SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
Ik snap jou nog steeds nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef picardmike het volgende:
Sil iedereen gehad, nee dat ken niet dat zou betekenen dat ik de helft van alle vrouwen hier niet zou zien zitten. Ik bedoel waar je mee omgaat daar raak je mee besmet.
Deze zin volg ik helemaal nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef picardmike het volgende:
Sil iedereen gehad, nee dat ken niet dat zou betekenen dat ik de helft van alle vrouwen hier niet zou zien zitten. Ik bedoel waar je mee omgaat daar raak je mee besmet.
Hij zal wel moeten voortaan denk ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Dus voordat jij gaat daten met iemand stel jij eerst de vraagt "zegt Silenus je iets?":D
Als je vast de reviews leest op http://www.datingwebsites.nl/ en dan pas beslist of je je aanmeld scheelt veel teleurstellingen .quote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef J0ycie88 het volgende:
Me vanmiddag een beetje illegaal aangemeld op E-matching, omdat ik te nieuwsgierig was.. Maar tot nu toe nog niets spectaculairs voorbij zien komen..
Waar zitten die leuke gezellige mannen toch!
Er valt geen eer te behalen aan een vrouw versieren die met Silenus heeft gezoend? Maar wel met Kasta? Ik snap het echt zo ontzettend niet... Zou eerder andersom zeggen..quote:
Ik ben meer van het: Een eigen mening vormen over iets.. Dan afgaan op andermans meningenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Als je vast de reviews leest op http://www.datingwebsites.nl/ en dan pas beslist of je je aanmeld scheelt veel teleurstellingen .
Omdat jij niet met vrouwen combineert en Silenus wel?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef picardmike het volgende:
Waarom silenus niet en kasta wel. Ik en silenus zijn gewoon niet te combineren in een enorme mannenlijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |