Ik help ook wel even.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet)
Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?quote:
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:37 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Over aparte platen gesproken; Mind.Illusion, had jij dat ene nummer nog kunnen vinden?
ik kan het gewoon hele dagen luisteren, op repeat en gaanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:08 schreef Levitas het volgende:
Ik hou van Frontliner - Discorecord. Ik hou er gewoon van, wat een lekker nummer
die vetgedruktequote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef T-Force het volgende:
Wat suggesties (ook al weet ik dat je ze misschien niet kent, zijn ze wel vet)
Chickz On Fire - Natte Asbak/Aanstekaah/Smokin'
Super Marco May ft. Mad Bob - Fuera de caveza (IG Bounce & DarqTai Remix)
B-Front - Motherfucking Psycho
Donkey Rollers - Ruff/Hardstyle Rockers
Luna & Dutch Master - The scene (Hard Edit)
Scope DJ - Shimmy Shaker
Southstylers - Trippp
A-Lusion - Re-Vera
Zatox - The noisemaker
Zairon - Deep into your soul/I'm Techno
ik kende hem ook nog nietquote:
staat hier als optiequote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Moek optreden met de band.
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik help ook wel even.
Balistic & Zero Vision Ft MC Jeff - Upgrade the Noize
Equal Mindz - Guide U
Troubleboy - No Voices
Frontliner - Warphole
Th3 M4ch1n3 - Mist
Tat & Zat - Skleroxx
Pradera Vs Sasha F - Summer Feelings
Noisecontrollers - Rushroom
Francesco Zeta - Joara
Citizen - Taunus (Ford Mix)
A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Remix)
The Revivals - Our Case
Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
Atlantic Wave - The Creation (2007 Remix)
Express Viviana - Far Fable (Original Mix)
Headhunterz - Last of the Mohicanz
Space Invaders - Do the Freak
Thilo vs Luna - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
Roughstyler - Wizards on Cocaine
Equal Mindz - Hardminded (Original Mix)
The Navigator - Another Shout (Mix 1)
Brennan Heart - Evolution of Style
D-Jean-D - Follow Me (Hardstyle Mix)
SMF vs Bas & Ram - MDMA (Radio Mix Hardstyle)
DJ Millo - I Don't Need MTV (Motor Bazz Remix)
Unknown - The Instructor (Hardstyle Mix)
Julian DJ vs Bruno Power - Cops (DJ Activator Remix)
Zenith DJ - Once Again (Zenith vs Avex Version)
Deepack - Speakerfreakz Anthem
Abject - In Our Memories ---> en dan wel de goede versie!
Italian Playboys - Storia Di Musica (Trance Generators Remix)
JDX - Nize & Cloze
Stylez Meets Tonteufel - The Hardsound Blitz
Radium meets Audio Damage - What U Want (Is Fucking Bondi Beach Girls Mix)
4 Navigators Feat Vorluk - Left & Right (Lukas & Vortex Mix)
Walt Jenssen - Walt Mart
DJ Main - Another World
Simon J. Bergher - Contaminated Sounds (Trance Generators Are Driving The Panic Machine Mix)
Gigi Lav - Pure Emotions (Trance Generators Pure Domination Remix)
K-Traxx - Straight On 2007 (Tuneboy Wackie Remix)
Succes M.I
Dit is echt gewoon hardcorequote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Baronpilsener het volgende:
Outside the box thinking WHOOOOO BAM BENG BONK BONKBONK
D&R![]()
![]()
Maar hij is in 2011 gereleasedquote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2010 komen![]()
quote:DBSTF D-Block & S-te-Fan
@ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
quote:DJZatox DJ Zatox
At 15.000 fans I give away for free the 2 Tools that i played at qlimax ( stand up headwave supertool)
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
het moet gek lopen wil Discorecord niet in mijn top 3 van 2011 komen![]()
quote:
die staat ook al op de short-listquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Hehe idd, al kennen we het nummer natuurlijk al sinds mei 2010...
Maar het nummer wat ZEKER in je top 10 moet komen is deze:
KAK!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef haakon het volgende:
Kak, ik kan niet naar DangerouzMind: http://partyflock.nl/party/192354:Dangerouzmind.html
Yep, je hoort het er duidelijk in terug. Iets té duidelijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:44 schreef Tha_Bartman het volgende:
vind hem iets weghebben van Gold (bioweapon remix) maar kan er niet mijn vinger precies opleggen.
Wat ik wel kan zeggen is dat deze me (in tegenstelling tot de gold remix) vrij koud laat.
DO...WANT...!!!quote:Arjen AlphaTwins
O yeah.....this is going to be a BOMB people! RT @djbfront: Tonight finishing the track with @alphatwins. Tomorrow starting a special trackp
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:01 schreef 16meter het volgende:
anti-climax is van Gold (Bioweapon remix), melodie is van Les Drums
Loopt Nego weer te ddossenstresstesten?quote:
Ik snap hem niet helemaalquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
Hallo lieve hardstyle vriendjes![]()
[ afbeelding ]
Wel bazig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groepquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
vriend? ik ben jouw vriend helemaal nietquote:Op woensdag 2 februari 2011 09:05 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wat wat wat wat wat heb jij tegen mijn vriendin???![]()
Ik ga jou zo een klap geven...want dit is niet oke vriend
Ziet er wel geinig uitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Vriendjesgraaf van januari 2011quote:Op woensdag 2 februari 2011 09:26 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ziet er wel geinig uit, gebaseerd op?
Ik sta in de wachtrijquote:
Ik moest het nummer een paar keer luisteren maar ik vind het ook niet verkeerd klinken! Het is in ieder geval een lekker blij nummertjequote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Er is gelukkig ook een "clip"
ik vind het een redelijk lekker nr, maar zeker geen klassieker.
Eerste keer dat ik hem net hoorde dacht ik .. "hmm.. nee, het pakt me niet".quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zo hoor ik het graag, maar toch bedankt dat je het even zegt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 12:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hmmmz...klinkt nog niet echt speciaal ofzo! OMG I LOVE IT, Bart je hebt echt zo'n goede smaak!!!
Heerlijk nummerquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
Heel goed!quote:
trouwens Bart, jouw UI is echt tofquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Heel goed!
T-force is now in a submissive state!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:44 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb wel een selectieve vriendengroep binnen de HS groep![]()
Zo ben ik bijvoorbeeld geen vriendjes met Baronpilsener en Krulliewullie![]()
Arie en Bastiaanquote:
Altijd blijven lachen met Bartmansquote:
quote:
Ik zie dat ik er wel opsta, maar ik meng me vaak niet in het gesprekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
BOEIENDquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Goed argument man!quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:45 schreef Sethje het volgende:
het topic word echt met de dag interessanter
Ik sluit me aan bij Sethje. Hoewel ik klets af en toe kan waarderen, en ik er zelf ook regelmatig deel van uit maak, vind ik toch dat we het meer over hardstyle moeten hebben, i.p.v het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjesquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Zo dan, sta wel centraal zeg! haha!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Goed argument man!
Ik vond inhoudelijk gesprekken over hardstyle altijd wel leuk om te volgen en terug te lezen, leuker dan bassie & adriaan filmpjes. Maar goed, ieder zijn mening.
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:12 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik doelde meer op Hans Teeuwen met z'n geschiedenis leraarMaar goed, on-topic:
Ik heb al heul lang een nummer op mijn pc staan, hij heet hier Freak on it op de pc maar ik kan hem niet op youtube vinden, dus ik heb hem zelf maar geüpload, misschien dat iemand het mij kan vertellen? remixje ofzo?
Bij 2.45Nog steeds een vet nummer vind ik
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock dizquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:18 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Lijkt errug veel op Deepack vs. DBSTFN - Rock Thiz
Verder; heerlijk als lsdb er een dagje uitligt ... meteen 3 lekkere setjes binnen
die jaquote:Op woensdag 2 februari 2011 18:19 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Volgens mij is het de voorganger van die plaat. D-Block vs Tha Bazz Pimpz - Rock diz
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:54 schreef Levitas het volgende:
het topic "vervuilen" met een hoop bassie & adriaan filmpjes
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Verwacht wel een FOK!-acknowledgement in de epiloogquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deels, ik heb toch ongeveer 1200 woorden geschreven dus niet heel slecht.
