Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ook gewoon lapo hunten dus. Want telkens 2 of 3 seconden verschil is natuurlijk ongeloofwaardigquote:
Welnee, ik kwam weer even kijken, en reageerde... had niet eens door hoe ver jullie al warenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook gewoon lapo hunten dus. Want telkens 2 of 3 seconden verschil is natuurlijk ongeloofwaardig
Nu word ik toch wel nieuwschierig naar wat er aan de hand isquote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Het leger zal in Egypte niet op burgers gaan schieten, heeft Al Jazeera net bekend gemaakt
Joh, ik zal wel de laatste zijn die zich er druk om maakt manquote:Op zondag 30 januari 2011 15:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik kwam weer even kijken, en reageerde... had niet eens door hoe ver jullie al waren ;').
Je kunt ook op de FP kijkenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu word ik toch wel nieuwschierig naar wat er aan de hand isMaar nog te lam om te googelen
Is toch niet erg? Qua nieuws toch alleen maar bij elkaar geraapt van andere bronnenquote:
Waarom danquote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan moet je het toch maar eens doen
Ik ben niet zo creatief en heb ook geen idee. Sorry, kan je dus niet helpenquote:
Haha ja.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is toch niet erg? Qua nieuws toch alleen maar bij elkaar geraapt van andere bronnen![]()
Ben nu meer in de tekenstemmingquote:
mooie kleurovergangquote:
Meer kleurovergang zien?quote:
Op school moet je lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
En ik heb een keer de hele smileyset van Fok in mijn agenda getekendEcht mislukt
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
En ik heb een keer de hele smileyset van Fok in mijn agenda getekendEcht mislukt
Die had ik thuis gemaaktquote:
dacht al, ga je alle smileys uit je hoofd lerenquote:
Ik kende er toen nog maar heel weinigquote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dacht al, ga je alle smileys uit je hoofd leren
teken je ze nu nog een keertjequote:Op zondag 30 januari 2011 16:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kende er toen nog maar heel weinig
toch best mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
Meer kleurovergang met markeerstiften, best moeilijk, dus ziet er niet uit
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Die bruine likt dat dingquote:Op zondag 30 januari 2011 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Drama class... je studeert voor dramaqueen?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is dus eten en daarna naar drama class. Misschien tot vanavond rond een uur of half 10![]()
Meer Kabouter Art ©quote:
Hmm, serieuze dingen moet je maar niet aan mij overlatenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:26 schreef Barretje80 het volgende:
RN..
wil je eens een logo maken voor een koffie tent??
Had je nooit mijn hyves moeten gevenquote:
je kan het ook niet TE serieus zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 16:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hmm, serieuze dingen moet je maar niet aan mij overlaten
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
Geen logo, wel een koffie tent
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel letterlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Omdat jullie lief zijn
[ afbeelding ]
Wooow je herkende hemquote:
Ik ben als dramaqueen geboren.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Drama class... je studeert voor dramaqueen?.
het is ook voor een reden zondagquote:Op zondag 30 januari 2011 17:05 schreef RockNijntje het volgende:
Het is vandaag wel een stuk rustiger dan gisteren zeg
Dat is echt de saaiste dag van de weekquote:
Dat is het zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat is echt de saaiste dag van de week
Ik denk 3 schroefjes en 1 plankjequote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef Koen66 het volgende:
Wat heerlijk, ben een Ikea bureah in elkaar aan het zetten
Benieuwd wat ik overhou allemaal
Sacher Torte en Appeltaartquote:
Wuuuut heeft een mocro jou gedaag?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ewaaaa bazûûhn
Zo, ook weer even mocro gedaan voor vandaag
Ik heb net een scheetje gelatenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmmm. Ik dacht al wat ruik ik daar
Dat lust mij welquote:
Hey Bosquote:
Lekker gegeten RN?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ewaaaa bazûûhn
Zo, ook weer even mocro gedaan voor vandaag
Chocolade taart!quote:
WB TMFquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet veel gepost sinds ik weg ben
HoiHoi
Hey Roelquote:
Mooi tochquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet veel gepost sinds ik weg ben
HoiHoi
Wel fijn dat er niks isquote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef roeleke92 het volgende:
vandaag rustige dag nog geen 1 uitruk gehad
zit nu op me werk namelijk zijn nu klaar met eten en dagelijkse bezigheden:)
Werk je in EIndhoven ?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef roeleke92 het volgende:
vandaag rustige dag nog geen 1 uitruk gehad
zit nu op me werk namelijk zijn nu klaar met eten en dagelijkse bezigheden:)
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)quote:
VuurVechterquote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)
@Bos Nee helaas niet:P
Okee jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)
@Bos Nee helaas niet:P
och, viel mee. beetje bij aan het komenquote:
Nee eigenlijk niet:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VuurVechter
het forum al een beetje ontdekt?
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoelquote:
Dat is niet fijn nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoel
zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet:P
alleen dit deel nog maar gezien de rest nog niet ontdekt ga ik zo denk ik maar is doen want er zal meer leuks te doen zijn:)
Dat is zeker klotequote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoel
Smakelijkquote:
Leuk dat je er even wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, nou ja ik ga maar eens. Doej
trevquote:
Suikertaartjequote:
Pfffffff..... Jaaaaahaaaaaaa.... Tuurlijk zijn we er wel! Maak je nou niet druk als er een paar minuutjes niks gepost wordt, gekkie, das helemaal niet erg hoorquote:
Maar ik verveel me kapooohtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfffffff..... Jaaaaahaaaaaaa.... Tuurlijk zijn we er wel! Maak je nou niet druk als er een paar minuutjes niks gepost wordt, gekkie, das helemaal niet erg hoor.
maak een logo ..quote:
Logo's kan ik niet, maar ik heb al iets koffie huttigs geplaatst in dit topicquote:
Post dan maar weer een foto van jezelf, zul je meteen zien dat het aantal views toeneemtquote:
Ik heb net een sudoku gemaakt, maar misschien dat ik zowel een logokwis ga doen jaquote:
Samequote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, maar inspiratieloos.
Ik dacht dat Bar een logokwis bedoeldequote:
Een ;logo voor een koffiehuisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, maar inspiratieloos.
Wat is een logokwis?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bar een logokwis bedoeldemybad..
quote:
Koffie tent, anders klopt mijn tekening niet meerquote:
waar is je tekening?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koffie tent, anders klopt mijn tekening niet meer
In dit topic, zoals ik net al zeiquote:
Ik had em gezien, coolquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dit topic, zoals ik net al zei
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een ladaquote:
Het wordt wel in eerder-geposte-stijl dan hèquote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een lada![]()
En als ie tof is dan mag ie in m'n fobo
Mijn overleden lada?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het wordt wel in eerder-geposte-stijl dan hè
Pic van de precieze lada, of maakt het niet uit welke?
Haha okequote:Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn overleden lada?Met ehm een aureooltje ofzo?
Zoek even een pic
bosquote:
Liebchenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een lada![]()
En als ie tof is dan mag ie in m'n fobo
Dit is em, een heel simpel dingetjequote:
GFquote:
Hai Liebchenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
!
Wie geht's?
En jaaa... Een tekening van je poezels.
Of van je ex-Lada...
Hier ook wel okquote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
[..]
Hai Liebchen![]()
Wel okMet jou?
Ja![]()
Welk kleurtje? Of gewoon een witte?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is em, een heel simpel dingetje
[ afbeelding ]
Oh, die vond ik vroeger kei tof.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Logigram
Oh het is logikwis of logigram, maar bovenstaande bedoelde ik.
marijkequote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
[..]
Hai Liebchen![]()
Wel okMet jou?
Ja![]()
Dat hartjequote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ooit eens uit de leeftijd komen dat ik overal hartjes in wil tekenen.
Ja, zijn ze ook. Ik heb al iets van 10 jaar ofzo een abonnement. O ja ik moet nog mailen naar de abo-service op de een of andere manier ben ik hun systeem een vrouw geworden.quote:
Geen idee, waar loop je op vast dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Is Marijke nu weg?Dan kan ik de tekening niet afmaken
Jawel ik ben er nog wel, maar had niets te vertellenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Is Marijke nu weg?Dan kan ik de tekening niet afmaken
Kleur ladaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel ik ben er nog wel, maar had niets te vertellen![]()
Die is echt mooi!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je zoiets voor op, op zo'n oud hout uithangbordje. De tekens uitgesneden uit het houd. Helemaal verouderd. In een steegje ergens in parijs. Men, mijn fantasie.
Die op de foto was echt van mijquote:
Dan het bordje in Maastricht ophangen?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht, in Parijs zeggen ze vast geen "koffiehuis" De dilemma's.
Ooohw dat wist ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die op de foto was echt van mijDus wit
Al ben ik dol op paars
Jij mag kiezen, want jij bent de artiestequote:Op zondag 30 januari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooohw dat wist ik niet
Wil je wit of paars dan?
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer in Maastricht geweest, heb je daar leuke sfeervolle steegjes?
Denk dat ie wel paars mag wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, want jij bent de artieste
Coolquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat ie wel paars mag worden
[ afbeelding ]
Eentje voor in je fobo?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Nee, zo is ie precies goed
Dan scan ik hem morgen wel in, want zo'n webcamfoto is niet echt mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Nee, zo is ie precies goed
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer in Maastricht geweest, heb je daar leuke sfeervolle steegjes?
Hij staat er al inquote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan scan ik hem morgen wel in, want zo'n webcamfoto is niet echt mooi![]()
Hai lief meisjequote:
Haiquote:
Iets beterquote:Op zondag 30 januari 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi ook lief meisjehoe is het vandaag?
Hai MPGquote:Op zondag 30 januari 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai!
Hoe is het? Nog erg veel last van je verkoudheid?
En hoe was je avondje bankhangen gisteren?
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmamsquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets beterHeb lekker rustig aan gedaan vandaag
Met jou dan?
Geen last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai MPG![]()
Ja kop zit nog steeds vol met snotondanks de vicks
Bankhangen was fijn, ga zo weer doenBzV kijken
[..]
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmams
Ben je nog aan opruimen toe gekomen?
Hai trevhoest met je rib?
ga je rustig aan beginnen?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen last van, hopelijk morgen tijdens het werken ook
Gezelligquote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai MPG![]()
[..]
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmams
He bah. *knuffel*quote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai MPG![]()
Saturnquote:[..]
Maar.. Maar... Maar... En.. Ehm...quote:
Ze gaat je huis restylenquote:
Mijn huis heeft geen restyling nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze gaat je huis restylen. De rekening komt achteraf
.
Nee, maar de IKEA ligt op de routequote:
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijgquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn huis heeft geen restyling nodig.
Das zeker lekker rustig aanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
Nee, heb niets opgeruimdWel een wasje gedaan en afgewassen
Vanavond lekker vroeg naar bed
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, eerst halve dagen maar eens doen
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
Saturn. Die hebben we sinds kort ook in Venlo
. Was het gezellig bij paps en stiefmams?
jaaa tofquote:
Je budget is ¬ 0,-.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijg
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etcquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn huis heeft geen restyling nodig.
oeh noessssquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijg
Eventjes, niet te langquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das zeker lekker rustig aangister nog geWoWed?
[..]
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beer![]()
![]()
[..]
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijk![]()
Ja is altijd erg gezellig.. fijn om ze altijd even te zien
[..]
jaaa tofga je nou naar haarlem ?
Dank jequote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beer![]()
![]()
De spoorbaan gaat er dus niet uit! Dan ga ik wel in de computerkamer slapen of zo, als er een kinderkamer nodig isquote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etc![]()
![]()
Ohquote:
Kinderkamer?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etc![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh noessss![]()
![]()
teveel kleur is niet goed hahahaha
Mja, als je npog nooit zoiets in je eigen stad hebt gehad, is het wel eluk, maar het nieuwe is er wel snel van af jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijk![]()
Ja is altijd erg gezellig.. fijn om ze altijd even te zien
Owja, natuurlijk, hebben die kinders meteen wat te spelenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De spoorbaan gaat er dus niet uit! Dan ga ik wel in de computerkamer slapen of zo, als er een kinderkamer nodig is.
Precies!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, als je npog nooit zoiets in je eigen stad hebt gehad, is het wel eluk, maar het nieuwe is er wel snel van af ja.
En fijn dat het gezellig is![]()
![]()
.
[..]
Owja, natuurlijk, hebben die kinders meteen wat te spelen.
En als ik je nou een beetje budget geef om je op Mart zijn huis uit te leven?quote:
Bij Martquote:[..]
Kinderkamer?![]()
quote:[..]Wacht maar
![]()
Dan doe ik liever mijn eigen huisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik je nou een beetje budget geef om je op Mart zijn huis uit te leven?
[..]
Bij Mart.
Wie weet komt het hem ooit van pas.
[..]
Hoeveel budget wil je hebben? En wat krijg ik terug voor de investeringquote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik liever mijn eigen huis![]()
Doe een Kriby in een leuke vormquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er nog verzoekjes voor tekeningen binnengekomen?![]()
Wat let je?quote:
Kirby de tovenaarquote:
Die zijn tofquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kirby de tovenaar
[ afbeelding ]
Kirby de rocker
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat klinkt foutquote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Hoi Suifertaartje!
Is het vandaag nog gelukt met je zoontje?:)
Wie heb jij afgewerktquote:
oh jee... smeltmomentjes?quote:
het hoort erbijquote:
is beetje jong ja:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, ik 'moest' vandaag op mijn neefje passen, die is 9 maanden en die heb ik toch maar niet meegezeuld naar de kazerneWe zijn er wel twee keer langsgereden
Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maakquote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jee... smeltmomentjes?
[..]
het hoort erbijkan me er niet echt druk om maken... (niet meer althans
)
Veel plezier snoetquote:
GMTAquote:
quote:
kan je nagaan... je woont nog thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maak![]()
...
Je hebt toch al een Muckquote:
Hmmmhmmm...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je nagaan... je woont nog thuis
BzV
Hoezo, nog leren?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ojaa proefwerkweek, ghehe was het een beetje vergeten...
Kijk zequote:
Hey Dquote:
Dat dus. Dat die inhalige Rotterdammert maar eens wat overlaat voor andere mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, van de week waren MZ en LL nog Muck 2 en 3, dus met Muck 1 moet het ook lukken dan!
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor mensen, ik bedoelde alleen maar afgewerkt van klaar met werken
Jaquote:
Dat scheelt wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Dat snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren niet, en dan ben ik zo weer weg
Waarom nietquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Hey Wokquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hier nog zo een met goede timing
[..]
Daar hoef je nooit iets voor te lerenquote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Stiekem keek ik nog wel een beetje mee hierquote:
Heus welquote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeb![]()
![]()
Je had me dus tóch gezien...
wokkeltjequote:
quote:
Nu heb ik zin in chipsquote:
De mijne eindelijk ookquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heusquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig maar.... Ik dacht heel even dat je me niet gezien had![]()
![]()
...
oeh, dus je bent platgeknuffeld?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Oi! Niet zo negatiefquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heus
Jawel hoorquote:
hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
goudkuipjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |