Leandra, och kíjk dan, in een lekker warm berenpakje!

Hoe cute!
Rienk, vent, elke keer als ik een foto van je zie lijk je knapper te worden, wat een póppie Vlindur!

En dat duimpje ook, whaha!
Thomas, wat een blijerd ben jij

En wat heeft hij een weelderige haardos, Ca.ra, wat mooi

OMG, Kaatjejannie, wat een ontzettend fijn gezichtje, en die handjes ook echt zo omhoog! Mensen zeg, daar kan toch geen enkele gezonde vrouw naar kijken zonder te rammelen?

Willem, manneke, wat ben jij alweer gegroeid zeg! Wat een lekker ding, Fluugs

Zo'n leuk bekkie (en zo'n leuk shirtje ook

)..
Asy en Elmo, wat zijn die twee van jullie schattig! Dus dat is dan samen nóg veel schattiger

Echt, té lief gewoon, haha

Sorbo, woah, die foto's van Isabeau

Ik weet niet, ze is ineens zo.. Groot ofz, ik weet niet.. En die zieke foto's ook, och bah, wat zielig..

Wel supermooie foto's weer, Sorbootje

Pvoesss, oh, die tweede foto is zó geweldig! Wat een mooierd heb je gebakken, ik weet niet zeker of ik al foto's gezien had

Kyllian en Dyon, ik vind jullie toch zo'n leuk stel

Hadden ze samen geverfd, Meimel? Zo leuk he, ik vind het echt schattig dat ze altijd zo lekker met elkaar bezig zijn..
Noortje!

In mijn hoofd ben je er echt heel pas, en kijk nou!

Ze trekt zich gewoon op al echt! En wat een schattig jurkje ook, staat haar mooi

Claudia, wat een geweldig mooie kindjes, en wat een gelijkenis zeg! Dúidelijk wel

Oh, echt zeg, wat een poppetjes..
Fannetje, wat is Anne een vrolijk kindje, en zo'n enorm olijke uitstraling

Lente, waar ben je gebleven? Ik zie gewoon een kleutertje zitten daar, Ssserpente

Niet te geloven, ik ben onder de indruk.. Die hangfoto's zijn wel echt superschattig ook echt, en die foto's met je opa..

Ik word er spontaan een beetje emo van, wat een prachtige momenten

Niels, hahaha, ik moet zó lachen om die foto met dat wapperende handje, Twinks

Zo staat Stef er ook heel vaak op, met één of meerdere delen zéér onscherp en bewogen

Wat is hij lekker bezig zo zeg, haha! Lekker schuiven met die handel

Tan, wat een súperschattige foto zeg, die laatste

Om in een lijsjte te stoppen!
Och Ko, wat ben jíj toch een leukerd

Die serieuze foto is prachtig, en die blije, en die met dat theesetje..

Echt, en hij heeft zo'n herkenbaar gezichtje ook, heel mooi, Oeke