abonnement Unibet Coolblue
pi_92046516
Vorige deel: Kinderfototopic deel 201

Foto's van de laatste pagina

Soneal van Leandra:


Rienk van Vlindur:


Thomas van Ca.ra:


Ilse van kaatjejannie:




Willem van flugeltje:


Tirza van Elmo76 en Harry van Asyiur:








Isabeau van Sorbootje:








V. van Pvoesss:






Kyllian en Dyon van Meimeltje:


Noortje van becky27:


Mijn twee spruiten, Ivan en Lena:





I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92046558
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
ik rammel de pan uit van die kleintjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92052502
Jeetje, wat lijken Ivan en Lena op elkaar! :o
Noortje, wat een mooi jurkje heb je!
Die duim van Rienk, geweldig! :D
Kyllian, wat een mooie kunstwerken!
V. en Soneal, wat een kleintjes nog! O+
Isabeau, mooi vrolijk meisje O+
Willem, wat een prachtig haar heb je!
En Ilse in haar nieuwe stoel en lekker slapend O+

Mijn muppie ook nog maar eens :)

Op haar buik liggen vindt ze steeds leuker:


En ook wij hebben een nieuwe kinderstoel en Anne mocht even proefzitten :)
pi_92053610
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:38 schreef Vicky het volgende:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
ik rammel de pan uit van die kleintjes!
Dit dus O+
#geen
pi_92053779
Fannetje jouw meisje valt in de categorie blij ei hoor :D Wat is ze altijd vrolijk en goedlachs! O+

Noortje, die nieuwe jurk staat je uitstekend :Y

Euhm Claudia weet je wel zeker dat je je niet vergist met twee foto's van hetzelfde kind? :D Jeeminee wat een kloons haha! :D Allebei even oeh & aah O+
#geen
pi_92053898
Ivan en Lena O+ Wat een prachtige kinderen en wat lijken ze op elkaar! O+

Anne wat wordt je groot! Zelfs al in de kinderstoel! O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92054029
Allemachtig, je hebt gewoon een kopietje gemaakt Claudia! En waarom ook niet. 't Was een goede formule :D

Anne <3

Mijn meisje is heeeeeel zielig vandaag



pi_92054282
Mijn opa was vandaag jarig! Dus we togen met de heule fam naar Maastricht.

Op schoot bij oma. O+


Hieperdepieperdepiep, Hoeraaa!


Klein inkakmomentje bij Opa B. op schoot. :O


En bij papa...


En bij mama... Zo klein was het inkakmomentje dan misschien toch niet...


Maar na een powernapje was ze weer klaar voor de volgende ronde.




Zij en d'r doekje zijn trouwens onafscheidelijk de laatste tijd.

En deze foto's zijn zo verrassend goed gelukt. Ik ben denk ik nog nooit zo gelukkig geweest met een foto. O+


Kriebelen aan m'n opa's snor.




[ Bericht 4% gewijzigd door Ssserpente op 29-01-2011 21:48:04 ]
pi_92054309
Rood staat Anne goed. 8-) Ze had trouwens zo een zusje van Daan kunnen zijn! Dat zit hem in het neusje, geloof ik.

Ik vond die laatste foto in het vorige topic al zó mooi, Sorbo. Die onderste is ook weer heel bijzonder, jullie zo met z'n tweetjes. Fijn en liefdevol.

Ik vind Lente zo ontzettend veranderd! :o En wat krijgt ze lang haar!!

Ik sta zelf ook te kijken van de gelijkenis tussen Lena en Ivan. Maar inderdaad, het was een prima formule, dus waarom ook niet? :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92054441
Isabeautje :* Beterschap!

Lente O+ Die eerste foto en de tweede foto bij opa zijn erg mooi, mooi meisje!

Mama, doe je de muziek aan?






Niels wordt interieurstylist :Y)


Nieuwste hobby

Zo grappig: voor de foto vroeg ik aan Niels of hij het nog een keer wilde doen, nou denkt hij dat tussen je benen door kijken "nog een keer?" heet :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:05:28 #11
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92054477
Wat een jonge oma sssserpente! Leuke fotoserie. En prachtige OP O+

Dit stoere ventje

is ook wel eens nog best wel een beetje baby O+

pi_92054531
Die krullies O+ wat een lievie!
Heb je ook een foto van voren Tan?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92054572
Even een paar highlighten!

Lena en Ivan zijn zo ontzettend zus en broer! :Y

Anne O+ omg wat ben jij een moppie!!
Lente.. wat een mooi foto's! Wat lijkt je mama op je oma.. En wat een prachtige foto's van jou en opa!! Heel waardevol, dus ik begrijp wel dat je mama héél erg blij is met die foto's :Y

Zielige Isabeau!

Niels O+

En die slaapfoto van Elyas, wat cute! :Y O+
pi_92054636
Hij heeft ineens krullen! :o O+

Oh my, die foto's van Niels! Als ik een kindje van het forum mocht kiezen om te houden dan wist ik het wel, hoor!

Weet jij eigenlijk nog steeds speelgoed met batterijen uit huis te weren, Twinkly? Wij komen om in de Fisher Price. Ik vind het echt vreselijk spul, maar Ivan is zo blij met alle muziekjes en geluidjes. Hij gaat er steeds enthousiaster bij zingen en dansen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92054783
Oh, wat een hoop liefies weer! O+

Niels, stoertje, sta je nou te drummen met de muziek mee? Ik vind het zo leuk om hem binnenkort weer eens in het echt te zien! O+

Sserpente, wat een mooie reeks zo met je opa. Mooi hoe dat contact erop vastligt. :Y

Isabeautje, wat ben je sjielig. ;( Maar wat ben je ook een mooi meiske. O+

Tan, Elyas heeft krulletjes achterop! O+

En de gelijkenis tussen Ivan en Lena is frappant! Wat een heerlijke kinders heb je Claudia. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92054831
Ivan en Lena O+ Jeetje wat lijken ze op elkaar! Ze is echt de meisjeversie van Ivan he!

Lente wat wordt je groot :o En idd wat Claudia zegt, ze verandert echt heel erg

Niels lijkt ook zo anders op die foto met die stoel! Maar wat is ie leuk O+

Slapende Elyas O+

Zieke Isabeau ;(
En vrolijke Isabeau O+

Tirza en Harry :D Wat zijn ze leuk samen!

Anne vrolijkerd O+

V, ik vind m echt zo schattig O+ Nog echt zo'n ienieminie jongeje

En de rest is ook leuk lief en schattig O+ Maar bovenstaande stond me nog bij :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:14:47 #17
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92054850
Niels! Wat ben jij leuk!! Die bukfoto O+

Elyas heeft meer slag dan krullen, maar als hij net in bad is geweest of in de regen of zo dan krult het inderdaad O+
pi_92054875
Wat is dit toch een leuk topic om doorheen te scrollen zeg!! Wat een plaatjes allemaal...
Misschien moet ik ook maar eens op zoek gaan naar wat plaatejs van mijn mooie meisje om ermee te pronken :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92054887
Volgens mij post ik niet zo vaak meer foto's van Ko. Maar P. heeft een paar mooie gemaakt:


Thee drinken.

Puzzelen.

Serieus kijken.

Lachen!

Dromen en eten tegelijk. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92054952
Ko O+
Hij wordt ook al zo groot! Maar op die foto in die pyjama lijkt ie dan weer klein :D
pi_92055096
Mooie OP Claudia O+

Harry en Thirza zijn zo leuk samen O+

Ivan en Lena zijn echt zo broer en zus. Idd is Lena iets slanker al in haar gezichtje, maar ze lijken echt!

Anne, mooi grietje O+

Lente, ik vind je zoo leuk O+ Mooie foto's met opa!

Arm Isabeautje, beterschap :*

Ko O+ Ventje, wat een mooie foto's zijn dat! die foto dat hij serieus kijkt vind ik erg mooi!

Elyas met krullen, wow O+

Vergeet ik bijna de mooie foto's van Niels O+ wat een heerlijk kereltje heb je toch, twinkly!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:21:54 #22
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92055116
Aaah Ko... die eetfoto... wat lijk je daar al een stuk ouder!
pi_92055186
Ik wil ook een Ko!! O+
pi_92055201
Ohh Ko O+ Wat staat die outfit hem leuk!

Claudia, we hebben een babylaptop en een stuurtje gekregen en die staan opgeborgen voor momenten waarop niets anders meer werkt en ik echt iets moet koken ofzo :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92055234
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:24 schreef Orea het volgende:
Ik wil ook een Ko!! O+
Ik ook O+ Hij is zoo leuk O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92055367
Jullie gaan als een tierelier!

Claudia, de gelijkenis is echt treffend! :o Als ik een foto van Lena voor m'n neus had gekregen en had moeten raden wie ze was, had ik ongetwijfeld direct gezien dat zij het was. Wat een mooie kinderen heb je. O+

Ko met z'n theepotje. Jullie maken altijd een gelukkige indruk, Oek. Ook irl trouwens. :)

Wat een verschil idd, Tan, wat een klein droppie als ie ligt te slapen. O+

Haha, Niels, nog een keer! Je hebt echt een prachtig ventje, Twink! :Y

Och, Isabeau, klein zielig meiske. ;( Het levert wel een prachtige foto op!

Ilse, je wordt groot, meis. Vooral verticaal!

Hihi, Tirza en Harry. Leuk duo! O+

Willem, wat heb je toch een volwassen toetje. Onvoorstelbaar! Knappe vent hoor, Flugel! O+

Rienk! ^O^

Oh Pvoesss, daar is je ventje, kijk nou toch! O+

Meimel, wat een gezellige foto! Jullie knutselen vaak he? Het ziet er iig altijd erg harmonieus uit altijd.

Noortje, mooi meisje! Ze heeft al zo'n eigen gezichtje, becky. En ze lijkt ook ouder, vind ik. :Y

Wat een mooie pretfoto van Thomas, Cara! O+

Wat grappig dat jullie Lente zo veranderd vinden. Ik zei vanmiddag nog tegen m'n meoder dat ik 'r de laatste tijd juist niet veranderd vind.

Tan, zo jong is m'n moeder niet hoor, ze is 54. Normale leeftijd voor een oma toch? 8-)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:36:19 #27
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92055579
quote:
Tan, zo jong is m'n moeder niet hoor, ze is 54. Normale leeftijd voor een oma toch? 8-)
Nou da's best jong, maar ze ziet er veel jonger uit!
pi_92055728
Je moeder ziet er veel jonger uit Ssserpente, eerder eind 40. Ze heeft nog bijna geen rimpels en geen onderkin! :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92055909
Nou, bedankt namens mn moeder dan maar, ik zal het compliment doorgeven. :D
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:54:16 #30
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92056215
Leandra, och kíjk dan, in een lekker warm berenpakje! O+ Hoe cute!

Rienk, vent, elke keer als ik een foto van je zie lijk je knapper te worden, wat een póppie Vlindur! O+ En dat duimpje ook, whaha!

Thomas, wat een blijerd ben jij :) En wat heeft hij een weelderige haardos, Ca.ra, wat mooi :)

OMG, Kaatjejannie, wat een ontzettend fijn gezichtje, en die handjes ook echt zo omhoog! Mensen zeg, daar kan toch geen enkele gezonde vrouw naar kijken zonder te rammelen? :o

Willem, manneke, wat ben jij alweer gegroeid zeg! Wat een lekker ding, Fluugs O+ Zo'n leuk bekkie (en zo'n leuk shirtje ook :D )..

Asy en Elmo, wat zijn die twee van jullie schattig! Dus dat is dan samen nóg veel schattiger :D Echt, té lief gewoon, haha :)

Sorbo, woah, die foto's van Isabeau :o Ik weet niet, ze is ineens zo.. Groot ofz, ik weet niet.. En die zieke foto's ook, och bah, wat zielig.. :* :* Wel supermooie foto's weer, Sorbootje :)

Pvoesss, oh, die tweede foto is zó geweldig! Wat een mooierd heb je gebakken, ik weet niet zeker of ik al foto's gezien had :)

Kyllian en Dyon, ik vind jullie toch zo'n leuk stel O+ Hadden ze samen geverfd, Meimel? Zo leuk he, ik vind het echt schattig dat ze altijd zo lekker met elkaar bezig zijn..

Noortje! :o In mijn hoofd ben je er echt heel pas, en kijk nou! :o Ze trekt zich gewoon op al echt! En wat een schattig jurkje ook, staat haar mooi :)

Claudia, wat een geweldig mooie kindjes, en wat een gelijkenis zeg! Dúidelijk wel :D Oh, echt zeg, wat een poppetjes..

Fannetje, wat is Anne een vrolijk kindje, en zo'n enorm olijke uitstraling O+

Lente, waar ben je gebleven? Ik zie gewoon een kleutertje zitten daar, Ssserpente :o Niet te geloven, ik ben onder de indruk.. Die hangfoto's zijn wel echt superschattig ook echt, en die foto's met je opa.. O+ Ik word er spontaan een beetje emo van, wat een prachtige momenten O+ O+

Niels, hahaha, ik moet zó lachen om die foto met dat wapperende handje, Twinks :D Zo staat Stef er ook heel vaak op, met één of meerdere delen zéér onscherp en bewogen :P Wat is hij lekker bezig zo zeg, haha! Lekker schuiven met die handel :D

Tan, wat een súperschattige foto zeg, die laatste O+ Om in een lijsjte te stoppen!

Och Ko, wat ben jíj toch een leukerd O+ Die serieuze foto is prachtig, en die blije, en die met dat theesetje.. O+ Echt, en hij heeft zo'n herkenbaar gezichtje ook, heel mooi, Oeke :)
3!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:54:55 #31
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92056243
Ik probéér altijd te voorkomen dat ik bij elk kindje allemaal O+ 's doe enzo, maar echt, jullie maken me het wel moeilijk hoor o|O
3!
pi_92056364
Oeh Lena, wat heb je op je donder gehad van de ooievaar! Gelukkig trekt het uiteindelijk allemaal weg, Thijs was ook zo bont!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  zaterdag 29 januari 2011 @ 21:58:44 #33
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92056436
Míjn poppie mocht vanavond nog even spelen in zijn kamertje, waar we vandaag de mario-muur hebben gemaakt. En hij vónd het toch mooi, zo lief! Helemaal aan het glunderen was hij O+ Hij bleef maar wijzen en 'die' roepen (wel eerst naar de schilderijtjes, maar de muur vond hij ook mooi :'))





En hij heeft een nieuwe pyama en die staat zo grappig :D



Nog even een boekje uitzoeken om voor te lezen, en dan lekker slapen:

3!
pi_92056823
Oh kijk Stef nou! wat een vrolijk koppie! Dat zeulen met dat boek is herkenbaar, houdt hij van voorlezen? En zijn pyjama is erg grappig, staat hem goed! :Y
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92056943
Moest even uitzoeken hoe het werkte, maar hier was plaatjes van mijn meisje.
Jaël net geboren.

3 maanden oud

6 maanden oud.

10 maanden oud.

Eerste verjaardag.

15 maanden oud.

1,5 jaar oud.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92057672
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 21:57 schreef McLaura het volgende:
Oeh Lena, wat heb je op je donder gehad van de ooievaar! Gelukkig trekt het uiteindelijk allemaal weg, Thijs was ook zo bont!
Oh dat zijn ooievaarsbeten..! Ja Evi had die ook op haar ooglid en een heel grote in haar nek, deels onder en boven de haargrens. Maar er is nu echt nog maar weinig van te zien hoor. ;)

Enne dames, wacht even jullie gaan ineens weer zo snel joh!

Lente, wat een geweldige fotoserie van jou zeg en wat een prachtige foto's van jou en opa O+ Die zijn zo mooi :'( O+

Isabeau, ziek poppetje :*

Ko! O+

Incantrix wat een geweldig snoetje heeft je kerel toch O+ :D En zijn er ergens foto's te vinden van zijn nieuwe kamer? (Vast wel maar dan moet ik zoeken en jij hebt vast een linkje toch? O-) )

Elyas ik kreeg echt even een traantje in mijn oog toen ik je zo zag liggen met je teletubbie... O+

En Niels hoe kom jij nou ineens weer zo GROOT? :? *;

Wij waren afgelopen week naar Blijdorp, hier vast een paar kiekjes (moet ze nog bewerken):

O+

Vond het zo mooi, zo'n klein mensje in het grote aquarium O+

Euhm ja dat doet best pijn als je zo in mama's neus bijt Evi...

Op de terugreis in de trein...hoezo moe :?
#geen
pi_92057721
Oeh ah oeh ah Jaël jij bent ook een poepie zeg! O+

Ben je nu anderhalf?
#geen
pi_92057877
Ja Jaël is nu anderhalf :) En ze krijgt eind van februari een zusje :)

Wat een plaatje Evi :) Die in het aquarium echt PRACHTIG!!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 30 januari 2011 @ 07:10:45 #39
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92067448
Jaël als meisjesnaam? Hier is het een jongensnaam (maar dan met een Y), grappig, nog nooit eerder tegengekomen. Wat een poppetje, en die eerste foto... O+

Evi!! Klein kannibaaltje :') en die bij dat aquarium is zo lief... ik heb ook zulke foto's thuis en als ik ze zo zie heb ik helemaal zin om naar de dierentuin te gaan!!!
  zondag 30 januari 2011 @ 09:31:16 #40
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92068244
Oeke, Stef is inderdaad enorm van de voorlees, of vooral van het zelf doen tijdens het voorlezen O+ We hebben een flapboek van Sesamstraat waar hij heel erg fan van is en het boek op de foto heeft allemaal raampjes waar hij dan met zijn vingertjes in gaat voelen :D

Evi, haha, pretletter ben jij toch? Ze heeft toch zó'n vrolijk bekkie, Duchess! Die foto bij het aquarium is inderdaad heel mooi, zo'n contrast tussen dat kleine meisje en die intense blauwe ruimte :) Foto's zijn te vinden in het kinderkamertopic (of een uitgebreider verslag hier :))
3!
pi_92073515
@ Tan, Ja Jaël als meisjesnaam. Ik had hem ook nog niet vaak gehoord maar naar haar geboorte kregen we om ons heen van veel mensen te horen dat ze ook wel een Jaël kenden, ook allemaal meisjes trouwens. Maar tijdens mijn zwangerschap had mijn zusje al eens geroepen dat ze Yaël voor een jongen leuk vond, toen moest ik wel even op mijn tong bijten... En inwendig heb ik toen gelachen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zondag 30 januari 2011 @ 13:53:55 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92075063
haha Evi, mama's neus is wel heel lekker zo te zien! En die foto in (?) het aquarium is echt heel gaaf.

Jael, leuk om te zien hoe een klein meisje veranderd van een baby naar een echte grote meid.

Stef, leuk he voorlezen! Noortje heeft sinds gister een abonnement op de bieb. Heel leuk.

Ko, lekker theetjes voor mama aan het maken.

Lente, kroelen met opa is altijd fijn he.

Anne in de stoel, wat wordt ze al groot.

Niels, ga je dansen op de muziek?

Isabeau, ben je al weer een beetje beter?
  zondag 30 januari 2011 @ 13:55:33 #43
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92075139
Noortje spam:

Lopen!

Deze kwam ik tegen in mijn portemonnee


Papa, je bent zo groot


Achter de stofzuiger zitten is heeeeeel leuk
pi_92076864
Die eerste foto van Kobus is zo geweldig! Ik wou al een serviesje voor Ivan, maar nu wil ik er zeker een! Ik schrik wel een beetje van die derde foto, want hij ziet er daar zo ontzettend groot uit! :o Je eettafelfoto's doen me trouwens vanwege het licht altijd aan de aardappeleters denken, oeke. Oh, en ik zie nog wat kerstversiering hangen. :+

Wat een lieverd is Stef toch, met die mooie wenkbrauwen van hem. Inca, ben je al eens met hem naar de kapper geweest? Zijn haar lijkt zo gelijkmatig te groeien! Bij Ivan hangt er een lange pluk over zijn neus heen.

Leuk om Jaël eens te zien, MamaPurk! Voor mij is het een heel normale naam omdat ik in de klas heb gezeten met een Yaël (een meisje welteverstaan). Geweldig hoofdje heeft ze! Lieve haartjes ook.

Wauw, die foto in het aquarium is heel gaaf, DuchessX! Evi lijkt echt veel op je! Op de derde foto vind ik de gelijkenis zo frappant. Lieve, grappige foto ook.

Die pasfoto van Noortje! :D Ik vind dat ze de laatste tijd behoorlijk aan het veranderen is, becky. En dat loopfilmpje is hilarisch! Staat de loopkar nou zo zwaar afgesteld? Ik ben van Ivan alleen maar filmpjes gewend van een loopkar die er met een klein jongetje vandoor gaat (hij holde er met korte, snelle pasjes achteraan om dat ding bij te benen :') ).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zondag 30 januari 2011 @ 14:40:15 #45
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92077109
Claudia, klopt wel, ik vind Noortje ook echt aan het veranderen, ze krijgt echt een eigen koppie, zoals Ssserpente al zei. Ik vind 'r helegaar geen baby meer maar ze is net 9 maanden. En ja, de wagen staat vrij zwaar, heeft papa gedaan, die is erg bang dat Noortje op d'r snufferd gaat.
pi_92077238
Het komt door de tandjes en door de mimiek, geloof ik. Je ziet duidelijk dat er meer begrip achter die ogen schuilgaat. Zo'n toffe ontwikkeling is dat!

Ik moet er zelf ook echt weer aan wennen om een loensende baby te hebben die niet eens kan lachen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92077415
Jaël O+ Yaël heeft heel lang op mijn lijstje gestaan voor een meisje, mijnoppaskindje heette zo
Wow, Ko wordt GROOT!! Mooie kerel!!
Lente en Isabeu, wat een meiden zeg! O+
Evi, was het leuk in Blijdorp??
Noortje O+
Elyas, Stef, Niels, ook al van die mooie kereltjes! O+
Anne, mooi meisje!
Wow Claudia, het is echt 2 druppels water!!

Alvast ff 1 foto van Tess staan er nog meer op de camera


Ik ben nie moe hoor... :N
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92077463
Oh hemel, wat krijgt die lang haar! En dat met die kijkers erbij. O+ Krijgt zij nu ookal slag in haar haar, Vicky?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92077639
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 14:46 schreef Claudia_x het volgende:
Oh hemel, wat krijgt die lang haar! En dat met die kijkers erbij. O+ Krijgt zij nu ookal slag in haar haar, Vicky?
het is een en al krul aan de achterkant :D
ik ga binnenkort maar eens naar de kapper met d'r. De achterkant heeft allemaal verschillende lengtes en dat ziet er zo raar uit :D
En ik moet echt wennen aan een 1,5 jarige met zoveel en lang haar :D Amber had niet zoveel haar

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92077987
Noortje wat wordt je ineens groot! :o O+ Ik vind haar plotseling een mini-dreumesje.

Tess O+ mooierd. En nu krijgt ze ook nog krullies!

MamaPurk, wat een leukerd O+ Die foto waar ze 15 maanden is, is echt prachtig!

Stef is weer zo veranderd, hij lijkt gewoon al bijna een peuter! O+
Niels haar groeit ook absoluut niet gelijkmatig. Achter in zijn nek heeft hij 1 lang plukje en bovenop zijn hoofd is het ook lang, de rest is nog kort.

Wat een mooie foto van Evi bij het aquarium O+

Excuse the spam :@ hier komt Niels weer:

Niels heeft voor het eerst een vingerverf-schilderij gemaakt, voor de verjaardag van zijn opa en oma (sorry, de foto's zijn van niet al te beste kwaliteit).

Eerst nog voorzichtig en vooral voelen aan de verf (de smaak is afgekeurd trouwens ;) )




Hij krijgt de smaak te pakken


Dat kan ook best wel met je voeten


De andere kant van het papier




Eindresultaat
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92078019
Kunstenaar in de dop :D
Wat heeft ie het nog netjes gehouden zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 30 januari 2011 @ 15:13:39 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92078744
Wat lijken Ivan en Lena op elkaar, en wat zijn ze allebei mooi O+

Willem, lekker ding! *O*
V, zo leuk zo'n ventje dat net zo oud is (okay, 2 dagen ouder) en net zo'n knapperd *)
Isabeauty weer opgeknapt? :*
Lente bij opa, idd een prachtige foto :Y
Niels, Elyas, Ko, Stef... wat een heerlijk stoere maar oh zo lieve kereltjes O+
Anne al in de kinderstoel, wat gaat dat hard :o
Noortje al helpen met stofzuigen?! Wow, das handig *)
Evi, iemand bij de neus nemen gaat anders ;)
Tess, nee echt niet moe :N

Ik ben er vast een of twee vergeten (en dan is een vergeten zijn erger dan twee), maar ze zijn allemaal zo leuk O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92080800


Uit een rietje drinken is veel leuker als het er 4 zijn _O-


O+ die ogen O+



tv kijken is serious bussines :D


hij is niet scherp helaas..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92083479
Ooooh Niels je bent een natuurtalent *O*

Tess wat een moe koppie :D :z En op de andere pagina: Slim bedacht joh met al die rietjes! :D

Noortje jij bent zooo grappig :D En die pasfotootjes _O- _O_
#geen
pi_92083724
Noortje O+ stofzuigen is ook leuk!

Tess O+ mooie ogen!

Niels O+ een echte kunstenaar!

Wat zijn kinderfoto's toch leuk om naar te kijken!!
Wij hebben er zoveel! Manlief zijn hobby is fotografie en sinds Jaël haar geboorte is zij het favo onderwerp om te fotograveren :) Straks heeft hij er nog een minimensje bij om duizende keren op de foto te zetten!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92091306


Mijn vrolijke meisje
  zondag 30 januari 2011 @ 19:58:07 #57
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92092693
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 13:15 schreef MamaPurk het volgende:
@ Tan, Ja Jaël als meisjesnaam. Ik had hem ook nog niet vaak gehoord maar naar haar geboorte kregen we om ons heen van veel mensen te horen dat ze ook wel een Jaël kenden, ook allemaal meisjes trouwens. Maar tijdens mijn zwangerschap had mijn zusje al eens geroepen dat ze Yaël voor een jongen leuk vond, toen moest ik wel even op mijn tong bijten... En inwendig heb ik toen gelachen :)
Wat grappig, ik heb even gegoogled en ik kom het inderdaad tegen als jongens- en meisjesnaam. Zag net bij het jeugdjournaal ook een meisjes-Yaël. Ik vind het een hele mooie naam, ook met een J :Y
pi_92092728
We moeten echt dringend weer meer foto's maken en ik moet hier meer komen kijken, want ik heb weer zoveel mooie kindjes zien passeren O+

Onze kleine vriend, bijna 11 maanden

In zijn kamerjas


In zijn eetstoel van Ikea (we hebben hem dan toch maar gekocht :') )

pi_92101881
Noa wat een goedlachs meisje!

Thomas ook voor jou geldt dat je ineens zo GROOT bent :o! En erg leuk natuurlijk ook :Y
#geen
  zondag 30 januari 2011 @ 22:08:52 #60
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92102542
Niels, kunstenaar!!

Tess, jouw ogen zijn zoooo mooi. En leuk dat ze krullies heeft O+

Noa, wat een mooierd zeg!

Thomas, wat ben je al een grote vent. Wij hebben die kinderstoel ook, voor erbij. We hebben ook de Bloom Fresco maar daar past Noortje nog niet zo goed in. Van de zomer verhuisd de ikea stoel naar buiten.

Nog wat fotootjes van mijn meisje

check die 'zigeunerkindjestraan'

spelen met Eduardo
pi_92103103
Veeeeeel moeten bij kijken hier, wat een feelgood topic is dit toch!
Pik er een paar tussen uit

Lena lijkt inderdaad op haar broer zeg, exact hetzelfde kenmerkende mondje O+ en wangen

Ko O+ O+ O+ ik ben fan hoor! Hij heeft meer haartjes gekregen

Wat is Lente ineens veranderd, echt een volwassener blik gekregen en misschien dat het ook door haar langere haartjes lijkt.Leuke gezellige familiefoto's, je moeder ziet er echt uit als een ubertrotse oma (en wat een knappe vrouw!)

Tess foto's zijn hier ook favoriet, leuk!

Willem :o :o hij lijkt wel een peuter! Vast ook door zn enorme bos haren dat hij groter lijkt. Ik vind Wolf er babyachtiger uitzien dan hij haha.
Echt een knap mannetje trouwens

aaah Noortjes pasfoto's zijn megacute

Wat een gezellige ontmoeting tussen Harry en Tirza in de kinderstoelen!

aaah zelfs met oogjes dicht zie je nog dat Isabeau zielig is

Niels wat een mooi kunstwerk is het geworden! O+ Ik vind het echt knap dat hij daadwerkelijk goed op het papier gekliederd heeft
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92103135
Stoere Thomas in zijn mooie stoel.

En wat een mooi meisje heb jij becky.

En noa wat een lekker bekkie O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92104521
vicky wat wordt tess GROOT echt al t baby is eraf he!

jael wat een moppie, ze lijkt op de dochter van een vriend, alleen een wat boller gezicht, grappig :D

vervende niels O+
pi_92108301
Noortje met klipje in d'r haar :D En wat kijk je serieus meid! O+

Evi had vanaaf spaghetti :')
#geen
pi_92112404
Oeh, DechessX, kun je me daar niet op voorhand even voor waarschuwen? Ik heb nog niet gegeten... :P

Becky, ik vind Noortje op de eerste foto heel erg op Orea lijken! :o
pi_92113796
Ow, volgens mij vond Evi het heel erg lekker!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  maandag 31 januari 2011 @ 10:18:30 #67
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92114063
Noortje O+ Evi O+ En al de andere leuke kindjes, allemaal O+!
Ik reageer heel weinig, maar kijk altijd wel mee :)
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92147633

Evi zit in de "als-ik-gekke-bekken-trek-moeten-papa-en-mama-lachen-en-krijg-ik-aandacht"-fase 8-)

[ Bericht 29% gewijzigd door DuchessX op 01-02-2011 09:52:28 (url gewijzigd) ]
#geen
pi_92162223
Ook maar even mijn showen met mijn prinses.
Fenne is op deze foto 2 weken oud. (13-01-11)

  dinsdag 1 februari 2011 @ 09:38:02 #70
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92162382
Ach kijk nou O+ Wat een kleintje! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92190427
Awwwwww lieve Fenne O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 20:32:06 #72
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92190957
Evi haha aandachttrekker!!
En Fenne, hoe liefffff!!
pi_92191058
Oooooh Evi, wat een heerlijk snoetje heb jij toch O+
Fenne!! Wat een hoopje mens zo.. prachtig!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:24:39 #74
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92194514
Orea, heb je trouwens de opmerking van Sssserpente gelezen?!?!? ;) Dat Noortje op jou lijkt? Ik ken je nauwelijks (zo van een foto) dus ik heb verder geeeeeen idee.
pi_92195033
:o ik zie het nu pas, die opmerking! :D ik moet wel zeggen dat ik bij Noortje een 'bekend' gevoel heb. Zie er zelfs ergens in de verte een beetje Leia in hier en daar ;)

Het zijn de donkere ogen, de volle lippen en een bepaalde uitdrukking denk ik :D
pi_92195176
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 08:39 schreef Ssserpente het volgende:

Becky, ik vind Noortje op de eerste foto heel erg op Orea lijken! :o
die lippen en die ogen :D
(moest even kijken door becky dr opmerking haha)

Floris spam!

T begint nu al :') Kind beweegt amper 2 dagen haha.


Met de blokken spelen










Deze is al iets ouders, de rest is van vandaag, ik kon niet kiezen :@
pi_92195406
OMG hij krijgt echt een 'jongensgezichtje' hoe moet ik dat nou zeggen, echt een mannetje O+ het baby gaat er al een beetje vanaf :o does niet!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:39:44 #78
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92195407
Floris, leukerd! En bereid je maar voor Sonnetje, vanaf nu is speelgoed niet meer interessant, maar mama's handtas, afstandsbedieningen, alles wat onder en op de salontafel ligt en alles wat je 'per ongeluk' onder de bank laat liggen. Succes!
pi_92195429
Oh en nu heb ik bedacht dat ik Noortje mag hebben O+ GEEF!
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:44:41 #80
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92195767
ja daaaaag (ruilen met Leia??) ;)
pi_92195778
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:39 schreef becky27 het volgende:
Floris, leukerd! En bereid je maar voor Sonnetje, vanaf nu is speelgoed niet meer interessant, maar mama's handtas, afstandsbedieningen, alles wat onder en op de salontafel ligt en alles wat je 'per ongeluk' onder de bank laat liggen. Succes!
Afstandsbedieningen waren al interessant :') wordt nu erger dus :D
vanmiddag ook, lag mn telefoon naast me, hij ziet t m, hup naar de telefoon :')

Orea, dat vond ik dus ook he, dat dat baby eraf gaat. Dat zag ik pas op de foto's haha. Hij wordt echt groot he ;(
pi_92195857
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:44 schreef becky27 het volgende:
ja daaaaag (ruilen met Leia??) ;)
:{w eg nie! :6
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:47:19 #83
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92195975
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:45 schreef Orea het volgende:

[..]

:{w eg nie! :6
da bedoel ik ;)
pi_92196107
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

die lippen en die ogen :D
(moest even kijken door becky dr opmerking haha)

Floris spam!

T begint nu al :') Kind beweegt amper 2 dagen haha.
[ afbeelding ]

Met de blokken spelen
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat staat dat zwart/antraciet hem mooi. :Y
Kan niet ieder kleintje hebben op die levertijd.
pi_92196108
Ja maar..........!!!!
pi_92196147
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Wat staat dat zwart/antraciet hem mooi. :Y
Kan niet ieder kleintje hebben op die levertijd.
Die heb ik :Y)

Wanneer wordt ie uitgeleverd? :P

/ sorry flauw
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:51:14 #87
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92196263
quote:
16s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef Orea het volgende:
Ja maar..........!!!!
Ze is van mij, ja, van mij alleen (oh nee ook nog van vriend) :6
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:51:44 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92196305
Ik doe Noortje wel eens in het zwart/wit op deze levertijd
/ oh ook flauw
pi_92196380
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Wat staat dat zwart/antraciet hem mooi. :Y
Kan niet ieder kleintje hebben op die levertijd.
tis eigenlijk heel donkerbruinachtig die kleur die hij daar aan heeft :D
Maar dat soort kleuren staan m goed idd :Y
pi_92201916
IK_WIL_OOK_EEN_FLORIS!!!!! *stampvoet*
#geen
pi_92203638
Vandaag naar opa & oma met Evi. Prachtige Evi-foto's gemaakt, dit is zo typisch Evi O+
Als ze iets niet weet, niet kan vinden of iets niet begrijpt dan doet ze dit:









Thuis lekker in haar grote-meisjes-bed :s)


[ Bericht 11% gewijzigd door DuchessX op 02-02-2011 00:34:39 ]
#geen
pi_92205781
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:11 schreef DuchessX het volgende:
IK_WIL_OOK_EEN_FLORIS!!!!! *stampvoet*
:|W

Hoe lief Floris er ook uitziet en is, 1 druktemakertje (mezelf niet meegeteld :P) vind ik voldoende :Y

[ Bericht 23% gewijzigd door Juup© op 02-02-2011 00:39:55 (Update) ]
pi_92205856
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag naar opa & oma met Evi. Prachtige Evi-foto's gemaakt, dit is zo typisch Evi O+
Als ze iets niet weet, niet kan vinden of iets niet begrijpt dan doet ze dit:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
_O-

pi_92209548
Wauw, Evi al in een groot bed :D En wat grappig, die handjes zo in dat kweenie gebaar!

Noortje heeft zo'n boevige uitstraling. En ze ziet er ook slim uit, vind ik.
pi_92210112
Slaapt dat mooie grote bed net zo lekker als het eruit ziet Evi? (blijft ze er ook netjes in liggen?)
Ze lijkt echt al groot O+
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_92210243
Ja, Orea, dat kan natuurlijk niet he? Wel al dat geklets maar geen foto's van Leia :N :P

Ahh Evi met dat "ik weet het niet" gebaar. Dat is echt heel schattig en zo herkenbaar.
En Floris is nu al een boef, wat een geweldige foto's met die priegelvingertjes bij de tijdschriften.
pi_92210575
Sola, geef jij t goeie voorbeeld dan :P
pi_92210935
Evi, wat ben je toch een grappenmaker... en zo leuk!! *wil ook een Evi!
Floris, lekker jochie... En mobiel, die gaat op onderzoek uit!
Fenne, kleine frummel nog... *smelt!
Noortje vind ik gewoon tof! Zo'n mooie meid, met een wijze en lieve en boevekoppie!
Thomas :o wanneer ben jij zo groot geworden joh? Je mams moet echt meer posten hier!!!
Noa24, wat een lief moppie heb jij! *houdt eierstokken weer in het gareel...
Tess met de rietjes... Ze wordt echt zo groot al Vicks, wat gaat het hard zeg...

En natuurlijk voor alle andere kindjes nog een O+, alle kindjes zijn gewoon mooi hier, geweldig dit topic!

En om on-topic te blijven wat Minke:




Met grote nichtje en mama trommelen...


Bij Opie en Omie op schoot om te feliciteren...


Aan de wandel...


Gewoon lief... O+
pi_92211009
Haha, ergens verwachte ik deze opmerking Son. Maar goed, eerlijk is eerlijk:



We hebben echt een meisje, maar dit pakje van de Hema is zo lekker comfi :P



We moeten van de dietiste met een tuitbeker gaan werken, dan slikt ze minder lucht in wat hopelijk het spugen wat tegengaat. Ze vond het erg leuk, maar drinken was nog wat lastig :P

  woensdag 2 februari 2011 @ 14:47:21 #100
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92223240
O+ Kloontjes Ivan en Lena, Anne, Isabeau, Lente, Niels, Elyas, Ko, Stef, Jaël, Evi, Noortje, Tess, Amber, meisje van Noa24, Thomas, Fenne, Floris en Amy O+

Chefkok in de dop


En daar hoort afwassen bij


Mama's jas aan


Stunten met papa


En dan val je in slaap aan de telefoon


Geinen bij het verschonen


Chillen bij papa


Eline en Tutje, nu al onafscheidelijk


Die konijntjes (mobile) zijn maar raar


Mama met haar slapende kroost
pi_92228268
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 23:39 schreef DuchessX het volgende:
Vandaag naar opa & oma met Evi. Prachtige Evi-foto's gemaakt, dit is zo typisch Evi O+
Als ze iets niet weet, niet kan vinden of iets niet begrijpt dan doet ze dit:

Begrijp mij niet verkeerd maar toen ik deze foto zag kreeg ik een beeld van:

dit is de nieuwe Hanneke Groenteman in spe
:D ;)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_92241766
Oh Minke jij blijft speciaal kleine meid! Ik weet niet wat het is, maar ik ben zo flieft op jou O+ En ook jij wordt al zo groot...lekker muziek gemaakt met mama en je nichtje? :D

Solagratia wat een prachtig meisje! Die oogjes! O+ Domme vraag: hoe heet je prachtige meisje? :@

Bram en Eline, wat een lief stel! En die Bram, wat een behulpzame knul zeg!
#geen
pi_92241813
quote:
10s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:10 schreef rubje het volgende:

[..]

Begrijp mij niet verkeerd maar toen ik deze foto zag kreeg ik een beeld van:

dit is de nieuwe Hanneke Groenteman in spe
:D ;)
OMG of ik daar blij mee moet zijn... :o :D
#geen
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:38:07 #104
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_92242689
Okay, ik wil alle kiendjes hebben O+

Ik rammel verdorie nu al de pan uit, hoe kan ik het met dit topic toch volhouden om pas weer te proberen nadat ik afgevallen ben? ;(

En tnx voor de complimenten voor m'n kleine grote man.... :*
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:11:41 #105
5428 crew  miss_sly
pi_92244863
Even een kleine -spam. Ze was zo lief aan het spelen met haar knuffels O+

midden tussen haar knuffels


Group hug O+

[ Bericht 53% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 13:35:57 ]
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92245525
Wat een leuke kleertjes heeft Senna aan en dat staartje. Erg lief.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_92245645
Ahhh die Senna, zo lekker aan het spelen. Mooi meisje! O+
En die teletubbie! :D
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:29:52 #108
5428 crew  miss_sly
pi_92246154
Po de teletubbie heeft een t-shirt van Hello Kitty aan dat Senna nog te groot is :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92247107
Wat staat de kleur van dat Hema-vestje Senna ontzettend mooi, miss! En ze wordt weer echt ouder in d'r gezichtje! Die group hug! :D O+

Op de laatste foto's vind ik Evi er ineens wat anders uitzien! Dat neusje blijft onmiskenbaar Evi. O+

Mijn spruiten weer eens met elkaar vergeleken:



Who's who? :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92247122
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:29 schreef miss_sly het volgende:
Po de teletubbie heeft een t-shirt van Hello Kitty aan dat Senna nog te groot is :')
:D!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:44:58 #111
5428 crew  miss_sly
pi_92247310
Rechts is Ivan? Zijn mondje lijkt me iets anders, maar ow wat lijken ze op elkaar O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:46:28 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92247430
Wat is ze heerlijk aan het spelen, die Senna.

Lena en Ivan, wat lijken ze op elkaar!
pi_92247532
Miss wat is ze gegroeid ineens! Heerlijk he ze zo bezig te zien O+

Claudia wat lijken ze op elkaar zeg! Mooi! O+
pi_92247619
Ik denk links Lena, rechts Ivan, maar zeker is het niet hoor, wat een kopietjes haast! *;
Senna, wat ben jij al als een echt grote meid aan het spelen met de poppen zeg O+
pi_92247794
Lena heeft een ooievaarsbeet op haar voorhoofd, Ivan niet. En Lena ligt als een prinsesje in de bunting bag. :Y)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben gewoon zelfs dezelfde maniertjes! :o
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 21:56:43 #116
5428 crew  miss_sly
pi_92248233
Zo schattig, die handjes onder hun hoofd O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92249606
Evi, Senna, Lena, Ivan en de rest O+ O+

Al een tijdje niet meer Mette spam gedaan, dus bij deze een korte:

Mette's lieve haartjes O+ Ik koester ze. Mette niet, die plukt er graag aan..


Vieze vinger op de lens
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92249765
Wat zien die haartjes er mooi en zacht uit! O+ Ik kan ze bijna voelen. O+

Heeft ze op die laatste foto eten op haar gezicht of is dat snot? Allebei heel herkenbaar. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92249869
Eeuwige snot... Toen was ze heel nasty verkouden.. Gelukkig gaat het beter de laatste weken.

En haar haartjes zijn fluweel zacht en ontzichtbaar.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92249940
Ik vind dat ze echt het tegenovergestelde gezicht van Ivan heeft, zo fijntjes! Moet je dat neusje dan zien!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92250119
Heb er nog eentje, staat haar gezichtje wat beter op, ze kijkt alleen wat raar want ze eet een banaan.

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92250425
Banaan zei je?

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92250892
Ivan O+
Mette is obsessed met banaan. Als ik vraag of ze banaan wil slaat ze helemaal op tilt, dan trekt ze de fruitschaal zo van de kast.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_92251090
Same here. Bij ons liggen er altijd wel bananen in de fruitschaal en hij wijst er al-tijd naar als hij wil eten. En de fruitschaal staat op het witte ding dat je op de foto ziet, dus daar trekt hij telkens aan om de schaal naar zich toe te schuiven. :')
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92251249
Fruit?
Kiwi! In red and green:


Ivan en Lena en Senna en Mette! O+
Allemaal kindjes met een echt eigen gezichtje.
Zelfs die 2 druppels water, Ivan is toch wel echt een jongetje en Lena een meisje, nietwaar?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92251691
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat staat de kleur van dat Hema-vestje Senna ontzettend mooi, miss! En ze wordt weer echt ouder in d'r gezichtje! Die group hug! :D O+

Op de laatste foto's vind ik Evi er ineens wat anders uitzien! Dat neusje blijft onmiskenbaar Evi. O+

Mijn spruiten weer eens met elkaar vergeleken:

[ afbeelding ]

Who's who? :+
Ooooh wat een héérlijke foto's! O+ Die armpjes O+ die mondjes O+ prachtkinderen.
pi_92251856
Mette en Ivan O+

Lekker he Ko?

Mijn manneke:


  woensdag 2 februari 2011 @ 23:19:33 #128
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92253650
Zijn mijn foto's wel zichtbaar? Niemand reageert...
pi_92255021
zijn zichtbaar sugarsnap en wat liggen ze heerlijkbij je te slapen zeg!
En voor alle foto's een O+
  woensdag 2 februari 2011 @ 23:51:26 #130
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_92255145
Finn O+ Wát een mooierd is dat toch :Y

Bram, Eine, Ivan, Lena, Ko, Mette Senna en ieder die ik vergeten ben O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92262488
*zucht* Heerlijk topic O+
pi_92262677
Senna lekker spelen met je knuffels :D En ik heb zo maar es het idee dat je op je mama lijkt, klopt dat?

Mette, wat een mooie haartjes :Y En een lieve toet O+

Ivan en Lena, jullie konden wel een tweeling zijn o+ O+

FTA wat een mooie oogjes heeft jouw knul! Nee wacht, hij is helemaal mooi!

Sugar goed lezen, ik heb gereageerd op je schatjes hoor ;)
#geen
pi_92267515
Floris wat een lieffie O+
Evi O+
Minke O+
Bram en Eline, zo schattig O+
Senna O+
Ivan en Lena, zoek de verschillen O+
Mette O+
Het mannetje van FTA wat een ondeugende blik in zijn ogen O+

En nog even wat spam van Jaël.
Vanmorgen lekker aan het vingerverven geweest, maar mevrouw houdt dus echt niet van vieze vinger, maar het was wel lief O+

Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:37:20 #134
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92282713
Mamapurk: Wat een prachtig meisje O+

Ik zag nog een Mette, Ivan, Lena, Senna, Tess, Amber en nog veel meer mooie lieve leuke kindjes O+

Mamapurk, weet jij of dat spleetje tussen de tanden nog weg gaat? Tessa heeft het ook, vind het er wel heel schetig uitzien O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:43:49 #135
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_92283078

Hij werd boos, zn speen wilde niet mee _O-


voor






Klaar!


De buit O+


En terug van opa en oma neem ik hem gewoon zo mee in huis :P
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92283295
Awwwwwwwww Rienk en zijn speen O+

@Marlinde, ik weet dat echt niet van dat spleetje, ik vermoed dat het met het grote mensen gebit uiteindelijk wel verdwijnt en anders word er vast meteen over beugels van alles geroepen...
Maar ik vind het ook heel schattig staan, maar misschien word het nu al minder doordat ze hoektanden krijgt, ik weet het echt niet. We zullen het gaan zien, voorlopig hoort het spleetje bij haar lekkere bekkie :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 3 februari 2011 @ 18:21:52 #137
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92285005
Rienk wat een lieve fotos en die speen _O- O+

Mamapurk: Haha oke, het staat inderdaad echt heel schattig zowel bij Jaël als Tessa O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:01:21 #138
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92293217
Miss wat leuk... ik heb precies zulke foto's van mijn oudste, veertien jaar geelden genomen O+

Finn wat ben jij een innemend ventje... prachtig!!!!

Rienk geknipt :D Mooi hoor! Elyas voorlopig nog niet hoor :o

Heb alle foto's wel gezien en er van genoten, maar ik vind het lastig overal iets leuks op te zeggen zonder in herhaling te vallen!

Hier een clowntje



  donderdag 3 februari 2011 @ 21:21:23 #139
11682 Moonah
Jolie femme
pi_92294330
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Sugarsnap het volgende:
Zijn mijn foto's wel zichtbaar? Niemand reageert...
:o :*
Dat voelt ook lullig.
Ik ben geen fotoreageerder, maar ik heb gisteren met een soort melancholisch heimweegevoel zitten kijken naar je laatste foto. Wat heerlijk hè, je kind dat op je borst slaapt. O+
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  donderdag 3 februari 2011 @ 21:54:26 #140
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_92296507
Mogen grotere kindjes hier ook nog? Zo scrollend zie ik voornamelijk kleintjes en dat zijn wel allemaal heule schattige kleintjes zeg O+

Mijn grote dame heeft vanacht (om 10 over 5 }:| ) haar lossetand verloren :D


En vanmiddag was haar Grote Liefde (alleen is het helaas niet wederzijds :'( ) hier om te spelen, samen Madagascar kijkend in haar kamer.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_92296844
Tuurlijk mogen grote kinderen ook :)
En wat een tijd om een tand te verliezen!! Met grote kinderen denk je toch dat je klaar bent met gebroken nachten :P
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92299112
Sugarsnap, wat een mooi meisje is Eline! En die laatste foto is ronduit geweldig. Ligt Bram vaker zo bij je of was hij ziek? (Ik meen een neuspeertje op de laptop te zien liggen. :+)

Leuk trouwens om jou ook op de foto te zien. Ik vind dat Bram erg op je lijkt!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92301211
Even quick reply: Geweldige foto's weer O+
Rienk, die haartjes O+
Elyas wat een lol! *O* En is dat je broer? O+
Jaël wat een creatieve dame ben je ^O^
Ireth...je eerste tand wisselen is een hele happening hoor! :Y En wat wordt er heerlijk gelounched O+
#geen
  donderdag 3 februari 2011 @ 23:07:19 #144
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_92301280
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef DuchessX het volgende:
Even quick reply: Geweldige foto's weer O+
Rienk, die haartjes O+
Elyas wat een lol! *O* En is dat je broer? O+
Jaël wat een creatieve dame ben je ^O^
Ireth...je eerste tand wisselen is een hele happening hoor! :Y En wat wordt er heerlijk gelounched O+
Mwah.. het is de 5e al (onder zijn er al 4 gewisseld) maar dit exemplaar geeft het grootste gat van allemaal! De eerste 4 kwam de nieuwe tand al door toen de oude er pas uitging, dus dit is voo rhet eerst dat we zo'n gapend gat hebben
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_92301397
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:

[..]

Mwah.. het is de 5e al (onder zijn er al 4 gewisseld) maar dit exemplaar geeft het grootste gat van allemaal! De eerste 4 kwam de nieuwe tand al door toen de oude er pas uitging, dus dit is voo rhet eerst dat we zo'n gapend gat hebben
Ja bedacht ik me net ook: hoe kom ik erbij dat het d'r eerste tand zou zijn? :D 8)7 En ja het is best een behoorlijk gat :o
#geen
pi_92315535
Ik heb vandaag weer eventjes een jongetje :D O+

  vrijdag 4 februari 2011 @ 11:36:55 #147
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92315985
Claudia, Bram ligt regelmatig zo bij me, vooral 's avonds. Meneer denkt dat middagdutjes voor baby's zijn en stort dan 's avonds in. Het neuspeertje was voot Eline die de verkoudheid van haar broer heeft overgenomen.
Moonah, het is een heerlijk gevoel

Orea, je hebt een mooi 'jongetje'
Rienk, waar zijn je haartjes gebleven
Finn, wat ben jij een knappe vent!
Elyas, lekker lachebekje
Suus, mooi fietsenrekkie!
Jaël, vieze handjes zijn helemaal te gek volgens Bram

[ Bericht 4% gewijzigd door Sugarsnap op 04-02-2011 12:07:37 ]
pi_92317473
Maar wel een heel lief jongetje Orea,
Ilse wil even laten zien dat zij echt geen jongetje is:


*poef* nu is het weg
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:13:25 #149
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92317665
Suus, je tanden!! (waar Noortje ze krijgt raakt Suus ze kwijt, en dus ook slapeloze nachten).

Orea, wat een prachtkerel zeg!

En Ilse een echte echte echte dame!

Elyas, blijerd.

Niels, je haar weg! Noortje mag voorlopig niet naar de kapper. Die moet mooie lange haren hebben tijdens onze bruiloft (alsof dat gaat lukken in 7 maanden }:| )

Geen nieuwe foto maar crosspost van het filmpjestopic.
Onze jaknikker (en nee schudden kan ze ook al)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:18:16 #150
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92317913
Ilse, en wat een mooi meisje ben je!'
Noortje, die haartjes komen vanzelf wel

Ik heb ook een vergelijkingsfoto, wel niet zo treffend als Claudia, maar toch


Mijn meisje doet vandaag de paddestoel
pi_92318035
Wat een leuk filmpje becky!!

wat een mooierd heb je zeg Sugarsnap!! O+ Ik zou er bijna van gaan rammelen!
*poef* nu is het weg
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:34:09 #152
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92318584
Wat een leuk jurkje heeft Eline daar aan O+

Leuk shirt Orea, ik heb hem voor Elyas ook al in twee varianten *D

Echt een meisje hoor Kaatjejannie :D Is dat de wipstoel van Elyas met een vermomming? :)
pi_92318718
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:34 schreef Tan het volgende:
Wat een leuk jurkje heeft Eline daar aan O+

Leuk shirt Orea, ik heb hem voor Elyas ook al in twee varianten *D

Echt een meisje hoor Kaatjejannie :D Is dat de wipstoel van Elyas met een vermomming? :)
:Y We hebben een rode hoes voor de maxi cosi eroverheen gedaan. Vonden we net wat mooier.
*poef* nu is het weg
pi_92318923
Ik zet hem hier ook maar even neer, vind hem zo leuk :+

  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:48:10 #155
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92319208
Die knuistjes van Eline O+

En een prethoofd van Troeta, daar word je toch vrolijk van als je er naar kijkt!
pi_92319572
Gho wat een mooie foto's weer allemaal...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:08:32 #157
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92320117
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:37 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

:Y We hebben een rode hoes voor de maxi cosi eroverheen gedaan. Vonden we net wat mooier.
Ja, daar heb ik ook naar gezocht, vond het printje oerlelijk :') Maar ik vond de hoezen nog vrij duur.
pi_92321265
ook nog eens mijn meiden




stoere Xandy


samen fietsen

je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:34:13 #159
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_92321270
Wat een mooierd weer allemaal! En groot gat zeg Ireth (is toch wel echter hoor, dat ze nu trots haar fietsenstalling kan laten zien)
KJ, wat een leuk jurkje zeg O-)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_92321534
Oh ik vind alle kindjes echt geweldig leuk! Maar de gelijkenis tussen Lena en Ivan is wel echt heel bijzonder dus wilde ik nog even apart vermelden O+ Je hebt nu gewoon twéé van die prachtkinders Claudia!

Even een kleine Timospam :@
Voetballen met mama:


Op het potje in de kamer met een tijdschrift erbij :P


Zelf zn muts opzetten :D



pi_92323028
Leia & Ilse O+

Eline doet de paddenstoel _O_ Tis wel te zien hoor dat Bram en Eline look-a-likes zijn :Y

Troeta, TNT komt bij nooit eens zo'n mooi mensje O+ brengen, hoe het je dat voor elkaar gekregen? :?

Luxaja wat een heerlijk gezellige boel bij jou thuis met die vrolijke meiden O+

Chan wat fijn Timo weer eens te zien, ook hij wordt al zo groot! :o O+ Lekker voetballen met mama O+ En die potje-foto is lief!
#geen
pi_92323814
ik zie nu steeds dat er schoenen rondslingeren op de foto's.. maar Xandy haalt constant de schoenenkast leeg en gooit schoenen rond _O- is soms echt niet te doen
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92324010
Eline in dat jurkje, OMG OMG O+ O+ wát een poepie!!
Chan, wat wordt Timo groot :o
pi_92325662
Ik post hier niet vaak, maar ik wil toch graag mijn baby laten zien:



Die foto van Mex is echt geweldig trouwens O+.
pi_92330251
Mooie baby Jore :D

En die Timo-spam! <3 mooi ventje!

En alle andere lieve schatjes... ik heb weer genoten!

Isabeau heeft vanmorgen heeeel lang geslapen en toen ze wakker werd vond ik haar ineens zo groot! :D



pi_92330492
Wat een lieve plaatjes weer allemaal!! O+
Dit is echt zo een genieten topic elke keer weer :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92330868
wat een moppies allemaal O+

hier een bijdrage van ravi:



wederom: let niet op mij :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 17:16:27 #168
5428 crew  miss_sly
pi_92332027
Wat zijnz e weer leuk en mooi O+

Jore, mooie baby O+ mag je best vaker showen, hoor!

Timo O+ Wat word thij groot Chan, maar nog steeds datzelfde eigen, mooie koppie O+

Isabeau ziet er gelukkig weer uit alsof ze zich beter voelt!

Ravi, dat snoetje en dan die haartjes O+ Wat een moppie, simmu!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92334032
Wat leuk om weer eens een foto van Ravi te zien! Hij is groot! En mooi!

Haha, herkenbaar, Sorbo. Maf is dat, dat ze ineens zoveel groter kunnen lijken. En ze ís ook groot, allemachtig! Toffe outfit trouwens. 8-) Vooral die laarsjes zijn geweldig.

Jore, wauw, wat een mooie foto! Wat een fijn en helder gezichtje met ogen die schitteren! Prachtig!

Wat is Timo een heerlijk boefje! O+ Ik heb echt een zwak voor hem. Leuk vestje ook. Waar heb je het vandaan, Chan?

Het ziet eruit als een gezellige boel bij jullie thuis, Lujaxa! Leuk om je meiden weer eens te zien. Ze zijn héél schattig.

De foto van Mex had ik al in het kleine baby'tjestopic gezien. Geweldig!

Mijn grote en kleine baby:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92334266
Ik pak nog even de vorige pagina erbij.

Ik zie de gelijkenis, Sugarsnap! En het jurkje dat Eline aan heeft zou Lena geweldig staan. Waar heb je het vandaan? (Wel erg oppervlakkig van me om telkens naar kleding te vragen. :Y)

Ooohh, Noortje de jaknikker, megaschattig! Ze is zo'n mooi meisje.

Kaatjejannie, Ilse heeft ookal zo'n fijn gezichtje! Zie ik nou goed dat je haar een kapsel hebt aangemeten op die eerste foto? :D

Leia kan de tomboylook goed hebben! Ze is onmiskenbaar een meisje, hoor. Dat shirt hadden we hier trouwens ook en stond Ivan erg leuk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92334778
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 11:27 schreef Orea het volgende:
Ik heb vandaag weer eventjes een jongetje :D O+

[ afbeelding ]
Kijk Leia heeft 100 km verderop een tweelingbroertje wonen:



Claudia, je zoon en dochter O+
(en dat jurkje van Eline komt denk ik bij de hema vandaan :P http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/baby/meisjes/baby_omslagjurk-(33160460).aspx)
pi_92334821
Claudia, wat een geluk! Dat neusje van Ivan zo tegen Lena aangedrukt.. O+ En wat lijken ze op elkaar zeg!

Simmu, wat leuk om Ravi ook weer 'ns te zien! Mooi mannetje!
pi_92335643
:D Son!!





Jaaaaaa zie de tweeling dan O+

Oh en Ravi is echt heel schattig O+
En Ivan en Lena! Lena hoeft nooit bang te zijn, want altijd zal daar grote broer Ivan zijn O+ no matter what! *;
pi_92339827
Oooh claudia wat lijken ze op elkaar en wat lijkt ze op jou :D
Jore wat een mooierd O+
En wat zijn Senna en ko al groot :o
Heerlijk he sugarsnap dat knuffen met 2 O+ O+
Suus en haar liefde! jammer dat het niet wederzijds is ;(
de rest O+ O+
pi_92340937
Orea, je hebt m wel beter geplaatst zo :D
pi_92341634
Ja zo kun je goed zien dat het de evil twins zijn O+ :D
pi_92342331
>:)
Ach ja kwa gewicht gaan ze gelijk op :D En kwa lengte ook wel ongeveer, dus had best een tweeling kunnen zijn :P
pi_92343269
lo!
ik wil mn kleinste kleine meiske even spammen, als da mag. :)
en ik heb alle foto's gekeken, gezien, bewondert en oh en ah geroepen ;) maar het kost me even teveel om iets liefs over de foto's te tikken. ik kom snel weer terug om uitgebreid op al onze mooie kindjes te reageren!


vers spekje.


niet zo scherp helaas, maar toch.


ik ben de hele dag voetjes aan het frunniken en wrijven :@ :D die teentjes die dan zo lekker gaan zoeken en grijpen, zo leuk!


vanmorgen in de tummytub, Elin's gezichtje is nog wat gestuwd van de bevalling dus ze krijgt haar oogjes nog niet zo lekker open, geeft soms onbedoeld heel grappige gezichtjes :D

Ik vind haar oogjes trouwens beduidend donkerder dan die van Amélie destijds voor zover ik heb kunnen zien, ben erg benieuwd of ze bruin worden of niet!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_92343518
Huup, ze is gewoon even mooi als Amelie! Wat leuk om d'r gezichtje nu zo goed te zien, ik was al rete-benieuwd!

Ze is prachtig!
pi_92343552
Awwwwwwwww Elin O+

Verder alle lieve nieuwe ukkie foto's, zow lief. Ik kan dit topic wel 100x door scrollen O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 21:07:18 #181
5428 crew  miss_sly
pi_92343589
Ze is mooi huup, jullie meisje O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92343688
Huup O+ Wat is ze toch mooi!
pi_92344010
O huup! Wat is ze mooooooi!
En ik zag een hele mooie foto van Claudia haar nageslacht...wauw.
En Timo met muts en aan het voetballen.
Wij waren er even een midweekje tussenuit, eindelijk tijd om weer rustig foto's te maken. Kleine driekusspam dus.


Op de fiets


Surfboy


Stoeltjes zijn om op te staan...of niet?


Een heel wijs snoetje na een bezoekje aan de kapper
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92344321
Goeiendag, wat is Driekus gegroeid! :o Die laatste foto is prachtig, Mef. Wat een mooie kleur ogen heeft ie. O+ Uithuwelijken? :P
pi_92344530
Oh Driekus, wat vind ik jou een mooi mannetje. O+ Die foto op het strand is ook zo geweldig! Wij moeten echt eens schoenen kopen voor Ivan zodat we naar buiten kunnen met de wisbone bike.

Huup, nieuwe foto's! Wat is ze prachtig! Ik vind die laatste foto heel bijzonder. Ze heeft zulke mooie, krachtige trekken in haar gezichtje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 21:34:06 #186
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_92345296
Huup, wat is ze mooi!

Claudia, dat jurkje is idd echt Hema. Ik ben er ook al achter dat Eline het beste de felle kleurtjes kan hebben.
pi_92345533
Ssserpente hij is echt enorm gegroeid ja. Dat groene truitje is een 86/92 van de Hennes. Hij lijkt de 80 gewoon over te slaan. Hij wordt gewoon enorm lang. En dan kijkt ie er zo wijs bij...Ik heb er geen centimeter meer bij gehouden, maar ik vermoed dat ie boven de 85 cm zit nu.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_92348867
Huup weer een mooie meid op de wereld..

echt onze kindjes zijn allemaal één voor één ^O^ ^O^ de mooiste ;)
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_92349489
Driekus wat heb jij een gave fiets! En dat 'ie mooi is, ja dat blijf ik gewoon roepen. Echt een prachtkind. _O_

Ooooh, verse Elin. Nog zo heerlijk in dromenland. Die foto met die voetjes. O+

Floris is echt al een hele kerel! En die lekkere spekarmpjes... :9~

Behalve de kleertjes is Leia toch weer een heel ander kind! Vrolijke meid. :)

Aahh, Ivan met zijn arm om zijn kleine zusje. *;

Ravi want ben jij een knap ventje! :Y Leuk hem weer eens te zien!
pi_92352228
oh, ik ben meteen verslaafd aan dit topic O+

Floris en Leia,wat zijn jullie stoer!
Huup, wat een mooi meisje! En van die mooie haartjes al!
Wat een gave fiets mefke, heerlijk zo op het strand!
Claudia, wat een heerlijke broer/zusfoto, volgens mij is het supergezellig bij jullie thuis.
Mooie baby Jore, lieve blonde haartjes, en Ravi is een lekker ding zeg!
DuchessX, ik heb dan ook een hele leuke postbode ;)

En de rest ook O+
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 februari 2011 @ 00:46:31 #191
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_92356386
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:15 schreef wickie het volgende:
Evi, Senna, Lena, Ivan en de rest O+ O+

Al een tijdje niet meer Mette spam gedaan, dus bij deze een korte:

Mette's lieve haartjes O+ Ik koester ze. Mette niet, die plukt er graag aan..
[ afbeelding ]

Vieze vinger op de lens
[ afbeelding ]
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:22 schreef wickie het volgende:
Heb er nog eentje, staat haar gezichtje wat beter op, ze kijkt alleen wat raar want ze eet een banaan.

[ afbeelding ]
mn nichtje O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 08:18:39 #192
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92361295
Ooooh Claudia en huuphuup, jullie fotobijdragen zijn wel héél erg om van te smelten O+

Maar de andere kindjes ook hoor!! Wat een snoepies allemaal :Y
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:22:50 #193
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_92362716
Uhm, volgens mij is het een drieling hoor Orea en Son!

Foto is van oktober

Emma vierde gisteren feest op het KDV!


Ze hadden alleen d'r haar wel even mogen kammen vantevoren. Nooit gedacht dat ik dat zou moeten zeggen trouwens. :D

Ik heb zoals altijd weer genoten van alle foto's in dit topic. Zo heerlijk om te zien hoe de kindjes groeien! Het zijn teveel foto's geweest om op iedereen te kunnen reageren maar ik vond ze stuk voor stuk prachtig!
En nu wil ik een Driekus
A grand adventure has begun.
pi_92362833
Hihi, dat haar van Emma! Kwam ze net uit de storm? :D

Wat lacht ze lief trouwens!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:34:44 #195
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92362905
Elin O+ Wat is ze mooi Huup O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 10:36:37 #196
5428 crew  miss_sly
pi_92362927
Driekus O+ ik ben fan! Hij heeft zo'n mooi gezichtje met mooie ogen!

Emma, wat lacht ze lief inderdaad O+ dat haar :D jaja, Keshet, je meisje krijgt toch echt haar :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92363236
Toeta geweldige foto!
Lujaxa wat een gezellige meidenboel!
Timo lekker aan het voetballen ^O^
Mooie foto met een mooie baby Jore! O+
Isabeau mooie stoere meid!
Ravi O+ Polletje piekhaar!

Leia, Floris en Emma stoer! O+
Claudia wat lief broer en zus samen!
Huup, wat een mooi meisje! Lekkere spekkies!
Dat ziet er uit als een heerlijk midweekje Mefke!
pi_92364887
Oh Claudia, wat een rijkdom! O+

Wat is Mex een guitg spekkie :D

Timo blijft zo'n ontzettend lief vriendelijk koppie hebben.Wat gezellig is hij aan het spelen

Ravi is groot geworden zeg, en veel haartjes!

Coole stoere outfit Isabeau

en wat een leuke Beatles drieling zag ik voorbij komen. Dat haar van Emma _O- das gewoon hartstikke punk joh

Mini Elin O+ O+ O+ ik vind haar in het gezicht helemaal niet op haar grote zus lijken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92368883
Pff, de beatles, Isabeau is toch meer een stones type.

(en Huup, wat doe je, ik wil helemaal niet rammelen!)
  zondag 6 februari 2011 @ 13:41:50 #200
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_92408347
Oh mensen, wat een blije lieffies hier toch allemaal O+ Ik krijg zo bezoek dus ik hou het hier even bij, maar écht O+ O+

Maarehm, moet je ook echt op een speelkleed liggen om bij de gang te mogen?



En ik had wat foto's gemaakt omdat Stef voor het eerst karnemelk ging drinken, en kijk nou eens wat ertussen zat:



Stef doet een Amélie! O+ (Hoewel zij het, toegegeven, toch wel mooier kan ;))

De karnemelk was trouwens éven wennen..



Maar werd uiteindelijk wel goedgekeurd :D

3!
pi_92413473
Haha, dat snoetje op de laatste foto! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92415995
Wat een leuke en lieve koppies weer allemaal O+

Maar ik zag net een mooi zusje van Amelie voorbij komen :D
Huup gefeliciteerd!!! Nog een mooie meid erbij O+
  zondag 6 februari 2011 @ 16:42:17 #203
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_92416063
Emma O+

En de 'drieling' O+

Stef O+

En heel veel oeh's en ah's voor Elin O+ RAMMEL!!! :Y :D

[ Bericht 65% gewijzigd door Marlinde op 06-02-2011 19:40:58 ]
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_92416272
Wat een mooie Elin! O+

En een paar die-hard Beatle fans! ;)

Driekus de surfdude, die wordt ook ineens groot!

En een jarige Emma inclusief stormhaar!

Marlinde, wat wordt Tessa ineens grooooot! Wat een leuk cadeau heeft Tessa gehad!

En nog heel veel andere kindjes! O+
  zondag 6 februari 2011 @ 17:38:12 #205
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92418393
Gisteren een onwijs leuke foto gemaakt met ons nichtje:



Wat worden onze mormeltjes dan al weer grooooot.

En wat zie ik hier een stel leuke verse beebs langskomen. O+
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92423400
Memmel, wat zijn ze al groooooot!

Verder hele leuke ( verse! ) nieuwe baby's!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 6 februari 2011 @ 20:22:05 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92426355
ooooo ik heb weer veeeeeeel te veeel mooie beeebs en kindjes gezien... O+ O+ O+

maar moet gewoon echt ff oeeee en aaaaaahhhh roepen over de moooooie Lena en Elin, wat een schatjes!!!
En wat een gelijkenis Lena en Ivan joh!

geniet lekker van jullie onwijs mooie dochters....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:40:10 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_92427719
Memmel wie zijn die lieve kindjes en waar heb je je kleine meisje en ventje gelaten????
pi_92428132
Stef, wat ben je toch schattig!

En memmel, wat een prachtige kinderen heb jij!
pi_92428205
Oh en Driekus heb ik ook gezien. Zo stoer op die surfplank en op dat loopfietsding op het strand. Zag er heerlijk uit Mefke. O+
  zondag 6 februari 2011 @ 20:47:29 #211
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92428310
Dank je wel. 't is ook de eerste foto waarop ze zowaar wat op elkaar lijken.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92428399
Ja, duidelijk! :Y
pi_92428408
ik zat ook al te kijken memmel, dat je echt duidelijk ziet dat t broer en zus zijn!
pi_92452820
Memmel ik vind jouw mooie kinders juist altijd al zoveel op elkaar lijken! :D

Als je een beetje ziek bent kun je nog best vrolijk zijn:


Smile








Even een vis naar de andere wereld helpen


Sprietje
pi_92453118
Het is net een tweeling, Memmel! :o Je zou haar eens zijn GAP-shirt aan moeten doen en hem haar kralenketting en een donkere, steile pruik. :+ Twee knapperds zijn het. De baby staat trouwens ook way cool op de foto.

Ik vind die eerste foto zó vertederend, Sorbo! O+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92457140
Vind ik ook Claudia, daarom staat die foto ook bovenaan. Ik kan er naar blijven kijken!
pi_92458358
Sorbo, ik vind het bijna ongelooflijk, zo expressief als jouw dochter is :D . Wat een boel lieve snoetjes! O+
pi_92461222
Oh jee, ik heb weer te lang niet gereageerd, en dus eigenlijk te veel kindjes om apart te beantwoorden... Maar wat heb ik weer genoten steeds O+
pi_92462288
Sokken aan je handen zijn leuk:



Sop drinken in bad is ook lekker:


  maandag 7 februari 2011 @ 18:13:54 #220
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_92468246
Speciaal voor Luchtbel wilden mijn kinderen wel even op de foto met z'n drieën:







  maandag 7 februari 2011 @ 18:35:06 #221
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_92469000
Goed stel :D
pi_92469273
@ spuuglokje, zelfs dan zijn ze vertederend, echt leuk!!!

En wat een mooie foto's van sorbootje en lijnloos, zow lief!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92469722
Oooh...wat een prachtige kinderen allemaal!

Huup! Wat is Elin mooi! En wat een haar! Feli nog... :*

Grappig om te zien dat vele mama's bij de H&M komen en een Beatles shirt hebben :D

Hier mijn kleine vrolijkerd!



Back in business.
pi_92470864
Awww wat een blijerd O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92472348
Da's idd een blijerd, Shirley! En duidelijk een jongetje om te zien. En wat heeft ie mooie kuiltjes in z'n wangen! O+

Spuug, die laatste! :D Ik moest hardop lachen. Wat een boeven!

Memmel, jouw foto's ogen altijd zo antiek op de een of andere manier. Mooi! En dat snoetje van je nichtje! :D

Sorbo, ik heb ook al een paar keer teruggescrold voor die eerste foto van Isabeau. O+ Ik ga vanzelf meelachen. Wat een koppie, zeg! O+

Minke, je wordt steeds mooier! Ze heeft zo'n ondeugend gezichtje, Lijnloos. En mooie wenkbrauwen ook. :Y

Mijn meisje wordt groot...




pi_92472878
Spuug, wat een gezellig trio heb jij thuis zeg! O+
Oh, Shirley, dat doet mijn eierstokken goed rammelen zeg, wat een heerlijk ventje! O+
Lente :o Jij wordt echt een hele grote meid zeg! Maar wat een mooierd is het toch, zo leuk met van die lange haartjes ook! O+
pi_92478352
Ik gooi er ook maar weer eens eentje in.
Jaël was aan het verven en een rode neus leek ons wel leuk, ik moest het wel eerst op mezelf voordoen, maar daaran was ze er zelf ook wel voor in :+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:01:08 #228
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92490061
Elyas is gisteren gevallen. Zijn prachtige gebitje is geruïneerd voor de komende 5 jaar :'(

Bah ik vind het zo erg ;(


Straks maar de tandarts bellen om te kijken of hij dat scherpe randje wat kan bijvijlen.
pi_92490862
Oh Elyas.... :'( Tan, kan me voorstellen dat je dat echt niet leuk vind, maar hopelijk valt het met een beetje bijvijlen nog mee... gelukkig is niet heel izjn tandje eruit. :*

Pipo Jael O+
pi_92491404
Aww Elyas.. Hopelijk kan de tandarts wat bijvijlen, maar het tand je weer heel maken gaat niet lukken inderdaad, ergens is het dan maar 'gelukkig' dat het zijn melkgebit is. Maar wat zal het pijn hebben gedaan..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 09:38:19 #231
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92491609
We zijn alweer terug van de tandarts, we konden meteen terecht. Hij wilde het eerst nog aanzien maar ik heb er toch op aangedrongen het af te vijlen. Achteraf maar goed ook, want het was wel nodig. Hij heeft ook het andere tandje iets gevijld, dat is nu mooi glad, zodat daar niet hetzelfde kan gebeuren.

Het was even huilen, maar ook direct weer over, gelukkig. Ook bij de val viel het wel mee eigenlijk, hij viel niet hard, wel ongelukkig.
Het valt nu een stuk minder op. Dus ik ben wel iets meer opgelucht.
pi_92491736
Ah wat vreselijk sneu Tan, ook voor jou!

Gelukkig valt het nu minder op.
pi_92495670
Aggos, wat sneu, Tan. Kan me voorstellen dat je er enorm van baalt! Fijn dat het nu minder opvalt.

Wat een leuke foto van Jael!

Het is hier strakblauw en hartstikke lekker, dus we zijn net even naar de kinderboerderij geweest! *O* Maar die was dicht. -O- Gelukkig is er ook een speeltuin en konden we vanachter het hek de geitjes zien. :)





Dansen op de 'muziek' van de brandweerauto. :')




Jong meisje, oude hond. O+






Aan het roer!


Het was heel gezellig, tot er iets afschuwelijks gebeurde! Zand aan d'r handjes! :o


En aan d'r broek! Je begrijpt, de hele dag was in een klap verpest...


Bokkie kon het nog enigszins goedmaken, maar dat was maar van korte duur.


Gelukkig kon ze thuis weer giebelen om de robomop. :P


[ Bericht 1% gewijzigd door Ssserpente op 08-02-2011 13:51:04 ]
pi_92496258
Ow ssserpent wat een moppie en het is inderdaad heerlijk weer!
Wij hadden een ochtendje ziekenhuis en je ziet in zo een wachtkamer mensen zo genieten van Jaël daar word ik dan ook weer zo blij van.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 12:11:10 #235
5428 crew  miss_sly
pi_92496419
Isabeau O+ Die eerst foto is echt zo fantastisch mooi en vertederend, Sorbootje!

Wat heb je toch een mooi leuk drietal Spuug O+

shirley, lief kleintje hebje!

Minke, popje O+ heerlijk ondeugend snoetje!

Tan, wat sneu voor Elyas! Fijn dat de tandarts het een beetje bijgewerkt heeft.

Sserpente, je kleine tuttebel is zooo leuk! Waarom woon je nou zo ver weg? Lijkt me zo leuk om Lente en Senna weer eens samen te zien. En dat mutsje, dat is zoo leuk, waar heb je dat vandaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 februari 2011 @ 12:27:14 #236
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_92496899
Lente :o _O- O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92498344
Arme Lente, zand op d'r handjes en brood op haar kiezen. :P

Briljante foto's weer.
pi_92499333
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:12 schreef Sorbootje het volgende:
Arme Lente, zand op d'r handjes en brood op haar kiezen. :P

Briljante foto's weer.
Haha, van wie zou ze die fobieen toch hebben..? :D

Miss, lijkt me ook leuk! Van de zomer doen we toch een Zeelandmeet? 8-)
Mutsje komt van de Hema uiteraard, maar is al van vorig jaar.
pi_92499478
Oeps, verkeerde topic...
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 13:44:48 #240
5428 crew  miss_sly
pi_92499510
Ow, goede tip, toch maar eens proberen dan. Wordt het geen natte bende?

En ja, de Zeelandmeet, als ik enigszins kan, ben ik van de partij *O*
mag ook in de lente hoor, wat mij betreft :Y :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 8 februari 2011 @ 13:45:15 #241
144006 chacama
Ondernemend!
pi_92499532
O+ weer even volop kunnen genieten. Wat een prupkes allemaal weer...

En spuug wat heb je toch een heerlijk stel.....
pi_92501089
Hihi, zand aan de handjes en broek van Lente. Leuke buitenfoto's, Ssserpente! Ik maak echt alleen maar binnenfoto's; geen zin om telkens de camera mee te slepen. Moet ik eens iets aan doen!

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 13:44 schreef miss_sly het volgende:
En ja, de Zeelandmeet, als ik enigszins kan, ben ik van de partij *O*
mag ook in de lente hoor, wat mij betreft :Y :P
Bij een Zeelandmeet ben ik ook van de partij! c_/ Mits ik welkom ben, that is. :+
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92501415
Aber naturlich!
  Moderator dinsdag 8 februari 2011 @ 14:36:52 #244
5428 crew  miss_sly
pi_92501515
Zullen we vast gaan plannen? :P Kunnen we het alvast vastzetten *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92502159
Leuk! Waar doen we het precies dan? Hier thuis is wmb prima, als jullie dat willen natuurlijk, maar dan ligt het er wel aan hoeveel mensen er komen. Dan kunnen we 's middags lekker naar het water en 's avonds nog een hapje en een borrel in de tuin doen.

We kunnen ook kijken of we ergens een zaaltje oid op een camping aan het water kunnen regelen. Ergens aan het Veerse Meer of zo.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:52:45 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_92502190
Shirley, hij heeft kuiltjes in zijn wangen :o O+ O+ O+

Geweldig die foto-verslagjes van Lente d'r buitenspeelavonturen, en zand... the drama :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_92502317
Ssserpente: misschien zou jij als ons Zeeuwse meisje een topic willen openen? Dan kunnen we over dat soort dingen brainstormen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:57:59 #248
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_92502402
Zeeland is écht te ver weg -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92502482
Erg leuke foto's iedereen!

Vooral de foto's met meiden zetten mij aan het denken. Kan me nog niet voorstellen dat er over een tijd een klein meisje hier rond loopt die mij papa noemt. :@
Maar dat komt ook omdat we maar 2 maanden zwanger zijn geweest.

Hier nog 2 kiekjes van Fenne:



pi_92505724
Ooooh Nikos, wat een lief, fijn snoetje! O+

En die foto's van Serpente zijn ook heerlijk weer! Heerlijk, dat dansen op de sirene. S noemde een ambulance vorige zomer nog muziekewagen, dus herkenbaar! :D
pi_92505809
Oh, dat tandje van Elyas :{ . Ik kan me heel goed voorstellen dat je dat erg vindt ja.

En Jaël is een kanpperd!
  dinsdag 8 februari 2011 @ 17:50:23 #252
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92510358
o Tan, wat zonde van Elyas zijn mooie tandje... kan me voorstellen dat je dr van baalt hoor.. :*

isab(l)eautje in badje; heerlijk vrolijk bekkie O+

en Lente en ssserpente hebben ons geinspireerd om ook maar eens ff naar buiten te gaan vandaag; rondje kinderboerderij en rondje tuin...
En wat is Lente toch een moooooi blond meissie O+ O+

Evie







O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92510681
Over mooie, blonde meisjes gesproken! :o Ze heeft zo'n mooi, uitgesproken koppie, BJ, vooral op de vierde foto. Prachtig! O+

Wat een poppetje, Nikos. O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:53:57 #254
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_92513014
Oooh BJ wat is ze veranderd sinds de laatste foto die ik zag. O+ Mooi meisje
pi_92514750
Evie O+ Wat is ze toch echt al groot BJ, ben ook erg benieuwd naar haar brusje hoor... Wordt vast weer zo'n lange knapperd...

Mijn man is vandaag ook met Minke buiten in de voortuin aan het spelen geweest. Vooral de buurtkatten (we hebben er zelf helaas geen, maar deze zijn ook niet bepaald schuw en komen graag binnen) waren erg interessant!








En vanmiddag een jurkje gekregen van Oma:





Sorry voor de spam, maar ben zo blij/trots :@
pi_92515247
Lijnloos, wat een heerlijk grietjes is ze! En die derde foto, is dat jullie voortuin? I love it, wat een sfeertje O+ . En dat jrukje staat haar goed en die vijfde foto vind ik geweldig!

En hertje Evie O+ . Ze lijkt inderdaad zo groot, maar ik las ergens anders dat ze heel gemiddeld is, toch BJ? Loopt ze al los eigenlijk?
pi_92515953
Wat een mooie foto's allemaal.
Vooral de buiten foto's.

Ik wilde ook een aantal foto's plaatsen. Maar geen idee hoe ik ze verkleind krijg (andere laptop).
pi_92517247
Evie, wat een mooi meisje en wat een leuke jas heb je aan!

En Minke, zo lief met de poesjes van de buren :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92517634


[ Bericht 100% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-02-2011 13:51:27 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:32:23 #260
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92518012
wauuuw Groofs; jouw mannetje heeft betoverende ogen... O+ O+ O+ en wat een dikke bos haar..

Minke ook lekker buiten aan het rondscharrelen; ik vind echt dat ze steeds meer op dr mama gaat lijken.. :Y

En idd dat is onze voortuin, en die andere foto's zijn achter. ben ook wel erg blij me onze tuin, denk dat Evie dr in de zomer ook lekker rond kan scharrelen.. :Y
En Evie lijkt langer dan ze is denk ik, 77,5 cm.. dus dat is idd heeeeel gemiddeld.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92518065
@groofskendezoveelste wat een geweldige serie en wat een prachtigerd heb je daar zeg!!!

Ik kan het ook niet laten om mijn meisje weer te spammen, vanmiddag weer eens een knipbeurtje gehad en ze was zooooooo serieus, maar het resultaat mocht er wezen.

Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92518273
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
wauuuw Groofs; jouw mannetje heeft betoverende ogen... O+ O+ O+ en wat een dikke bos haar..

Minke ook lekker buiten aan het rondscharrelen; ik vind echt dat ze steeds meer op dr mama gaat lijken.. :Y

En idd dat is onze voortuin, en die andere foto's zijn achter. ben ook wel erg blij me onze tuin, denk dat Evie dr in de zomer ook lekker rond kan scharrelen.. :Y
En Evie lijkt langer dan ze is denk ik, 77,5 cm.. dus dat is idd heeeeel gemiddeld.
Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos. :D
Maar jullie hebben ook een heerlijke tuin voor je meissie hoor. :*
pi_92518316
Dat ingevlochten haar staat haar echt heel goed, Mamapurk! O+
  dinsdag 8 februari 2011 @ 20:38:19 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92518350
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos. :D
Maar jullie hebben ook een heerlijke tuin voor je meissie hoor. :*
hahaaaa nou ik ben dr ook blij mee ;) hahaaa LOL
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92518922
Dank je Groofs maar ik vind wel dat het haar een stuk ouder maakt en ze is al zo groot en word al zo vaak ouder ingeschat... En ik kan het zelf niet dat invlechten, moet er echt hard op gaan oefenen geloof ik, maar bij mij zit ze nooit stil en bij de kapper doet ze dat wel, zucht...
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92521160
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos. :D
Maar jullie hebben ook een heerlijke tuin voor je meissie hoor. :*
Haha, ik denk dat BJ's voortuin beter in shape is dan de onze... Dat is echt sfeertje "dooie boel" momenteel. Maar als straks de lavendel weer gaat bloeien is ie wel heel mooi hoor ;)
pi_92521175
Mamapurk, mooi haar geworden hoor! O+
pi_92521776
pi_92522161
Ow Cantare, alles lacht aan haar gezichtje O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:07:36 #270
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92523333
hmpf, na het uploaden en archiveren van foto's is de puf eruit
Dus morgen even een inhoudelijke reactie en nu even spam van Noortje
lopen:


Stoer met 1 hand


Moeilijk kijken


Bietjes zijn lekker!
pi_92523937
O+ * DuchessXzit lekker te genieten O+

Elin, jou had ik nog niet gezien. Meisje wat ben je een heerlijk spekje :D O+

Elyas wat jammer van je tandje, je zult wel erg geschrokken zijn... :o

Evie, Isabeau, Lente, Jaël, Minke en al de andere prachtige kinderen: O+
Ik geniet er zo ontzettend van :Y

Aan de wandel:


Timmy Time kijken :D


Blije gup op de commode :D


Neus snuiten in het gordijn -O-


Spelen op eigen kamer :)


[ Bericht 22% gewijzigd door DuchessX op 08-02-2011 22:25:35 ]
#geen
pi_92524227
Noortje O+

En ow D, klein meisje, grote hond!! O+
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_92525111
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
o Tan, wat zonde van Elyas zijn mooie tandje... kan me voorstellen dat je dr van baalt hoor.. :*

isab(l)eautje in badje; heerlijk vrolijk bekkie O+

en Lente en ssserpente hebben ons geinspireerd om ook maar eens ff naar buiten te gaan vandaag; rondje kinderboerderij en rondje tuin...
En wat is Lente toch een moooooi blond meissie O+ O+

Evie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

O+
* Juup© is jaloers :(, bij jouw Evie blijven de haarspeldjes wel zitten. Bij onze Evi blijven ze nog geen minuut in het haar want dan heeft zij ze er al uitgetrokken :|W
pi_92539825
O+ O+ O+ ik vind dit zo'n heerlijk feelgoed topic! O+ O+ O+

Tess heeft vandaag op het C&A paard gezeten, en een lol dat ze had. IEEHH IEHHH paadje lief!! Toen ie afgelopen was: mama, nog keer nog keer!!


♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92540070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Vicky het volgende:

Tess heeft vandaag op het C&A paard gezeten, en een lol dat ze had. IEEHH IEHHH paadje lief!! Toen ie afgelopen was: mama, nog keer nog keer!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus precies de reden dat ik Evi er niet op wil hebben als ik met haar ga winkelen :X
pi_92540107
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat is dus precies de reden dat ik Evi er niet op wil hebben als ik met haar ga winkelen :X
Dit was de allereerste keer geloof ik en ze mocht geen 2e keer hoor :D En ze ging zonder zeuren of dreinen weer met ons mee.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_92540207
mooier weer, dus allemaal leuke buitenfoto's O+
pi_92540230
Haha ik herinner me gewoon nog dat ik zélf altijd op dat paard wilde (en dan de teugels precies goed vasthouden en net doen alsof het een echt paard was, je bent paardenmeisje of je bent het niet :') )

Tess is een scheetje!
  woensdag 9 februari 2011 @ 12:14:55 #279
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92540521
ooo ja het CenA-paard; die ken ik ook nog van vroeger, bij ons stond ie binnen, en dan was mama kleertjes aan het uitzoeken en zaten zus en ik om en om op dat paard.. (zonder geld erin hoor ;))

Tess; wat ben jij toch een mooie grote blonde dame geworden, ze ziet er al echt zo pienter uit Vicks!

Evi ook lekker aan het wandelen met het mooie weer, en knipjes... tja.. Evie laat ze idd altijd gewoon zitten... heeft er blijkbaar helemaal geen last van. Maar Evie heeft weer geen haar voor staartjes.. (misschien als het langer groeit..).

Noortje! jij snellerd! gewoon al lopen achter de loopkar! :+

en wauuwww Cantare wat een ontzettend lief bekkie heeft je meisje O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 13:15:22 #280
5428 crew  miss_sly
pi_92542682
Staat mooi dat ingevlochten haar bij Jael MamaPurk O+

Evi, meisje, wat vind ik je toch leuk O+

Cantare, wat is ze mooi, je meisje O+ O+ Wow, echt zo'n heel lief mooi meisjeskoppie!

Noortje, lekker bietjes!

TEss O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:34:56 #281
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_92543440
Haha, Tess, heerlijk! Echt Tess O+
pi_92547136
Ik heb even geen puf om op iedereen te reageren, sorry. Niels is nogal bewerkelijk de laatste dagen (en nachten) ;) We hebben wel samen naar alle leuke, lieve en mooie kindjes gekeken O+ ("kaik!" "dat!")

Naar de eerste de beste auto rennen


"aut!"




Behalve auto's zijn poezen ook wel leuk


Kiekeboe!




Voor het eerst tekenen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92547663
Die derde foto, die vijfde foto! Niels is zo leuk O+ .

[ Bericht 49% gewijzigd door groofskendezoveelste op 09-02-2011 21:26:10 ]
pi_92547776
Wat knap :o Niels zou het opdrinken :+ En zijn haartjes zijn geknipt of niet?
Ik verbaas me sowieso steeds weer over de fijne motoriek van R!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_92547841
Nee hoor, hij had alleen een muts op gehad, dus het zat wat platter en braver dan normaal. :')

Ik wist niet wat me overkwam. S heeft het hem geleerd _O- .
pi_92547912
En hij drinkt het ook op. In zijn bakje zat niks. Hij mocht steeds even in die van S en dan ik maar roepen 'niet in je mond!". Maar goed, hij kon het wel echt. :Y
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:03:41 #287
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_92552170
wauuww Niels; ook al van die mooooie bruine kijkers O+

en S met zijn beeldige bos haar O+

en gister vroeg je of Evie al los loopt: nou soms:
kijk maar:
View My Video
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_92554311
Evie knap!! *O*

En Niels lekker buiten!
En Groofs, bellen blazen das echt knap van hem!!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 17:58:47 #289
5428 crew  miss_sly
pi_92554410
Niels aan de wandel O+ heerlijk he twinkly?

Groofs, je mooie jongen O+ wat lijkt hij op je op deze foto! Echt heel!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92562328
Zusjesliefde O+





Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_92579603
Onze Leander!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_92580239
De zusjesliefde :) wat hoop ik dat mijn meiden straks ook zo met elkaar om gaan zeg! geweldige foto's.

En Leander wat heb jij mooie ogen, wauw :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:58:50 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92585611
Net even het topic door zitten scrollen en ik kan alleen maar zeggen O+ en nog meer O+.
De lieve kleine babietjes, de eigenwijze dametjes (al die mooie haartjes! O+ ), de stoere jongetjes, de al wat grotere kinderen, stuk voor stuk hebben ze allemaal zo enorm hun eigen gezichten en expressies, leuk om te zien. :Y

Oh Fuente, die 2e foto is inlijstwaardig! Wat leuk zo! :Y O+
***
pi_92692036


Crosspost.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92692120
Wat een mooi stel Tico!
pi_92692216
Ja heb ik gemaakt! Ik kan dingen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92692512
Doe je goed!
pi_92693082
Wat een mooi stel zo bij elkaar Tico!!

Ilse heeft een jurkje aan wat ik ook ooit aan gehad heb O+



Deze is van 3 weken terug, en ondanks dat ze net haar hoofd wegdraaide vind ik hem erg mooi geworden



[ Bericht 27% gewijzigd door kaatjejannie op 12-02-2011 21:16:12 ]
*poef* nu is het weg
pi_92693410
Leuk is dat. Ik vind het ook al leuk als leyla weer eens wat aanhad van jen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92693571
Wat leuk KJ! Ik geloof niet dat mijn moeder kleertjes van mij bewaard heeft. Terecht, maar eigenlijk ook wel jammer ;)
Tico, mooi stel zo!
En alle andere kindjes zijn ook echt heel lief en prachtig, maar het zijn er teveel om op allemaal te reageren!

Mijn meisje afgelopen zondag, behoorlijk ziek en eindelijk even slapend:


Mijn meisje gisteren, zoals jullie zien heeft de antibiotica goed gewerkt! :D
pi_92714648
Ticoo, mooi stel die meiden van je! Leyla wordt groot zeg.

Anne, wat een vrolijk snoetje heb je toch!

Ilse, in het jurkje van mama, staat der goed zeg.

Tess, op het paard bij c&a. Dat wordt een paarden meisje later O+

En die zusterliefde, wat schattig O+

Evi(e)?, aan het wandel wat de hond, stoer hoor!

Niels, wat een mooie ogen heb jij zeg.

En Elin en Lena wat een kleine meisjes zijn jullie nog! O+

Even proef zitten in der nieuwe stoel. Niet echt de meest charmante foto maar ik moest ze snel maken anders viel ze om :+



29/10/'10 - 25/03/'13
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')