Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:50 schreef Iemand91 het volgende:
OP fail. Maar goed is nu verbeterd. Wilde de ketting van Braddie dit Braddie dat eens doorbreken.
En Braddie ga je nu met 2 accounts verder??
En Blckbb geen interesse zeker?
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud modelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Dacht al, ben jij niet nog aan het sparen voor je rijbewijs?
Agreed.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen last van hoor.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, de katers worden echt langer en zwaarder naarmate je ouder wordt...
De burgermans Ferrari whehequote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah voor 200 euro koop ik dan liever een HB BeatBass (en die zijn 140)
[..]
True. Zou eigenlijk de Suzuki Swift (oud model) overnemen van mn pa als ik mn rijbewijs had, maar dat ding begint hem aardig te begeven en gaat komende tijd qua onderhoud heel veel geld kosten.
Maar nu kan ik hier in rijden op m'n 18e
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaatsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Agreed.
Maar die plek van die auto herken ik geloof ik, waar is dat?
EDIT: ik heb ergens wel de zin om de OP wat aan te passen (in dit topic dan) zodat bijvoorbeeld de UI's weer kloppen.
Het is een Opelquote:
Wat had je tegen opelquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Het is een Opel![]()
Maargoed, alles beter dan de fiets he. Ik kan momenteel niet eens fietsen
Niks hoor, zolang elke avond je prak om 17:00 stipt maar op tafel staatquote:
Leek precies op zo'n dealer waar een vriend van mij z'n BMW kocht namelijk.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:01 schreef blckbb het volgende:
[..]
Bij de Opel dealer in mijn woonplaats
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Ik zit die 'Vaste klanten' eens na te kijken. Van de eerste 2 rijen zitten er al een aantal tussen die ik nog nooit heb gezien.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Zou het niet makkelijker zijn om de OP op de fok! wiki te zetten ipv dat tekstbestandje dat door een onbekend persoon wordt gehost? Nu we het er toch over hebben...
Een leuke OP zou wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:19 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Net of de OP zo belangrijk is? Want wie bekijkt nou nog meer dan de TT en het plaatje in elk nieuw deel?
Maar nuttig?quote:
was er, werd vernagelt, is door een mod opgeslagen op zijn server, niks meer mee gebeurt, so what?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
Die man speelt met zo veel energie gitaar, respect!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:41 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Ik draai net Funky Monks en elke keer krijg ik dit fragment in mn kop. Zo geniaal.
1: 'Good guitar solo in it though' Kiedis beledigd: 'THOUGH!?'
2: Gesprek gaat door maar JF kan t niet echt loslaten en gaat de bas maar ff nadoen![]()
Voor de liefhebber.
WTF is de Fok! wiki?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef Muchachooo het volgende:
pussyquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:51 schreef Metalfreak het volgende:
Zo, de katers worden echt langer en zwaarder naarmate je ouder wordt...
Hoeveel gitaren heb je inmiddelsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Minder dan een jaar geledenquote:
Het is wel je antwoord...quote:
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:21 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, ik heb een probleem. Gelukkig is de eerste fase acceptatie...
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Je zou deze eens moeten zien. Ik hoop morgen goede foto's te kunnen maken. Flame en birdseye, om te smullen... Ik is content.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Een dikke natte droom. Ik ben erg ook erg blij mee...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:24 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
ben benieuwd! wel enorm vette gitaar man
Nice.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
![]()
Leuk avondje vanavond op BBC2: Nu Are You Being Served?, daarna een docu daarover en later nog QI XL.
Wie zegt dat ik dat niet (kan) doe(n)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:08 schreef genakt het volgende:
[..]
het is zaterdag avond ? Ga bier zuipen
quote:
Haha dat heb je ook met zo'n filmpje over shellshock met een ander filmpje met dik vrolijke muziekquote:
Persoonlijk vind ik de Tele relics wel fijn, hoe ze aanvoelen, en hoe ze klinken, ik ben het wel met je eens inderdaad dat ze wat minder over de top hadden gemogen qua relicness(quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:22 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice! ben alleen nooit zon fan van die manier hoe fender de relics maakt, met name de hals doet erg onnatuurlijk aan...
Awesomequote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:14 schreef TeleluvR het volgende:
Oeps, gitaar gekocht...
[ afbeelding ]
Mooi dat je dat ook met ons wil delen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Heb echt medelijden met de mensen in de kroeg vanavond.
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
What goes in, must come out (eventually)!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Zit de hele tijd al fucking ranzige ruften te latengeen idee waar het vandaan komt, waarschijnlijk teveel ingeademd vandaag.
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:39 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
AwesomeBen benieuwd naar de echte pics.
Weer een klassieke foto van Dean...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Vanavond op Ned3 om 21:10 - 22:05 uur.quote:Documentaireserie
over pop- en rockalbums, die worden beschouwd als de beste of meest opmerkelijke albums van een bekende band, of die een periode in de muziekgeschiedenis markeren. Muzikanten, producers en geluidstechnici ontleden de muziek en geven zo inzicht in de manier hoe het album is ontstaan. Meer dan dertig miljoen exemplaren zijn er verkocht sinds het album in 1977 werd uitgebracht en daarmee is het één van de best verkopende albums aller tijden. Meat Loaf en Jim Steinman herinneren zich nog precies hoe ze elkaar voor het eerst hebben ontmoet. Meat deed auditie in New York voor een theaterproject dat Jim had geschreven. En Meat had precies de stem die Jim zocht voor het project dat uitmondde in Bat Out of Hell. Manager David Sonenberg vertelt hoe moeilijk het was om een deal te sluiten met een platenmaatschappij. Meat Loaf maakte alternatieve rock-'n-roll in een show die geïnspireerd was door de Broadway musical. Uiteindelijk sloten ze een contract met Cleveland International Label. Steinman droomde van een album met een kruising tussen Wagner en Phil Spector. De legendarische platenproducer en muzikant Todd Rundgren maakte van die droom tastbare rock-'n-roll. Aan de orde komt de manier waarop de nummers werden opgenomen, welk techniek er werd gebruikt om tot het uiteindelijke resultaat te komen van Bat Out of Hell.
Ik heb een eigen stoel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:48 schreef The_Dean het volgende:
En ik heb mijn eigen whisky
[ afbeelding ]
Nu begin ik wel weer te twijfelen. Ik heb n budget (niet te groot), dus of n acoustische (electro) of n Telecasterquote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Helaas laat het ding zich lastig fotograferen. De kleur gauw viezig op de foto en alle details zijn moeilijk te vangen. Om een indruk te geven (niet mijn gitaar dus..maar de kleur en detail is hier wel goed):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:53 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weer een klassieke foto van Dean...
Is ie ook een beetje te zuipen?
Ah, je bewaart em voor onderwegquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:35 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee
Ben nu in het zuiden, en moet straks nog vier uur rijden.
Wil je het verkopen of niet?!?quote:te koop
lh fendes prec. uit 1979
plus 2 lh italia bassen
meer info... mail maar ff op henk@schraleadvertentie.nl
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb een eigen stoel.![]()
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00155964
En met bijpassende tafel te krijgenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Net als jou, stapelbaar en plaatsbesparend.
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:36 schreef Ace-of-Spades het volgende:
En zwart?Maar dan moet je eigenlijk bass spelen.
hoe die vent op die camera afkomtquote:
Ken je klassiekersquote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben ook niet zwart!.
Oh, maar dit is echt lang geledenquote:
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, It Might Get Loud eens 'kopen'. Drie jaar na dato, maar kom er pas net achter dat dat wel een leuke film schijnt te zijn.
Ja, die ben ik nu aan het kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 12:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Rijkelijk laat. Maar toffe film. Er is in ieder geval een goede BluRay rip van te koop.
U2quote:Op zondag 30 januari 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd. Enige waar ik tegenaan hang is die homo van U2
Ik vind The Edge een goede gitarist.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:33 schreef The_Dean het volgende:
Mooi, ben benieuwd. Enige waar ik tegenaan hang is die homo van U2
Klopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Had dat eerder gezegd. Dan had ik hem voor je meegenomen.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:24 schreef The_Dean het volgende:
Zo, It Might Get Loud eens 'kopen'. Drie jaar na dato, maar kom er pas net achter dat dat wel een leuke film schijnt te zijn.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |