Hehe ja, kom er nu pas achterquote:Op zondag 30 januari 2011 13:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd. Dan had ik hem voor je meegenomen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 13:50 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, nieuwe gitaar gekocht.![]()
Nu eerst even gedeeltelijk demonteren, schoonmaken en afstellen.
quote:
quote:
Guys knock it off.....quote:Op zondag 30 januari 2011 13:30 schreef TeleluvR het volgende:
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Ik stop met fokken.
Je hebt zijn broertje laatst nog vast gehadquote:Op zondag 30 januari 2011 14:03 schreef The_Dean het volgende:
Jonge
Vertel op zijn minst wat het is.
Uiteindelijk is het 110 euro geworden.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:07 schreef The_Dean het volgende:
Ah, die linkshandige Samick!
Voor dat belachelijk lage bod?
Nice
You knock it off!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Guys knock it off.....
Het enige topic waar ik nog in post is dit topic, gewoon puur vanwege het gitaar spelen.
Geen geld! Wel tof! Hier P90's inzetten!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het 110 euro geworden.
Nog steeds een koopje
Ik bedoel maar!quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier nog wel een Blackpearl/gold Dream90 liggen
Dat is ook de bedoelingquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Geen geld! Wel tof! Hier P90's inzetten!
quote:Op zondag 30 januari 2011 14:20 schreef The_Dean het volgende:
Heb hier nog wel een Blackpearl/gold Dream90 liggen
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Hij zegt het zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
???quote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef The_Dean het volgende:
Moet je hem even aansluiten op je printer.
Het intro van Elevation inderdaad met een wah-wah. Was wel grappig idd.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:52 schreef Muchachooo het volgende:
Dat is het mooiste stuk van It Might Get Loud, waar The Edge op een gegeven moment een stukje speelt, eerst met effecten, en daarna droog. Dan hoor je pas écht hoe lame zijn gitaarpartij eigenlijk is.
Ik vind zelf Engl vaak te koud of kil, als je begrijpt wat ik bedoel... Mesa's zijn overpriced in mijn ogen, Diamond ben ik niet mee bekend.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Vriend van me heeft Blackstar HT-5 ministack gekocht!! Vet ding!
Damn, ik wou dat ik goed was dan was die Hot Rod wel wat voor mij. Erg gaaf ding!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Fender Hot Rod Deluxe en POD XT live gaan d'r uit, ga een versterker kopen die gemaakt is om te scheuren!![]()
Zat te denken aan een ENGL, Diamond of een Mesa. Eens even goed op onderzoek uit de aankomende tijd!![]()
Die HT-5 heb ik lang op geGASt, maar viel vies tegen. Clean hardstikke mat, zonder enige warmte. Overdrive is het helemaal NIET. Ik heb toen mijn zinnen gezet op een Egnater Rebel...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ook cool...quote:Op zondag 30 januari 2011 15:29 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
Ik wacht op de marshall class 5 head
quote:Op zondag 30 januari 2011 15:55 schreef brother52 het volgende:
Pics gemaakt met mijn trusty, trusty LG omdat mijn Désiré gerepareerd wordt. De camera die daar op zit is toch behoorlijk beter.
Inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:03 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
muziek is namelijk pas vet als het heel ingewikkeld is!
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:59 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel stoer, kan je perfect vergelijken met een origineel![]()
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongenquote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het valt me op dat de originele pups toch best wel redelijk zijn.
Vooral clean valt me niets tegen.
Valt nog wel mee. Zo'n 12 jaar geleden was hij nieuw iets van 600 gulden.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:14 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het was indertijd natuurlijk ook geen goedkope jongen
Dat is vetquote:Op zondag 30 januari 2011 16:24 schreef Ace-of-Spades het volgende:
imma charging mah lazer maar dan anders![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)solar_death_ray.html
Over welke speakers heb je gespeeld? Want ik lees heel veel verhalen over dat de standaardspeaker in de combo van belabberde kwaliteit is. En overdrive is het niet? In welke zin? Tja, jij houdt ook van Telecasters, die vind ik "het" ook helemaal NIETquote:Op zondag 30 januari 2011 15:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die HT-5 heb ik lang op geGASt, maar viel vies tegen. Clean hardstikke mat, zonder enige warmte. Overdrive is het helemaal NIET. Ik heb toen mijn zinnen gezet op een Egnater Rebel...
De 10" Cab. Ding klinkt gewoon niet bijzonder. Ze claimen buizen te gebruiken, maar ik hoor alleen een voorversterker buisje, niet veel bijzonders. Clean klinkt het als een matige beginnersamp. Ik wil alleen maar zeggen: Probeer em uit voor je em koopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Over welke speakers heb je gespeeld? Want ik lees heel veel verhalen over dat de standaardspeaker in de combo van belabberde kwaliteit is. En overdrive is het niet? In welke zin? Tja, jij houdt ook van Telecasters, die vind ik "het" ook helemaal NIET
Kennen julie trouwens het nieuwe doodad guitars?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Muchachooo het volgende:
http://link.marktplaats.nl/413521954
Je raakt em nog een keer kwijt, jong!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:22 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
en rechtsonder nog een keer :3
Ok, nja.. weet ik veel, ik dacht dat het een vrij zeldzaam ding was.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef Dribbel_ het volgende:
800
Maar die kan je overal gewoon kopen hoor
Die heeft Jurgen thuis! Echt een leuk ding. Zijn vriendin vindt het 'schattig' hehe.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:23 schreef The_Dean het volgende:
Die Marshall ministack lijkt me gaaf!!
[ afbeelding ]
Maar aan de andere kant... zoiets moet wel te doen zijn... klein versterkertje, twee 10" cabs...
nope.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok, nja.. weet ik veel, ik dacht dat het een vrij zeldzaam ding was.
H&K Triamp mark 2quote:Op zondag 30 januari 2011 15:17 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Ik vind zelf Engl vaak te koud of kil, als je begrijpt wat ik bedoel... Mesa's zijn overpriced in mijn ogen, Diamond ben ik niet mee bekend.
Hughes & Kettner zijn ook vaak ondergewaardeerde amps, die dingen hebben mij af en toe aardig verrast!
Wel gaaf, maar ook wel link als je niet weet wat je doet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Muchachooo het volgende:
http://store.triodestore.com/50wmarshkit.html
Thomann zijn ze 1 euro p/stuk. Als je er 100 besteld, dan heb je geen verzendkostenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)d-6-string-set-48932
Setjes snaren voor nog geen 4 euro (is ook nog 'ns incl. verzendkosten)
hahaquote:Op zondag 30 januari 2011 21:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Thomann zijn ze 1 euro p/stuk. Als je er 100 besteld, dan heb je geen verzendkosten
Jij volgt het chinese webshop topic.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:23 schreef blckbb het volgende:
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Welke winkel koop jij ze dan? Heb ze nergens goedkoper gezien iig
Neuh, ik koop wel vaker wat op Dealextremequote:Op zondag 30 januari 2011 21:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Jij volgt het chinese webshop topic.
Nah, had ze toevallig eens mee besteld toen ik een bestelling deed op Dealextremequote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.
Da's zeker een mooie prijs danquote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.
Ik ga alleen geen 10 setjes kopenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
feedback zelfde verhaal hoor, tien voor 35 euro.
Ja voor zover ik weet is dat gewoon redelijk standaard prijs.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
40 euro de tien...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Is dat die mien en truus gitaarwinkel in Delft?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon hier lokaal zaakje, 4 euro voor een pakje, 35e voor 10 sets.
BIj de muziekzaak in de buurt was het altijd 5-10 euro het pakje geloof ik, maar die is/gaat weg dus haal ik ze meestal bij Mainmusic (waar ze overigens 7 euro zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja voor zover ik weet is dat gewoon redelijk standaard prijs.
Best veel zaakjes die je afzetten voor 8 euro per pakje
Regelmatig hebben ze ze in de aanbieding met van die actie dingen dat ze 10 voor 25,- zijn, dat is het moment om in te slaanquote:Op zondag 30 januari 2011 21:33 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
40 euro de tien...
[..]
Is dat die mien en truus gitaarwinkel in Delft?
Iemand anders misschien?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zoek je 009? Ik heb nog wel wat setjes liggen, gebruik altijd 010.
Ik gebruik ze gewoon helemaal niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef blckbb het volgende:
Ik gebruik 009 alleen voor mijn rammelcaster, die Ibanez hollow body heeft 010 of 011
Jij wil ze hebben?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:40 schreef wimjongil het volgende:
Super light gauge is toch voor mietjes?
Ik kan op het moment niet eens gitaarspelen, laat staan snaren vervangenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Oh die heb ik nog wel voor je liggen, ik ben hopeloos, ook met zo'n ding.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik loop de laatste tijd een beetje tegen mijn eigen kunnen aan wat gitaarspel betreft, en nu heb ik besloten dit pedaaltje te gaan kopen:
http://muziekhuisdacapo.n(...)epId=6&subGroepId=21
Heeft iemand van jullie ervaring met deze? Ik kan op de Boss site namelijk niets hierover vinden!
Thanks!
Nicequote:Op zondag 30 januari 2011 22:28 schreef KaMo het volgende:
Vrijdag weer de voorronde van een bandcompetitie gewonnen met Zebrapad!
Gaat lekker, vrijdag nog een voorronde
Comic Sans in die photoshopquote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef Steamydeluxx het volgende:
Ik loop de laatste tijd een beetje tegen mijn eigen kunnen aan wat gitaarspel betreft, en nu heb ik besloten dit pedaaltje te gaan kopen:
http://muziekhuisdacapo.n(...)epId=6&subGroepId=21
Heeft iemand van jullie ervaring met deze? Ik kan op de Boss site namelijk niets hierover vinden!
Thanks!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |