waar is je tekening?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Koffie tent, anders klopt mijn tekening niet meer
In dit topic, zoals ik net al zeiquote:
Ik had em gezien, coolquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In dit topic, zoals ik net al zei
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een ladaquote:
Het wordt wel in eerder-geposte-stijl dan hèquote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een lada![]()
En als ie tof is dan mag ie in m'n fobo
Mijn overleden lada?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het wordt wel in eerder-geposte-stijl dan hè
Pic van de precieze lada, of maakt het niet uit welke?
Haha okequote:Op zondag 30 januari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn overleden lada?Met ehm een aureooltje ofzo?
Zoek even een pic
bosquote:
Liebchenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja! Eentje van ehm een van mijn katten of van een lada![]()
En als ie tof is dan mag ie in m'n fobo
Dit is em, een heel simpel dingetjequote:
GFquote:
Hai Liebchenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen![]()
!
Wie geht's?
En jaaa... Een tekening van je poezels.
Of van je ex-Lada...
Hier ook wel okquote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
[..]
Hai Liebchen![]()
Wel okMet jou?
Ja![]()
Welk kleurtje? Of gewoon een witte?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is em, een heel simpel dingetje
[ afbeelding ]
Oh, die vond ik vroeger kei tof.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Bos81 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Logigram
Oh het is logikwis of logigram, maar bovenstaande bedoelde ik.
marijkequote:Op zondag 30 januari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GF
[..]
Hai Liebchen![]()
Wel okMet jou?
Ja![]()
Dat hartjequote:Op zondag 30 januari 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ooit eens uit de leeftijd komen dat ik overal hartjes in wil tekenen.
Ja, zijn ze ook. Ik heb al iets van 10 jaar ofzo een abonnement. O ja ik moet nog mailen naar de abo-service op de een of andere manier ben ik hun systeem een vrouw geworden.quote:
Geen idee, waar loop je op vast dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Is Marijke nu weg?Dan kan ik de tekening niet afmaken
Jawel ik ben er nog wel, maar had niets te vertellenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Is Marijke nu weg?Dan kan ik de tekening niet afmaken
Kleur ladaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jawel ik ben er nog wel, maar had niets te vertellen![]()
Die is echt mooi!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Stel je zoiets voor op, op zo'n oud hout uithangbordje. De tekens uitgesneden uit het houd. Helemaal verouderd. In een steegje ergens in parijs. Men, mijn fantasie.
Die op de foto was echt van mijquote:
Dan het bordje in Maastricht ophangen?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
Oh wacht, in Parijs zeggen ze vast geen "koffiehuis" De dilemma's.
Ooohw dat wist ik nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die op de foto was echt van mijDus wit
Al ben ik dol op paars
Jij mag kiezen, want jij bent de artiestequote:Op zondag 30 januari 2011 19:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooohw dat wist ik niet
Wil je wit of paars dan?
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer in Maastricht geweest, heb je daar leuke sfeervolle steegjes?
Denk dat ie wel paars mag wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij mag kiezen, want jij bent de artieste
Coolquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Denk dat ie wel paars mag worden
[ afbeelding ]
Eentje voor in je fobo?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Nee, zo is ie precies goed
Dan scan ik hem morgen wel in, want zo'n webcamfoto is niet echt mooiquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cool![]()
Nee, zo is ie precies goed
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 1 keer in Maastricht geweest, heb je daar leuke sfeervolle steegjes?
Hij staat er al inquote:Op zondag 30 januari 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan scan ik hem morgen wel in, want zo'n webcamfoto is niet echt mooi![]()
Hai lief meisjequote:
Haiquote:
Iets beterquote:Op zondag 30 januari 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi ook lief meisjehoe is het vandaag?
Hai MPGquote:Op zondag 30 januari 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Hai!
Hoe is het? Nog erg veel last van je verkoudheid?
En hoe was je avondje bankhangen gisteren?
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmamsquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Iets beterHeb lekker rustig aan gedaan vandaag
Met jou dan?
Geen last vanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai MPG![]()
Ja kop zit nog steeds vol met snotondanks de vicks
Bankhangen was fijn, ga zo weer doenBzV kijken
[..]
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmams
Ben je nog aan opruimen toe gekomen?
Hai trevhoest met je rib?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |