Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet....
Het was geen metafoor, maar een bloedserieus potentieel experimentquote:Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen
Dat, de knappe man zal eerder als een weirdo gezien worden:quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een vrouw die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Makkelijk sletje.
Een man die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Een makkelijke man. Die behoorlijk knappe dingen doet gezien de vrouwelijke aandacht.
Naja, ik moet zeggen dat ik naarmate ik meer vrouwen leerde kennen, ik ook steeds beter wist waar ik niet naar op zoek ben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Hehehequote:
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetquote:Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.
Dat je dan bijna tegelijkertijd afspreekt met dates kan dan wel eens gebeuren. Ik probeer het wel te voorkomen, maar dat kan je gewoon niet altijd zien aankomen.
Op het moment sta ik alleen op Paiq en OKCupid en in het dagelijks leven kom ik zo goed als geen vrouwen tegen. In ieder geval niet in een setting dat ik daar ook een gesprek mee kan aanknopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef macondo het volgende:
[..]
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doetMaar zo moeilijk is het toch niet om een leuke chick tegen te komen voor jou Neelix? Of zet je al je kaarten op paiq / okc? Het nadeel van paiq is dat het inderdaad lang kan duren..
Dat lijkt me niet neequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit te beroerd even naar de bekende weg te vragen: Wist die vriendin van jullie date af?
quote:
Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet degene met een vriend en er is helemaal niks gebeurd. Snap prima dat het niet tof voor die vriendin is, maar dan had hij niet langs moeten komen. Daarnaast zijn ze net 6 weken samen en als je dan al twijfelt zit het niet goed lijkt me. Maar is deze discussie niet al tot in den treure gevoerd?
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het welquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij dan ook meteen weet wat voor type jij stiekem toch wel heel erg leuk vindt.
Lekker boeiend! Hij mag prima uitzoeken wat hij wil en ik ga hem ook echt niet stalken of pushen of whatever, maar ik mag best even laten zien wat hij mistquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Neelix het volgende:
[..]
Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.
Laat hem eerst maar even fijn uitzoeken wat ie nou wil.
Nooit een seconde aan getwijfeld.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het wel
Uberhaupt iets na 6 weken al een relatie noemen... Brrrr...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
Een relatie waarbij de één na 6 weken al twijfelt is ook geen relatie. Dan is er tijdens de onderhandelingen in het begin gewoon niet goed opgelet.
Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutjequote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
Had een date gepland voor donderdagmiddag die gisteravond in een spontane bui was verplaatst naar... gistervond!! Maar het was geen date, want meneer heeft sinds een paar weken een vriendin. Op de vraag wat het dan wel was, wist meneer niet echt een antwoord. Hij weet het even allemaal niet en twijfelt aan alles ()
Anyway, was erg gezellig, we hebben ons keurig gedragen en 3 kusjes op de wang gegeven voor afscheid. Maar nu vind ik em dus eigenlijk stiekem toch wel heel erg leukdamnit.
Ik ben geen derde wiel aan de wagen, ik ben helemaal niks. Voor hetzelfde geldt dat ik hem 10x niks had gevonden en dan weet ik dat ook meteen dat ik daar geen energie in hoef te steken. Maar hij is leuk, dus met hem ontmoeten heb ik niets verloren, maar weet ik wel dat het leuk is om het contact nog even gaande te houden.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Spirit, dat jij je léént voor een rol als derde wiel aan de wagen. Laat hem lekker zijn eigen rotzooi uitzoeken en ga daarna pas daten. Van mij geen moreel oordeel hoor, maar jij kan toch wel beter krijgen?
En iets na zes weken een relatie noemen, mja - ik reken er ook op dat mijn scharrel niet met derden aan het daten is momenteel.
Valt wel mee.. ik ben gewoon niet zo moeilijk met dit soort dingen gezien ik er toch nooit met serieuze verwachtingen in gaquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutje.
De reden dat ik niet bij RP zit is niet alleen omdat ik het schandalig duur vindt. Ik vind het aanbod daar ook gewoon niet naar mijn smaak.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Neelix, niet zo cheap zijn joh, via rp heb je binnen een paar weken een paar dozijn vrouwen om mee te daten dus dat tijdargument van jou telt niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |