Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
wauuuw Groofs; jouw mannetje heeft betoverende ogen...![]()
![]()
en wat een dikke bos haar..
Minke ook lekker buiten aan het rondscharrelen; ik vind echt dat ze steeds meer op dr mama gaat lijken..![]()
En idd dat is onze voortuin, en die andere foto's zijn achter. ben ook wel erg blij me onze tuin, denk dat Evie dr in de zomer ook lekker rond kan scharrelen..![]()
En Evie lijkt langer dan ze is denk ik, 77,5 cm.. dus dat is idd heeeeel gemiddeld.
hahaaaa nou ik ben dr ook blij meequote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos.![]()
Maar jullie hebben ook een heerlijke tuin voor je meissie hoor.
Haha, ik denk dat BJ's voortuin beter in shape is dan de onze... Dat is echt sfeertje "dooie boel" momenteel. Maar als straks de lavendel weer gaat bloeien is ie wel heel mooi hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:36 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik bedoelde de voortuin van Lijnloos.![]()
Maar jullie hebben ook een heerlijke tuin voor je meissie hoor.
* Juup© is jaloersquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
o Tan, wat zonde van Elyas zijn mooie tandje... kan me voorstellen dat je dr van baalt hoor..![]()
isab(l)eautje in badje; heerlijk vrolijk bekkie![]()
en Lente en ssserpente hebben ons geinspireerd om ook maar eens ff naar buiten te gaan vandaag; rondje kinderboerderij en rondje tuin...
En wat is Lente toch een moooooi blond meissie![]()
![]()
Evie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is dus precies de reden dat ik Evi er niet op wil hebben als ik met haar ga winkelenquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:54 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft vandaag op het C&A paard gezeten, en een lol dat ze had. IEEHH IEHHH paadje lief!! Toen ie afgelopen was: mama, nog keer nog keer!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit was de allereerste keer geloof ik en ze mocht geen 2e keer hoorquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is dus precies de reden dat ik Evi er niet op wil hebben als ik met haar ga winkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |