ze is compleet sexloos.

Vorig jaar was de zoen tussen astrid en wim echt aandoenlijk.
Ik kan mij er geen voorstelling van maken dat annemarie (openlijk) zou zoenen met 1 van de 2.
Volgens mij kiest ze geen van beiden, of harrie want dat is lekker vertrouwd. Ik zie er geen relatie ontstaan.
pi_92244009
Eindelijk de uitzending gezien. 't Was vast die waarvan Yvon zei dat het woest zou zijn. Maar ik vond het vooral nuancerend, vooral na dat kijkertjes ophitsen van de vorige aflevering.
Richard liet eindelijk zien waarom Susan hem zo knap vindt. Het duurde een paar uitzendingen voor ik zag dat hij een Amerikaanse filmsterrenkop heeft en nu was hij de ster van het drama :-) Zijzelf een echt Amerikaanse dame met Heidy als Westeuropesche tegenhangster. Ze deden het prima. Misschien is Susan degene die volgende keer op bezoek komt: nog een beschaafde afscheidsronde voor de Lady en voor de psychologe. Annemieke is van een andere stijl en wel minder vals dan vorige keer gesuggereerd werd.
Raar dat eerst zo geknipt werd dat (bijna) iedereen de grond ingestampt werd. Zelf zag ik wel dat de vele malen genoemde gezelligheid er wel geweest zal zijn, maar zorgvuldig weggelaten. Nu zag je bij Annemarie het dollen met elkaar en een Annemarie zoals de logees haar het meeste gezien zullen hebben. Bij Frank zag je ook opeens 3 mensen ipv poppen.

Wanneer worden de uitzendingen in elkaar geplakt? Zijn ze vanaf het begin al klaar of gebeurt dat gaande weg met inspelen op de reacties?
pi_92244300
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:14 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Dat vind ik niet, maar ik zie naderhand telkens een andere uitzending dan het forum deed vermoeden. In de gedeeltes die we zagen, zwengelt hij de discussie aan. Het gaat op zo'n horkerige manier, dat het de vraag is hoe het met de spontaniteit is. Te veel script of te vaak herhaald of gewoon zelf onhandig in samenspraak.
Hij heeft groot gelijk dat een ingrijpende beslissing als vegetariër worden & blijven een behoorlijke onderbouwing verdient. De vraag inzake antibiotica kwam heel gek uit de lucht vallen, duidelijk negatief, op belasten gericht knipwerk.
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:59:21 #276
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92248437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Teslynd het volgende:

Wanneer worden de uitzendingen in elkaar geplakt? Zijn ze vanaf het begin al klaar of gebeurt dat gaande weg met inspelen op de reacties?
Ik denk dat er tijdens het uitzenden nog geknipt en geplakt is.
Dat HJAAA van Johannes, ik weet gewoon ZEKER dat dat eruit is gehaald na 1 of 2 uitzendingen! :')
pi_92250628
Ik heb de indruk dat dat na die DWDD-uitzending weggeknipt is. Was nogal pijnlijk.
pi_92250761
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zie het met annemarie niet gebeuren, ze is compleet sexloos.

Vorig jaar was de zoen tussen astrid en wim echt aandoenlijk.

Maar dat was toch Astrid haar move, die zoen?
Dat had Wim zelf ook niet gedaan hoor _O-
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_92250986
Richard heeft met Heidy en Susan twee tegengestelden gekozen: hij en zijn bedrijf zouden een goede achtergrond kunnen zijn voor Susan, omgekeerd zou hij minder aan haar hebben (zij te elegant, verfijnd). Hij zou meer aan Heidy hebben dan zij aan hem en zijn bedrijf (hij toch te weinig werelds).

SPOILER
pi_92255877
Ja, maar bij oudere mensen (Wim, met alle respect) is het toch anders. Van twintigers, dertigers verwacht ik toch wel een zeker jachtinstinct. Dat zie ik op de kaasboerderij helemaal niet.
pi_92257543
Dat is er ook niet bij deze twee mannen. Ze vinden het hardstikke leuk samen (met z'n tweeën en met z'n drieën) en Adriaan heeft zich er alvast bij neergelegd dat hij het niet worden zal.
pi_92264283
nog een artikel uit de Telegraaf, over Gijsbert:
maar even in spoiler, gaat over de ontknoping.

SPOILER
pi_92264721
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef roos85 het volgende:
nog een artikel uit de Telegraaf, over Gijsbert:
maar even in spoiler, gaat over de ontknoping.

SPOILER
SPOILER
pi_92265174
Die betrouwbare bron, zonder bronvermelding, vertrouw ik meer dan de telegraaf.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:58:24 #285
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92265189
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92265257
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 3 februari 2011 @ 11:03:07 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_92265339
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_92265479
Eigenlijk kan het me allemaal niet zo boeien wie wie kiest. Ik vind het gewoon leuk en vaak hilarisch om naar te kijken.
pi_92265703
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92265728
SPOILER
pi_92266155
Ik geloof echt niet dat Gijsbert en (kandidaat) Annemarie nu een setje zijn

Of verklap ik nu de spoiler :P
pi_92266596
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:

Ze kenden elkaar al van schuurfeesten en barbeque's :Y)
pi_92267362
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:

:') ik pas nog beter bij Gijsbert
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92268976
Ach ja, in feite is Femke gewoon Sonja. Maar omdat Femke er wel nog enigzins niet als de broer van Gijsbert er uit ziet hebben een aantal van jullie nogal een vertekend beeld.
Dan gaat die Femke de hele dag met dat kind daar op die boerderij zitten. Gewoon precies het zelfde als wat Sonja wilde die velen van jullie het niet gunden. Zo zie je maar wat dat soort kan klaar spelen, heel gewiekst.
pi_92269057
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92269058
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Deckard het volgende:
Ach ja, in feite is Femke gewoon Sonja. Maar omdat Femke er wel nog enigzins niet als de broer van Gijsbert er uit ziet hebben een aantal van jullie nogal een vertekend beeld.
Dan gaat die Femke de hele dag met dat kind daar op die boerderij zitten. Gewoon precies het zelfde als wat Sonja wilde die velen van jullie het niet gunden. Zo zie je maar wat dat soort kan klaar spelen, heel gewiekst.
Wat :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_92269369
quote:
Ik zie de vergelijking er niet zo goed in.

Femke studeert én werkt.
Sonja zit thuis bij de kinderen.

:?
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:14:06 #298
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92269885
quote:
Je doet ook net alsof er onder dat lichaam van Femke één of andere glibberige puisterige kobold zit die -wanneer je haar ontmaskert- de huid van Femke van zich afwerpt en je met huid en haar verslindt. Wat een frustratie. :P

Ik kan bovenstaande spoilers over Gijs en .... overigens onderschrijven, mijn in Abcoude woonachtige bron bevestigde dit. :P
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 3 februari 2011 @ 13:29:05 #299
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92270463
quote:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_92270503
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

Ik zie de vergelijking er niet zo goed in.

Femke studeert én werkt.
Sonja zit thuis bij de kinderen.

:?
Is dat zo? Dat wist ik ook niet. Wat doet ze dan?
pi_92270539
quote:
12s.gif Op donderdag 3 februari 2011 13:29 schreef Marrije het volgende:

[..]

SPOILER
:D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')