Hoeveel gitaren heb je inmiddelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Minder dan een jaar geledenquote:
Het is wel je antwoord...quote:
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Je zou deze eens moeten zien. Ik hoop morgen goede foto's te kunnen maken. Flame en birdseye, om te smullen... Ik is content.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Een dikke natte droom. Ik ben erg ook erg blij mee...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ben benieuwd! wel enorm vette gitaar man
Nice.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Leuk avondje vanavond op BBC2: Nu Are You Being Served?, daarna een docu daarover en later nog QI XL.
Wie zegt dat ik dat niet (kan) doe(n)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef genakt het volgende:
[..]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipen
quote:
Haha dat heb je ook met zo'n filmpje over shellshock met een ander filmpje met dik vrolijke muziekquote:
Persoonlijk vind ik de Tele relics wel fijn, hoe ze aanvoelen, en hoe ze klinken, ik ben het wel met je eens inderdaad dat ze wat minder over de top hadden gemogen qua relicness(quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Awesomequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Mooi dat je dat ook met ons wil delen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb echt medelijden met de mensen in de kroeg vanavond.
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
What goes in, must come out (eventually)!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb echt medelijden met de mensen in de kroeg vanavond.
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
AwesomeBen benieuwd naar de echte pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |