abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164000
bron?
telegraaf zeker, die zie ik er wel voor aan om een 'kennis' te interviewen en daar op zo'n manier een artikel over te schrijven.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_92164339
Ik snap ook niet waarom die journalist ineens weg gaat bij het stuk.
pi_92165517
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:51 schreef FrankRicard het volgende:
bron?
telegraaf zeker, die zie ik er wel voor aan om een 'kennis' te interviewen en daar op zo'n manier een artikel over te schrijven.
:Y :
http://www.telegraaf.nl/p(...)elstuk__.html?p=25,3
pi_92177349
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:01 schreef Deckard het volgende:
Ik snap ook niet waarom die journalist ineens weg gaat bij het stuk.
Ja, en dan nog wel ver weg...!
pi_92177390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 07:52 schreef Deckard het volgende:

[..]

Oke, maar het woord past er nog steeds wel bij.
Wat was het woord?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:24:14 #231
58921 Day
You can fly!
pi_92187295
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:45 schreef Leandra het volgende:
Dat Annemarie de mannen aan het werk zet is op zich nog niet zo heel vreemd; daar waar de boeren voornamelijk reacties krijgen van vrouwen die niet gelijk ook solliciteren als boerin, is het vrouwelijke deelnemers juist vaak zo dat de mannen die reageren ook graag boer willen worden.

Johannes was in dienst op een boerderij, Adriaan komt van een boerderij maar is kansloos als het gaat om het overnemen van het bedrijf omdat hij niet de oudste zoon is, en Harrie heeft samen met zijn broer een boerderij.
Alledrie de heren zouden dus hun "eigen" bedrijf hebben als ze met Annemarie zouden trouwen.

Daarbij is het in de andere boerderijen ook zo dat de vrouwen zich nogal druk maken met tradioneel "vrouwentaken" als koken en dergelijke, als de mannen dat bij Annemarie zouden gaan doen dan was het ook niet goed geweest.
Als Annemarie al een partner wil, dan zal die partner idd ook eea op de boerderij moeten doen, en met de keuze die ze gemaakt heeft kom je al uit op mannen die juist een boerderij willen, dus "afbeulen" of niet... wat zouden ze anders moeten doen? Kaas verkopen?
Ik kan heel ver met je meegaan, maar is het niet de bedoeling dat Annemarie die mannen leert kennen? Het is natuurlijk fijn dat die mannen affiniteit hebben met het boerenleven en dat ze haar keuze gebaseerd heeft op mannen die haar in de toekomst kunnen helpen met het runnen van de boerderij (al lijkt het mij niet dat zij daar echt op zit te wachten, ze werkt zelf hard genoeg), maar dan kan ze ook een iemand in dienst nemen. Ik zie bij haar totaal geen inspanning om die mannen ook echt te leren kennen. En hoe hard je ook (gezellig samen) werkt, er komt een moment dat je naast elkaar op de bank zit, in bed ligt, samen aan de eettafel zit. Wat dan? Ga je dan eeuwig maar over het werk zitten praten of over hoe gezellig de laatste schuurfeest was?
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_92188234
Maurits kan volgend seizoen weer meedoen *O*
quote:
di 01 feb 2011, 19:23
Homo in Boer Zoekt Vrouw?

van onze redactie
AMSTERDAM - Er is een grote kans dat aan het volgende seizoen van Boer Zoekt Vrouw een homoseksuele boer mee zal doen.

Taco Rijsemus, directeur van de KRO, ziet dat idee wel zitten. "Als wij ook zon kans krijgen, pakken we hem met beide handen aan", zegt hij in de Volkskrant. In Zweden deed al eens een homoseksuele boer mee aan het programma.
Het succes van Boer Zoekt Vrouw is volgens de directeur gemakkelijk te verklaren: "Boer zoekt Vrouw bestaat uit pure, positieve verhalen. Dat maakt het programma juist zo geloofwaardig."
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:58:31 #233
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_92189010
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:43 schreef roos85 het volgende:

[..]

Jaaaa, Peertje! _O_
吴 曼 迪
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:06:16 #234
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92189376
quote:

[..]

[quote]Het succes van Boer Zoekt Vrouw is volgens de directeur gemakkelijk te verklaren: "Boer zoekt Vrouw bestaat uit pure, positieve verhalen. Dat maakt het programma juist zo geloofwaardig."[/quote]
:?
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_92189491
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

[/i]
[/quote]

oh die had ik niet gezien :D

beetje domme opmerking gezien boef Ries
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:18:38 #236
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92190073
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

oh die had ik niet gezien :D

beetje domme opmerking gezien boef Ries
Ja inderdaad, voor dit seizoen vind ik de woorden positief en puur niet echt toepasselijk. :')
pi_92198176
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 10:23 schreef Pisces29 het volgende:

[...]
[quote]1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Het fragment van Peter staat niet op Boulevard gemist :(
Uitzendingen staan nooit dezelfde dag op Uitzending Gemist.

Aandachtsgeil en een cameramomentje met 5 miljoen kijkers? :+
[/quote] Dat zal wel meevallen. Ik schat dat de meeste schrijfsters/schrijvers vooral in dit soort impulsen meegedaan hebben. Leuk om mee te toen en een leuke boer waar je allerlei mooie dromen op projecteerd.

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:18 schreef NouMooiNiet het volgende:

[..]

Ja inderdaad, voor dit seizoen vind ik de woorden positief en puur niet echt toepasselijk. :')
Het is nog nooit zo opzichtig gemanipuleerd/verknipt als dit jaar.
pi_92198520
Precies! En dat is echt zo jammer. Ik vind dit echt het slechtste seizoen tot nu toe. Maar ja er kijken meer dan 5 mio mensen. Ik ken er ook veel die nu voor het eerst kijken, die kun je ook niet uitleggen hoe het vorige seizoenen was.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 23:09:49 #239
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_92201800
quote:

[..]

:D
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_92203676
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:19 schreef bloodymary het volgende:
Precies! En dat is echt zo jammer. Ik vind dit echt het slechtste seizoen tot nu toe. Maar ja er kijken meer dan 5 mio mensen. Ik ken er ook veel die nu voor het eerst kijken, die kun je ook niet uitleggen hoe het vorige seizoenen was.
Ik vind het zo'n gelul... om iets als "slecht seizoen" te bombarderen... klinkt bijna verwend...

De boeren en de zoekenden in bzv zijn mensen... normale mensen... en die zorgen niet allemaal voor spectakel of zo... wil je spectakel zoek een ander programma. Deze normale mensen met hun eigenaardigheden zijn zoals ze zijn... met hun maniertjes, met hun niet altijd perfecte uiterlijk. niets meer niet minder.
DAT is waarom 5 miljoen mensen kijken... geen overhypte stuff maar gewone mensen... en even voor de duidelijkheid... deze mensen zijn zoals heeeeel veel andere mensen in Nederland. Normale mensen die niet op TV komen... geen aandachtshoeren als in menig talentenjacht...

Natuurlijk wordt bzv wel zó geknipt en geplakt dat het om te pruimen is, maar je kunt er geen spectucalaire show van maken... hoogstens een cliff-hanger over een boer die meteen al wist wie hij wilde en daarmee twee anderen al voortijdig wegstreepte.

Echt waar, vorige seizoenen waren niet veel anders, ik denk dat vorige jaren soms geromantiseerd worden... het enige is dat dit nu het zoveelste seizoen is en dus bepaalde nieuwigheden er wel af zijn... Het goed of slecht zijn van een seizoen kun je dus niet afmeten aan de succes-ratio van geslaagde koppeltjes, of dat de deelnemers jouw smaak toevallig zijn,...
pi_92204909
Nou dan begrijp je ook juist helemaal niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat er andere seizoenen niet zo gemanipuleerd werd als nu. Close-ups van een traan bij Frank en Anita terwijl er niets te huilen is. Dat ken ik echt niet van andere seizoenen. En dan die eindeloze voorfilmpjes en cliffhangers. Andere seizoenen was het veel echter. Ik vind het echt best een groot verschil. Een beetje zoals de commercielen het zouden filmen is het nu aan het worden. En dat vind ik jammer.
pi_92210053
wat dacht je van Wietse, filmen tijdens een maaltijd waarin het steeds stil is - niet gemanipuleerd?
pi_92210781
Dat is niet gemanipuleerd, dat is de opvallende kenmerken er uit pikken en uitvergroten, net als de kanderwans van Marcel en de smetvrees van Femke.

Blijkbaar kan ik jullie niet goed duidelijk maken wat ik bedoel, dus laat maar verder.
pi_92211122
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:09 schreef Smikke het volgende:

[..]

:D
ik zag dat artikel en moest gelijk aan hem denken :@
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:13:03 #245
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_92211956
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:40 schreef elkravo het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n gelul... om iets als "slecht seizoen" te bombarderen... klinkt bijna verwend...

De boeren en de zoekenden in bzv zijn mensen... normale mensen... en die zorgen niet allemaal voor spectakel of zo... wil je spectakel zoek een ander programma. Deze normale mensen met hun eigenaardigheden zijn zoals ze zijn... met hun maniertjes, met hun niet altijd perfecte uiterlijk. niets meer niet minder.
DAT is waarom 5 miljoen mensen kijken... geen overhypte stuff maar gewone mensen... en even voor de duidelijkheid... deze mensen zijn zoals heeeeel veel andere mensen in Nederland. Normale mensen die niet op TV komen... geen aandachtshoeren als in menig talentenjacht...

Natuurlijk wordt bzv wel zó geknipt en geplakt dat het om te pruimen is, maar je kunt er geen spectucalaire show van maken... hoogstens een cliff-hanger over een boer die meteen al wist wie hij wilde en daarmee twee anderen al voortijdig wegstreepte.

Echt waar, vorige seizoenen waren niet veel anders, ik denk dat vorige jaren soms geromantiseerd worden... het enige is dat dit nu het zoveelste seizoen is en dus bepaalde nieuwigheden er wel af zijn... Het goed of slecht zijn van een seizoen kun je dus niet afmeten aan de succes-ratio van geslaagde koppeltjes, of dat de deelnemers jouw smaak toevallig zijn,...
Wat dit seizoen wel degelijk anders maakt is dat dit is opgenomen in de winter en vorige seizoenen in de zomer. Yvon gaf ook aan bij DWDD dat het een compleet andere sfeer geeft.
pi_92212214
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:13 schreef Marrije het volgende:

[..]

Wat dit seizoen wel degelijk anders maakt is dat dit is opgenomen in de winter en vorige seizoenen in de zomer. Yvon gaf ook aan bij DWDD dat het een compleet andere sfeer geeft.
Het is toch niet in de winter opgenomen, maar in de herfst? September is de eerste uitzending geweest, het voorstellen van de boeren. Vorig jaar waren ze wat eerder(opname zomerperiode), maar seizoen 3 was in spetember ook pas de voorstelronde. Seizoen 2 was weer eerder in het jaar, seizoen 1 is echt in de winter opgenomen (voorstelronde eind november, februari de brieven).

Het nadeel is dat we nu gewoon qua neerslag een slechte periode hebben gehad, alhoewel de temperatuur in die periode nog te doen was
pi_92212309
ohhhhhhhhh....zit het zo met Annemarie

quote:
wo 02 feb 2011, 06:00 | 16 reacties
Boerin Annemarie in het echt nooit stug of gestrest

AMSTERDAM - Boer zoekt Vrouw-boerin Annemarie komt op televisie anders over dan ze in werkelijkheid is. Dat vindt haar vader Henk, die samen met zijn vrouw en dochter de kaasboerderij Nellesteijn in Wassenaar runt.

Haar vader: "Door de achtergrondmuziek van het programma en de aanwezige cameras tijdens de logeerweek lijkt Annemarie soms gestrest en stug. Zo kennen wij haar helemaal niet."

"Annemarie is altijd een heel harde werkster geweest. Ze werkt snel, maar wel ontspannen. Doordat er de hele dag een groep mensen, onder wie de cameraman en iemand van de regie, achter haar aan liep, werd ze misschien nerveus. Daarbij liepen die mensen in de weg. Zet er een zenuwachtig muziekje onder en iemand lijkt gestrest."

Volgens Henk heeft Annemarie in de logeerweek veel lol gehad met de mannen. "En daar zie je op televisie minder van terug. Ik had het leuk gevonden als de kijker meer van Annemarie en de dieren had gezien. Wanneer ze s morgens opstaat, staan de eenden al op haar te wachten en loopt de hond achter haar aan op het erf. De dieren zijn dol op mijn dochter."
  woensdag 2 februari 2011 @ 10:25:58 #248
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_92212352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:15 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Uitzendingen staan nooit dezelfde dag op Uitzending Gemist.
Gezien ondertussen! *O*

quote:
Het is nog nooit zo opzichtig gemanipuleerd/verknipt als dit jaar.
Eens.
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:24 schreef kvd het volgende:
ohhhhhhhhh....zit het zo met Annemarie

[..]
[quote]Daarbij liepen die mensen in de weg.[/quote]
:')

[ Bericht 28% gewijzigd door NouMooiNiet op 02-02-2011 10:33:21 ]
pi_92213013
Ik vind dat ze ook ver gaan met de cliffhangers.
Door de montage lijkt het elke keer of de volgende aflevering ontzettend spetterend is (ruzie, vrouwen die opstappen etc.).
Het is commercieler geworden. In het begin was het een kneuterig programma, nu zie je dat het programma gemaakt (gemonteerd) is met kijkcijfers in hun achterhoofd en dat doet afbreuk aan het oorspronkelijke programma.
pi_92213108
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind dat ze ook ver gaan met de cliffhangers.
Door de montage lijkt het elke keer of de volgende aflevering ontzettend spetterend is (ruzie, vrouwen die opstappen etc.).
Het is commercieler geworden. In het begin was het een kneuterig programma, nu zie je dat het programma gemaakt (gemonteerd) is met kijkcijfers in hun achterhoofd en dat doet afbreuk aan het oorspronkelijke programma.
dat idee heb ik ook, en dat bepaalde eigenschappen van boeren ontzettend uitvergroot worden, puur vanwege de sensatie/kijkcijfers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')