Whoeeeiii, you know you can't bring that weak-ass stuff up in this humpie-bumpie ..quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:..., stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Oh, dat was me eerste echte hardstyle-evenement. Tevens ook de voorlaatste keer dat ik op Qlimax geweest ben. Na 2005 nooit meer geweest. Vond in 2005 de sfeer niet echt leuk. Mss dit jaar maar weer eens een keer een kans geven.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef haakon het volgende:
OMG, kijk ik in m'n muziek map. Zie ik een rip van dit filmpje:
Daar kwam ik in 2005 achter, en hij is nog steeds even geniaal
quote:Op woensdag 2 februari 2011 10:12 schreef sandertjuh het volgende:
Zag vanochtend deze voorbij komen op twitter.. nieuwe track van NC
wat vinden we ervan?
Mwah, beide songs overtuigen me niet echt. Mss zoals bij sommigen andere platen dat ze na een paar keer luisteren, of als ik ze live hoor, beter klinken/leuker worden.quote:
Vond het ook wel een grappige post, maakte naar mijn inziens gewoon met humor duidelijk hoe nutteloos die post over de Wasted Penguinzzz wel niet wasquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:24 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kon wel lachen om de Bassie en Adriaan post, stuk vermakelijker als de Wasted Penguinzzz
Eensch, maar wel nice montage... Voorzover ik heb gelezen op Twitter heeft Thera dit zelf gedaan, props daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:50 schreef Da_Ripper het volgende:
gevalletje Rivella
slaat de plank een beetje mis qua aftermovie ... tis helemaal geen aftermovie![]()
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt, maar (voor zover ik me kan herinneren) heb ik in de posts waarin ik een filmpje mee postte, mijn mening gegeven over het nummer. Wellicht had ik die mening beter moeten onderbouwen om het nuttig te maken. Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
Yess heerlijk plaatje. Werd op XQ gelukkig ook nog gedraaid dacht ik, of was dat Freak on it?quote:
Dude, zijn eerste release was de shitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:48 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Anti-climax kan ik nog mee inkomen, maar Les Drums is wel beetje vergezocht...
Verder bedroevend minder dan zijn 1e 4 releases
Zoiets?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ok, om het topic een interessant tintje te geven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Stel je mag je eigen feest organiseren. Hoe zou deze eruit zien?
• Naam van het feest
Hellish Beats
• Locatie van het feest
Staphorst
• Thema van het feest
de onderwereld/hel
• Avond / Festival / Meerdaags
avond
• Wat voor soort area's?
Endless Fire, Area of Pain
• Welke dj's zou je laten draaien?*
B-Front, Crypsis, Thera, Zatox, Mad Dog, The Stunned Guys, Noize Suppressor
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
Leuk idee, i'll give it a shotquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
*Bij een 'normaal' feest maximaal 10 dj's. Bij festival of meerdaags maximaal 20-25
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 februari 2011 19:05 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Maar random linkdumps met 1 zinnetje nutteloze informatie is wel ok? Goed, dan weet ik dat voor de volgende keer.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt,
quote:
quote:
Verdorie, had dat een maand geleden gevraagd, ik heb het tijdens het afwassen toen helemaal uit lopen denken met mn huisgenootquote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
• Naam van het feest
• Locatie van het feest
• Thema van het feest
• Wat voor soort area's?
[ afbeelding ]
nee het was een algemene opmerking, maar jouw post diende als kapstok waar ik hem aan kon hangen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:54 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik weet niet of je hier nu persoonlijk op mij doelt
Klinkt wel lekker inderdaad.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
Voor zover te horen weer erg interessant. Grappig dat je duideljik een hardcore-feel aan die melodie hoort. Ook niet gek natuurlijk, maar toch. Ben benieuwd hoe het live klinkt!quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De nieuwe B-Front & High Voltage, klinkt goed op het eerste gehoor![]()
Ik ben de filmer van dat filmpje van Remember Me, en ik kan je verzekeren dat het echt dat nummer is!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
Jah, Bartman was goed op dreef vandaag ... SOG/WOG dagje gehad?![]()
Inhoudelijk:
NC - gimme love![]()
Titan - Remember Me @ XXlerator -raar, klinkt toch anders dan 't eerdere filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |