quote:muiz .@SherineT Army had to enforce curfew in #Suez to deal with looters walking into houses to steal furniture... | @AJEnglish | #Egypt | #Jan25
Kan je het blijven volgen tijdens je dienst?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm, dat wordt pizza bestellen, en even een tukje doen voor de nachtdienst begint zit er ook niet in. Veel te spannend dit.
Als Mubarak te ver gaat.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wanneer gaat het volk nu over tot actie? Wanneer wordt men nu eens boos.
Probeer jij maar zo snel te vertalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Het lijkt net alsof mijn klasgenoot aan de lijn engels praat.
ik vind het geduld van het volk echt geweldig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef Daniel1976 het volgende:
Wanneer gaat het volk nu over tot actie? Wanneer wordt men nu eens boos.
Is dit niet ver genoeg? de huizen van mensen aanvallen? en een ziekenhuis?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Mubarak te ver gaat.
Ik moet dan eerst nog 5 jaar leren om die taal te begrijpen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Probeer jij maar zo snel te vertalen
Ligt eraan of er patiënten zijn of niet, afhankelijk daarvan kan ik op m'n iPhone meelezen hier, maar de live-stream gaat niet lukken.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan je het blijven volgen tijdens je dienst?
jah! luisteren en tegelijkertijd in andere taal weer herhalenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Probeer jij maar zo snel te vertalen
quote:Witnesses say there are snipers on the roof of Egypt's interior ministry building, and they have been firing live rounds at anybody who tries to approach the building, the BBC Arabic's Ranya Sabri reports from Cairo.
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
De storm van de Islamitische revolutie van Tunesie...
ik zie er ander 200.000 op Tharir pleinquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:44 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Zullen wel moslims zijn aangezien er praktisch geen protestant woont in Egypte.
Tja, de Egyptische revolutie wordt ook als islamitische revolutie gebracht op FOX Newsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?
quote:6:59pm Al Jazeera's Sherine Tadros, reporting from Suez, says that the army has made a push to enforce the curfew there by clearing the center of the city. Protesters got angry with the soldiers, who scuffled with demonstrators while trying to keep the area secure without frustrating the people. Sherine observes people amicably drinking coffee with soldiers.
serieus?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:46 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Tja, de Egyptische revolutie wordt ook als islamitische revolutie gebracht op FOX News
Nee, maar ik deel wel zijn analyse grotendeels. Overigens denk ik niet dat hij daadwerkelijk een islamitische revolutie bedoelt. Dat staat immers haaks op zijn eerdere column over Tunesië.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:45 schreef Aloulou het volgende:
Neem jij deze woorden serieus? Of heb ik een revolutie gemist in mijn geliefde Tunesie de afgelopen weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |