Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maakquote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jee... smeltmomentjes?
[..]
het hoort erbijkan me er niet echt druk om maken... (niet meer althans
)
Veel plezier snoetquote:
GMTAquote:
quote:
kan je nagaan... je woont nog thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, das waar. Ik moet zelf uitkijken dat ik me er niet te weinig druk om maak![]()
...
Je hebt toch al een Muckquote:
Hmmmhmmm...quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kan je nagaan... je woont nog thuis
BzV
Hoezo, nog leren?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ojaa proefwerkweek, ghehe was het een beetje vergeten...
Kijk zequote:
Hey Dquote:
Dat dus. Dat die inhalige Rotterdammert maar eens wat overlaat voor andere mensenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies, van de week waren MZ en LL nog Muck 2 en 3, dus met Muck 1 moet het ook lukken dan!
Dat spreekt voor zichquote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef RockNijntje het volgende:
Sorry hoor mensen, ik bedoelde alleen maar afgewerkt van klaar met werken
Jaquote:
Dat scheelt wel weerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Dat snap ikquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar gisteren niet, en dan ben ik zo weer weg
Waarom nietquote:Op zondag 30 januari 2011 20:32 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaMaar volgens mij hoef ik scheikunde niet te leren
Hey Wokquote:Op zondag 30 januari 2011 20:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hier nog zo een met goede timing
[..]
Daar hoef je nooit iets voor te lerenquote:
Suikerbeeeeeeeeeebquote:
Stiekem keek ik nog wel een beetje mee hierquote:
Heus welquote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Suikerbeeeeeeeeeeb![]()
![]()
Je had me dus tóch gezien...
wokkeltjequote:
quote:
Nu heb ik zin in chipsquote:
De mijne eindelijk ookquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heusquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef MPG het volgende:
![]()
![]()
Gelukkig maar.... Ik dacht heel even dat je me niet gezien had![]()
![]()
...
oeh, dus je bent platgeknuffeld?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Oi! Niet zo negatiefquote:Op zondag 30 januari 2011 20:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
meisjes zijn er ook weer
![]()
weekend zit er weer op
Jaquote:Op zondag 30 januari 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat soort waanbeelden heb jij wel vaker als iemand even een paar minuten niets tegen je zegt, maar ik zag je heus
Jawel hoorquote:
hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |