Ik stond net te koken voor mn stamppot, met Al Jazeera aan als een soort radioquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik eet Mihoen met groenten en gehakt, met links Al Jazeera op de laptop en rechts Fok! op de desktop.
xDquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar alleen tijdens revoluties.
Maged Reda Boutros: "Now it has turned from a noble cause to a criminal cause," he said, saying that most of those involved in the protests were criminals.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hoe heet dat lid van de NDP dat voor lul stond bij Al Jazeera?
ja denk het ook, maar vind het nog steeds erg druk en lijkt echt wel of er weer mensen meer bij komen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:52 schreef mu_barak_obama het volgende:
[..]
Ik denk dat de demonstraties niet doorgaan vanavond, mensen gaan naar huis om hun huis te beschermen tegen plunderaars. Er worden buurtwachten opgesteld met roadblocks door de mensen zelf.
Lokaal zal het wel doorgaan maar de massa is tochwel opgesplist.
Nee, was niet live, is donker nu inddquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Zijn die beelden aan de rechterkant op al jazeera trouwens live?
Het is daar nut toch ook donker?
Dat wordt vechten tussen politie en leger!quote:7:38pm Ayman Mohyeldin reports that eyewitnesses have said "party thugs" associated with the Egyptian regime's Central Security Services - in plainclothes but bearing government-issued weapons - have been looting in Cairo. Ayman says the reports started off as isolated accounts but are now growing in number.
7:31pm The Egyptian military is now reportedly driving through suburbs trying to protect affluent homes from looters.
denk het wel. lijkt me sterk om 15 min beeld waar niets gebeurd uit te zenden als het niet live is. maar kan het mis hebbenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Nee was vanmiddag in Alexquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
die fotosquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:58 schreef t-8one het volgende:
Ik snap niet dat de politie het werk niet neerlegd...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wordt vechten tussen politie en leger!
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat wordt vechten tussen politie en leger!
En wat goed dat de Nederlandse televisie er zo veel aandacht aan geeft.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat onwerkelijk... Dat dit momenteel gaande is in de wereld, en nog niet eens zo erg ver weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |