diehards blijven over me dunkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Straatbeeld wordt grimmiger lijkt het.
Op welke zender?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is de naam van die presentatrice die zo keihard aan het ownen was?
Denk dat hij wel afhaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat niet lukken.. Mubarak blijft zitten
Al jazeera English. Ze was toen met zo'n lid van die Mubarak zijn partij aan het praten, maar zij was heel goed bezig.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef -jos- het volgende:
Twitter updates uit Egypte bijgewerkt:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
@monasosh Thugs enter Kasr El Aini hospital beating up doctors and wounded #jan25
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, thugs jatten ziekenhuisspullen en houden staf gevangen.
Als dit waar is, dan is het te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
er is toch hoop ik niemand die nu nog denkt dat dat gewone burgers zijn. Waarom zouden die dat in godsnaam doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:30 schreef One_of_the_few het volgende:
NDP-politicus tegen BBC: politie heeft zich teruggetrokken om macht over te dragen aan leger. Vandaar nu vacuüm. #jan25 via @SultanAlQassemi
goed, leger is achter de schermen bezig de macht te nemen zo lijkt het. Zo ja, dna gaat het snel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Al_Jazeera_English#Currentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is de naam van die presentatrice die zo keihard aan het ownen was?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is dat bericht vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Al Jazeera.quote:
Wat is Mubarak danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
Liever Mubarak dan een pro westerse puppet
Lopen wel heel veel berichten, waar je dan vervolgens niets meer over hoort.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al Jazeera.
Ik heb niets gehoord over patiënten die boos zijn op medisch personeel, waarop thugs reageren.
Is Mubarak niet een pro-westerse puppet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
De economische schade is enorm. Mubarak kan wel zitten, maar als de demonstraties door blijven gaan dan moet ie op een gegeven moment opdonderen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat niet lukken.. Mubarak blijft zitten
Joh.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ID-cards op thugs zijn van politie, begrijp ik dat goed?
Volgens die vent wel ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ID-cards op thugs zijn van politie, begrijp ik dat goed?
quote:Krijgt Egypte zijn eigen Sjah-moment?
De Iraanse krant Kayhan opende op 27 januari: ‘De storm van de islamitische revolutie gaat van Tunesië naar Egypte. De troon van de Farao trilt .’
De staatskrant Kayhan vertegenwoordigt de opvattingen van de Iraanse leider ayatollah Khamenei. Ook de Egyptische president Anwar Sadat werd als Farao aangeduid. Hij werd door de islamisten vermoord.
Opengebroken
Bij de gebeurtenissen in Tunesië schreef ik dat Noord-Afrika is opengebroken. Hoewel er grote verschillen zijn tussen Tunesië en Egypte, heb ik toch mijn bezorgdheid geuit over de toekomstige ontwikkelingen in Noord-Afrika.
Egypte was het eerste Arabische land dat Israël erkende. In Caïro onder Sadat was het concept van land voor vrede geboren. Er wonen in Egypte 80 miljoen mensen waarvan de meerderheid moslim is.
Verschoppelingen
De Egyptische opstand is de opstand der verschoppelingen. Nu vraagt de wereld aan Hosni Mubarak om economische hervormingen in te voeren. Pardon, economische hervormingen? Welke hervormingen? Egypte heeft geen economie: geen gas, geen olie, geen industrie. De Egyptenaren leven voornamelijk van de Amerikaanse hulp.
Voor de rest zijn ze afhankelijk van wat ze zelf produceren en toerisme. Egypte is arm en zal arm blijven. De bestrijding van corruptie zal slechts leiden tot de eerlijke verdeling van armoede.
Geen verlichting
Waarom heeft Egypte zich economisch niet kunnen ontwikkelen? Omdat de Egyptenaren geen vrije, verlichte, mondige, wetsgetrouwe mensen zijn. Wat Zuid-Koreanen hebben bereikt, kunnen de Egyptenaren niet. Immers, de voorwaarde voor de industriële en technologische ontwikkeling is een vrije, moderne en verlichte cultuur.
Desondanks groeide het aantal inwoners van Egypte in de afgelopen decennia. In het Arabische land wonen te veel mensen. Dankzij de islamitische propaganda aangaande de voortplanting van de moslims kwamen in de afgelopen tientallen jaren er miljoenen Egyptenaren bij. Zijn er nog banen voor die miljoenen mensen? Is er voldoende voedsel? Nee.
Is deze opstand der verschoppelingen een democratische revolutie zoals de Groene Beweging in Iran of elders? Helaas niet. Er bestaat daar geen elite van democraten of een middenklasse die het volk naar de democratie zal leiden.
Onnozelaars
Bij eenmalige vrije verkiezingen zullen waarschijnlijk de islamisten een meerderheid kunnen vormen. De vraag is dus of Egypte in handen van de Moslimbroederschap valt. En ElBaradei? Daarover zijn er twee meningen: de ene groep vertrouwt ElBaradei niet omdat hij te dichtbij Iran staat. En de andere groep ziet in hem een onnozelaar die door de moslimsfundamentalisten kan worden gebruikt.
Ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ruim dertig jaar geleden de Iraanse onnozelaars zich lieten misbruiken door de fundamentalisten om Sjah ten val te brengen. Daarna werden zij letterlijk eruit gegooid. Hier in Amerika noemt men de toestand in Egypte als ‘het Sjah-moment’ .
De Moslimbroeders opereerden slim en afwachtend. Toen de Moslimbroederschap de woedende jongeren zag, gaf de organisatie bij monde van zijn vertegenwoordiger een verklaring op de Iraanse staatszender Press TV (Engelstalig) en de Arabische zender van Iran.
Angstaanjagend
De Moslimbroeders zijn goed bevriend met Iran. Wat er kan, met nadruk zeg ik ‘kan’ gebeuren in Egypte, is werkelijk angstaanjagend: een islamitische revolutie. Niet voor niets vroegen de Moslimbroeders het Egyptische volk om na vrijdaggebed de straat op te gaan. Zij willen de beweging islamiseren.
Islamisering!? Wat gaat dan gebeuren? De Moslimbroeders zullen een conflict ontketenen met Israël. Gaza is de plek waar zich het gewapende conflict met Israël zou kunnen afspelen. Libanon is nu in handen van Hezbollah. Jemen begint te wankelen. Irak is in de handen van de vrienden van Iran.
Jordanië, de andere vriend van Israël en Amerika zal tijdens een Arabische islamitische revolutie gaan wankelen. In dit geval zal de bedreiging van burgeroorlogen en een regionale oorlog alleen maar toenemen. Olie zal duurder worden. En dat zal het economische herstel in het westen tegenwerken.
Maar dit alles hoeft niet te gebeuren. Egypte moet niet uiteenvallen. Met wijsheid moet het geweld worden beheerst. De Amerikaanse president van het ‘Sjah-moment’ was Jimmy Carter. Wordt president Obama de nieuwe Carter?
Afshin Ellian
Politie zal wel meevallen die is al heel de dag nergens meer te bekennen...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef QBay het volgende:
[..]
Ja. Als dit bekend wordt bij he volk, slaat de vlam in de pan...dan gaat er 100% zeker geweld gebruikt worden tegen de politie/leger
.
Daarom was de Sovjetunie ook zo handig voor dit soort dictators. Als de VS hen liet vallen, stapten ze over naar de Sovjets.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef Nibb-it het volgende:
Wel steeds meer druk nu op de Vs om Mubarak en zijn praktijken te veroordelen
De demonstranten zijn zich al aan het organiseren om orde te bewaren en de Thugs aan te pakken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:38 schreef QBay het volgende:
[..]
Ja. Als dit bekend wordt bij he volk, slaat de vlam in de pan...dan gaat er 100% zeker geweld gebruikt worden tegen de politie/leger
.
quote:muiz .@SherineT Army had to enforce curfew in #Suez to deal with looters walking into houses to steal furniture... | @AJEnglish | #Egypt | #Jan25
Kan je het blijven volgen tijdens je dienst?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, dat wordt pizza bestellen, en even een tukje doen voor de nachtdienst begint zit er ook niet in. Veel te spannend dit.
Als Mubarak te ver gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wanneer gaat het volk nu over tot actie? Wanneer wordt men nu eens boos.
Probeer jij maar zo snel te vertalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het lijkt net alsof mijn klasgenoot aan de lijn engels praat.
ik vind het geduld van het volk echt geweldig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wanneer gaat het volk nu over tot actie? Wanneer wordt men nu eens boos.
Is dit niet ver genoeg? de huizen van mensen aanvallen? en een ziekenhuis?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Mubarak te ver gaat.
Ik moet dan eerst nog 5 jaar leren om die taal te begrijpen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Probeer jij maar zo snel te vertalen
Ligt eraan of er patiënten zijn of niet, afhankelijk daarvan kan ik op m'n iPhone meelezen hier, maar de live-stream gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je het blijven volgen tijdens je dienst?
jah! luisteren en tegelijkertijd in andere taal weer herhalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Probeer jij maar zo snel te vertalen
quote:Witnesses say there are snipers on the roof of Egypt's interior ministry building, and they have been firing live rounds at anybody who tries to approach the building, the BBC Arabic's Ranya Sabri reports from Cairo.
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De storm van de Islamitische revolutie van Tunesie...
ik zie er ander 200.000 op Tharir pleinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Zullen wel moslims zijn aangezien er praktisch geen protestant woont in Egypte.
Tja, de Egyptische revolutie wordt ook als islamitische revolutie gebracht op FOX Newsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?
quote:6:59pm Al Jazeera's Sherine Tadros, reporting from Suez, says that the army has made a push to enforce the curfew there by clearing the center of the city. Protesters got angry with the soldiers, who scuffled with demonstrators while trying to keep the area secure without frustrating the people. Sherine observes people amicably drinking coffee with soldiers.
serieus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Tja, de Egyptische revolutie wordt ook als islamitische revolutie gebracht op FOX News
Nee, maar ik deel wel zijn analyse grotendeels. Overigens denk ik niet dat hij daadwerkelijk een islamitische revolutie bedoelt. Dat staat immers haaks op zijn eerdere column over Tunesië.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef Aloulou het volgende:
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?
De vrouw van Mubarak heeft haar nagel gescheurd tijdens haar vlucht naar Harrods.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De vrouw van Mubarak heeft haar nagel gescheurd tijdens haar vlucht naar Harrods.
Neem ze mee naar een internetcaféquote:
whahahahah LOLquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De vrouw van Mubarak heeft haar nagel gescheurd tijdens haar vlucht naar Harrods.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bron?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dr is al gereserveerdquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neem ze mee naar een internetcafé
Ik denk dat de demonstraties niet doorgaan vanavond, mensen gaan naar huis om hun huis te beschermen tegen plunderaars. Er worden buurtwachten opgesteld met roadblocks door de mensen zelf.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:49 schreef Toverheks het volgende:
er komt nog lang geen eind aan aan de demonstratie, er komen er weer meer bij en denk dat er vanavond nog wel het 1 en ander zal gebeuren.
Heb net gekookt, met laptop op het aanrecht.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zit hier met bolletjes met pindakaas
Iets met Butrosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe heet dat lid van de NDP dat voor lul stond bij Al Jazeera?
Word hij zo heet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb net gekookt, met laptop op het aanrecht.
Belachelijk inderdaad, bij xfactor hebben ze veel beter beeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef FunFair het volgende:
Hebben ze niet meer camera's dan die ene op het plein?
Pizza salami, en straks nog vers maisbrood met konijnenkaasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:51 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik zit hier met bolletjes met pindakaas
Welke ingredienten doe je door je laptop?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb net gekookt, met laptop op het aanrecht.
quote:Muslim Brotherhood chanting Allah Akbar. Crowd stopped them chanting louder: "Muslim, Christian, we're all Egyptian"
Betaal jij?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:53 schreef LWD-Godius het volgende:
Er kan toch anno 2011 wel even een internetsatelliet boven Egypte gepositioneerd worden voor een gratis WiFi verbinding ofzo. Maar nee hoor, de Amerikanen willen hun vriendje mooi op de troon houden.
quote:
Ja, maar alleen tijdens revoluties.quote:
quote:NRC Live:
Clinton, Biden en belangrijke officials hebben twee uur lang vergaderd over Egypte en stellen zo Obama op de hoogte.
Ik stond net te koken voor mn stamppot, met Al Jazeera aan als een soort radioquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet Mihoen met groenten en gehakt, met links Al Jazeera op de laptop en rechts Fok! op de desktop.
xDquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar alleen tijdens revoluties.
Maged Reda Boutros: "Now it has turned from a noble cause to a criminal cause," he said, saying that most of those involved in the protests were criminals.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe heet dat lid van de NDP dat voor lul stond bij Al Jazeera?
ja denk het ook, maar vind het nog steeds erg druk en lijkt echt wel of er weer mensen meer bij komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Ik denk dat de demonstraties niet doorgaan vanavond, mensen gaan naar huis om hun huis te beschermen tegen plunderaars. Er worden buurtwachten opgesteld met roadblocks door de mensen zelf.
Lokaal zal het wel doorgaan maar de massa is tochwel opgesplist.
Nee, was niet live, is donker nu inddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Zijn die beelden aan de rechterkant op al jazeera trouwens live?
Het is daar nut toch ook donker?
Dat wordt vechten tussen politie en leger!quote:7:38pm Ayman Mohyeldin reports that eyewitnesses have said "party thugs" associated with the Egyptian regime's Central Security Services - in plainclothes but bearing government-issued weapons - have been looting in Cairo. Ayman says the reports started off as isolated accounts but are now growing in number.
7:31pm The Egyptian military is now reportedly driving through suburbs trying to protect affluent homes from looters.
denk het wel. lijkt me sterk om 15 min beeld waar niets gebeurd uit te zenden als het niet live is. maar kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Nee was vanmiddag in Alexquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
die fotosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Ik snap niet dat de politie het werk niet neerlegd...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wordt vechten tussen politie en leger!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wordt vechten tussen politie en leger!
En wat goed dat de Nederlandse televisie er zo veel aandacht aan geeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat onwerkelijk... Dat dit momenteel gaande is in de wereld, en nog niet eens zo erg ver weg.
Ja, chinezen krijgen er amper wat van mee....Censuur.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
En wat goed dat de Nederlandse televisie er zo veel aandacht aan geeft.
Is dat zo? Gisteren was het nog redelijk minimaal namelijk. Mijn geluid van de pc gaat via de tv, dus ik kan niet beide tegelijk aanzettenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
ANP headlinesquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:02 schreef nattermann het volgende:
[..]
Sarcastisch bedoeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat zo? Gisteren was het nog redelijk minimaal namelijk. Mijn geluid van de pc gaat via de tv, dus ik kan niet beide tegelijk aanzetten.
Fuck, Drost vind ik een vrij overschatte speler.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
ANP headlines
18:33 De Graafschap tegen FC Utrecht naar zondag
18:29 Intellectuelen eisen vertrek Berlusconi
18:06 Nederland bevriest alle contacten met Iran
17:43 Cohen zou zich schamen voor kabinetsbesluiten
17:34 Babel debuteert met winst in Bundesliga
17:34 De Graafschap tegen FC Utrecht afgelast
17:28 Bayern wint in Bremen
16:54 Vertrouweling Mubarak wordt tweede man
16:23 Geen buitenlanders dood door aanslag Kabul
16:20 'Mubarak houdt crisisberaad'
16:10 Ajax meldt zich voor Dost
15:59 Betogers Caïro bestormen ministerie
O, dat is gewoon op tijd van bericht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef Muridae het volgende:
[..]
ANP headlines
18:33 De Graafschap tegen FC Utrecht naar zondag
18:29 Intellectuelen eisen vertrek Berlusconi
18:06 Nederland bevriest alle contacten met Iran
17:43 Cohen zou zich schamen voor kabinetsbesluiten
17:34 Babel debuteert met winst in Bundesliga
17:34 De Graafschap tegen FC Utrecht afgelast
17:28 Bayern wint in Bremen
16:54 Vertrouweling Mubarak wordt tweede man
16:23 Geen buitenlanders dood door aanslag Kabul
16:20 'Mubarak houdt crisisberaad'
16:10 Ajax meldt zich voor Dost
15:59 Betogers Caïro bestormen ministerie
Dank hiervoorquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Elvi het volgende:
Deze website geeft updates over de musea in Cairo:
http://hyperallergic.com/17815/egyptian-museum-damage/ (misschien iets voor in de OP?)
Er is dus al heel wat gestolen en kapot gemaakt... Het Mohammed Khalil Museum is nu ook in gevaar: in die wijk breken er nu ook rellen uit. In dat museum hangen schilderijen van oa Gauguin, Monet en Rodin.
quote:Rising death toll in Egypt protests: Cairo 25; Suez 38; Alexandria 36 - Al Jazeera
quote:@kjshimek
#CNN is reporting that police in #Egypt are taking off their police gear and joining the protesters. #Solidarity #Jan25
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coveragequote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:03 schreef mu_barak_obama het volgende:
Heeft iemand een blog adres voor meer up-to-date info?
[..]
Ik vrees het ook
Dat soort dingen had je kunnen verwachten..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme, kinderkankerziekenhuis is geplunderd.
Waarom je eigen geschiedenis slopen, steel dan een tv of plunder een supermarkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:05 schreef Elvi het volgende:
Deze website geeft updates over de musea in Cairo:
http://hyperallergic.com/17815/egyptian-museum-damage/ (misschien iets voor in de OP?)
Er is dus al heel wat gestolen en kapot gemaakt... Het Mohammed Khalil Museum is nu ook in gevaar: in die wijk breken er nu ook rellen uit. In dat museum hangen schilderijen van oa Gauguin, Monet en Rodin.
Dat is de verkeerde lul.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef superworm het volgende:
AlArabiya_Eng:
Gamal Mubarak resigns as NDP deputy secretary general: Reports: #Jan25 #Mubarak #Cairo #Egypt http://tinyurl.com/72e45x [via Twitter]
Zo te zien waren dit niet al te veel mensen handen. Je hebt altijd rotte appels. Ik denk dat het nog wel mee valt met betrekking tot andere gebouwen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Waarom je eigen geschiedenis slopen, steel dan een tv of plunder een supermarkt.
Zie het wel gebeuren dat de villawijken straks ook stevig(er) bezoek van plunderaars zullen krijgen.
Omdat het merendeel van de bevolking daar nog steeds analfabete neanderthalers zijn...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Waarom je eigen geschiedenis slopen, steel dan een tv of plunder een supermarkt.
Ik, begrijp van Al Jazeera dat dat al aan het gebeuren is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef yavanna het volgende:
[..]
Zie het wel gebeuren dat de villawijken straks ook stevig(er) bezoek van plunderaars zullen krijgen.
onzin, oprotten met zulke opmerkingen!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de bevolking daar nog steeds analfabete neanderthalers zijn...
quote:women carry sticks &join volunteer protection committees on the streets of Heliopolis. Ppl saluting army. It's great. #Jan25
18 minutes ago via web
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Omdat het merendeel van de bevolking daar nog steeds analfabete neanderthalers zijn...
arm rijk jong en oud zonder en met opleiding, wel of niet kunnen lezen ze zijn allemaal gezamelijk, LEES GEZAMELIJK tegen die corrupte bende.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als jij denkt de protesteerders allemaal nobele vreedzame opstandelingen zijn die voor een "good cause" in opstand komen, snap je er zelf weinig van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:11 schreef nattermann het volgende:
[..]
![]()
Heb je enig idee wat er gaande is in Egypte? Blijkbaar niet.
idioot,begrijpt er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:10 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ga ergens anders spelen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als jij denkt de protesteerders allemaal nobele vreedzame opstandelingen zijn die voor een "good cause" in opstand komen, snap je er zelf weinig van.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Als jij denkt de protesteerders allemaal nobele vreedzame opstandelingen zijn die voor een "good cause" in opstand komen, snap je er zelf weinig van.
Ga lekker X-Factor kijken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:13 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |