Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Silenus het volgende:
Klopt. Als we dates moeten gaan afzeggen omdat we de avond ervoor nog met iemand hebben staan zoenen kunnen we alles wel gaan cancellen.
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ben ik het ook mee eens, maar ligt er ook helemaal aan in welk stadium je zit. Na een eerste date ga ik niet zomaar andere geplande dates afzeggen. En dan ben ik er ook heel open in dat ik andere dates heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als ik een date echt meer dan leuk vindt, cancel ik toch eventuele dates met andere meiden erna.
Ik bedoel, je wil dan al je potentie voor je nieuwe vlam niet verspelen...
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En daardoor verpest men doorgaans een half jaar/jaar aan een halfslachtig wijf en zitten alle andere potentieeltjes inmiddels al met een kerel.
Zelfkastijding.
"De avond ervoor in de kroeg iemand ontmoet" - dat is nu eenmaal een bullshit verhaal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef Godshand het volgende:
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)quote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik vind halfslachtige wijven sowieso niet "meer dan leuk.". Het is immers dan geen halfslachtig wijf, eh?
Ja alles kan. Je nieuwe baan kan ook een kutklus blijken te zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het een halfslachtig wijf is, kom je pas na de half jaar/jaar echter hé; anders was je er immers geen relatie mee aangegaan (nou ja, doorgaans dan)
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef macondo het volgende:
[..]
Sta zelf nu in dubio, na twee dates met een leuke chick. Als je ergens anders wakker word is er toch wel meer aan de hand, en derde date ligt al vast. Maar om nu alle andere mogelijke dates te cancellen..
Ik kan ook mailen dat ik nu met iemand aan het daten ben en dat ik dat eerset duidelijk wil hebben of dat echt iets gaat worden. Niet eerlijk naar haar, jou en mezelf bla bla.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
Er is een heel groot verschil tussen mogelijke dates cancellen en al geplande dates cancellen.
Het eerste is gewoon al je schepen verbranden, het tweede geeft meer aan dat je serieuzer bezig gaat.
Simpele kosten/baten analyse denk ik...quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
Bij vrouwen gaat die vlieger uiteraard niet op aangezien die bij wijze van spreken in een willekeurige kroeg met de benen wijd kunnen gaan liggen en binnen een kwartier ligt er 20 man tussen.
Nope. Maar een klein deel van de mannen krijgt dat voor elkaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
En de perfecte man?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Het was geen metafoor, maar een bloedserieus potentieel experimentquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
Dat, de knappe man zal eerder als een weirdo gezien worden:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een vrouw die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Makkelijk sletje.
Een man die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Een makkelijke man. Die behoorlijk knappe dingen doet gezien de vrouwelijke aandacht.
Naja, ik moet zeggen dat ik naarmate ik meer vrouwen leerde kennen, ik ook steeds beter wist waar ik niet naar op zoek ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Hehehequote:
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.
Dat je dan bijna tegelijkertijd afspreekt met dates kan dan wel eens gebeuren. Ik probeer het wel te voorkomen, maar dat kan je gewoon niet altijd zien aankomen.
Op het moment sta ik alleen op Paiq en OKCupid en in het dagelijks leven kom ik zo goed als geen vrouwen tegen. In ieder geval niet in een setting dat ik daar ook een gesprek mee kan aanknopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetMaar zo moeilijk is het toch niet om een leuke chick tegen te komen voor jou Neelix? Of zet je al je kaarten op paiq / okc? Het nadeel van paiq is dat het inderdaad lang kan duren..
Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit te beroerd even naar de bekende weg te vragen: Wist die vriendin van jullie date af?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |