WB TMFquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet veel gepost sinds ik weg ben
HoiHoi
Hey Roelquote:
Mooi tochquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Niet veel gepost sinds ik weg ben
HoiHoi
Wel fijn dat er niks isquote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef roeleke92 het volgende:
vandaag rustige dag nog geen 1 uitruk gehad
zit nu op me werk namelijk zijn nu klaar met eten en dagelijkse bezigheden:)
Werk je in EIndhoven ?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef roeleke92 het volgende:
vandaag rustige dag nog geen 1 uitruk gehad
zit nu op me werk namelijk zijn nu klaar met eten en dagelijkse bezigheden:)
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)quote:
VuurVechterquote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)
@Bos Nee helaas niet:P
Okee jammerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Ja opzich is dat wel fijn ja kan ik mooi bij komen heb nog paar dagen ziek op bed gelegen dus nog 1 dagje rust is nog niet zo erg:)
@Bos Nee helaas niet:P
och, viel mee. beetje bij aan het komenquote:
Nee eigenlijk niet:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
VuurVechter
het forum al een beetje ontdekt?
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoelquote:
Dat is niet fijn nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoel
zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet:P
alleen dit deel nog maar gezien de rest nog niet ontdekt ga ik zo denk ik maar is doen want er zal meer leuks te doen zijn:)
Dat is zeker klotequote:Op zondag 30 januari 2011 18:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mijn dag was leuk, tot ik een broodje zalm met pitjes at en nu zit er een stukje vast in mijn keel met een brandend gevoel
Smakelijkquote:
Leuk dat je er even wasquote:Op zondag 30 januari 2011 18:39 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Yep, nou ja ik ga maar eens. Doej
trevquote:
Suikertaartjequote:
Pfffffff..... Jaaaaahaaaaaaa.... Tuurlijk zijn we er wel! Maak je nou niet druk als er een paar minuutjes niks gepost wordt, gekkie, das helemaal niet erg hoorquote:
Maar ik verveel me kapooohtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Pfffffff..... Jaaaaahaaaaaaa.... Tuurlijk zijn we er wel! Maak je nou niet druk als er een paar minuutjes niks gepost wordt, gekkie, das helemaal niet erg hoor.
maak een logo ..quote:
Logo's kan ik niet, maar ik heb al iets koffie huttigs geplaatst in dit topicquote:
Post dan maar weer een foto van jezelf, zul je meteen zien dat het aantal views toeneemtquote:
Ik heb net een sudoku gemaakt, maar misschien dat ik zowel een logokwis ga doen jaquote:
Samequote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, maar inspiratieloos.
Ik dacht dat Bar een logokwis bedoeldequote:
Een ;logo voor een koffiehuisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin om te tekenen, maar inspiratieloos.
Wat is een logokwis?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bar een logokwis bedoeldemybad..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |