He bah. *knuffel*quote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hai MPG![]()
Ja kop zit nog steeds vol met snotondanks de vicks
Bankhangen was fijn, ga zo weer doenBzV kijken
Saturnquote:[..]
Ja even vanmiddag bij de Saturn wezen kijken (nieuw in heerhugowaard) en toen nog even een bakkie gedaan bij mijn papa en stiefmams
Ben je nog aan opruimen toe gekomen?
Hai trevhoest met je rib?
Maar.. Maar... Maar... En.. Ehm...quote:
Ze gaat je huis restylenquote:
Mijn huis heeft geen restyling nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze gaat je huis restylen. De rekening komt achteraf
.
Nee, maar de IKEA ligt op de routequote:
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijgquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn huis heeft geen restyling nodig.
Das zeker lekker rustig aanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezellig
Nee, heb niets opgeruimdWel een wasje gedaan en afgewassen
Vanavond lekker vroeg naar bed
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beerquote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, eerst halve dagen maar eens doen
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef MPG het volgende:
Saturn. Die hebben we sinds kort ook in Venlo
. Was het gezellig bij paps en stiefmams?
jaaa tofquote:
Je budget is ¬ 0,-.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijg
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etcquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn huis heeft geen restyling nodig.
oeh noessssquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ieder huis heeft een restyling nodig als ik budget krijg
Eventjes, niet te langquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das zeker lekker rustig aangister nog geWoWed?
[..]
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beer![]()
![]()
[..]
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijk![]()
Ja is altijd erg gezellig.. fijn om ze altijd even te zien
[..]
jaaa tofga je nou naar haarlem ?
Dank jequote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tjeetje trev... ik ben trots op je.. eigenwijze beer![]()
![]()
De spoorbaan gaat er dus niet uit! Dan ga ik wel in de computerkamer slapen of zo, als er een kinderkamer nodig isquote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etc![]()
![]()
Ohquote:
Kinderkamer?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Spoorbaan eruit, kinderkamer erin, eens iets frisser op de kozijnen dan dat pisgeel, etc![]()
![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oeh noessss![]()
![]()
teveel kleur is niet goed hahahaha
Mja, als je npog nooit zoiets in je eigen stad hebt gehad, is het wel eluk, maar het nieuwe is er wel snel van af jaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mwah ik vind het weinig bijzonders eigenlijk![]()
Ja is altijd erg gezellig.. fijn om ze altijd even te zien
Owja, natuurlijk, hebben die kinders meteen wat te spelenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De spoorbaan gaat er dus niet uit! Dan ga ik wel in de computerkamer slapen of zo, als er een kinderkamer nodig is.
Precies!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, als je npog nooit zoiets in je eigen stad hebt gehad, is het wel eluk, maar het nieuwe is er wel snel van af ja.
En fijn dat het gezellig is![]()
![]()
.
[..]
Owja, natuurlijk, hebben die kinders meteen wat te spelen.
En als ik je nou een beetje budget geef om je op Mart zijn huis uit te leven?quote:
Bij Martquote:[..]
Kinderkamer?![]()
quote:[..]Wacht maar
![]()
Dan doe ik liever mijn eigen huisquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
En als ik je nou een beetje budget geef om je op Mart zijn huis uit te leven?
[..]
Bij Mart.
Wie weet komt het hem ooit van pas.
[..]
Hoeveel budget wil je hebben? En wat krijg ik terug voor de investeringquote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan doe ik liever mijn eigen huis![]()
Doe een Kriby in een leuke vormquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
Zijn er nog verzoekjes voor tekeningen binnengekomen?![]()
Wat let je?quote:
Kirby de tovenaarquote:
Die zijn tofquote:Op zondag 30 januari 2011 20:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kirby de tovenaar
[ afbeelding ]
Kirby de rocker
[ afbeelding ]
quote:
quote:
dat klinkt foutquote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Hoiquote:Op zondag 30 januari 2011 20:22 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
Hoi Suifertaartje!
Is het vandaag nog gelukt met je zoontje?:)
Wie heb jij afgewerktquote:
oh jee... smeltmomentjes?quote:
het hoort erbijquote:
is beetje jong ja:Pquote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, ik 'moest' vandaag op mijn neefje passen, die is 9 maanden en die heb ik toch maar niet meegezeuld naar de kazerneWe zijn er wel twee keer langsgereden
Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maakquote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jee... smeltmomentjes?
[..]
het hoort erbijkan me er niet echt druk om maken... (niet meer althans
)
Veel plezier snoetquote:
GMTAquote:
quote:
kan je nagaan... je woont nog thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maak![]()
...
Je hebt toch al een Muckquote:
Hmmmhmmm...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je nagaan... je woont nog thuis
BzV
Hoezo, nog leren?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ojaa proefwerkweek, ghehe was het een beetje vergeten...
Kijk zequote:
Hey Dquote:
Dat dus. Dat die inhalige Rotterdammert maar eens wat overlaat voor andere mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, van de week waren MZ en LL nog Muck 2 en 3, dus met Muck 1 moet het ook lukken dan!
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor mensen, ik bedoelde alleen maar afgewerkt van klaar met werken
Jaquote:
Dat scheelt wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Dat snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren niet, en dan ben ik zo weer weg
Waarom nietquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Hey Wokquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hier nog zo een met goede timing
[..]
Daar hoef je nooit iets voor te lerenquote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Stiekem keek ik nog wel een beetje mee hierquote:
Heus welquote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeb![]()
![]()
Je had me dus tóch gezien...
wokkeltjequote:
quote:
Nu heb ik zin in chipsquote:
De mijne eindelijk ookquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heusquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig maar.... Ik dacht heel even dat je me niet gezien had![]()
![]()
...
oeh, dus je bent platgeknuffeld?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Oi! Niet zo negatiefquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heus
Jawel hoorquote:
hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
goudkuipjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |