Ik denk dat er tijdens het uitzenden nog geknipt en geplakt is.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:59 schreef Teslynd het volgende:
Wanneer worden de uitzendingen in elkaar geplakt? Zijn ze vanaf het begin al klaar of gebeurt dat gaande weg met inspelen op de reacties?
Maar dat was toch Astrid haar move, die zoen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik zie het met annemarie niet gebeuren, ze is compleet sexloos.
Vorig jaar was de zoen tussen astrid en wim echt aandoenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:22 schreef roos85 het volgende:
nog een artikel uit de Telegraaf, over Gijsbert:
maar even in spoiler, gaat over de ontknoping.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:58 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kenden elkaar al van schuurfeesten en barbeque'squote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof echt niet dat Gijsbert en (kandidaat) Annemarie nu een setje zijn
Of verklap ik nu de spoiler
quote:Op donderdag 3 februari 2011 11:31 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik geloof echt niet dat Gijsbert en (kandidaat) Annemarie nu een setje zijn
Of verklap ik nu de spoiler
quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
Watquote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Deckard het volgende:
Ach ja, in feite is Femke gewoon Sonja. Maar omdat Femke er wel nog enigzins niet als de broer van Gijsbert er uit ziet hebben een aantal van jullie nogal een vertekend beeld.
Dan gaat die Femke de hele dag met dat kind daar op die boerderij zitten. Gewoon precies het zelfde als wat Sonja wilde die velen van jullie het niet gunden. Zo zie je maar wat dat soort kan klaar spelen, heel gewiekst.
Ik zie de vergelijking er niet zo goed in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Deckard het volgende:
Ach ja, in feite is Femke gewoon Sonja. Maar omdat Femke er wel nog enigzins niet als de broer van Gijsbert er uit ziet hebben een aantal van jullie nogal een vertekend beeld.
Dan gaat die Femke de hele dag met dat kind daar op die boerderij zitten. Gewoon precies het zelfde als wat Sonja wilde die velen van jullie het niet gunden. Zo zie je maar wat dat soort kan klaar spelen, heel gewiekst.
Je doet ook net alsof er onder dat lichaam van Femke één of andere glibberige puisterige kobold zit die -wanneer je haar ontmaskert- de huid van Femke van zich afwerpt en je met huid en haar verslindt. Wat een frustratie.quote:Op donderdag 3 februari 2011 12:51 schreef Deckard het volgende:
Is dat zo? Dat wist ik ook niet. Wat doet ze dan?quote:Op donderdag 3 februari 2011 13:00 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Ik zie de vergelijking er niet zo goed in.
Femke studeert én werkt.
Sonja zit thuis bij de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |