abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92142124
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Cue_ het volgende:
En de perfecte man? O+
To be fair: Idem dito.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:52:50 #77
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92142140
quote:
5s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Komen jullie niet op het idee om gewoon meer tijd tussen de dates te laten?
Dan heb je zo'n vraagstuk toch helemaal niet.... :?
Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.

Dat je dan bijna tegelijkertijd afspreekt met dates kan dan wel eens gebeuren. Ik probeer het wel te voorkomen, maar dat kan je gewoon niet altijd zien aankomen.
  maandag 31 januari 2011 @ 20:55:10 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92142281
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Techno het volgende:

To be fair: Idem dito.
Stom! :(
pi_92142876
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:42 schreef Cue_ het volgende:
Dat kunnen mannen ook. En in beide gevallen geldt: de vraag is of de persoon die je dan in je bed aantreft wel aan de fysieke eisen voldoet die je graag zou willen :)
Het was geen metafoor, maar een bloedserieus potentieel experiment :o.
En ga dan het bovenstaande nog eens beweren :').

Ga met miss Fok en mister Fok naar een willekeurige kroeg.
Ga beiden naakt op de grond liggen met de woorden, wie wil mag er gebruik van maken.
99% dat mister Fok alleen maar negatieve aandacht zal krijgen (zal wel dronken zijn, "wtf?!", hihihihi)
En de kans dat er een paar kerels zijn, met hoge nood en weinig kans op de "normale markt", die er wijfelend en onzeker op afschuiven en hem er in hangen is toch echt héél wat groter.

Een vrouw die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Makkelijk sletje.
Een man die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Een makkelijke man. Die behoorlijk knappe dingen doet gezien de vrouwelijke aandacht.

Ik bedoel, come on...
Of denk je ook echt dat er net zoveel mannelijke prostituees zijn als vrouwelijke?
En dat er net zoveel sexlijnen voor vrouwen zijn als voor mannen?

En dan mag nu de discussiehel losbarsten O+.
I was an atheist until I realized I was God
pi_92143242
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef kastanova het volgende:

[..]

Een vrouw die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Makkelijk sletje.
Een man die zich door meerdere personen laat neuken in 1 week tijd: Een makkelijke man. Die behoorlijk knappe dingen doet gezien de vrouwelijke aandacht.
Dat, de knappe man zal eerder als een weirdo gezien worden:

"Want hij is immers knap en heeft zulke rare fratsen toch helemaal niet nodig om een vrouw te scoren?"

Bij de knappe vrouw zullen de reacties eerder zijn:

"OMG wat een lekker ding, wat geil! MOAR!!"

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2011 21:09:36 ]
pi_92143615
quote:
9s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:51 schreef Techno het volgende:
Die vind je waarschijnlijk pas als Pinksteren en Pasen op één dag vallen.
Naja, ik moet zeggen dat ik naarmate ik meer vrouwen leerde kennen, ik ook steeds beter wist waar ik niet naar op zoek ben.
Criteria toen ik als 14-jarige mannetje de markt op kwam: Tieten en een hartslag.
Criteria nu: Intelligentie, aantrekkelijk, zelfde interesses, soortgelijk gevoel voor humor, wipneusje, kort haar, mooie gevormde billen, taboeloos, geen SPW-ers/kapsters, geen niet-rokers, geen zeikerd, open, geil als smeltende boter, spontaan, eerlijk, direct en tieten. Hartslag is een optie.

Oftewel, naarmate ik leerde kennen wat er zoal geboden werd, streepte ik ook een steeds groter gedeelte van de vrouwelijke bevolking weg.
Totdat er dus slechts nog een select groepje overbleef.
En uit dat groepje worden de beste vrouwen, die uiteraard aan alle bovenstaande criteria voldoen (allemaal vrij makkelijk te zien/testen) geselecteerd en kijk ik welke in real life overeind blijven.
En ook daarbij zal ik weer nieuwe dingen leren kennen die ik absoluut niet wil zodat het uiteindelijke groepje mensen kleiner zal worden en ik dus ook dichter bij m'n doel kom.

Met als uiteindelijke doel uiteraard dat ik op een gegeven moment geen nieuwe wensen/eisen meer kan bedenken en de eerstvolgende vrouw die aan alle opgedane eisen voldoet moet dan dus wel perfect zijn O+.
pi_92149489
quote:
3s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef kastanova het volgende:
Omdat het kán!
Hehehe :7 Juist omdat het kan.... ^O^
Ik ga de volgende date maar eens wat alternatiefs bedenken .....
  maandag 31 januari 2011 @ 23:49:20 #83
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92154349
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 20:52 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik heb het allang opgegeven om met internetdating op een persoon te richten. punt 1 is dat niet gezond, want je blijft dan echt niet objectief, punt 2 ben je fucking lang bezig voordat je dan iemand fatsoenlijks tegenkomt, en punt 3, iedereen die internetdate doet aan multi-dating in het begin.

Dat je dan bijna tegelijkertijd afspreekt met dates kan dan wel eens gebeuren. Ik probeer het wel te voorkomen, maar dat kan je gewoon niet altijd zien aankomen.
En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doet ;) Maar zo moeilijk is het toch niet om een leuke chick tegen te komen voor jou Neelix? Of zet je al je kaarten op paiq / okc? Het nadeel van paiq is dat het inderdaad lang kan duren..
Overal verstand van.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 08:06:04 #84
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92161012
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 23:49 schreef macondo het volgende:

[..]

En dat multi dating, blijft toch een raar iets. Vooral omdat je weet dat de ander het ook doet ;) Maar zo moeilijk is het toch niet om een leuke chick tegen te komen voor jou Neelix? Of zet je al je kaarten op paiq / okc? Het nadeel van paiq is dat het inderdaad lang kan duren..
Op het moment sta ik alleen op Paiq en OKCupid en in het dagelijks leven kom ik zo goed als geen vrouwen tegen. In ieder geval niet in een setting dat ik daar ook een gesprek mee kan aanknopen.

Maar zo lang hoeft dat niet te duren op Paiq hoor...ik sprak gisteravond een match waar ik al een paar offline berichten mee had uitgewisseld. Gisteravond dus voor het eerst "live" gechat en aan het eind vroeg ze me meteen voor een drankje en kreeg ik haar nummer voorgeschoteld. 8-)
De date is misschien zondagmiddag, en anders pas over twee weken, omdat ze ouderavonden moet doen (hmm, docente :9 ).
pi_92166241
Had een date gepland voor donderdagmiddag die gisteravond in een spontane bui was verplaatst naar... gistervond!! Maar het was geen date, want meneer heeft sinds een paar weken een vriendin. Op de vraag wat het dan wel was, wist meneer niet echt een antwoord. Hij weet het even allemaal niet en twijfelt aan alles ( :') )

Anyway, was erg gezellig, we hebben ons keurig gedragen en 3 kusjes op de wang gegeven voor afscheid. Maar nu vind ik em dus eigenlijk stiekem toch wel heel erg leuk -O- damnit.
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:57:52 #86
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92166542
Nooit te beroerd even naar de bekende weg te vragen: Wist die vriendin van jullie date af?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92166705
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:57 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit te beroerd even naar de bekende weg te vragen: Wist die vriendin van jullie date af?
Dat lijkt me niet nee :`)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:06:50 #88
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92166931
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

pi_92167098
quote:
}:|

:{w Ik ben niet degene met een vriend en er is helemaal niks gebeurd. Snap prima dat het niet tof voor die vriendin is, maar dan had hij niet langs moeten komen. Daarnaast zijn ze net 6 weken samen en als je dan al twijfelt zit het niet goed lijkt me. Maar is deze discussie niet al tot in den treure gevoerd?
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:14:30 #90
94676 Garisson72
pi_92167210
Ik bedoelde meer dat jij dan ook meteen weet wat voor type jij stiekem toch wel heel erg leuk vindt.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:15:07 #91
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92167228
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

}:|

:{w Ik ben niet degene met een vriend en er is helemaal niks gebeurd. Snap prima dat het niet tof voor die vriendin is, maar dan had hij niet langs moeten komen. Daarnaast zijn ze net 6 weken samen en als je dan al twijfelt zit het niet goed lijkt me. Maar is deze discussie niet al tot in den treure gevoerd?
Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.
Laat hem eerst maar even fijn uitzoeken wat ie nou wil.
pi_92167296
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heeft hij wel een open relatie en wilde hij je niet afschrikken?
pi_92167306
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
Ik bedoelde meer dat jij dan ook meteen weet wat voor type jij stiekem toch wel heel erg leuk vindt.
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het wel :7

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:15 schreef Neelix het volgende:

[..]

Jij hebt met hem afgesproken wetende dat hij op dit moment een vriendin heeft? Zelfs al twijfelt hij verschrikkelijk vind ik het persoonlijk niet netjes om dan met iemand af te spreken.
Laat hem eerst maar even fijn uitzoeken wat ie nou wil.
Lekker boeiend! Hij mag prima uitzoeken wat hij wil en ik ga hem ook echt niet stalken of pushen of whatever, maar ik mag best even laten zien wat hij mist 8-)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:22:28 #94
94676 Garisson72
pi_92167501
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
I know! Maar natuurlijk zou het bij mij niet gebeuren en heel anders gaan enzo want ik ben gewoon superdepuperleuk. Je snapt het wel :7
Nooit een seconde aan getwijfeld. :+
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:53:06 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92168665
Een relatie waarbij de één na 6 weken al twijfelt is ook geen relatie. Dan is er tijdens de onderhandelingen in het begin gewoon niet goed opgelet. :+
Gourmetten of steengrillen?
pi_92169132
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:53 schreef Silenus het volgende:
Een relatie waarbij de één na 6 weken al twijfelt is ook geen relatie. Dan is er tijdens de onderhandelingen in het begin gewoon niet goed opgelet. :+
Uberhaupt iets na 6 weken al een relatie noemen... Brrrr...
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:30:59 #97
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92172437
@Spirit, dat jij je léént voor een rol als derde wiel aan de wagen. Laat hem lekker zijn eigen rotzooi uitzoeken en ga daarna pas daten. Van mij geen moreel oordeel hoor, maar jij kan toch wel beter krijgen?

En iets na zes weken een relatie noemen, mja - ik reken er ook op dat mijn scharrel niet met derden aan het daten is momenteel.

@Neelix, niet zo cheap zijn joh, via rp heb je binnen een paar weken een paar dozijn vrouwen om mee te daten dus dat tijdargument van jou telt niet echt ;)
Overal verstand van.
pi_92172857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 11:50 schreef Spirit82 het volgende:
Had een date gepland voor donderdagmiddag die gisteravond in een spontane bui was verplaatst naar... gistervond!! Maar het was geen date, want meneer heeft sinds een paar weken een vriendin. Op de vraag wat het dan wel was, wist meneer niet echt een antwoord. Hij weet het even allemaal niet en twijfelt aan alles ( :') )

Anyway, was erg gezellig, we hebben ons keurig gedragen en 3 kusjes op de wang gegeven voor afscheid. Maar nu vind ik em dus eigenlijk stiekem toch wel heel erg leuk -O- damnit.
Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutje O+.
pi_92173418
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Spirit, dat jij je léént voor een rol als derde wiel aan de wagen. Laat hem lekker zijn eigen rotzooi uitzoeken en ga daarna pas daten. Van mij geen moreel oordeel hoor, maar jij kan toch wel beter krijgen?

En iets na zes weken een relatie noemen, mja - ik reken er ook op dat mijn scharrel niet met derden aan het daten is momenteel.
Ik ben geen derde wiel aan de wagen, ik ben helemaal niks. Voor hetzelfde geldt dat ik hem 10x niks had gevonden en dan weet ik dat ook meteen dat ik daar geen energie in hoef te steken. Maar hij is leuk, dus met hem ontmoeten heb ik niets verloren, maar weet ik wel dat het leuk is om het contact nog even gaande te houden.

Snap natuurlijk zelf ook wel dat het voor hem lekker makkelijk is om zijn vriendin aan het lijntje te houden en ondertussen even verder te gluren of er nog iets interessants is, maar de pot verwijt de ketel als ik daarover zou vallen :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Wat ben je af en toe toch ook een schattig en naïef kutje O+.
Valt wel mee.. ik ben gewoon niet zo moeilijk met dit soort dingen gezien ik er toch nooit met serieuze verwachtingen in ga O+ Ik ben alleen meestal niet zo geduldig en dat moet nu juist wel en daar ben ik gewoon slecht in :`)
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:57:24 #100
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92173725
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:30 schreef macondo het volgende:
@Neelix, niet zo cheap zijn joh, via rp heb je binnen een paar weken een paar dozijn vrouwen om mee te daten dus dat tijdargument van jou telt niet echt ;)
De reden dat ik niet bij RP zit is niet alleen omdat ik het schandalig duur vindt. Ik vind het aanbod daar ook gewoon niet naar mijn smaak.

Tot dusver ben ik niet ontevreden over het aanbod bij Paiq, eerste date is alweer geregeld zoals ik al zei en daar blijf ik ook nog wel even verder zoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')