PM... nee... dit zei je niet echtquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef picardmike het volgende:
Vindt hem ook wel aardig maar, we passen gewoon niet in 1 gaatje.
Je date ook niet met hemquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef picardmike het volgende:
Vindt hem ook wel aardig maar, we passen gewoon niet in 1 gaatje.
Dus als je hoi hebt gezegd, heb je afgedaan.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef picardmike het volgende:
Dat kan nog wel als ze hem korter dan 5 sec heeft aangeraakt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef Neelix het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze hier in hemelsnaam mee aan te trekken?
Also, het vriendengehalte met mijn date was toch zo hoog dat we de poging tot serieus daten maar hebben opgegeven.
Maar even voor mij: een vrouw met een opblaaspop?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef Neelix het volgende:
[ afbeelding ]
Wie denken ze hier in hemelsnaam mee aan te trekken?
Het trekt in ieder geval al wel jouw aandachtquote:Op zondag 30 januari 2011 21:10 schreef Neelix het volgende:
[..]
Maar even voor mij: een vrouw met een opblaaspop?
1) Ik heb er nog nooit van gehoord
2) als je dat als vrouw ziet, dan denk je toch niet meteen, ja! die site wil ik!
Ja, maar niet op een positieve manier.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het trekt in ieder geval al wel jouw aandacht
Ik heb wel vaker een tweede date ja, al weet ik niet de exacte percentages.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar Silenus. Heb je regelmatig dan ook een tweede date met iemand? En een derde/vierde? Of stopt het meestal na eentje?
Want je date veel, maar er komt weinig concreets/vasts uit. Hoe komt dat eigenlijk?
ja ik vroeg het mij ineens af
Je kan het natuurlijk altijd proberenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ja, maar niet op een positieve manier.
Heeft het daten dan nu wel zin? Zoals je zegt je kijkt al snel naar wat er nog meer is. Of is er altijd wel ene mogelijkheid dat je overdonderd wordt van bv verliefdheid of wat dan ook?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:18 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker een tweede date ja, al weet ik niet de exacte percentages.
Hoe het komt weet ik ook niet. Ben nogal kieskeurig (als in vaker afspreken) en het probleem is ook een beetje dat de 'bron' onuitputtelijk lijkt. Het is zo makkelijk om even verder te kijken of je nog wat leukers treft.
Ja, daarom date ik ook minder. Ik vind het eigenlijk toch gewoon leuker (daar kom ik achter naar die tienduizend datesquote:Op zondag 30 januari 2011 21:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft het daten dan nu wel zin? Zoals je zegt je kijkt al snel naar wat er nog meer is. Of is er altijd wel ene mogelijkheid dat je overdonderd wordt van bv verliefdheid of wat dan ook?
Ik zou als ik jou was dan inderdaad dat internet dating maar even laten zitten. Scheelt je een hoop tijd en gedoe en daarbij ook leuker voor de damesquote:Op zondag 30 januari 2011 22:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, daarom date ik ook minder. Ik vind het eigenlijk toch gewoon leuker (daar kom ik achter naar die tienduizend dates) om iemand tegen te komen in het echt. Vrijdag en gisteren gewoon in de kroeg wat geflirt en gehosseld, dat is veel leuker dan dat geregisseerde gedoe.
Maarja, soms wil je ook wel eens op een woensdagavond naar de kroeg en dan kan het op zich best als leuk tijdverdrijf.
Ach, als de date leuk was heb je dat toch wel voor over, uh?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:12 schreef macondo het volgende:
Gisteren date, buiten mijn stad zelfs. Niet ver, maar toch. Weet weer waarom dat zo vervelend kan zijn. Nu in trein richting huis, en gewoon als forens een heel uur te vroeg op werk verschijnen. Ze moest zelf namelijk fokking vroeg beginnen..
Maar, leuke date dus - dat wel
Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...quote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, als de date leuk was heb je dat toch wel voor over, uh?
Nu nog het verslag van Quickie_Butt, die had ook een date gister...
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Mijn date ging niet door. Hij zei af want hij had de avond daarvoor een leuke chick ontmoet, dus...
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?quote:
Daar heb je een punt. Niet iedereen doet dat idd...quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Oh ik vind het geen ramp hoor. Ken gebeuren toch?Vind het wel zo netjes eigenlijk dat hij het dan afzegt
Wordt hier het cliche weer bevestigd dat veel online-datende dames uiteindelijk op zoek zijn naar een serieuze stabiele relatie en veel mannen... niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou als ik jou was dan inderdaad dat internet dating maar even laten zitten. Scheelt je een hoop tijd en gedoe en daarbij ook leuker voor de dames
QFT.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef macondo het volgende:
Het spijt me, maar dat is gewoon een standaard smoes. Hij vindt je niet leuk, of hij heeft in ieder geval geen zin.
Ik heb 2 keer in 1 weekend gehad dat dates elkaar tegenkwamen bij het afscheid/aankomst.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |