bron: http://twitter.com/#!/gpdcairoquote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
straaljagers maken duikvluchten boven plein. niemand weet wat dit betekent. voor vredesduiven vliegen ze wat snel....
straaljagers blijven terugkeren. Ze willen ons bang maken, zeggen demonstranten.
ik ben ook benieuwd!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe zie jij 'm dan?
(uit interesse)
Die volg ik ook al.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bron: http://twitter.com/#!/gpdcairo
Klopt, want in tegenstelling tot eerdere regime-changes in de regio, is dit niet een geregisseerde. Oftewel dit is een compleet nieuw scenario.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:30 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
Precies, en ik denk dat de VS, hierop nog niet voorbereid is(geen andere goeie vriend).
ik las het net idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Die volg ik ook al.
gpdcairo
GPD Cairo
straaljagers al een tijdje weg. Meute zwelt aan. less than a minute ago
Hoeveel mensen schat je dat er zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Ludacriss het volgende:
Ben nu op de demonstratie in den haag. Drukker als ik had verwacht. Mijn favo:
Down down with Mubarak!
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Ludacriss het volgende:
Down down with Mubarak!
hoeveel mensen ongeveer op malieveld?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Ludacriss het volgende:
Down down with Mubarak!
ROFLquote:Egypt's internet block causes huge spam drop
Sophos research shows extent to which internet communications are down in the region
Phil Muncaster
V3.co.uk, 30 Jan 2011
Spam levels in Egypt have virtually vanished, showing the almost complete block on internet activity which the authorities have managed to engineer in the country since Thursday night, according to the latest figures from security vendor Sophos.
Although according to some reports the Noor Group ISP is still online, probably because it hosts the Egyptian Stock Exchange, all of the major service providers were ordered to cut their services at around midnight on Thursday.
Senior technology consultant at Sophos, Graham Cluley, explained in a blog post the effect of this on spam levels in the country.
According to our statistics, the amount of spam received from Egypt in the last two days has dropped by 85 per cent, he said.
While I'm not advocating this as a method to stop the spam problem, it seems to confirm media reports of the extent to which internet access is currently available (or unavailable, as it were) to the Egyptian people.
The figure is unlikely to have any real impact on global spam levels, which in themselves have dropped fairly rapidly over the past few couple of months, according to various security vendors.
Symantecs January 2011 MessageLabs Intelligence Report revealed that spam now accounts for 78.6 per cent of all email traffic, the lowest rate since March 2009 and a drop of 65.9 per cent from a year ago.
However, networking giant Cisco was even more optimistic, revealing that spam fell 90 per cent between August and December and predicting that the tide has turned in the seemingly never ending battle against the spammers.
Read more: http://www.v3.co.uk/v3/ne(...)m-drop#ixzz1CWsDQ3hl
The V3 App store has games, downloads and more. Visit the store now.
Doe ze de groeten van het MO-subforumquote:Op zondag 30 januari 2011 15:33 schreef Ludacriss het volgende:
Down down with Mubarak!
De VS is wat mij betreft één van de weinige landen die hun idealen hoog in het vaandel hebben staan. Helaas is het zo dat die idealen weleens kunnen botsen met hun eigen belang, waardoor er min of meer een lastige dilemma voor de VS ontstaat.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:32 schreef IHVK het volgende:
Ik zeg niet dat Turken wel betrouwbaar zijn.
En ik zeg ook ze steunden de shah. En lieten hem weer net zo hard vallen.
15,000 vorige week nog.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoeveel man staat er ongeveer op het Malieveld?
De VS probeert zich altijd een beetje te veel als een "held" te uiten, terwijl het allemaal gewoon eigenbelang is natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De VS is wat mij betreft één van de weinige landen die hun idealen hoog in het vaandel hebben staan. Helaas is het zo dat die idealen weleens kunnen botsen met hun eigen belang, waardoor er min of meer een lastige dilemma voor de VS ontstaat.
Da's een behoorlijk aantal!quote:
quote:JosStrengholt Jos Strengholt
Net van telefoon: Geen geld meer uit de muren te halen. Luchtmacht loyaal aan Moebarak, leger staat daar los van. Zodirect meer op blog.
Natuurlijk, of jij bent zo naïef om te denken dat ware altruïsme bestaat?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
De VS probeert zich altijd een beetje te veel als een "held" te uiten, terwijl het allemaal gewoon eigenbelang is natuurlijk.
Hm , en de beroerde staat van het midden oosten?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De VS is wat mij betreft één van de weinige landen die hun idealen hoog in het vaandel hebben staan. Helaas is het zo dat die idealen weleens kunnen botsen met hun eigen belang, waardoor er min of meer een lastige dilemma voor de VS ontstaat.
me neither....quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef BrandX het volgende:
[..]
hmm, weet niet wat ik daar van moet denken
Gaat het leger het onderling uitvechten in het centrum van Cairo?quote:
"who controle's the sky, controle's te ground"quote:Luchtmacht loyaal aan Moebarak, leger staat daar los van
Met de studentenprotesten bedoel ik dan hequote:Op zondag 30 januari 2011 15:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's een behoorlijk aantal!
Mensen hier op het plein raken nerveus. Voor wat mijn schatting waard is: zo-n 40 duizend op tahreer plein.
Heb je hem weer met zijn cynisme en nihilisme.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk, of jij bent zo naïef om te denken dat ware altruïsme bestaat?
Een van de manieren van mubarak om grip te krijgen.quote:
was gisteren ook demonstranten regelen het verkeer en zo gemoedlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef StephanL het volgende:
Hebben ze daar geen verkeersregels? Zie die mensen het verkeer regelen dan
Ik snap het wel, maar Amerika doet het weer net iets vervelender en meer overdreven dan andere landen.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Natuurlijk, of jij bent zo naïef om te denken dat ware altruïsme bestaat?
indd erg lastig als de luchtmacht wel aan zijn kant staat......quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
"who controle's the sky, controle's te ground"
Luchtmacht loyaal aan Mubarak, leger niet. Het zal toch niet gebeuren dat men airstrikes uit gaat voeren?quote:
Ik begrijp ook niet wat die daar doen,quote:
Tegen de 150. Afgelopen vrijdag waren er maar 40 ofzo. NOS is ook aanwezig, demonstratie stopt zo om 4 uur. Staan al anderhalf uur te schreeeuwen/zingen. Ben dus niet de enige hier die zo meegaand is met mijn vaderland.quote:
dacht ik al ,maarre hoeveel NU dan ??quote:Op zondag 30 januari 2011 15:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Met de studentenprotesten bedoel ik dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |