Ik heb geen garantie meer.........quote:Op maandag 10 januari 2011 12:35 schreef jacobussss het volgende:
ja heb je nog garantie ?? of is het toestel al ouder dan 2 jaar anders kan je het nog verzenden naar nokia die maken het gratis
Waar heb je die gelaten dan? Garantie is 2 jaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb geen garantie meer.........
Ik heb het toestel van een vriend van mij gekocht, en hij was zijn garantiebewijs kwijt.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:01 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Waar heb je die gelaten dan? Garantie is 2 jaar.
Dan loop je een nokia repair center in, vaak gaat het gewoon met het imei nummerquote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het toestel van een vriend van mij gekocht, en hij was zijn garantiebewijs kwijt.
Ok dat is wel handig voor de volgende koper.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:09 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dan loop je een nokia repair center in, vaak gaat het gewoon met het imei nummer
surequote:Op maandag 10 januari 2011 13:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb het toestel van een vriend van mij gekocht, en hij was zijn garantiebewijs kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |