Ja ok, maar dan hoef je niet een volk van 80 miljoen over één kam te scheren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:06 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Doe eens je best me te begrijpen. Hij vroeg me waarom ik 'de kunst van de voorouders van de Egyptenaren aan het aanbidden was', of iets in die strekking.
Ik zie die kunst niet als iets Egyptisch, maar als iets dat van de hele wereld is. Culturele geschiedenis is grensoverschrijdend...
Je hebt gelijk. Echter refereerde ik naar wie het ook gedaan had als kutvolk. Maar dat zal iets Twents zijn, omdat volk niet volk betekend als in het ABN - gebaseerd op etniciteit of taalkundige eigenschappen - maar volk = groep mensen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan hoef je niet een volk van 80 miljoen over één kam te scheren.
Plunderen gebeurt overal. Ook in de VS na Katrina.
En degene die het museum nu beschermen zijn net zo goed Egyptenaren.
Maar dan slaan ze toe als zij de tijd rijp achten en maken er een theocratie van oid?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Moslimbroederschap gedraagt zich slim, volgens de journalist, door zich lowprofile te houden, zodat de keuze niet Mubarak of moslimbroederschap is.
Gewoon gevangen om onrust te stoken. Door aanhangers van Mubarak.quote:
Dat denk ik niet want ik kan wel raden aan wiens kant die staanquote:
Nou ja, hij zei dat ze, mocht er een democratie komen, ongetwijfeld een stem zullen krijgen, omdat ze simpelweg een achterban hebben. Dat komt dan weer voornamelijk doordat ze het (armere) volk voorzien van hulp, zorg, kinderopvang etc.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan slaan ze toe als zij de tijd rijp achten en maken er een theocratie van oid?
Gewoon een soldaat vragen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe is die camera dan binnen gekomen in het museum..?
Boeven, tuig, om onrust te stoken.quote:
Samen met het leger, denk ik zo.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe is die camera dan binnen gekomen in het museum..?
quote:gebaly Gebaly
by rixstepnews
increased activity at the presidential residence in Sharm El Sheikh and news that he might be preparing to leave #jan25
30 minutes ago Favorite Retweet Reply
quote:Sandmonkey Sandmonkey
@
@bandidoofoz yes definitely most of these thugs are police in plain clothes. #Jan25
20 minutes ago
Sandmonkey Sandmonkey
Dear Mubarak, collect your thugs, it's not working. You're sacrificing them. We're protecting the streets. #Jan25
20 minutes ago
»
Sandmonkey Sandmonkey
I think Interior ministry thugs tryin 2 terrorize streets 2 avoid being handed over to ppl. Military cabinet will not tolerate police #Jan25
23 minutes ago Favorite Retweet Reply
er wordt gefluisterd, de politie in burgerkledingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Boeven, tuig, om onrust te stoken.
Yep. De aap komt uit de mouw. Respect the curfew, want thugs.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:13 schreef Zith het volgende:
Ja hoor, blijf binnen want er zijn Thugs, die ze zelf hebben losgelaten.
Dit was ook gedaan door Ben Ali in Tunesië.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
er wordt gefluisterd, de politie in burgerkleding
en dan zou je kunnen zeggen meesterlijke zet van mubarak
Nou nee, de bevolking weet dondersgoed hoe de politie is. Dus dat verbaast ze totaal niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heeft die vast op Fok gelezen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En toe hebben ze ze neergeschoten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:17 schreef -jos- het volgende:
dancefromiraq
A doctor at Tahrir "the army were beating looters at the museum. Stopped when the looters said they were police." #jan25
Ik heb respect voor alle Egyptenaren die het zo geweldloos hebben gehouden.quote:
Ik mag het hopen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En toe hebben ze ze neergeschoten.
Tjsa. Waarom zijn ze niet gewoon naar het paleis getrokkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:20 schreef mu_barak_obama het volgende:
Dit gaat nog wel een paar dagen duren ben ik bang.
Denk het toch ook wel.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef -jos- het volgende:
Twitter updates uit Egypte bijgewerkt:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
@monasosh Thugs enter Kasr El Aini hospital beating up doctors and wounded #jan25
Dit zijn echt burgers!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef -jos- het volgende:
Twitter updates uit Egypte bijgewerkt:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
@monasosh Thugs enter Kasr El Aini hospital beating up doctors and wounded #jan25
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |