diehards blijven over me dunkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Straatbeeld wordt grimmiger lijkt het.
Op welke zender?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is de naam van die presentatrice die zo keihard aan het ownen was?
Denk dat hij wel afhaakt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat niet lukken.. Mubarak blijft zitten
Al jazeera English. Ze was toen met zo'n lid van die Mubarak zijn partij aan het praten, maar zij was heel goed bezig.quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:24 schreef -jos- het volgende:
Twitter updates uit Egypte bijgewerkt:
http://twitter.com/DutchPaparazzi/egypt-live-coverage
@monasosh Thugs enter Kasr El Aini hospital beating up doctors and wounded #jan25
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Tering, thugs jatten ziekenhuisspullen en houden staf gevangen.
Als dit waar is, dan is het te bizar voor woorden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
er is toch hoop ik niemand die nu nog denkt dat dat gewone burgers zijn. Waarom zouden die dat in godsnaam doen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Geloof er geen zak van.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:30 schreef One_of_the_few het volgende:
NDP-politicus tegen BBC: politie heeft zich teruggetrokken om macht over te dragen aan leger. Vandaar nu vacuüm. #jan25 via @SultanAlQassemi
goed, leger is achter de schermen bezig de macht te nemen zo lijkt het. Zo ja, dna gaat het snel.
http://en.wikipedia.org/wiki/Al_Jazeera_English#Currentquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:27 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is de naam van die presentatrice die zo keihard aan het ownen was?
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar is dat bericht vandaan dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Al Jazeera.quote:
Wat is Mubarak danquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
Liever Mubarak dan een pro westerse puppet
Lopen wel heel veel berichten, waar je dan vervolgens niets meer over hoort.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Al Jazeera.
Ik heb niets gehoord over patiënten die boos zijn op medisch personeel, waarop thugs reageren.
Is Mubarak niet een pro-westerse puppet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
De economische schade is enorm. Mubarak kan wel zitten, maar als de demonstraties door blijven gaan dan moet ie op een gegeven moment opdonderen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:28 schreef Breekfast het volgende:
Dit gaat niet lukken.. Mubarak blijft zitten
Joh.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:33 schreef dvdfreak het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ID-cards op thugs zijn van politie, begrijp ik dat goed?
Volgens die vent wel ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:37 schreef clumsy_clown het volgende:
ID-cards op thugs zijn van politie, begrijp ik dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |