Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
OP fail. Maar goed is nu verbeterd. Wilde de ketting van Braddie dit Braddie dat eens doorbreken.
En Braddie ga je nu met 2 accounts verder??
En Blckbb geen interesse zeker?
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud modelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dacht al, ben jij niet nog aan het sparen voor je rijbewijs?
Agreed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen last van hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, de katers worden echt langer en zwaarder naarmate je ouder wordt...
De burgermans Ferrari whehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Agreed.
Maar die plek van die auto herken ik geloof ik, waar is dat?
EDIT: ik heb ergens wel de zin om de OP wat aan te passen (in dit topic dan) zodat bijvoorbeeld de UI's weer kloppen.
Het is een Opelquote:
Wat had je tegen opelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het is een Opel![]()
Maargoed, alles beter dan de fiets he. Ik kan momenteel niet eens fietsen
Niks hoor, zolang elke avond je prak om 17:00 stipt maar op tafel staatquote:
Leek precies op zo'n dealer waar een vriend van mij z'n BMW kocht namelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaats
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Ik zit die 'Vaste klanten' eens na te kijken. Van de eerste 2 rijen zitten er al een aantal tussen die ik nog nooit heb gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Een leuke OP zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?
Maar nuttig?quote:
was er, werd vernagelt, is door een mod opgeslagen op zijn server, niks meer mee gebeurt, so what?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Die man speelt met zo veel energie gitaar, respect!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik draai net Funky Monks en elke keer krijg ik dit fragment in mn kop. Zo geniaal.
1: 'Good guitar solo in it though' Kiedis beledigd: 'THOUGH!?'
2: Gesprek gaat door maar JF kan t niet echt loslaten en gaat de bas maar ff nadoen![]()
Voor de liefhebber.
WTF is de Fok! wiki?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
pussyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, de katers worden echt langer en zwaarder naarmate je ouder wordt...
Hoeveel gitaren heb je inmiddelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Minder dan een jaar geledenquote:
Het is wel je antwoord...quote:
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Je zou deze eens moeten zien. Ik hoop morgen goede foto's te kunnen maken. Flame en birdseye, om te smullen... Ik is content.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Een dikke natte droom. Ik ben erg ook erg blij mee...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ben benieuwd! wel enorm vette gitaar man
Nice.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Leuk avondje vanavond op BBC2: Nu Are You Being Served?, daarna een docu daarover en later nog QI XL.
Wie zegt dat ik dat niet (kan) doe(n)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef genakt het volgende:
[..]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipen
quote:
Haha dat heb je ook met zo'n filmpje over shellshock met een ander filmpje met dik vrolijke muziekquote:
Persoonlijk vind ik de Tele relics wel fijn, hoe ze aanvoelen, en hoe ze klinken, ik ben het wel met je eens inderdaad dat ze wat minder over de top hadden gemogen qua relicness(quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Awesomequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Mooi dat je dat ook met ons wil delen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb echt medelijden met de mensen in de kroeg vanavond.
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
What goes in, must come out (eventually)!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
AwesomeBen benieuwd naar de echte pics.
Weer een klassieke foto van Dean...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Vanavond op Ned3 om 21:10 - 22:05 uur.quote:Documentaireserie
over pop- en rockalbums, die worden beschouwd als de beste of meest opmerkelijke albums van een bekende band, of die een periode in de muziekgeschiedenis markeren. Muzikanten, producers en geluidstechnici ontleden de muziek en geven zo inzicht in de manier hoe het album is ontstaan. Meer dan dertig miljoen exemplaren zijn er verkocht sinds het album in 1977 werd uitgebracht en daarmee is het één van de best verkopende albums aller tijden. Meat Loaf en Jim Steinman herinneren zich nog precies hoe ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Meat deed auditie in New York voor een theaterproject dat Jim had geschreven. En Meat had precies de stem die Jim zocht voor het project dat uitmondde in Bat Out of Hell. Manager David Sonenberg vertelt hoe moeilijk het was om een deal te sluiten met een platenmaatschappij. Meat Loaf maakte alternatieve rock-'n-roll in een show die geïnspireerd was door de Broadway musical. Uiteindelijk sloten ze een contract met Cleveland International Label. Steinman droomde van een album met een kruising tussen Wagner en Phil Spector. De legendarische platenproducer en muzikant Todd Rundgren maakte van die droom tastbare rock-'n-roll. Aan de orde komt de manier waarop de nummers werden opgenomen, welk techniek er werd gebruikt om tot het uiteindelijke resultaat te komen van Bat Out of Hell.
Ik heb een eigen stoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Nu begin ik wel weer te twijfelen. Ik heb n budget (niet te groot), dus of n acoustische (electro) of n Telecasterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een klassieke foto van Dean...
Is ie ook een beetje te zuipen?
Ah, je bewaart em voor onderwegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee
Ben nu in het zuiden, en moet straks nog vier uur rijden.
Wil je het verkopen of niet?!?quote:te koop
lh fendes prec. uit 1979
plus 2 lh italia bassen
meer info... mail maar ff op henk@schraleadvertentie.nl
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stoel.![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00155964
En met bijpassende tafel te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:
En zwart?Maar dan moet je eigenlijk bass spelen.
hoe die vent op die camera afkomtquote:
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!.
Oh, maar dit is echt lang geledenquote:
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, It Might Get Loud eens 'kopen'. Drie jaar na dato, maar kom er pas net achter dat dat wel een leuke film schijnt te zijn.
Ja, die ben ik nu aan het kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.
U2quote:Op zondag 30 januari 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd. Enige waar ik tegenaan hang is die homo van U2
Ik vind The Edge een goede gitarist.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd. Enige waar ik tegenaan hang is die homo van U2
Klopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Had dat eerder gezegd. Dan had ik hem voor je meegenomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, It Might Get Loud eens 'kopen'. Drie jaar na dato, maar kom er pas net achter dat dat wel een leuke film schijnt te zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Hehe ja, kom er nu pas achterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd. Dan had ik hem voor je meegenomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, nieuwe gitaar gekocht.![]()
Nu eerst even gedeeltelijk demonteren, schoonmaken en afstellen.
quote:
quote:
Guys knock it off.....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Je hebt zijn broertje laatst nog vast gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Jonge
Vertel op zijn minst wat het is.
Uiteindelijk is het 110 euro geworden.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Ah, die linkshandige Samick!
Voor dat belachelijk lage bod?
Nice
You knock it off!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Guys knock it off.....
Het enige topic waar ik nog in post is dit topic, gewoon puur vanwege het gitaar spelen.
Geen geld! Wel tof! Hier P90's inzetten!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het 110 euro geworden.
Nog steeds een koopje
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier nog wel een Blackpearl/gold Dream90 liggen
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen geld! Wel tof! Hier P90's inzetten!
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier nog wel een Blackpearl/gold Dream90 liggen
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Hij zegt het zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
???quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Moet je hem even aansluiten op je printer.
Het intro van Elevation inderdaad met een wah-wah. Was wel grappig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Ik vind zelf Engl vaak te koud of kil, als je begrijpt wat ik bedoel... Mesa's zijn overpriced in mijn ogen, Diamond ben ik niet mee bekend.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Vriend van me heeft Blackstar HT-5 ministack gekocht!! Vet ding!
Damn, ik wou dat ik goed was dan was die Hot Rod wel wat voor mij. Erg gaaf ding!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Die HT-5 heb ik lang op geGASt, maar viel vies tegen. Clean hardstikke mat, zonder enige warmte. Overdrive is het helemaal NIET. Ik heb toen mijn zinnen gezet op een Egnater Rebel...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ook cool...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Ik wacht op de marshall class 5 head
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef brother52 het volgende:
Pics gemaakt met mijn trusty, trusty LG omdat mijn Désiré gerepareerd wordt. De camera die daar op zit is toch behoorlijk beter.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel stoer, kan je perfect vergelijken met een origineel![]()
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.
Vooral clean valt me niets tegen.
Valt nog wel mee. Zo'n 12 jaar geleden was hij nieuw iets van 600 gulden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongen
Dat is vetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Ace-of-Spades het volgende:
imma charging mah lazer maar dan anders![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)solar_death_ray.html
Over welke speakers heb je gespeeld? Want ik lees heel veel verhalen over dat de standaardspeaker in de combo van belabberde kwaliteit is. En overdrive is het niet? In welke zin? Tja, jij houdt ook van Telecasters, die vind ik "het" ook helemaal NIETquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die HT-5 heb ik lang op geGASt, maar viel vies tegen. Clean hardstikke mat, zonder enige warmte. Overdrive is het helemaal NIET. Ik heb toen mijn zinnen gezet op een Egnater Rebel...
De 10" Cab. Ding klinkt gewoon niet bijzonder. Ze claimen buizen te gebruiken, maar ik hoor alleen een voorversterker buisje, niet veel bijzonders. Clean klinkt het als een matige beginnersamp. Ik wil alleen maar zeggen: Probeer em uit voor je em koopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Over welke speakers heb je gespeeld? Want ik lees heel veel verhalen over dat de standaardspeaker in de combo van belabberde kwaliteit is. En overdrive is het niet? In welke zin? Tja, jij houdt ook van Telecasters, die vind ik "het" ook helemaal NIET
Kennen julie trouwens het nieuwe doodad guitars?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Muchachooo het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413521954
Je raakt em nog een keer kwijt, jong!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
en rechtsonder nog een keer :3
Ok, nja.. weet ik veel, ik dacht dat het een vrij zeldzaam ding was.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
800
Maar die kan je overal gewoon kopen hoor
Die heeft Jurgen thuis! Echt een leuk ding. Zijn vriendin vindt het 'schattig' hehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Die Marshall ministack lijkt me gaaf!!
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant... zoiets moet wel te doen zijn... klein versterkertje, twee 10" cabs...
nope.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, nja.. weet ik veel, ik dacht dat het een vrij zeldzaam ding was.
H&K Triamp mark 2quote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik vind zelf Engl vaak te koud of kil, als je begrijpt wat ik bedoel... Mesa's zijn overpriced in mijn ogen, Diamond ben ik niet mee bekend.
Hughes & Kettner zijn ook vaak ondergewaardeerde amps, die dingen hebben mij af en toe aardig verrast!
Wel gaaf, maar ook wel link als je niet weet wat je doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Muchachooo het volgende:
http://store.triodestore.com/50wmarshkit.html
Thomann zijn ze 1 euro p/stuk. Als je er 100 besteld, dan heb je geen verzendkostenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)d-6-string-set-48932
Setjes snaren voor nog geen 4 euro (is ook nog 'ns incl. verzendkosten)
hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Thomann zijn ze 1 euro p/stuk. Als je er 100 besteld, dan heb je geen verzendkosten
Jij volgt het chinese webshop topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Welke winkel koop jij ze dan? Heb ze nergens goedkoper gezien iig
Neuh, ik koop wel vaker wat op Dealextremequote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij volgt het chinese webshop topic.
Nah, had ze toevallig eens mee besteld toen ik een bestelling deed op Dealextremequote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.
Da's zeker een mooie prijs danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.
Ik ga alleen geen 10 setjes kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
feedback zelfde verhaal hoor, tien voor 35 euro.
Ja voor zover ik weet is dat gewoon redelijk standaard prijs.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
40 euro de tien...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Is dat die mien en truus gitaarwinkel in Delft?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.
BIj de muziekzaak in de buurt was het altijd 5-10 euro het pakje geloof ik, maar die is/gaat weg dus haal ik ze meestal bij Mainmusic (waar ze overigens 7 euro zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja voor zover ik weet is dat gewoon redelijk standaard prijs.
Best veel zaakjes die je afzetten voor 8 euro per pakje
Regelmatig hebben ze ze in de aanbieding met van die actie dingen dat ze 10 voor 25,- zijn, dat is het moment om in te slaanquote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
40 euro de tien...
[..]
Is dat die mien en truus gitaarwinkel in Delft?
Iemand anders misschien?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.
Ik gebruik ze gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ik gebruik 009 alleen voor mijn rammelcaster, die Ibanez hollow body heeft 010 of 011
Jij wil ze hebben?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef wimjongil het volgende:
Super light gauge is toch voor mietjes?
Ik kan op het moment niet eens gitaarspelen, laat staan snaren vervangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Oh die heb ik nog wel voor je liggen, ik ben hopeloos, ook met zo'n ding.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik loop de laatste tijd een beetje tegen mijn eigen kunnen aan wat gitaarspel betreft, en nu heb ik besloten dit pedaaltje te gaan kopen:
http://muziekhuisdacapo.n(...)epId=6&subGroepId=21
Heeft iemand van jullie ervaring met deze? Ik kan op de Boss site namelijk niets hierover vinden!
Thanks!
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef KaMo het volgende:
Vrijdag weer de voorronde van een bandcompetitie gewonnen met Zebrapad!
Gaat lekker, vrijdag nog een voorronde
Comic Sans in die photoshopquote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik loop de laatste tijd een beetje tegen mijn eigen kunnen aan wat gitaarspel betreft, en nu heb ik besloten dit pedaaltje te gaan kopen:
http://muziekhuisdacapo.n(...)epId=6&subGroepId=21
Heeft iemand van jullie ervaring met deze? Ik kan op de Boss site namelijk niets hierover vinden!
Thanks!
Haha, gaaf!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Steamydeluxx het volgende:
Hehe, ik dacht eraan n.a.v een ander plaatje ergens in dit topic. Het leuke is dat dat ding serieus besteld wordt (ik werk bij de betreffende zaak), en dan ook nog voornamelijk vanuit Belgie (not joking!)
Bradley tochquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Dengaman het volgende:
Goedemorgen...
Dit [TK] Playstation 3 Fat 60GB! topic mag wat mij betreft wel op slot en Braddie mag ook wat mij betreft een levenslange ban krijgen op IP want wat ik gister heb meegemaakt kan écht niet...
Snap vooraf dat ik dit niet uit rancune doe maar om jullie en andere fokkers te waarschuwen...
Gisteravond zou ik dus tegen 5 uur de PS3 ophalen... Vanwege m'n werk wilde ik dit later doen dus netjes een PM gestuurd. Geen antwoord op gekregen ook al had "zij" 3 dagen de tijd.
Dus ik maar op de goede gok maar heen gereden, maar door de topics op Fok en de commentaren erbij had ik toch een raar onderbuik gevoel...
Dit bleek achteraf volledig te kloppen !
Ik kom daar aan, zie een scooterje of 5 voor de deur staan, bel aan, en de deur wordt (waarschijnlijk) door z'n moeder open gedaan.
"Ja?" Zegt ze, ik geef aan dat ik voor Bradley / Braddie kom. "Weet ie dat je komt?" Ja dat hoop ik wel mevrouw, ik kom een PS3 ophalen die ik gekocht heb. "Nou ik ken je niet, maar hier komt zoveel volk over de vloer, hij is boven, loop maar door...
Naar boven lopend vielen me op de overloop de toren breedbeedl tv's al op, maar nog steeds geen probleem.
Ik zie een deur op een kier staan, met een aantal jongens in de kamer en bij het zien van mij wordt de deur dicht gegooid.
Ik klop aan, de deur gaat open en de wietgeur bereikt me... Verschrikt kijken ze me allemaal aan.
Ik vraag wie Bradley is en zeg dat ik een Ps3 kom ophalen die ik gekocht had.
Een van de jongens(! Dus geen meisje zoals in "haar" profiel staat) meldt zich en begint rood te worden en te stamelen. Eerst weet ie van niks, heeft niks verkocht, kent geen Fok en later mompelt ie dat ie niet meer op Fok kan of mag en dat de PS3 al is verkocht.
Ondertussen heb ik de kamer eens rondgekeken en er staan een stuk of wat Wii's, wat andere hele dure spullen zoals het Keyboard wat ie nog te koop aan biedt, de brian may gitaar, en een dikke minmaal 46" lcd tv...
Ondertussen is ie wat bekomen van de schrik, mompelt nog wat en zegt vervolgens dat ie als ik nog wil hij voor die prijs nog wel een ps3 kan regelen van den week !
Je kan me nog meer vertellen, en ik ben niet achterlijk, dat is gewoon jatten op bestelling, ik weet voor 99.9% zeker dat het gejatte handel betreft.
een spelcomputer hebben kan, en je kan een Wii, ps3 en xbox hebben maar niet een aantal Wii's meerdere tv's en overal maar roepen dat je het weg wil doen omdat je in de financiele problemen zit.
Alle feiten los van elkaar roepen vraagtekens op, maar zouden eventueel nog kunnen maar alles bij elkaar, het feit dat er zoveel (dure) spullen staan, er jan en alleman over de vloer komt plus alle andere dingen er teveel puzzelstukjes zijn die niet inelkaar vallen.
Ik wil jullie dan ook waarschuwen, ook aangezien het in eerdere topics ook al eens geopperd is dat het gejatte handel zou kunnen betreffen, of hier in ieder geval vermoedens voor waren. En het feit dat hij zijn afspraken niet nakomt en eventueel wel op bestelling kan leveren...
En ik wil andere fokkers voor hetzelfde behoeden...
De instructie DVD van Paul Gilbert natuurlijk!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef KaMo het volgende:
[..]
Haha, gaaf!
En wat sturen jullie dan op?
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:27 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
De instructie DVD van Paul Gilbert natuurlijk!
Neemt hij hem gelijk mee!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Hey jullie hebben een Tyros demonstratie, misschien kan Braddie langs komen
Jij werkt daar?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef Steamydeluxx het volgende:
Hehe, ik dacht eraan n.a.v een ander plaatje ergens in dit topic. Het leuke is dat dat ding serieus besteld wordt (ik werk bij de betreffende zaak), en dan ook nog voornamelijk vanuit Belgie (not joking!)
Ha vet is ie he! Enne, doe eens een goed bod ;-)quote:Op zondag 30 januari 2011 23:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jij werkt daar?
Kun je mij dan die muis van Boss opsturen die aan de pc bij de kassa hangt?
sparen voor een '57 Les Paul?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik zit echt in een belachelijke situatie, ik heb geld overEn ik weet totaal niet wat ik moet kopen
HET JEUKT OP M'N BANKREKENING, wat kan ik kopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja weetjes: Gebruikt, mxr fuzz op de (ruigere stukken) in combinatie met een fulltone fulldrive 2 mofset. En rustige stukjes met alleen de overdrive. MXR compressor hele nr aan.
Een stukje hoor je tremelo die komt uit de VOX AC15. En het laatste gedeelte is een MXR phase 90.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
wat kunnen we winnen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:36 schreef GoodGawd het volgende:
mini quiz: Heb ik een strat of een tele gebruikt?
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:36 schreef GoodGawd het volgende:
http://www.triple-sd.nl/sound/
Eerste demo ooit opgenomen met mijn band, ruigste nummer dat we hebben...niet echt nummer van de zangeres. tis te laag om te knallen voor der.
Maarja daar hebben jullie toch geen verstand vanluister maar naar de gitaar
mini quiz: Heb ik een strat of een tele gebruikt?Ik vind het een beetje 'mwa' klinken, het overtuigd me niet echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ohja weetjes: Gebruikt, mxr fuzz op de (ruigere stukken) in combinatie met een fulltone fulldrive 2 mofset. En rustige stukjes met alleen de overdrive. MXR compressor hele nr aan.
Een stukje hoor je tremelo die komt uit de VOX AC15. En het laatste gedeelte is een MXR phase 90.
Ik denk trouwens dat het de Strat was!https://www.facebook.com/HunterStreetOfficial - HunterStreet
Ik heb al eens 3 tientjes geboden toen ik wat snaren kwam halen maar dat was toen te weinig.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:34 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Ha vet is ie he! Enne, doe eens een goed bod ;-)
Jezusquote:
wat is DIT!?!?!?!?! voor een KANKER! onzin.quote:
ga weer weg jijquote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
wat is DIT!?!?!?!?! voor een KANKER! onzin.
Punt 1, ik heb netjes tegen die kerel gezegd dat de PS3 verkocht is en dat het me spijt dat ik niet gereageert heb omdat ik niet op fok kon/wilde).
Dit vond hij geen probleem hij zei zelf "Ja, kan gebeuren, was toch in de beurt"
Punt 2: er waren in totaal 3 mensen bij me!.
Punt 3: ik heb geen Wii`s of whatever.
Dure keyboards? Alleen een DX-7.
46"tv, nee ding is 32 inch en was een low end model...
Weet niet wat die gast me nu opeens zwart gaat maken maar er was niks..
EN wtf, er liggen 2 tv`s op de overloop sinds 1 week die nog weg gebracht moeten worden.
Dat hebben we nou zelf ook als we er allemaal naar lusiteren lol. Maarem tis een telequote:Op zondag 30 januari 2011 23:41 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje 'mwa' klinken, het overtuigd me niet echt.
Ik denk trouwens dat het de Strat was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Punt 1, ik heb netjes tegen die kerel gezegd dat de PS3 verkocht is en dat het me spijt dat ik niet gereageert heb omdat ik niet op fok kon/wilde).
Dit vond hij geen probleem hij zei zelf "Ja, kan gebeuren, was toch in de beurt"
EN wtf, er liggen 2 tv`s op de overloop sinds 1 week die nog weg gebracht moeten worden.
Ik heb nog een turkse pizza, wil jij hem hebben, 1 euro!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
waar heb je het in hemelsnaam over
ga weer weg jij
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Gejatte handel?
Die 2 tv`s op de gang waren defect en heb ik gekregen een aantal jaren geleden(toen ik nog geen fatsoenlijke lcd tv had.. zoals nu wel, dat Low-end toestel van 32")
Ik heb verder helemaal geen consoles, en die ps3 was goud eerlijk.
Ik heb mezelf een tijdje van het fokken ontdaan omdat ik er ff klaar mee was, ik heb je eerlijk verteld dat ik niet op fok kon/wilde en hem al verkocht had, en je zei tegen me dat je het niet erg vond omdat je toch in de buurt was... Dus kom hier dan niet zeiken.
Ik heb met meerdere mensen op fok zaken gedaan, voor wat Lp`s en voor een midikeyboard en eenplaten spelen en dit verliep zonder problemen.
Ik weet niet wat er nou allemaal is, maar gejatte handel?
Alles wat er staat is of gekregen van Famillie of gekocht.
Ik dacht eerst Tele, maar last minute toch maar strat gekozen. Voortaan bij 1e gedachte blijven dan!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:53 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
Dat hebben we nou zelf ook als we er allemaal naar lusiteren lol. Maarem tis een tele
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
HELD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
Ok, prima, nu maar weer terug naar je grotquote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
durf hem niet meer aan te doen...! wil er eerst een specialist naar laten kijken, maar is wss best duur aangezien er al tijdje meer mis mee is, OD kanaal deed het bijvoorbeeld ook al niet meer sinds lange tijd...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ook cool...
Heb je je twin alweer werkende?
zat jij niet vast aan een muur bij sheerenloo?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
wat een mooie soap....quote:Op maandag 31 januari 2011 00:03 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ok, prima, nu maar weer terug naar je grot
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Braddie het volgende:
[..]
Meen je? Ik zal het eens overleggen;-)quote:Op zondag 30 januari 2011 23:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb al eens 3 tientjes geboden toen ik wat snaren kwam halen maar dat was toen te weinig.
Nah, leek me toen wel tof om te hebben maar ik gebruik hem misschien een dag en dan kom ik er achter dat het waarschijnlijk toch wel een onhandig ding is en dan komt hij ergens in een hoek te liggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:11 schreef Steamydeluxx het volgende:
[..]
Meen je? Ik zal het eens overleggen;-)
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Weet iemand nog leuke bandjes die in drop A spelen?
Drop A?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil ook gerust eens kijken voor je hoor. No cure, no pay.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:44 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
durf hem niet meer aan te doen...! wil er eerst een specialist naar laten kijken, maar is wss best duur aangezien er al tijdje meer mis mee is, OD kanaal deed het bijvoorbeeld ook al niet meer sinds lange tijd...
Hij heeft hier een verleden...quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef The_Dean het volgende:
En even serieus, ik ken Braddie verder niet echt, maar weet niet wat ze lullen. Heb een keer een pedaal bij hem gekocht, en dat ging perfect. Kwam twee keer even wat tussen, maar dat kan altijd gebeuren. Toen ik er kwam was hij gewoon erg netjes en vriendelijk, pedaal meegekregen en geld overhandigd.
Simpel, en zeker niks aan de hand...
Ik heb een keyboard module bij hem gekocht, was prima gegaan. Maar toch vind ik het wel weer grappig, typisch FOK! gebash!quote:Op maandag 31 januari 2011 17:16 schreef The_Dean het volgende:
En even serieus, ik ken Braddie verder niet echt, maar weet niet wat ze lullen. Heb een keer een pedaal bij hem gekocht, en dat ging perfect. Kwam twee keer even wat tussen, maar dat kan altijd gebeuren. Toen ik er kwam was hij gewoon erg netjes en vriendelijk, pedaal meegekregen en geld overhandigd.
Simpel, en zeker niks aan de hand...
Hij bood volgens mij regelmatig dingen (LP's, ooit een eens piano) aan voor belachelijk hoge prijzen. Nu is het juist omgedraaid en vraagt hij (vaak) belachelijk lage prijzen voor zijn verkoop spullenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:29 schreef The_Dean het volgende:
Dit was in eerste instantie ook via V&A
Maar dat was maar een ervaring, ik weet het verder ook niet. Boeit me ook niet echt wat mensen over anderen roepen, ik ga op mijn eigen ervaringen af.
Ja en dat soort dingen dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Muchachooo het volgende:
Nokia N97 gekocht
[TK] Nokia N97 32GB
haha zie net dat ze dat nog niet eens doorhadden in VA, en nu dit: post van modquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Muchachooo het volgende:
Nokia N97 gekocht
[TK] Nokia N97 32GB
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef NanKing het volgende:
Dahag Braddie. Je hebt sws je krediet wel verspeeld bij mij. Ik ga eens kijken ende bespreken hoe ende wat met jou in V&A. Je maakt er echt een potje van en dit is niet de eerste keer.
Allemachtig man, ik ben niet een persoon die direct mensen beoordeeld/veroordeeld maar dit is ook wel erg....quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Muchachooo het volgende:
Nokia N97 gekocht
[TK] Nokia N97 32GB
Voornamelijk...quote:
kende ik alquote:Op maandag 31 januari 2011 18:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Genakt
Je moet ff die cd van die dude downloaden
wat is daar mis meequote:
Maar maar dat kan toch heul nietquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ruilen voor een Brian May signature?
dat metal niet beter wordt omdat de gitaren lager gestemd staanquote:
Als je dat wil kan je beter bas gaan spelenquote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat metal niet beter wordt omdat de gitaren lager gestemd staan
ik zie geen enkele meerwaarde van drop A tov drop D
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als je dat wil kan je beter bas gaan spelen
dan kreeg je over het algemeen de harde bandsquote:Op maandag 31 januari 2011 16:12 schreef Gitaarmat het volgende:
dat vind jij en dat mag:)quote:Op maandag 31 januari 2011 18:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
dat metal niet beter wordt omdat de gitaren lager gestemd staan
ik zie geen enkele meerwaarde van drop A tov drop D
Ruilen voor een Tyros 4?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
Is dit niks voor braddie?
[ afbeelding ]
Deze ken je dan ook al denk ik.quote:
nee die weer niet even luisterenquote:
Hij stond een paar jaar geleden op Lowlands. De X-ray was toen veel te klein.quote:
Nee. Wat een kut-TT.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef Iemand91 het volgende:
Wat wordt de volgende TT "Waar Braddie is gereïncarneerd als een vrouw"![]()
Dat dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben wel even klaar met dat Braddie gedoe/gebash hier. Hij doet hier redelijk normaal, het is de rest die het telkens oprakelt en basht.
dit jaar ga ik weer <3quote:Op maandag 31 januari 2011 18:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij stond een paar jaar geleden op Lowlands. De X-ray was toen veel te klein.
Geweldige shows geeft die kerel.
Ik ookquote:
frieslandquote:
nee, geef maar aan mijquote:Op maandag 31 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
Is dit niks voor braddie?
[ afbeelding ]
Ja en we hebben nu Muchachooo nota bene!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ben wel even klaar met dat Braddie gedoe/gebash hier. Hij doet hier redelijk normaal, het is de rest die het telkens oprakelt en basht.
Idd, wat is dat een kneus zeg!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja en we hebben nu Muchachooo nota bene!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |