SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Ik snap jou nog steeds nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef picardmike het volgende:
Sil iedereen gehad, nee dat ken niet dat zou betekenen dat ik de helft van alle vrouwen hier niet zou zien zitten. Ik bedoel waar je mee omgaat daar raak je mee besmet.
Deze zin volg ik helemaal nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef picardmike het volgende:
Sil iedereen gehad, nee dat ken niet dat zou betekenen dat ik de helft van alle vrouwen hier niet zou zien zitten. Ik bedoel waar je mee omgaat daar raak je mee besmet.
Hij zal wel moeten voortaan denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Dus voordat jij gaat daten met iemand stel jij eerst de vraagt "zegt Silenus je iets?":D
Als je vast de reviews leest op http://www.datingwebsites.nl/ en dan pas beslist of je je aanmeld scheelt veel teleurstellingen .quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Me vanmiddag een beetje illegaal aangemeld op E-matching, omdat ik te nieuwsgierig was.. Maar tot nu toe nog niets spectaculairs voorbij zien komen..
Waar zitten die leuke gezellige mannen toch!
Er valt geen eer te behalen aan een vrouw versieren die met Silenus heeft gezoend? Maar wel met Kasta? Ik snap het echt zo ontzettend niet... Zou eerder andersom zeggen..quote:
Ik ben meer van het: Een eigen mening vormen over iets.. Dan afgaan op andermans meningenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je vast de reviews leest op http://www.datingwebsites.nl/ en dan pas beslist of je je aanmeld scheelt veel teleurstellingen .
Omdat jij niet met vrouwen combineert en Silenus wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef picardmike het volgende:
Waarom silenus niet en kasta wel. Ik en silenus zijn gewoon niet te combineren in een enorme mannenlijn.
Mannen die trekkenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:23 schreef picardmike het volgende:
uhhh nee ik trek geen karren van silenus en hij mag mijn karren ook niet voortrekken.
PM... nee... dit zei je niet echtquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef picardmike het volgende:
Vindt hem ook wel aardig maar, we passen gewoon niet in 1 gaatje.
Je date ook niet met hemquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef picardmike het volgende:
Vindt hem ook wel aardig maar, we passen gewoon niet in 1 gaatje.
Dus als je hoi hebt gezegd, heb je afgedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef picardmike het volgende:
Dat kan nog wel als ze hem korter dan 5 sec heeft aangeraakt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef Neelix het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze hier in hemelsnaam mee aan te trekken?
Also, het vriendengehalte met mijn date was toch zo hoog dat we de poging tot serieus daten maar hebben opgegeven.
Maar even voor mij: een vrouw met een opblaaspop?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef Neelix het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze hier in hemelsnaam mee aan te trekken?
Het trekt in ieder geval al wel jouw aandachtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar even voor mij: een vrouw met een opblaaspop?
1) Ik heb er nog nooit van gehoord
2) als je dat als vrouw ziet, dan denk je toch niet meteen, ja! die site wil ik!
Ja, maar niet op een positieve manier.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het trekt in ieder geval al wel jouw aandacht
Ik heb wel vaker een tweede date ja, al weet ik niet de exacte percentages.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar Silenus. Heb je regelmatig dan ook een tweede date met iemand? En een derde/vierde? Of stopt het meestal na eentje?
Want je date veel, maar er komt weinig concreets/vasts uit. Hoe komt dat eigenlijk?
ja ik vroeg het mij ineens af
Je kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een positieve manier.
Heeft het daten dan nu wel zin? Zoals je zegt je kijkt al snel naar wat er nog meer is. Of is er altijd wel ene mogelijkheid dat je overdonderd wordt van bv verliefdheid of wat dan ook?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een tweede date ja, al weet ik niet de exacte percentages.
Hoe het komt weet ik ook niet. Ben nogal kieskeurig (als in vaker afspreken) en het probleem is ook een beetje dat de 'bron' onuitputtelijk lijkt. Het is zo makkelijk om even verder te kijken of je nog wat leukers treft.
Ja, daarom date ik ook minder. Ik vind het eigenlijk toch gewoon leuker (daar kom ik achter naar die tienduizend datesquote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft het daten dan nu wel zin? Zoals je zegt je kijkt al snel naar wat er nog meer is. Of is er altijd wel ene mogelijkheid dat je overdonderd wordt van bv verliefdheid of wat dan ook?
Ik zou als ik jou was dan inderdaad dat internet dating maar even laten zitten. Scheelt je een hoop tijd en gedoe en daarbij ook leuker voor de damesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, daarom date ik ook minder. Ik vind het eigenlijk toch gewoon leuker (daar kom ik achter naar die tienduizend dates) om iemand tegen te komen in het echt. Vrijdag en gisteren gewoon in de kroeg wat geflirt en gehosseld, dat is veel leuker dan dat geregisseerde gedoe.
Maarja, soms wil je ook wel eens op een woensdagavond naar de kroeg en dan kan het op zich best als leuk tijdverdrijf.
Ach, als de date leuk was heb je dat toch wel voor over, uh?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef macondo het volgende:
Gisteren date, buiten mijn stad zelfs. Niet ver, maar toch. Weet weer waarom dat zo vervelend kan zijn. Nu in trein richting huis, en gewoon als forens een heel uur te vroeg op werk verschijnen. Ze moest zelf namelijk fokking vroeg beginnen..
Maar, leuke date dus - dat wel
Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, als de date leuk was heb je dat toch wel voor over, uh?
Nu nog het verslag van Quickie_Butt, die had ook een date gister...
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?quote:
Daar heb je een punt. Niet iedereen doet dat idd...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Wordt hier het cliche weer bevestigd dat veel online-datende dames uiteindelijk op zoek zijn naar een serieuze stabiele relatie en veel mannen... niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou als ik jou was dan inderdaad dat internet dating maar even laten zitten. Scheelt je een hoop tijd en gedoe en daarbij ook leuker voor de dames
QFT.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.
Ik heb 2 keer in 1 weekend gehad dat dates elkaar tegenkwamen bij het afscheid/aankomst.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ben ik het ook mee eens, maar ligt er ook helemaal aan in welk stadium je zit. Na een eerste date ga ik niet zomaar andere geplande dates afzeggen. En dan ben ik er ook heel open in dat ik andere dates heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.
Zelfkastijding.
"De avond ervoor in de kroeg iemand ontmoet" - dat is nu eenmaal een bullshit verhaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?
Ja alles kan. Je nieuwe baan kan ook een kutklus blijken te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta zelf nu in dubio, na twee dates met een leuke chick. Als je ergens anders wakker word is er toch wel meer aan de hand, en derde date ligt al vast. Maar om nu alle andere mogelijke dates te cancellen..
Ik kan ook mailen dat ik nu met iemand aan het daten ben en dat ik dat eerset duidelijk wil hebben of dat echt iets gaat worden. Niet eerlijk naar haar, jou en mezelf bla bla.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.
Het eerste is gewoon al je schepen verbranden, het tweede geeft meer aan dat je serieuzer bezig gaat.
Simpele kosten/baten analyse denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
Bij vrouwen gaat die vlieger uiteraard niet op aangezien die bij wijze van spreken in een willekeurige kroeg met de benen wijd kunnen gaan liggen en binnen een kwartier ligt er 20 man tussen.
Nope. Maar een klein deel van de mannen krijgt dat voor elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
En de perfecte man?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Het was geen metafoor, maar een bloedserieus potentieel experimentquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
Dat, de knappe man zal eerder als een weirdo gezien worden:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een vrouw die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Makkelijk sletje.
Een man die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Een makkelijke man. Die behoorlijk knappe dingen doet gezien de vrouwelijke aandacht.
Naja, ik moet zeggen dat ik naarmate ik meer vrouwen leerde kennen, ik ook steeds beter wist waar ik niet naar op zoek ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Hehehequote:
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.
Dat je dan bijna tegelijkertijd afspreekt met dates kan dan wel eens gebeuren. Ik probeer het wel te voorkomen, maar dat kan je gewoon niet altijd zien aankomen.
Op het moment sta ik alleen op Paiq en OKCupid en in het dagelijks leven kom ik zo goed als geen vrouwen tegen. In ieder geval niet in een setting dat ik daar ook een gesprek mee kan aanknopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetMaar zo moeilijk is het toch niet om een leuke chick tegen te komen voor jou Neelix? Of zet je al je kaarten op paiq / okc? Het nadeel van paiq is dat het inderdaad lang kan duren..
Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit te beroerd even naar de bekende weg te vragen: Wist die vriendin van jullie date af?
quote:
Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet degene met een vriend en er is helemaal niks gebeurd. Snap prima dat het niet tof voor die vriendin is, maar dan had hij niet langs moeten komen. Daarnaast zijn ze net 6 weken samen en als je dan al twijfelt zit het niet goed lijkt me. Maar is deze discussie niet al tot in den treure gevoerd?
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij dan ook meteen weet wat voor type jij stiekem toch wel heel erg leuk vindt.
Lekker boeiend! Hij mag prima uitzoeken wat hij wil en ik ga hem ook echt niet stalken of pushen of whatever, maar ik mag best even laten zien wat hij mistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.
Laat hem eerst maar even fijn uitzoeken wat ie nou wil.
Nooit een seconde aan getwijfeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het wel
Uberhaupt iets na 6 weken al een relatie noemen... Brrrr...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
Een relatie waarbij de één na 6 weken al twijfelt is ook geen relatie. Dan is er tijdens de onderhandelingen in het begin gewoon niet goed opgelet.
Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
Had een date gepland voor donderdagmiddag die gisteravond in een spontane bui was verplaatst naar... gistervond!! Maar het was geen date, want meneer heeft sinds een paar weken een vriendin. Op de vraag wat het dan wel was, wist meneer niet echt een antwoord. Hij weet het even allemaal niet en twijfelt aan alles ()
Anyway, was erg gezellig, we hebben ons keurig gedragen en 3 kusjes op de wang gegeven voor afscheid. Maar nu vind ik em dus eigenlijk stiekem toch wel heel erg leukdamnit.
Ik ben geen derde wiel aan de wagen, ik ben helemaal niks. Voor hetzelfde geldt dat ik hem 10x niks had gevonden en dan weet ik dat ook meteen dat ik daar geen energie in hoef te steken. Maar hij is leuk, dus met hem ontmoeten heb ik niets verloren, maar weet ik wel dat het leuk is om het contact nog even gaande te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Spirit, dat jij je léént voor een rol als derde wiel aan de wagen. Laat hem lekker zijn eigen rotzooi uitzoeken en ga daarna pas daten. Van mij geen moreel oordeel hoor, maar jij kan toch wel beter krijgen?
En iets na zes weken een relatie noemen, mja - ik reken er ook op dat mijn scharrel niet met derden aan het daten is momenteel.
Valt wel mee.. ik ben gewoon niet zo moeilijk met dit soort dingen gezien ik er toch nooit met serieuze verwachtingen in gaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutje.
De reden dat ik niet bij RP zit is niet alleen omdat ik het schandalig duur vindt. Ik vind het aanbod daar ook gewoon niet naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Neelix, niet zo cheap zijn joh, via rp heb je binnen een paar weken een paar dozijn vrouwen om mee te daten dus dat tijdargument van jou telt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |