Ooooh wat een héérlijke foto's!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:42 schreef Claudia_x het volgende:
Wat staat de kleur van dat Hema-vestje Senna ontzettend mooi, miss! En ze wordt weer echt ouder in d'r gezichtje! Die group hug!![]()
Op de laatste foto's vind ik Evi er ineens wat anders uitzien! Dat neusje blijft onmiskenbaar Evi.
Mijn spruiten weer eens met elkaar vergeleken:
[ afbeelding ]
Who's who?
quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:19 schreef Sugarsnap het volgende:
Zijn mijn foto's wel zichtbaar? Niemand reageert...
Mwah.. het is de 5e al (onder zijn er al 4 gewisseld) maar dit exemplaar geeft het grootste gat van allemaal! De eerste 4 kwam de nieuwe tand al door toen de oude er pas uitging, dus dit is voo rhet eerst dat we zo'n gapend gat hebbenquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:06 schreef DuchessX het volgende:
Even quick reply: Geweldige foto's weer![]()
Rienk, die haartjes
Elyas wat een lol!En is dat je broer?
Jaël wat een creatieve dame ben je![]()
Ireth...je eerste tand wisselen is een hele happening hoor!En wat wordt er heerlijk gelounched
Ja bedacht ik me net ook: hoe kom ik erbij dat het d'r eerste tand zou zijn?quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. het is de 5e al (onder zijn er al 4 gewisseld) maar dit exemplaar geeft het grootste gat van allemaal! De eerste 4 kwam de nieuwe tand al door toen de oude er pas uitging, dus dit is voo rhet eerst dat we zo'n gapend gat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |